Waar kan je die score zien dan? bij mij staat er niks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Ok en nu eerlijk zeggen........ ik kom er net achter dat je foto's blijkbaar een score krijgen en dat erbij staat hoe vaak erop geklikt is en wat het bijbehorende cijfer is. Durft iemand dat te vertellen?
Volgens mij hangt dat samen met hoe hoog je cijfer is. Mensen met een 4 of 5 zullen verdomd stil zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Ok en nu eerlijk zeggen........ ik kom er net achter dat je foto's blijkbaar een score krijgen en dat erbij staat hoe vaak erop geklikt is en wat het bijbehorende cijfer is. Durft iemand dat te vertellen?
21x beoordeeld, cijfer 9quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Discretie is een rekbaar begrip, merk ik alweer...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan ook direct de enige fetish die je niet van plan bent op te dringen aan onwetende (en vooral onvermoedende) vrouwen?.
Ik had net een speeddate met iemand die niks zeiquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:03 schreef bateend het volgende:
*speeddate gevonden!*'
'jeuh, laten we lekker speeddaten.'
*speeddate be-eindigt*
![]()
Discretie is het vermijden van detailsquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Discretie is een rekbaar begrip, merk ik alweer...![]()
Zoals een naam van een user die hier toevallig ook post?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Discretie is het vermijden van details.
Doe ik het weer... ik klik op twee kerels die met elkaar aan het stijldansen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Hebben jullie ook wel eens op paiq dat je niet elke afweging bij het foto's klikken even doordacht maakt, zodat je soms pas ziet wát je eigenlijk geklikt hebt, als het al te laat is?
Zo heb ik net geklikt op een jongen in bikini
Graag gedaan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef suikerzoet het volgende:
Ik heb maar 1 foto geplaatst tot nu toe... sinds gisteren lid, 64 keer beoordeeld en 8.7 als cijfer. Vind ik wel aardig van ze.
Gaat het nou nog steeds over k_i_m?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een naam van een user die hier toevallig ook post?![]()
Dat wist ik van Christine, niet van jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een naam van een user die hier toevallig ook post?![]()
Zeg, als jullie mij in je roddels betrekken, willen jullie dat dan alstjeblieft op zo'n manier doen dat ik ook snap waar het over gaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wist ik van Christine, niet van jou.
Dit gesprek zetten we wel voort op een ander tijdstip en op een andere plaats...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wist ik van Christine, niet van jou.
Haha! Dank uquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Gaat het nou nog steeds over k_i_m?
Jij staat bij mij onder de genodigden omdat ik jou je invite heb gestuurd. Vanaf daar kan ik ook je foto bekijken. Omgekeerd kan ook overigens als jij kijkt bij 'Chatten met genodigden'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Haha! Dank umaar hoe weet jij dan wie ik ben? Niet dat het wat uitmaakt, maar er staan toch geen namen bij?
En nu mag je met Tim om mij battelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
Nu 10 minuten geleden dat ik om een speeddate vroeg
Ik zie wel heel erg veel lelijke vrouwen op Paiq, dus wat dat betreft heb je gelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:17 schreef -Jelmer- het volgende:
Hej jongens, hier nog even een reactie van mij m.b.t. jullie Paiq-ervaringen:
Ik merk wederom dat het weer vooral de dames zijn die zich storen aan het concept van eerst even chatten, dan pas foto zien; en dan voornamelijk omdat de foto van de betreffende kerel eigenlijk 'altijd' tegenvalt! Hoe kan dit, zijn er zoveel meer knappe vrouwen op Paiq dat de mannen hier niet over klagen - of zijn vrouwen gewoon veel veeleisender?
We zijn trouwens van plan de SpeedDate ook te gaan 'matchen', waarbij dit meestal zal neerkomen op dat een vrouw die toevallig eens zin heeft in een SpeedDate de voor haar 'beste' kerel uit het lijstje van wachtenden kerels krijgt. Zou dat het SpeedDaten misschien wat aantrekkelijker maken voor jullie vrouwen?
Oh en 'delta', je zegt dat je na de eerste tegenvallende foto van Paiq bent gegaan; en toch weet je dat er praktisch alleen maar watjes op Paiq zitten? Doe mij eens zo'n cursus conclusies trekken
Ah ok, duidelijk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat bij mij onder de genodigden omdat ik jou je invite heb gestuurd. Vanaf daar kan ik ook je foto bekijken. Omgekeerd kan ook overigens als jij kijkt bij 'Chatten met genodigden'.
Over dat grote verhaal kan ik niet oordelen omdat ik toch een apart verhaal ben, maar singlefeestjes lijken mij best wel eens grappig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:17 schreef -Jelmer- het volgende:
=verhaal=
Als laatste vroeg ik me af, gaan jullie wel eens naar singles-feesten zoals georganiseerd worden door o.a. RP en Lexa? Zoja, hoe zijn dat soort feestjes?
Dat is trouwens niet helemaal waar. Wat ik wel vind, is dat als je foto's gaat kijken op de "wat kanslozere tijden" (laat in de avond bijv.") alleen maar foto's van wat minder aantrekkelijke mannen te zien krijgt. En dan ook niet weinig, maar op een gegeven moment zit er bijna niks aantrekkelijks meer tussenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:17 schreef -Jelmer- het volgende:
Hej jongens, hier nog even een reactie van mij m.b.t. jullie Paiq-ervaringen:
Ik merk wederom dat het weer vooral de dames zijn die zich storen aan het concept van eerst even chatten, dan pas foto zien; en dan voornamelijk omdat de foto van de betreffende kerel eigenlijk 'altijd' tegenvalt! Hoe kan dit, zijn er zoveel meer knappe vrouwen op Paiq dat de mannen hier niet over klagen - of zijn vrouwen gewoon veel veeleisender? Ook bij het foto's beoordelen zul je uiteraard mindere foto's te zien krijgen - hoe moet Paiq anders weten dat dit gebruikers zijn die over het algemeen als minder-knap worden beschouwd?
Zeker! Goed idee! Al is het alleen maar op leeftijd en eventueel woonplaatsquote:We zijn trouwens van plan de SpeedDate ook te gaan 'matchen', waarbij dit meestal zal neerkomen op dat een vrouw die toevallig eens zin heeft in een SpeedDate de voor haar 'beste' kerel uit het lijstje van wachtenden kerels krijgt. Zou dat het SpeedDaten misschien wat aantrekkelijker maken voor jullie vrouwen?
Zeker zo'n kilometer lange lijst met do's en don'ts?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:33 schreef Sylvana het volgende:
aarrg, waarom reageren mannen die niet aan mijn eisen voldoen toch gewoon terwijl ik duidelijk in me profiel heb staan dat ik daar op afknap? heb gewoon in 10 minuten al 3 keer geen interesse gestuurd om die reden
nee hoor, heb maar een paar simpele eisen, zoals niet boven de 30 en uit Overijssel en dan sturen nog mannen van 36 uit Rotterdam een berichtje bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zeker zo'n kilometer lange lijst met do's en don'ts?
Daar kan ik nou niet echt tegen
Oh op die manier, daar kan ik nog inkomen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee hoor, heb maar een paar simpele eisen, zoals niet boven de 30 en uit Overijssel en dan sturen nog mannen van 36 uit Rotterdam een berichtje bijvoorbeeld
Het wachten is op degene die vervolgens met dyslexie als excuus gaat zwaaienquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee hoor, heb maar een paar simpele eisen, zoals niet boven de 30 en uit Overijssel en dan sturen nog mannen van 36 uit Rotterdam een berichtje bijvoorbeeld
Tja, geeft ook wel direct het intelligentieniveau aan van de mannen daar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik werd gisteravond ook al zonder wat te zeggen door een Kim weggedruktquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur niet meer aan het speeddaten, ik heb geen zin om elke keer jongetjes van 20 weg te moeten drukken.
Netjes is het niet, maar het is jouw date. Als het niet bevalt, lekker afkappen en niet de schijn op gaan zitten houden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Capa het volgende:
Wat zijn eigenlijk de mores op dat gebied? Als het niet klikt, mag je dan gewoon heel hard weglopen na, pakweg, vijf minuten? Of is dat onbeleefd?
ach joh, wie zegt dat zij niet hard wegrent 'beim ersten Blick in deinen Augen' of daarvoor alquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Capa het volgende:
Hee, heb dus morgen een date irl (via Knuz), maar geen enkele ervaring daarmee, tenminste niet zo out of the blue.
Wat zijn eigenlijk de mores op dat gebied? Als het niet klikt, mag je dan gewoon heel hard weglopen na, pakweg, vijf minuten? Of is dat onbeleefd?
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan blauwtjes lopen dus alle mogelijke escapes zijn welkom.
Ik zou zeggen dat één drankje blijven zitten wel het minimum aan beleefdheid is. Aan de andere kant, als je die persoon toch nooit meer ziet zijn de consequenties van je gedragen als de eerste de beste hork vermoedelijk ook nihil (of ze moet net een vriendin zijn van die leuke meid waar je als volgende achteraan gaatquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Capa het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef milagro het volgende:
ach joh, wie zegt dat zij niet hard wegrent 'beim ersten Blick in deinen Augen' of daarvoor al
Hm, lijkt me redelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef Litpho het volgende:
Ik zou zeggen dat één drankje blijven zitten wel het minimum aan beleefdheid is.
Ik benader de wereld graag theatraal en het lijkt me gewoon een prachtig gezicht als ik zoiets bij een ander stel zie gebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef Sylvana het volgende:
maar gelijk wegrennen na 5 minuten zou ik niet echt netjes vinden, maar goed, als je der daarna nooit meer ziet dan krijg je natuurlijk er geen problemen mee, maar ik zou het erg lullig vinden iig
Gewetensvol zijn voor een ander is altijd makkelijkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef milagro het volgende:
wat een gewetensvolle mensen allemaal, hier zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |