Ja maar dat is een player, die doet alsof.quote:
Oh, en?quote:
Echte bikkels zijn ook zielig. Die dragen namelijk ook kalashnikovs.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:45 schreef sam11 het volgende:
ik dacht altijd dat dat juist zielig was![]()
Dus als ik het goed begrijp moet ik me als huilende dichter profileren om jouw msn te krijgen?quote:
Want?quote:
Oh ja,quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:48 schreef Sylvana het volgende:
ppssst, voordat er weer een modje komt zeiken, dit is wel weer erg slowchat he
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:47 schreef Capa het volgende:
[..]
Echte bikkels zijn ook zielig. Die dragen namelijk ook kalashnikovs.![]()
Dat komt nog welquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja,
-OT-
Vandaag heb ik niet de ware gevonden!
Oh dat is wel jammer, idd misschien een nieuwe fotoquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef Sylvana het volgende:
ik had wel wat meer reacties verwacht eigenlijk nou ik me profiel volledig heb ingevuld
misschien dat ik maar weer es een nieuwe foto er op moet zetten ( als hij door die k*t keuring van lexa komt), misschien dat dat helptHeb nog full membership tot 23 januari, en ben eigenlijk niet van plan om daarna te verlengen
geloof het wel, Lexa is 19,95 per maandquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, idd misschien een nieuwe foto![]()
Is Lexa trouwens net zo duur als RP?
is dat eigelijk niet gewoon duur?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geloof het wel, Lexa is 19,95 per maand
Oh dat is exact evenveel... ik vond Lexa niks, profiel is te voorgekauwd, je kunt bv niet beroep invullen, allerlei dingen waardoor ik na een dag weer weg wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geloof het wel, Lexa is 19,95 per maand
Als het goedkoper was, konden de zachte eitjes op Paiq het ook betalen. Je moet er iets voor overhebbenquote:
Ja maar jij hebt al gezoend en gefrunnikt.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het goedkoper was, konden de zachte eitjes op Paiq het ook betalen. Je moet er iets voor overhebben.
Ja, maar jij bent al hotel de botel. Daar hebben we niks aanquote:
dat is idd geen doen neequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Áls ik nog een keer ergens registreer, dan RP, en dan ga ik echt rigoureus te werk, gewoon meteen "geen interesse" sturen ipv eerst 300 te verzamelen en dan 1 voor 1 aan te klikken...![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent al hotel de botel te jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |