Nouja ik heb hem ook op msn, en daar spreekt ie me ook constant aan... "hoi spetter" enzo, terwijl ik hem echt nog maar net kenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die types hangen ook meteen aan je lip, zodra je net 2 sec op Paiq zit![]()
Ik heb ook van die meiden die mij constant lekker ding noemen. Dan krijg ik bijna direct het idee of het wel meisjes zijn, want ik ben helemaal niet lekker!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja ik heb hem ook op msn, en daar spreekt ie me ook constant aan... "hoi spetter" enzo, terwijl ik hem echt nog maar net ken
En ik ben er nog niet uit of hij mogelijk leuk zou kunnen zijn, dus ik wil 'm ook niet zomaar verwijderen nog
Whehe...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik heb ook van die meiden die mij constant lekker ding noemen. Dan krijg ik bijna direct het idee of het wel meisjes zijn, want ik ben helemaal niet lekker!![]()
Je weet dat het juist honden zijn die getemd willen worden.quote:
Den Haag heel gewoon? Niets van gemerktquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe...
Mja, ik noem wel snel mensen "schat" of "lieverd", maar dat hoort bij mij denk ik... bovendien is dat hier in den haag heel gewoon. En ik ben een aanhankelijk typ. Maar nooit echt zomaar ongepast, of als begroeting ofzo...
wat heb je in hemelsnaam aangegeven als waarnaar je zoket op zoon site danquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee, hij is al geblokkeerd op msn, nu nog een goed moment vinden om hem op PaiQ weg te knallen. Ik faseer hem gewoon uit.
Nouja, ik zoek een serieuze relatie, geen one-night-stand, emailcontact, of beste vriendquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef Capa het volgende:
Dat soort types zijn toch nooit leuk? Eerst noemen ze je spetter, daarna moppie en over twee weken zit je te steengrillen met je schoonmoeder.![]()
Nouja, ik vind het heel normaal iigquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef woutabest het volgende:
[..]
Den Haag heel gewoon? Niets van gemerkt![]()
mailadres?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef sam11 het volgende:
Heeft er nog iemand voor mij een paiq invite?
Ik wil niks temmen, daar heb ik geen kracht voorquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Capa het volgende:
[..]
Je weet dat het juist honden zijn die getemd willen worden.
Niks, dit was een speeddate.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
wat heb je in hemelsnaam aangegeven als waarnaar je zoket op zoon site dan:D
Ja ben je nou dominant of niet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil niks temmen, daar heb ik geen kracht voor.
Dan snap je dus ook wel dat het dan andersom moet om het voor mij interessant te houden.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef k_i_m het volgende:
Dan snap je dus ook wel dat het dan andersom moet om het voor mij interessant te houden.
Dan hoef je iig niet op Paiq te zijn om dat te gaan zoeken, want daar zitten alle zachte ei'tjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan snap je dus ook wel dat het dan andersom moet om het voor mij interessant te houden.
Echte bikkels hangen uit in het bordeel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef -Delta- het volgende:
Dan hoef je iig niet op Paiq te zijn om dat te gaan zoeken, want daar zitten alle zachte ei'tjes![]()
Kasta zit er toch ook tussen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan hoef je iig niet op Paiq te zijn om dat te gaan zoeken, want daar zitten alle zachte ei'tjes![]()
Ik wilde net zeggen dat hij de uitzondering is, maar dat wist je al, dus heb ik achterwege gelaten.quote:
ik dacht altijd dat dat juist zielig wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:43 schreef Capa het volgende:
[..]
Echte bikkels hangen uit in het bordeel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |