quote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Tonks is tegen een bannetje aangelopen, dus lama
Nou kom op dan met je foodfoto voor in het "wat eet en drink je nu" topicquote:Op donderdag 20 april 2006 15:34 schreef editor2 het volgende:
Hij is helemaal goed. Gevalletje van "voorlopig even opgelost en bij herhaling een stap verder naar een maandban"
![]()
Dit is een FOOD FB thread.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 april 2006 17:49 schreef editor2 het volgende:
Oh je bedoelt die openingspost die ik zou maken...
sorry nog geen tijd voor gehad maar ik zal voor zaterdagochtend ff wat leuks in elkaar flansen zodat je het kunt invoegen
![]()
Kun je hem ook even naar mij sturen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:15 schreef editor2 het volgende:
Gisteravond laat een hele mooie openinsgpost met foto's en al naar Bluezz's e-mailadres gestuurd en ik zie nog niks van...![]()
Man laat ze toch lekker mekkeren, zegt meer over hun dan over jou.quote:Op donderdag 27 april 2006 04:40 schreef editor2 het volgende:
Kan iemand wat aan de offtopic reactie doen van LostFormat?
Heeft h-e-l-e-m-aal niks te maken met de thread. Gevalletje van tonks klieren.
man, ga je eens met serieuze zaken bezig houden ipv als een kleine kleuter bij de modjes te gaan zeuren. Zo wordt je natuurlijk nooit het populairste jongetje van de klas.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:16 schreef editor2 het volgende:
weer een gevalletje van ' 'falco die niks zinnigs ontopic heeft te melden in een foodtopic.
Ik ook eens met Tong.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Eens met tongie.
Leuk topic met perspectieven, in ONZ kan men alleen reageren met een evt.ofzo.
We zijn allemaal in de war van al je topics tongquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Waarom is dit leuke topic naar Onzin geplaatst [CUL]Tong's cafetaria-recencies.
Ik dacht dat ie nog in Cul stond. Nu sta ik voor lul.
Ja maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Het SOEP topic
[ Bericht 100% gewijzigd door Martijn_77 op 05-05-2006 23:38 (Van kotssmilies zijn we hier niet gediend) ]
Streng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |