Slijptol of dremelquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef veldmuis het volgende:
Met een gemiddelde ijzerzaag en 5 minutengoed doorzagen kom je er wel. Denk ik.
idd. Zelfs een cyclelok lag in letterlijk 3 seconden doormidden toen ik er met een huis-tuin-en-keukenflex overheen ging. Het valt vaak vies tegen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef veldmuis het volgende:
Met een gemiddelde ijzerzaag en 5 minutengoed doorzagen kom je er wel. Denk ik.
Deze werk veel beterquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef RMU het volgende:
Met een
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Kom je een heel eind
idd, ik zat vroeger een keer voor de deur mijn slot door te zagen toen ik de sleutel kwijt was. Was al even bezig en nog geen steek verder. Kwam er een jongen voorbij (type junk) die ging wel even een slijptol halen, binnen een seconde was mijn slot door!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Bij zo'n vast slot gaat een slijptol het snelst..
Da's dan wel een goedkoop slotjequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef Adurothiel het volgende:
Ik heb het 2 keer moeten laten doen in 3 maanden (ik ben zooo handig). Bij de fietsenmaker heb ik er 10 euro voor betaald, plus 15 voor een nieuw slot, inclusief montage.
We hebben hier een buitengewoon groot en sterk exemplaar van liggen, achter slot en grendel...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Deze werk veel beter![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |