Vul het in zoals je wil.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:04 schreef nixxx het volgende:
een privemod.... hmmm dat wordt eerder Cc dan godt...
Ik hoop 't...quote:
Ach ik vond de tt wel een mooi vervolg op de vorige.quote:
Je gaat zo nog naast je schoenen lopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
Verkapt: Adoreer mij hier![]()
Dat verkapte moeten we er maar is uit slopen![]()
Ik zit af en toe te grijnzen achter m'n beeldscherm, maar m'n collega zit daarover te klagenquote:
Zorg jij nou maar eerst voor die vrouwen hier, dan komt die adoratie vanzelf wel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst voor die vrouwen hier, dan komt die adoratie vanzelf wel!![]()
Bekend probleem... 'Ik heb een binnenpretje' komt inmiddels al niet meer geloofwaardig over...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit af en toe te grijnzen achter m'n beeldscherm, maar m'n collega zit daarover te klagen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
quote:
Adoratie voor Godlike natuurlijk. Aan jou heb ik inderdaad genoeg!quote:
Gewoon doorlezen Yns...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:05 schreef Ynske het volgende:
niet zo snel jullie
Ik zeg maar niks meer. Beloof steeds beterschap, maar het wil niet zo lukken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bekend probleem... 'Ik heb een binnenpretje' komt inmiddels al niet meer geloofwaardig over...![]()
Ik vind trouwens dat jij nu je mod bent je een stuk verantwoordelijker zult moeten gaan gedragen.quote:
Alleen als ik blauw mag worden natuurlijkquote:
jah ik weet tquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:10 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Gewoon doorlezen Yns...
Je zou je nu beter moeten kunnen concentreren op lezen
Ik kroel veilig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij nu je mod bent je een stuk verantwoordelijker zult moeten gaan gedragen.![]()
Vanaf 11 uur zit ik het grootste deel van de dag in overleg, dus waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel beter gaan...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks meer. Beloof steeds beterschap, maar het wil niet zo lukken.
Kun je niet eens fokken tijdens dat overleg?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur zit ik het grootste deel van de dag in overleg, dus waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel beter gaan...![]()
Je bedoelt dat ik dan ook echt moet gaan werken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur zit ik het grootste deel van de dag in overleg, dus waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel beter gaan...![]()
pas om 1430 want dan ga ik overleggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan ook echt moet gaan werken?
Of dagdromen over ons....quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaasch!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je niet eens fokken tijdens dat overleg?![]()
Ik heb nog wel wat software die getest mag wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ik weet t
maar concentreren lukt niet echt
schrik me iedere keer de tyfus als er weer iemand aan komt die ik niet kan horen aankomen
en heb bijna mijn probleem opgelost
nu alleen het pad nog goed krijgen
Owh gelukkigquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
pas om 1430 want dan ga ik overleggen
Da's ook fijn jaquote:
Nee dank jequote:Op woensdag 4 januari 2006 10:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat software die getest mag worden
het eerste deel ging idd over hetzelfde probleemquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:19 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
PadHebben we het over hetzelfde probleem?
Klinkt nogal vaag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
het tweede deel over iets dat ik met scripting moet inladen wat niet lukte, en nu bijna gefixed is
Ik was al bang dat het technisch was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
het eerste deel ging idd over hetzelfde probleem
het tweede deel over iets dat ik met scripting moet inladen wat niet lukte, en nu bijna gefixed is
ik ben vaag, dat zou je toch moeten wetenquote:
Houd op over scriptingquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
Heb je er aan één van hier niet genoeg?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
pas om 1430 want dan ga ik overleggen
Nee, het wordt alleen maar onduidelijker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben vaag, dat zou je toch moeten weten
maar als je dan echt zo nieuwsgierig bent
ben bezig met een flashbestand waar foto's extern aangeroepen moeten worden, en getoond moeten worden.
maar ik verwacht niet dat je het nu wel begrijpt![]()
Lees een boek danquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het wordt alleen maar onduidelijker.![]()
Ik kan wel een nachtzuster gebruiken...quote:
Doe maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:26 schreef MissMSX het volgende:
Ze legt haar koele handen op mijn voorhoofd
En kijkt me even onderzoekend aan
Ze helpt me bij het drinken van wat water
Ah zuster blijf nog even bij me staan
<knip>
[afbeelding]
Nachtzuster!!quote:
* nixxx gordijnen open doetquote:
ik ontbijtenquote:
Ik overleggen!quote:
Naar huis Pheno, je echtgenote is in nood.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:42 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks doen. Alles vandaag aat namelijk mis.
GMTAquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed plan, zometeen ook maar zetten
Koffie.quote:
Zoals gisterenquote:
En dat terwijl er nog maar 411 dagen te gaan zijn.quote:
Ga maar klagen bij Godtquote:
Kleine correctie, 410 dagenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat terwijl er nog maar 411 dagen te gaan zijn.![]()
Nog erger dus.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kleine correctie, 410 dagenmeteen even aanpassen
![]()
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:49 schreef nixxx het volgende:
die sig ga je echt niet volhouden tot je 25 bent
Het gaat nog... 410 dagen is nog redelijk wat tijd. Wat natuurlijk niet betekent dat ik nu op m'n luie aars moet gaan zitten. Vandaag en morgen nog wel, dan is het vakantie, maar donderdagnachtquote:
Het walhalla Enschede.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Morgen weer terug naar Enschede![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zit nu no bij de parental units en hier is gewoon geen kut te doen (letterlijk dus).
Gelukkig heb ik dit jaar geen scheurkalender gekregen met kerst.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef nixxx het volgende:
een nieuwe dag.. een nieuwe sudoku
sudoku scheurkalender...
dat ga ik ook niet dit hele jaar volhouden
Dat zie ik hem nou dus wel doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:49 schreef nixxx het volgende:
die sig ga je echt niet volhouden tot je 25 bent
Beter dan hier kan ik je vertellenquote:
Of in Leiden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Beter dan hier kan ik je vertellen. Ach, en wie weet doe ik eens een keer gek en ga ik uit in Nijmegen, of in Utrecht...
Als ie dat doet dan sleep ik hem zelf een keer naar het schipperskwartierquote:
Ik denk niet dat hij een schipper wil.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als ie dat doet dan sleep ik hem zelf een keer naar het schipperskwartier
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Beter dan hier kan ik je vertellen. Ach, en wie weet doe ik eens een keer gek en ga ik uit in Nijmegen, of in Utrecht...
Oeh, nixxx en BttD samen, gezellig johquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als ie dat doet dan sleep ik hem zelf een keer naar het schipperskwartier
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een schipper wil.
Denk je dat je daar veilig genoeg bent?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske duikt bibberent onder de bank
Weet ik, ik woon er immers al jaren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
leiden is een leuke stad om uit te gaan hoor
Niemand is veilig voor meester-versierder Bt "Tyler Durden" tDquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat je daar veilig genoeg bent?
eerlijk? euhm nee, ik heb geen bankquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat je daar veilig genoeg bent?
Zitten daar veel meiden?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik, ik woon er immers al jaren.
aah man gaan we allemaal naar de R&Psc?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
leiden is een leuke stad om uit te gaan hoor
Mooizoquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik, ik woon er immers al jaren.
Dat was zwart tochquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:59 schreef nixxx het volgende:
meer blauw in het topic... ik voel me nu net alsof ik in een achterbuurt zit
Zei de man met relatiequote:Op woensdag 4 januari 2006 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je moet vooral uitgaan om de vrouwen
Dat schiet op!
Like as if we ever . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
Gelukkig vermaak ik me ook wel met uitgaan zonder dat ik met meiden bezig benquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zei de man met relatie![]()
Je kunt ook op je luie reet blijven zitten en niks doen. Het komt vanzelf aanwaaien![]()
Ja lekker hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
ha marty hoestie?
beetje aan het nixenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja lekker hoor
beetje aan het werk enzo...
Met jou dan?
Hier is het meer zo dat de prof zit te wachten totdat ik eindelijk weer eens iets inlever,quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
beetje aan het nixenwachten tot prof terug is van vakantie
Aan het werk danquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier is het meer zo dat de prof zit te wachten totdat ik eindelijk weer eens iets inlever,![]()
Heej Godt..ben ik er ff niet .. ben jij van kleur verandert..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
Dan doe ik dat ookquote:
hij heeft er bij mij ook lang genoeg op moeten wachtenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier is het meer zo dat de prof zit te wachten totdat ik eindelijk weer eens iets inlever,![]()
Eigenlijk een slechte zaak, hè ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:04 schreef _Cara_ het volgende:
Heej Godt..ben ik er ff niet .. ben jij van kleur verandert..![]()
Cool.. gefeli!
en weer terug aan het werk Cara...huppekee!
Ik moest eerst op hem wachten en hij nu op mij. Maar ik heb ten minste een vooraanstaande professor als afstudeerbegeleider weten te strikken en daar ging het om.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij heeft er bij mij ook lang genoeg op moeten wachten
In sommige gebieden telt dat meer .. Dit van mij gaat over een suf bachelorvakje eigenlijk.. maar het is wel een vooraanstaande professor in zijn gebiedquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moest eerst op hem wachten en hij nu op mij. Maar ik heb ten minste een vooraanstaande professor als afstudeerbegeleider weten te strikken en daar ging het om.
Ach het staat goed op mijn cv. Ook buiten ons vakgebied is hij bekend en heeft hij een groot netwerk. Altijd handig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
In sommige gebieden telt dat meer .. Dit van mij gaat over een suf bachelorvakje eigenlijk.. maar het is wel een vooraanstaande professor in zijn gebied.. maar dat doet er dus niet toe
Ik ook niet, maar daarom is zo'n man juist een mooi opstapje naar een baan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:10 schreef nixxx het volgende:netwerken... een (helaas) noodzakelijk kwaad..hou er niet van, ben er niet goed in
Bestaat dat topic waar je klachten over moderators kunt indienen eigenlijk nog?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan eindelijk ook is roepen dat we hard gaan![]()
Geen postopkrikposts meer dus van jequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan eindelijk ook is roepen dat we hard gaan![]()
Ja feedbackquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bestaat dat topic waar je klachten over moderators kunt indienen eigenlijk nog?![]()
Ik denk dat ik de komende tijd eens wat vaker in GC ga posten.quote:
Stuk of 4 geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef nixxx het volgende:houdt Arcee ook slotjeslijsten bij? hoeveel heb je er al gezet?
sorry? hoe bedoel je...quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eigenlijk een slechte zaak, hè ??![]()
![]()
braaf werkne en dan krijg je verse koffiequote:
Tsjaquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan ook niet een uurtje wat doen ook he zonder 200 posten te missen
Dank u!quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:23 schreef petitlapin het volgende:
nou, kijk eens aan, godlike is mod
gefeliciteerd![]()
hoe helpt dat ? kan hij je aan een job helpen ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
Ach het staat goed op mijn cv. Ook buiten ons vakgebied is hij bekend en heeft hij een groot netwerk. Altijd handig.
Niet zo zeer op je cv, maar het opent wel deuren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe helpt dat ? kan hij je aan een job helpen ?
en worden bij jullie eindwerken en begeleiders vermeld op een cv ? bizar, nog nooit gezien, en ik heb wel al wat cv's gezien in mijn leven.
Politicologen zijn wat anders dan politici.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:27 schreef nixxx het volgende:
Bunny.. als je in politicologie les hebt gehad van van Agt of van Janmaat... dat maakt toch wel een verschilletje
huh, aan alle universiteiten zitten toch 'vooraanstaande proffen', in de rechten van leuven ook, en ja, je maakt er werken voor, maar wat helpt dat in godsnaam bij een jobzoektocht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:27 schreef nixxx het volgende:
Bunny.. als je in politicologie les hebt gehad van van Agt of van Janmaat... dat maakt toch wel een verschilletje
Maar je streeft dan ook geen academische carrière na.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
huh, aan alle universiteiten zitten toch 'vooraanstaande proffen', in de rechten van leuven ook, en ja, je maakt er werken voor, maar wat helpt dat in godsnaam bij een jobzoektocht.
nooit heeft iemand aan mij gevraagd van wie ik les heb gehad en bij wie ik een eindwerk heb gemaakt![]()
allemaal leugenaarsquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Politicologen zijn wat anders dan politici.![]()
Zoiets ja, dat helpt altijd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:29 schreef nixxx het volgende:
mijn begeleider heeft wel nauwe contacten met een bedrijf.. daar kon hij wel zorgen dat je zeg maar een sollicitatieronde overslaat.
als er bij ons stagiaires komen voor een job, en ik mag mee beoordelen, heb ik ook een hekel aan diegene die afkomt met namen, netwerkjes en 'stoeferij'.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:28 schreef _Arual_ het volgende:
Bij mij heeft de naam van mijn scriptiebegeleider dus echt 0,0 opgeleverd...
Lekker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan pakt nog maar een bak koffie
Iemand anders nog?
ik ben onderzoeksmedewerkster geweest, en heb gepubliceerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
Maar je streeft dan ook geen academische carrière na.![]()
ja, maar als jij iemand goed kent en vertrouwt en diegene zegt " Lapin, ik heb nu een echt goede student, dat is precies iets wat je bedrijf gebruiken kan" Dan ben je toch eerder geneigd die meteen uit te nodigen op een gesprek?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er bij ons stagiaires komen voor een job, en ik mag mee beoordelen, heb ik ook een hekel aan diegene die afkomt met namen, netwerkjes en 'stoeferij'.
heeft een averrechts effect op mij, en op velen.
Dat vind jij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben onderzoeksmedewerkster geweest, en heb gepubliceerd.
doodsaai![]()
Ik wou dat ik die kans had gekregen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben onderzoeksmedewerkster geweest, en heb gepubliceerd.
doodsaai![]()
Ik denk dat ik wel een kans heb, maar dat zal dan waarschijnlijk bij mijn andere studie zijn. Ik weet echter nog niet zeker of ik dat wel wil.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik die kans had gekregen...
![]()
ik was niet de enigequote:
Hier kies je in principe je eigen promotieonderzoek, dus als het goed is kies je dan een onderwerp dat je interessant vindt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik was niet de enige
als je interessante onderwerpen krijgt, tot daaraan toe, maar praktisch iedereen is bij ons weggelopen, en bijna niemand heeft zijn doctoraat afgewerkt.
ooit wil ik wel doctoreren, maar het zal niet voor de eerste jaren zijn. Ik zou graag iets doen over het anglo-amerikaans recht, dus maar goed dat ik verhuis![]()
jij hebt letterkunde gedaan zeker, wel ja, misschien is dat interessanter om daarover artikels te schrijvenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:34 schreef _Arual_ het volgende:
Ik wou dat ik die kans had gekregen...
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
braaf werkne en dan krijg je verse koffie
hier moet je een beurs krijgen, als de proffen niet achter je onderwerp staan, kan je het vergeten ...quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
Hier kies je in principe je eigen promotieonderzoek, dus als het goed is kies je dan een onderwerp dat je interessant vindt.
voor jou ja ... en je kliekjequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das een reden om niets meer te doen hoor
Dat is t ook. Bovendien schrijf ik graag. Maar de komende jaren worden er bij mijn opleiding alleen mensen ontslagen. Er kan niet gepromoveerd worden. Tenzij je het in je eigen tijd en op eigen kosten doet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij hebt letterkunde gedaan zeker, wel ja, misschien is dat interessanter om daarover artikels te schrijven![]()
Dat je er niet bentquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:22 schreef _Cara_ het volgende:
sorry? hoe bedoel je...
Dat is waar, je moet je wel enigzins aanpassen. Maar je hebt er wel degelijk invloed op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hier moet je een beurs krijgen, als de proffen niet achter je onderwerp staan, kan je het vergeten ...
dan krijg je een opgelegd onderwerp, goedgekeurd door het Vlaams FWO![]()
we zijn klonen, dat weet je tochquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:21 schreef nixxx het volgende:
die pinguin ook blijkbaar
ik weet helemaal nietsquote:
wat is er dan aan de hand meisquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:57 schreef _Arual_ het volgende:
Echt waar, ik ga zo huilen
nog niemand aan de telefoon gehad?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:57 schreef _Arual_ het volgende:
Echt waar, ik ga zo huilen
ik word nogal agressief van alles, geloof ik.quote:
kun je t niet via internet vragen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik word nogal agressief van alles, geloof ik.
Ik hang nu al 2 uur aan de wachtlijn van het CZ, voor een heel simpel vraagje...
dat is t, o.a.
Heel simpel en rot: ze heeft eindelijk een baan gekregen in november, maar ze heeft gisteren te horen gekregen dat dat dus bij een jaar blijft. Hiervoor heeft ze enorm veel gesolliciteerd voor Jan met de korte achternaam, dus je kunt begrijpen hoe ze zich nu voelt.quote:
ik ga ervan uit dat je gaat vragen hoe je daar kan uitstappen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik word nogal agressief van alles, geloof ik.
Ik hang nu al 2 uur aan de wachtlijn van het CZ, voor een heel simpel vraagje...
dat is t, o.a.
dat ook nog jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel simpel en rot: ze heeft eindelijk een baan gekregen in november, maar ze heeft gisteren te horen gekregen dat dat dus bij een jaar blijft. Hiervoor heeft ze enorm veel gesolliciteerd voor Jan met de korte achternaam, dus je kunt begrijpen hoe ze zich nu voelt.
NEE GODVERDOMME LEES DANquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat je gaat vragen hoe je daar kan uitstappen?
Ik krijg een opzegformulier, ik neem aan dat die ook voor het cz gebruikt kan worden.
bij mijn ouders zijn de wijzigingen ook niet doorgekomen, dus ik zou idd even doorbellen. Maar dat kan omdat ze blijkbaar 6 december als deadline aanhielden om wijzigingen door te geven voor je polis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:01 schreef _Arual_ het volgende:
ik heb via internet gegevens veranderd, bankrekening. Maar die wijziging is door de drukte niet doorgekomen, waardoor ik nu misschien onverzekerd rondloop...
Wat raar dat ze dat nu al besloten hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel simpel en rot: ze heeft eindelijk een baan gekregen in november, maar ze heeft gisteren te horen gekregen dat dat dus bij een jaar blijft. Hiervoor heeft ze enorm veel gesolliciteerd voor Jan met de korte achternaam, dus je kunt begrijpen hoe ze zich nu voelt.
ooit wel eens gehoord van gelijktijd posten? En je caps lock staat aanquote:
Eensch!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat raar dat ze dat nu al besloten hebben.
Dat hoor je wel vaker hoor. Dan nemen ze je aan met zogenaamd zicht op een vaste baan maar uiteindelijk hoor je dat ze dat toch niet doen en dat heeft dan met budget te maken. Ik heb het ook een keer gehad maar kreeg toen toch heel snel de baan die ik nu heb dus het was niet zo erg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze houden het gewoon bij het jaarcontractquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je belazerd hebben en dat van te voren al wisten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ze houden het gewoon bij het jaarcontract
noodlesquote:
Helaas niet. Moet nog steeds nieuwe halen voor op m'n werkquote:
Je moet niet boos worden want ik heb niet alles gelezen nog. Maar je hebt toch nog gewoon werk hoezo zou je dan nu niet verzekerd rondlopen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ze houden het gewoon bij het jaarcontract
Ik heb trouwens opgehangen.
Alles gaat kut vandaag.
Ik had al half half het vermoeden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je belazerd hebben en dat van te voren al wisten.
ik vind het op zich best netjes dat ze zo ver van tevoren al aankondigen dat je contract niet verlengd wordt. Dat hoeft namelijk niet. Als er niets over een waarschuwingstermijn in je contract staat, dan loopt het gewoon af.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
rekeningnummer veranderd, geen premie betaald dus, omdat zij die wijziging niet door hebben gekregen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:10 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Je moet niet boos worden want ik heb niet alles gelezen nog. Maar je hebt toch nog gewoon werk hoezo zou je dan nu niet verzekerd rondlopen?
Maar ik kan wel janken om het feit dat ik weer moet gaan solliciteren. Dat heeft me afgelopen jaar echt helemaal kapot gemaakt. Weg zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vind het op zich best netjes dat ze zo ver van tevoren al aankondigen dat je contract niet verlengd wordt. Dat hoeft namelijk niet. Als er niets over een waarschuwingstermijn in je contract staat, dan loopt het gewoon af.
Oh maar dan maak je het toch gewoon over met de vermelding van je contractnummer dan is er nix aan de hand.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
rekeningnummer veranderd, geen premie betaald dus, omdat zij die wijziging niet door hebben gekregen.
Bij CZ komen wijzigingen altijd pas veel te laat door. het enige wat daar helpt is ze telefonisch verrot schelden. Maar zelfs dat lukt vandaag dus niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
rekeningnummer veranderd, geen premie betaald dus, omdat zij die wijziging niet door hebben gekregen.
ik probeer het nogmaalsquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij CZ komen wijzigingen altijd pas veel te laat door. het enige wat daar helpt is ze telefonisch verrot schelden. Maar zelfs dat lukt vandaag dus niet.
*knuffel*quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar ik kan wel janken om het feit dat ik weer moet gaan solliciteren. Dat heeft me afgelopen jaar echt helemaal kapot gemaakt. Weg zelfvertrouwen.
Zo niet zegt ze gewoon het contract op, heel eenvoudig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:14 schreef nixxx het volgende:
Misschien is je huidige werkgever zelfs wel bereid je eerder te laten gaan als je aangenomen kunt worden op een vaste baan.
Sterkte _Arual_quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar ik kan wel janken om het feit dat ik weer moet gaan solliciteren.
ligt eraan wat er voor opzegbepalingen in het contract staan. Een contract voor bepaalde tijd zonder specifieke bepalingen over tussentijdse opzegging, daar kun je niet eenzijdig onderuit, meen ik me te herinneren van mijn keuzevakje arbeidsrecht. Natuurlijk wel als je het allebei wilt, of als het echt onredelijk is dat je werkgever van je verlangt dat je blijft werken, dan kun je naar de rechter stappenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo niet zegt ze gewoon het contract op, heel eenvoudig.
Je moet ook nooit een contract tekenen zonder een opzegtermijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
ligt eraan wat er voor opzegbepalingen in het contract staan. Een contract voor bepaalde tijd zonder specifieke bepalingen over tussentijdse opzegging, daar kun je niet eenzijdig onderuit, meen ik me te herinneren van mijn keuzevakje arbeidsrecht. Natuurlijk wel als je het allebei wilt, of als het echt onredelijk is dat je werkgever van je verlangt dat je blijft werken, dan kun je naar de rechter stappen
ik denk ook niet dat er bedrijven zijn die zulke contracten aanbieden..quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet ook nooit een contract tekenen zonder een opzegtermijn.
Ik ken je geschiedenis niet, maar misschien moet je met een andere instelling gaan solliciteren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar ik kan wel janken om het feit dat ik weer moet gaan solliciteren. Dat heeft me afgelopen jaar echt helemaal kapot gemaakt. Weg zelfvertrouwen.
Nee, dat mogen ze volgens mij zelfs niet en daarom kan Arual vermoedelijk vrij makkelijk onder dat contract uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat er bedrijven zijn die zulke contracten aanbieden..![]()
uiteraard wisten ze datquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
bij een contract met bepaalde duur is er nooit een opzegtermijn, dat is onwettellijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:19 schreef Plato1980 het volgende:
Je moet ook nooit een contract tekenen zonder een opzegtermijn.
Ik denk dat het weinig met instelling en meer met een matig draaiende economie en haar letterenopleidin g te maken heeft. Aangezien de economische vooruitzichten voor de komende jaren echter prima zijn, zeker voor hoogopgeleiden, hoeft ze echter niet te wanhopen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik ken je geschiedenis niet, maar misschien moet je met een andere instelling gaan solliciteren.
Ipv je afhankelijk op te stellen naar het bedrijf waar je solliciteert ('ik moet m'n best doen om in de smaak te vallen', 'als ze me nou maar goed genoeg vinden', etc.) kun je het ook omdraaien en naar een sollicitatie gaan met het idee dat je hen gaat keuren of het bedrijf wel interessant genoeg is om ueberhaupt te willen werken.
Daar vergis je je in. Ik heb zo'n contract namelijk thuisliggen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bij een contract met bepaalde duur is er nooit een opzegtermijn, dat is onwettellijk
Tenzij ze een vaste baan in het vooruitzicht gesteld hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
uiteraard wisten ze dat
en ze hebben niets verkeerds gedaan of belazerd, ze heeft getekend voor een jaar, punt.
schat, ik weet niet hoe het in nederland is, maar geloof me nu echt maar, ik wil het artikel zelfs opzoeken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
Daar vergis je je in. Ik heb zo'n contract namelijk thuisliggen.
Met pijn in mijn hart moet ik het eens zijn met bovenstaand konijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
schat, ik weet niet hoe het in nederland is, maar geloof me nu echt maar, ik wil het artikel zelfs opzoeken.
een contract van bepaalde duur kan niet opgezegd worden, enkel verbroken. als er een artikel over opzegging instaat, is het nietig
Ik heb een jaarcontract getekend en daar staat een opzegtermijn van een maand in. Voor beide partijen. En het is geen obscuur bedrijf, maar één van de grotere werkgevers van Nederland.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
schat, ik weet niet hoe het in nederland is, maar geloof me nu echt maar, ik wil het artikel zelfs opzoeken.
een contract van bepaalde duur kan niet opgezegd worden, enkel verbroken. als er een artikel over opzegging instaat, is het nietig
met pijn in het hartquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef Litpho het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik het eens zijn met bovenstaand konijn.
dan zou je dat toch eens beter moeten herlezen, want dat kan niet, gaat het over een termijn of een vergoedingquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb een jaarcontract getekend en daar staat een opzegtermijn van een maand in. Voor beide partijen. En het is geen obscuur bedrijf, maar één van de grotere werkgevers van Nederland.
Het heeft wel met d'r instelling te maken dat het solliciteren d'r zelfvertrouwen aantast. Altijd je hoofd omhoog houden!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig met instelling en meer met een matig draaiende economie en haar letterenopleidin g te maken heeft. Aangezien de economische vooruitzichten voor de komende jaren echter prima zijn, zeker voor hoogopgeleiden, hoeft ze echter niet te wanhopen.
ik niet... quote uit Bakels, schets van het nederlands arbeidsrecht 17de drukquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met pijn in mijn hart moet ik het eens zijn met bovenstaand konijn.
solliciteren tast het zelfvertrouwen aan als het niet lukt, daar weet ik alles van ...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef MissMSX het volgende:
Het heeft wel met d'r instelling te maken dat het solliciteren d'r zelfvertrouwen aantast. Altijd je hoofd omhoog houden!
Ik weet er ook alles van, maar op een gegeven moment heb ik m'n instelling veranderd en dat voelde een stuk beter. Ik kon de afwijzingen beter accepteren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
solliciteren tast het zelfvertrouwen aan als het niet lukt, daar weet ik alles van ...
dan mag dat wel in Nederland, in België is het verbodenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:31 schreef nixxx het volgende:
ik niet... quote uit Bakels, schets van het nederlands arbeidsrecht 17de druk
" tussentijdse opzegging van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd is slechts mogelijk wanneer voor ieder der partijen dat recht schriftelijk is overeengekomen ( art. 7:667, derde lid BW)
Omdat ik er normaliter een plezier in schep onze verschillen te koesterenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:33 schreef Litpho het volgende:
Omdat ik er normaliter een plezier in schep onze verschillen te koesteren.
Wat een mooi spreekwoord.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan zou je dat toch eens beter moeten herlezen, want dat kan niet, gaat het over een termijn of een vergoeding
waarom ga ik er ook toch op in, het mag gewoon niet. Geloof maar wat je wil, plato. Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien wil
Airwins hart... wat doe je !quote:
Mijn geschiedenis:altijd bejubeld op school. Geniaal kind, akelige cijfers. Desondanks erg oneker maar toch, ik kan blijkbaar goed schrijven. Daarin zoek ik dan ook werk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken je geschiedenis niet, maar misschien moet je met een andere instelling gaan solliciteren.
Ipv je afhankelijk op te stellen naar het bedrijf waar je solliciteert ('ik moet m'n best doen om in de smaak te vallen', 'als ze me nou maar goed genoeg vinden', etc.) kun je het ook omdraaien en naar een sollicitatie gaan met het idee dat je hen gaat keuren of het bedrijf wel interessant genoeg is om ueberhaupt te willen werken.
Het werkt natuurlijk twee kanten op. Het bedrijf kijkt of ze wat aan jou zullen hebben en jij kijkt of je wat aan het bedrijf zal hebben. Dat is echt een evenwicht wat veel mensen vergeten. Dit land stikt van de bedrijven waar er vast wel minimaal een paar van zullen zijn waar jij je goed voelt en waar ze jou kunnen gebruiken.
het zal er wel instaan, en waarschijnlijk heeft dat bedrijf wel het recht om dat te doen om één of andere uitzonderingsreden zoals er in belgië ook zijn bv bij startbaanovereenkomsten of weet ik veel, of misschien mag het wel in Nederlandquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een mooi spreekwoord.![]()
Maar echt, ik heb wel degelijk een opzegtermijn. Maar het kan zijn dat dit iets met de CAO in de desbetreffende bedrijfstak te maken heeft.
Nederland... het land van de onbegrensde mogelijkhedenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:38 schreef petitlapin het volgende:
maar als ik even google, lijkt in nederland het ook de algemene regel dat er niet mag opgezegd worden, misschien mag dat wel als dat voordien schriftelijk wordt vastgelegd, zoals iemand hiervoor al zei... blijkbaar kan dat in nederland
Ik ben geen jurist, dus hoe het in z'n algemeenheid zit weet ik niet. Die opzegtermijn is overigens wederzijds.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het zal er wel instaan, en waarschijnlijk heeft dat bedrijf wel het recht om dat te doen om één of andere uitzonderingsreden zoals er in belgië ook zijn bv bij startbaanovereenkomsten of weet ik veel, of misschien mag het wel in Nederland
maar als ik even google, lijkt in nederland het ook de algemene regel dat er niet mag opgezegd worden, misschien mag dat wel als dat voordien schriftelijk wordt vastgelegd, zoals iemand hiervoor al zei... blijkbaar kan dat in nederland
Ik stem al jaren voor polygamiequote:
The Dutch dream.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nederland... het land van de onbegrensde mogelijkheden
is dat dat je meerder games speelt? WoW en Quakequote:
Volgens mij wel, na dat jaar moeten ze je echter wel een contract voor onbepaalde tijd geven.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef _Arual_ het volgende:
Als je een contract voor een jaar hebt, dan mag dat na een jaar toch ook zonder opgaaf van redenen en verdere consequenties worden afgekapt?
En dat gebeurt dus niet. Het is meer van toedeledokie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, na dat jaar moeten ze je echter wel een contract voor onbepaalde tijd geven.
Goed idee, eet ze . . .quote:
Als er verder niets geregeld wordt, dan loopt het gewoon af. Maar volgens mij mag het bedrijf je daarna weer een bepaalde tijd contract aanbieden.. maar de regels daarvoor weet ik niet uit mijn hoofd.. en if you'll excuse me niet echt zin om ze op te gaan zoekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, na dat jaar moeten ze je echter wel een contract voor onbepaalde tijd geven.
ze mogen je idd 2x een jaarcontract geven, maar daarna moet het een vast contract worden. Mijn moedre heeft dus 2 jaar gewerkt en mag per begin februari ook solliciteren als 50+. Oftewel, nooit en te nimmer dat ze wat gaat vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een vak als arbeidrecht gevolgd?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als er verder niets geregeld wordt, dan loopt het gewoon af. Maar volgens mij mag het bedrijf je daarna weer een bepaalde tijd contract aanbieden.. maar de regels daarvoor weet ik niet uit mijn hoofd.. en if you'll excuse me niet echt zin om ze op te gaan zoekenwww.wetten.nl het burgerlijk wetboek, boek 7 staat het arbeidsrecht in
Misschien kunnen jullie een familiebedrijf beginnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze mogen je idd 2x een jaarcontract geven, maar daarna moet het een vast contract worden. Mijn moedre heeft dus 2 jaar gewerkt en mag per begin februari ook solliciteren als 50+. Oftewel, nooit en te nimmer dat ze wat gaat vinden.
altijd handig als je weet wat je rechten zijn toch? beter dan die suffe keuzevakken als milieufilosofie ( en ja.. dat heb ik ook gevolgdquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een vak als arbeidrecht gevolgd?![]()
En jij denkt dat ik wel wat vinden ga? Er zijn nog minder vacatures dan een jaar geleden! Heel veel mensen die hetzelfde werk doen als ik worden er ook al uitgegooid!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze mogen je idd 2x een jaarcontract geven, maar daarna moet het een vast contract worden. Mijn moedre heeft dus 2 jaar gewerkt en mag per begin februari ook solliciteren als 50+. Oftewel, nooit en te nimmer dat ze wat gaat vinden.
Dat wordt dus je volgende doel?quote:
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
En jij denkt dat ik wel wat vinden ga?
lieverd, ik weet dat t niet makkelijk is om werk te vindenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik wel wat vinden ga? Er zijn nog minder vacatures dan een jaar geleden! Heel veel mensen die hetzelfde werk doen als ik worden er ook al uitgegooid!
Moet je hier komen studeren, hier beginnen de colleges pas weer in februari.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:53 schreef Mokster het volgende:
He bah... Jullie herinneren me eraan dat volgende week de colleges weer beginnen.
En dan nog wel een vak waarvoor ik bijna gezakt ben op de middelbare school: bedrijfseconomie A. "Jaarrekeningen lezen voor juristen". Die wíl ik helemaal niet kunnen lezen gdvrdmm!!
Ja, als je al niet uitgenodigd wordt is dat wel erg matigquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:37 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis:altijd bejubeld op school. Geniaal kind, akelige cijfers. Desondanks erg oneker maar toch, ik kan blijkbaar goed schrijven. Daarin zoek ik dan ook werk.
Na mijn afstuderen, nu een jaar geleden, ben ik gaan solliciteren. Ondertussen deed ik een jaartje filosofie. Ik dacht een leuk CV te hebben voor iemand die iets met copywriting wil doen. Ikhad op dat moment namelijk al 4 boeken geschreven voor mijn oude stageadres. Eentje daarvan ligt inmiddels in de boekenwinkels. Beetje uit de hand gelopen, zeg maar.
Nou, dat solliciteren was een RAMP. Ik heb 50 brieven de deur uit gedaan. Goede brieven: op mijn oude uni worden ze als voorbeeldbrieven gebruikt. En dan niet het slechte voorbeeld. Ik ben slechts één keer voor een gesprek uitgenodigd. Omdat ze bij dat bedrijf iedereen die solliciteerde uitnodigden. Nooit meer iets van gehoord.
Uiteindelijk heb ik toen bij mijn oude stage-adres aangeklopt. Na heel veel heen en weer gepraat kon ik daar voor enkele uren daar aan de slag. Maar het is een klein arm bedrijfje. Ik ben erg duur, en breng voor hun verder geen geld in het laatje. Mijn werk is gewoon secundair. En dat breekt me nu dus op.
Het is dus echt de leukste wekrplek die er bestaat. En met nog het leukste werk ook. Ik had juist gehoopt op wat meer uren. Het tegenovergestelde gebeurt, en nu kan ik weer opnieuw beginnen.
Eén man, meerdere vrouwen. Niet verkeerdquote:
dat mag ik niet zeggen, dus blij dat iemand anders dat doetquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jaen je mag een biertje trakteren van je eerste loon
Ja, liefst simultaan!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
is dat dat je meerder games speelt? WoW en Quake
Lastige is dat je niet kan leven van bijstand of uitkering, dat is vaak veel minder dan je zelf verdiend had/hebt.. Solliciteren komt er dus bij kijken, hoe erg je 't zelf ook vind..quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus niet. Het is meer van toedeledokie.
Ik haat solliciteren.
dan trakteert ze dat biertje dus wel aan mij hequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat mag ik niet zeggen, dus blij dat iemand anders dat doet
Volgens mij heeft ze niet gezegd dat ze van plan was om een uitkering te gaan trekken gedurende de rest van haar leven. Sowieso doet haar echtgenoot dat al min of meer en twee uitkeringen binnen 1 huwelijk vind ik te veel van het goede.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
Lastige is dat je niet kan leven van bijstand of uitkering, dat is vaak veel minder dan je zelf verdiend had/hebt.. Solliciteren komt er dus bij kijken, hoe erg je 't zelf ook vind..
Het rare is dat ze op haar uni de brieven die ze geschreven heeft als voorbeeld nemen, dus ik dnek dat ze er weinig mee opschietquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarnaast weet ik dat er 'cursussen' zijn om te leren hoe je moet solliciteren, is dat geen optie voor je?
Eerst maar eens uitzoeken of hij wel single is hequote:
Ik geloof dat ik alle bedrijfjes in Nijmegen e.o. al aangeschreven heb. Tenminste, in de sector copywriting. Uitgevers, tijdschriften en kranten daar in de buurt hebben inmiddels ook allemaal mijn CV.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieverd, ik weet dat t niet makkelijk is om werk te vinden
maar is het misschien niet zo dat je de lat iets te hoog hebt liggen voor een baan bij andere bedrijven?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet gezegd dat ze van plan was om een uitkering te gaan trekken gedurende de rest van haar leven. Sowieso doet haar echtgenoot dat al min of meer en twee uitkeringen binnen 1 huwelijk vind ik te veel van het goede.![]()
Mocht ik naar Den Haag verhuizen, maak ik misschien wel de switch naar Leiden (als het allemaal een beetje op elkaar aansluit tenminste).quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet je hier komen studeren, hier beginnen de colleges pas weer in februari.![]()
Jammer genoeg heb ik geen colleges meer.![]()
Als iedereen zo'n uitkering als ik zou krijgen kreeg je niemand meer aan het werkquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet gezegd dat ze van plan was om een uitkering te gaan trekken gedurende de rest van haar leven. Sowieso doet haar echtgenoot dat al min of meer en twee uitkeringen binnen 1 huwelijk vind ik te veel van het goede.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eén man, meerdere vrouwen. Niet verkeerd.
Is toch zijn schuld als hij er op ingaat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:57 schreef MissMSX het volgende:
Eerst maar eens uitzoeken of hij wel single is he
Either way wat mij betreftquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eén man, meerdere vrouwen. Niet verkeerd.
dan mocht fok wel een paar nieuwe servers neerzettenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iedereen zo'n uitkering als ik zou krijgen kreeg je niemand meer aan het werk![]()
Ik wil helemaal geen uitkering!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lastige is dat je niet kan leven van bijstand of uitkering, dat is vaak veel minder dan je zelf verdiend had/hebt.. Solliciteren komt er dus bij kijken, hoe erg je 't zelf ook vind..
Daarnaast weet ik dat er 'cursussen' zijn om te leren hoe je moet solliciteren, is dat geen optie voor je?
De oude Grieken zijn dat niet met je eensquote:
Ramptoerisme of ben je echt zo meelevend?quote:
Ik zit vandaag ook al weer op 70 posts. Aangezien ik tot vanavond laat achter de computer zit ga ik de 200 met gemak halen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan mocht fok wel een paar nieuwe servers neerzetten
sususurvers nieuwe nieuwe servers... su susurvers nieuwe survers voor heel fok!
jij hebt meer posts op een dag dan ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan mocht fok wel een paar nieuwe servers neerzetten
sususurvers nieuwe nieuwe servers... su susurvers nieuwe survers voor heel fok!
ligt het misschien niet aan de manier van overkomen, fysiek in plaats van aan de brievenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het rare is dat ze op haar uni de brieven die ze geschreven heeft als voorbeeld nemen, dus ik dnek dat ze er weinig mee opschiet
dat laatstequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ramptoerisme of ben je echt zo meelevend?![]()
dat soort mensen snap ik niet. Ik heb al in geen tijden 70 gehaaldquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit vandaag ook al weer op 70 posts. Aangezien ik tot vanavond laat achter de computer zit ga ik de 200 met gemak halen.![]()
Ik word nergens uitgenodigd voor een gesprek, dus dat lijkt me stugquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt het misschien niet aan de manier van overkomen, fysiek in plaats van aan de brieven
dat was ik niet. Iemand heeft mijn account gejat!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat laatste![]()
@pheno.. ja nu wel .. maar vroegah!
Ik ben blij dat ik mijn monogamiteit niet voortijdig heb ingezet...quote:
Mannen met een relatiequote:Op woensdag 4 januari 2006 12:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Is toch zijn schuld als hij er op ingaat?
Onder tijden versta je een paar dagen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat soort mensen snap ik niet. Ik heb al in geen tijden 70 gehaald![]()
surrrrreeeequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat was ik niet. Iemand heeft mijn account gejat!
als ik dit zo lees, dan spring je er dus niet tussenuit. dan kan een brief nog zo goed zijn, als hij er niet uitspringt zul je minder snel uitgenodigd wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen uitkering!
En toen ik een keer met mijn brieven naar zo´n cursusleider toestapte, wilde hij ze juist gebruiken voor zijn cursus... Wat moet ik dan nog verbeteren?
Ik word gewoon nergens uitgenodigd omdat overal waar ik solliciteer zo´n 400 anderen ook happen. En jarenlange ervaring telt meer dan opleiding. Al die mensen die bij de fusiekranten zijn ontslagen, zoeken hetzelfde als ik. En zij zijn natuurlijk al heel wat meer door de wol geverfd.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn monogamiteit niet voortijdig heb ingezet...![]()
Kijk maar na, ik bedoel maandenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onder tijden versta je een paar dagen?
dat was eerder nog niet duidelijk voor mequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik word nergens uitgenodigd voor een gesprek, dus dat lijkt me stug
geloof me, dat is het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik dit zo lees, dan spring je er dus niet tussenuit. dan kan een brief nog zo goed zijn, als hij er niet uitspringt zul je minder snel uitgenodigd worden
De maand januari 2006 waarschijnlijk.quote:
Als je echt heel graag allleen maar in die richting wil werken heb je weinig keus.. maar heb je ook wel eens wat andere dingen bekeken? het is misschien niet zo leuk.. maar als er anders niets is...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik word nergens uitgenodigd voor een gesprek, dus dat lijkt me stug
dr moet toch een reden zijnquote:
De theorie is mooi natuurlijk, maar wie wil nog iemand anders als hij jou heeft...quote:
Ik kreeg wel reacties waarin stond dat ze de brief interessant hadden gevonden, maar dat anderen een uitgebreidere werkervaring hadden. Omdat ze dus bij die fusiekranten gewerkt hadden, en daar na 20 jaar ontslagen zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik dit zo lees, dan spring je er dus niet tussenuit. dan kan een brief nog zo goed zijn, als hij er niet uitspringt zul je minder snel uitgenodigd worden
dat is waar. daar kun je niet tegenop, maar valt er niet ergens iets te schipperen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik kreeg wel reacties waarin stond dat ze de brief interessant hadden gevonden, maar dat anderen een uitgebreidere werkervaring hadden. Omdat ze dus bij die fusiekranten gewerkt hadden, en daar na 20 jaar ontslagen zijn.
Daar kan ik met mijn 24 jaar toch niet tegenop?
Heb op andere paarden gewed, natuurlijk. Maar dan was ik weer te hoog opgeleid, of had te weinig ervaring op dat gebied...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is waar. daar kun je niet tegenop, maar valt er niet ergens iets te schipperen?
3x over een periode van 3 jaar . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |