Vul het in zoals je wil.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:04 schreef nixxx het volgende:
een privemod.... hmmm dat wordt eerder Cc dan godt...
Ik hoop 't...quote:
Ach ik vond de tt wel een mooi vervolg op de vorige.quote:
Je gaat zo nog naast je schoenen lopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
Verkapt: Adoreer mij hier![]()
Dat verkapte moeten we er maar is uit slopen![]()
Ik zit af en toe te grijnzen achter m'n beeldscherm, maar m'n collega zit daarover te klagenquote:
Zorg jij nou maar eerst voor die vrouwen hier, dan komt die adoratie vanzelf wel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben er toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst voor die vrouwen hier, dan komt die adoratie vanzelf wel!![]()
Bekend probleem... 'Ik heb een binnenpretje' komt inmiddels al niet meer geloofwaardig over...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit af en toe te grijnzen achter m'n beeldscherm, maar m'n collega zit daarover te klagen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
quote:
Adoratie voor Godlike natuurlijk. Aan jou heb ik inderdaad genoeg!quote:
Gewoon doorlezen Yns...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:05 schreef Ynske het volgende:
niet zo snel jullie
Ik zeg maar niks meer. Beloof steeds beterschap, maar het wil niet zo lukken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bekend probleem... 'Ik heb een binnenpretje' komt inmiddels al niet meer geloofwaardig over...![]()
Ik vind trouwens dat jij nu je mod bent je een stuk verantwoordelijker zult moeten gaan gedragen.quote:
Alleen als ik blauw mag worden natuurlijkquote:
jah ik weet tquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:10 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Gewoon doorlezen Yns...
Je zou je nu beter moeten kunnen concentreren op lezen
Ik kroel veilig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij nu je mod bent je een stuk verantwoordelijker zult moeten gaan gedragen.![]()
Vanaf 11 uur zit ik het grootste deel van de dag in overleg, dus waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel beter gaan...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks meer. Beloof steeds beterschap, maar het wil niet zo lukken.
Kun je niet eens fokken tijdens dat overleg?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur zit ik het grootste deel van de dag in overleg, dus waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel beter gaan...![]()
Je bedoelt dat ik dan ook echt moet gaan werken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf 11 uur zit ik het grootste deel van de dag in overleg, dus waarschijnlijk zal het in de loop van de dag wel beter gaan...![]()
pas om 1430 want dan ga ik overleggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan ook echt moet gaan werken?
Of dagdromen over ons....quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaasch!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je niet eens fokken tijdens dat overleg?![]()
Ik heb nog wel wat software die getest mag wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ik weet t
maar concentreren lukt niet echt
schrik me iedere keer de tyfus als er weer iemand aan komt die ik niet kan horen aankomen
en heb bijna mijn probleem opgelost
nu alleen het pad nog goed krijgen
Owh gelukkigquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
pas om 1430 want dan ga ik overleggen
Da's ook fijn jaquote:
Nee dank jequote:Op woensdag 4 januari 2006 10:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat software die getest mag worden
het eerste deel ging idd over hetzelfde probleemquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:19 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
PadHebben we het over hetzelfde probleem?
Klinkt nogal vaag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
het tweede deel over iets dat ik met scripting moet inladen wat niet lukte, en nu bijna gefixed is
Ik was al bang dat het technisch was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
het eerste deel ging idd over hetzelfde probleem
het tweede deel over iets dat ik met scripting moet inladen wat niet lukte, en nu bijna gefixed is
ik ben vaag, dat zou je toch moeten wetenquote:
Houd op over scriptingquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
Heb je er aan één van hier niet genoeg?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
pas om 1430 want dan ga ik overleggen
Nee, het wordt alleen maar onduidelijker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben vaag, dat zou je toch moeten weten
maar als je dan echt zo nieuwsgierig bent
ben bezig met een flashbestand waar foto's extern aangeroepen moeten worden, en getoond moeten worden.
maar ik verwacht niet dat je het nu wel begrijpt![]()
Lees een boek danquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het wordt alleen maar onduidelijker.![]()
Ik kan wel een nachtzuster gebruiken...quote:
Doe maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:26 schreef MissMSX het volgende:
Ze legt haar koele handen op mijn voorhoofd
En kijkt me even onderzoekend aan
Ze helpt me bij het drinken van wat water
Ah zuster blijf nog even bij me staan
<knip>
[afbeelding]
Nachtzuster!!quote:
* nixxx gordijnen open doetquote:
Forum Opties | |
---|---|