Het is dat ik het zat te kijken, anders wist ik het ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:32 schreef Bastard het volgende:
Nuon wat ben ik blij zeg![]()
![]()
Dat heb ik weer ook
Uitzending is van een paar maanden geleden zelfs.. maar het heeft zo moeten zijn dat jij die uitzending dan ziet en bij de Gijsjes komt posten.. het kan niet anders gewoonquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Het is dat ik het zat te kijken, anders wist ik het ook niet
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitzending is van een paar maanden geleden zelfs.. maar het heeft zo moeten zijn dat jij die uitzending dan ziet en bij de Gijsjes komt posten.. het kan niet anders gewoon![]()
Ik ben iig blij dat ik jou er mee heb kunnen helpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitzending is van een paar maanden geleden zelfs.. maar het heeft zo moeten zijn dat jij die uitzending dan ziet en bij de Gijsjes komt posten.. het kan niet anders gewoon![]()
Op mijn werk gebruiken we er dik 30 en thuis ook opzekers 15.... denk wel meer ook.... onthoudenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
1113 Gijsjes wachten weeeeeeeeeeeeer eens op Noot :{
Sjo, gewoon onthouden!
Ik trapte er ook in joh... heb mn CC nummer gegeven.. maar die is verlopen en daardoor konden ze geen geld afhalenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik jou er mee heb kunnen helpenVoor het zelfde geld was je er wel in getrapt
quote:
Kleine wijzigingen in aanbrengen dat ze toch op elkaar lijken dan wellicht?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op mijn werk gebruiken we er dik 30 en thuis ook opzekers 15.... denk wel meer ook.... onthouden
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik trapte er ook in joh... heb mn CC nummer gegeven.. maar die is verlopen en daardoor konden ze geen geld afhalen![]()
Neeeeeeeeequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://opgelicht.nl/
Bovenaan..
Cruisses aangeboden door reisburo's uit Amerika
Gelukkig is het goed afgelopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou er ook ingetrapt zijnWat een fucked up wereld is het toch zeg, kenker!
![]()
Jaquote:
Nee nee.. dat reisburo belde.. .en toen werd ik nadat ik de prijs had vernomen doorgeschakeld naar een security agency van mastercard.. die herhaalde alles.. en volgens de wet van Florida moet ik u er op wijzen dat.. bla bla.. en for your own security dit en dat.. hmm ok..quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeehad het er nog vanmorgen over met Quinny
Was idd raar die 900 euro maar wel slim omdat iedereen wel in zijn achterhoofd weet dat er iets was met Mastercard en vakanties.
MAAR WAAROM geef je je CCook al is die verlopen.... het is toch Mastercard die belt..... alsof ZIJ je CC niet weten
Zooo slim... wat een teringhonden !! Ik zou het ook wel geloven... maar een CC over de telefoon geven doe ik nooit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee nee.. dat reisburo belde.. .en toen werd ik nadat ik de prijs had vernomen doorgeschakeld naar een security agency van mastercard.. die herhaalde alles.. en volgens de wet van Florida moet ik u er op wijzen dat.. bla bla.. en for your own security dit en dat.. hmm ok..
Oh ja.. klopt het dat uw CC nummers dat en dat is? en dat staat op de achterkant? Ja.. dat klopt ja..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed dat de Gijsjes van nature wantrouwend zijn.
Nee, is wat vreemd maar het was een behoorlijk proffesioneel team kan ik je zeggen..quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zooo slim... wat een teringhonden !! Ik zou het ook wel geloven... maar een CC over de telefoon geven doe ik nooit.
Ja, ik had eraan meegedaan zelfs. Kun je nagaan...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:04 schreef Bastard het volgende:
Maar ja ik zeg het.. zelfs Noot wist van die prijzen af..
Er zullen wel genoeg mensen intrappen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:04 schreef Bastard het volgende:
Nee, is wat vreemd maar het was een behoorlijk proffesioneel team kan ik je zeggen..
Maar goed, no harm done.. en ik vroeg me ook werkelijk af waar dit geluk vandaan kwam.. niks voor mij.. dat was het meest wantrouwende.
Maar ja ik zeg het.. zelfs Noot wist van die prijzen af..
Ja.. en jij bent dan die lucky bastard die heeft gewonnen.. met nog 200 mensen..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik had eraan meegedaan zelfs. Kun je nagaan...
Mooi zo, maar ook wat Strol zegt, er zullen genoeg mensen intrappen. Ik heb een stukje van die uitzending van opgelicht teruggekeken en daar hadden ze het geloof ik al over 200 klachten over die bekend waren. Er zullen ook genoeg mensen niets zeggen denk ik....quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb mn ouders gebeld en die waren dus ook gebeld. Hebben opgehangen omdat ze het niet vertrouwden. Gelukkig![]()
Heb ik ook serieus een aantal keer gedacht hoor... maar het was allemaal veilig want hier en hier om.. en als je toch niet wilt dan kun je trug sturen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb mn ouders gebeld en die waren dus ook gebeld. Hebben opgehangen omdat ze het niet vertrouwden. Gelukkig![]()
Ze vroegen aan mij om de informatie op te schrijven, ik heb namen, tel nummers, toestel nummers en een website..quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
Wat je in dat soort gevallen volgens mij het beste kunt doen is op Internet het nummer van het genoemde bedrijf opzoeken en ze zelf even opbellen om na te vragen of het allemaal klopt.
De consument wordt steeds slimmer, de bedrijven ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze vroegen aan mij om de informatie op te schrijven, ik heb namen, tel nummers, toestel nummers en een website..
Het reisburo bestaat ook echt, ben er gisteren naar toegesurft.
als je moet betalen voor een prijs die je hebt gewonnen dan weet je dat je gewoon genept wordt....quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
Wat je in dat soort gevallen volgens mij het beste kunt doen is op Internet het nummer van het genoemde bedrijf opzoeken en ze zelf even opbellen om na te vragen of het allemaal klopt.
Ja.. over 2 maanden gaat ze al naar de basisschool.. ik verwacht dat ze over 2 jaar is afgestudeerd.quote:
Nee,... gewoon huilen in de auto..... deed ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
Zijn er tips hoe je daar mee om moet gaan?
Vooruitzicht -4quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... gewoon huilen in de auto..... deed ik ook
We zijn te lui om het te makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef Bastard het volgende:
[BeF] #317 Jezus is een kuthoer en je moeder spaart sperma!
Waarom hebben wij nou nooit zulke coole TT's![]()
Dat trekt teveel newbies aan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef Bastard het volgende:
Niets mis met Renewbiesquote:
Omdat die van het pad zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef Bastard het volgende:
[BeF] #317 Jezus is een kuthoer en je moeder spaart sperma!
Lekkere buurtquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef Nuongirl het volgende:
Alkmaar weer eens in t nieuws
Rellen in Alkmaarse volksbuurt
Ik heb daar dus een tijdje gewoondquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekkere buurt
Loopt toch ook helemaal uit de klauwen tegenwoordig joh.. vroeger had je die exccessen niet zo.
Van de week ook, las ik over een allochtoon (al was het een nederlander geweest net zo erg) die ff een mes kocht en lukraak een vrouw op straat 9x stak! Gewoon om de lol ofzo...
Serieus..
Als je nou je baan kwijt raakt.. en de regering gaat de hypotheekrente aftrek verbieden.. daarnaast heb je een kind wat veel ziektekosten maakt..quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:52 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik heb daar dus een tijdje gewoondEn ik ben erg blij dat ik daar weg ben
gijs...... fucking!!!!!!!!!!!!!! druk hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:52 schreef Bastard het volgende:
Is die neger van ons a.. aa.. aan het werk![]()
Waar is dat? Kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs...... fucking!!!!!!!!!!!!!! druk hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs...... fucking!!!!!!!!!!!!!! druk hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd, omdat je meer niet kan betalen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je nou je baan kwijt raakt.. en de regering gaat de hypotheekrente aftrek verbieden.. daarnaast heb je een kind wat veel ziektekosten maakt..
Dan word je dus GEDWONGEN om in zon buurt te gaan wonen.. lekker is dat.
hahhaa lulquote:
Gijs.. serieus.. kan ik er solliciterenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahhaa lul
maar ach... nog 1 uur en dan ga ik alweer naar huis
Toch zou ik dat gevoel meer hebben in een villawijk..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
idd, omdat je meer niet kan betalen.
Het is toch belachelijk dat je bang moet zijn of je auto er de volgende dag nog wel staat
Weet ik nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch zou ik dat gevoel meer hebben in een villawijk..
Oh ik dacht dat FOK wel goed betaaldequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:14 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Weet ik nietHeb nog nooit in een villawijk gewoond
in jouw tijd zekerquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat FOK wel goed betaalde
De goede subsites betalen anders best lekkerquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:17 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
in jouw tijd zeker
nu niets nakkes nada
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De goede subsites betalen anders best lekker
Wat wil je zeggen Nuon?quote:
grmbbl moordneigingen krijgtquote:
Ik wachtte al op jouw steunquote:
Kan ik me heel goed voorstellen. Vanaf nu zijn jullie echt met zijn drietjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef Magneet het volgende:
net ttrouwens voor de laatste keer de kraamhulp gehad, toch wel ff een emo-momentje dat we het vanaf nu alleen moeten doen.
emoquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef Magneet het volgende:
net ttrouwens voor de laatste keer de kraamhulp gehad, toch wel ff een emo-momentje dat we het vanaf nu alleen moeten doen.
Ik weet niet eens meer waar dat over gingquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:43 schreef Nuongirl het volgende:
* Nuongirl in de historie aan het duiken is
Voor de Gijsjes
Irvine oooookquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:43 schreef Nuongirl het volgende:
Voor de Gijsjes
Dat was toen de steun miss bleu naar een of andere meet, moesten we 100 topics vollullenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar dat over ging![]()
![]()
Nog steeds geen idee,.. ik lag te slapen denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dat was toen de steun miss bleu naar een of andere meet, moesten we 100 topics vollullen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee,.. ik lag te slapen denk ik![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:43 schreef Nuongirl het volgende:
Voor de Gijsjes
Doe jij ook eens de andere 614 topics in 1 post verzamelen Gijsquote:
Ik heb vlgs mij thuis nog een excel sheet met alle topics liggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:49 schreef Nuongirl het volgende:
Alle Gijsjes topics op een rij , dat zocht ik
Noooooooo fokking wayquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe jij ook eens de andere 614 topics in 1 post verzamelen Gijs?
Ja ik ook inderdaad.. die kerkikker was niet helemaal lekker in zn bol hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Nuongirl het volgende:
[Part 58] Purno neemt afscheid van zijn Gijsjes! Dr. Purno
Waarvan ik altijd vermoedde dat het een Ker kloon was
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ook inderdaad.. die kerkikker was niet helemaal lekker in zn bol hoor.
Hij is overleden he hoorde ik laatst.
Ker was echt maf maar ook een schatjequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja ik heb ook geen idee waar die ezel uithangt !
Overleden Gijs.. zo plots weg van de aardbodem.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja ik heb ook geen idee waar die ezel uithangt !
Ja hij was erg lief.... leuk cadeau van hem gekregen toen Daan geboren was. Was tot over zijn oren verliefd op Nadine....quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:02 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ker was echt maf maar ook een schatje![]()
Ontvoerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Overleden Gijs.. zo plots weg van de aardbodem.
Overleden of opgenomen in een geriatrisch tehuis.
Ja dat was wel duidelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hij was erg lief.... leuk cadeau van hem gekregen toen Daan geboren was. Was tot over zijn oren verliefd op Nadine....
Grappen huh...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Briljant die grappen uit de vorige eeuw.... Aliens, Area 51, maanlandingwhahahahaha
[afbeelding]
Ik ook Gijsquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef Chocobo het volgende:
Was tot over zijn oren verliefd op Nadine....
Ja hequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook GijsNadine was echt leuk en schattig
Ja.quote:
quote:
Dus de kraamzorg was paalbaar huhquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
geen angst, meer beetje vlindertjes gevoel
Dat werk is het zooo waardquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
![]()
http://www.kongkicksass.c(...)aa64d4a004bbeea5_680
Ik blijf hem dodenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat zegt die gast?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:45 schreef Bastard het volgende:
http://media.putfile.com/owned5535
PROEST![]()
Ik heb een geheel verzorgde voetreis naar Rome in de aanbieding. Voor slecht 500 euro pp mag je gaan. Vriendenprijs!quote:
Tis niet eens grappigquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb een geheel verzorgde voetreis naar Rome in de aanbieding. Voor slecht 500 euro pp mag je gaan. Vriendenprijs!
Hij vraagt of zijn zoon een flikker is in het Russischquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef gijsje79 het volgende:
Is een iedee.
Waarom niet?
Niet geschoten is altijd mis.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Bastard het volgende:
doe het voor de dieren!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef Nuongirl het volgende:
ik kreeg vanmiddag trouwens post. ik had een kerstcd gewonnen bij een prijsvraag
Moet je je CC nummer geven?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:22 schreef Nuongirl het volgende:
ik kreeg vanmiddag trouwens post. ik had een kerstcd gewonnen bij een prijsvraag
Ik moest wel gelijk aan jouw verhaal denkenquote:
Nopequote:
Ik heb voorgenomen om helemaal geen prijsvraag meer in te vullen ooitquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik moest wel gelijk aan jouw verhaal denken
Kan het me voorstellenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb voorgenomen om helemaal geen prijsvraag meer in te vullen ooit![]()
iig al bedankt voor de tips. ik wil dit idd aan de grote klok hangen, of het echt iets uithaalt betwijfel ik, maar ik ga iig wel voor veel golven zorgen hierzo. Ik heb al met iemand van fok! gesproken en die gaat naar alle admins schrijven om te kijken wat fok! evt als soort van actie op kan zetten en voor elkaar kan krijgen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:17 schreef Bastard het volgende:
En ik zou er een topic over openen in F&F wie weet die het leest..
Goed initatief al zeg ik zelfquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
iig al bedankt voor de tips. ik wil dit idd aan de grote klok hangen, of het echt iets uithaalt betwijfel ik, maar ik ga iig wel voor veel golven zorgen hierzo. Ik heb al met iemand van fok! gesproken en die gaat naar alle admins schrijven om te kijken wat fok! evt als soort van actie op kan zetten en voor elkaar kan krijgen.![]()
nog ff wachten wat eruitrolt, maar er komen veel mensen op fok, dus laten we hopen dat we met zijn alle wat kunnen doenquote:
Als dat wil gaan lukken is dat een grote groep mensen, en samen staan we sterk, toch ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef QueenR het volgende:
[..]
nog ff wachten wat eruitrolt, maar er komen veel mensen op fok, dus laten we hopen dat we met zijn alle wat kunnen doen
Als je toch bezig ben, begin dan meteen een campagne om sterilisatie te promoten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef QueenR het volgende:
iig al bedankt voor de tips. ik wil dit idd aan de grote klok hangen, of het echt iets uithaalt betwijfel ik, maar ik ga iig wel voor veel golven zorgen hierzo. Ik heb al met iemand van fok! gesproken en die gaat naar alle admins schrijven om te kijken wat fok! evt als soort van actie op kan zetten en voor elkaar kan krijgen.![]()
laten we hopen veel!!! als je eens wist hoeveel kittens wij tijdens piektijden (0ver 2 maandjes weer) hebben, en dat die nu allemaal meteen ingeslapen worden, dat zijn er echt heeeeeel veel.![]()
Heb je zo'n groot huis danquote:
Ook dat doen we! sterilisatie is heel belangrijk. Die actie stond weer geplant voor deze periode, maar helaas.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je toch bezig ben, begin dan meteen een campagne om sterilisatie te promoten.
Ik ben bang dat ik dan aan de gan kan blijven.. maar als ik het geld en de ruimte had kwamen er zeker nog meer katten bijquote:
met zoveel katten is het niet een beetje raar ruikenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie B. later wel als zo'n gestoord oud kattenmannetje die in zichzelf praat en een beetje raar ruikt.![]()
Ja.. 30 van die zwerfkatten om me heen lijkt me best een rijkdom inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zie B. later wel als zo'n gestoord oud kattenmannetje die in zichzelf praat en een beetje raar ruikt.![]()
Het kattenmannetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
Naam: strolie75quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:59 schreef QueenR het volgende:
Nou ik heb wendy iig gemailed, mochten jullie je vervelen mail ze ook maar![]()
http://www.wendyvandijk.nl/site/hartinaktie.php als ze er veel krijgt helpt ze misschien wel om ons alsjeblieft onze kop te laten houden
Jullie hebben wel een leuke sitequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:59 schreef QueenR het volgende:
Nou ik heb wendy iig gemailed, mochten jullie je vervelen mail ze ook maar![]()
http://www.wendyvandijk.nl/site/hartinaktie.php als ze er veel krijgt helpt ze misschien wel om ons alsjeblieft onze kop te laten houden
Vooral dat laatste gaat helpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naam: strolie75
Geslacht: Man
Adres:xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Postcode: xxxxxx
Telefoonnummer: xxxxxxxxxxxx
Mobielnummer: xxxxxxxxxxxxx
E-mailadres: xxxxxxxxxx
Bericht:
Beste Wendy
Help a.u.b. QueenR met haar kittens!
P.S. Neuken?
ja is een of ander kattenlied, kan zo niet op de naam komen maar het heeft echt iets met katten te makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een leuke siteDat liedje ook
ja dan helpt ze meteen natuurlijkquote:
Filmkijk zequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja dan helpt ze meteen natuurlijk![]()
maar goed, ik heb nu al een half uur een dvd klaarstaan die ik zou gaan kijken, dus dat ga ik nu maar doen.doei gijsjes!
hoiquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:39 schreef Quinny het volgende:
Ik ben gemist vandaag![]()
He lekker weer hoor werkenHet heeft alleen niet het gevoel dat je lang weg bent geweest. Op wat nieuwe gezichten na dan
![]()
Dropiequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:39 schreef Quinny het volgende:
Ik ben gemist vandaag![]()
He lekker weer hoor werkenHet heeft alleen niet het gevoel dat je lang weg bent geweest. Op wat nieuwe gezichten na dan
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 07:23 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
Godver, hardstikke koud buiten, ben je net blij dat je op je werkplek kunt gaan opwarmen...gaat het brandalarm....kun je weer naar buiten.
Ja...geen hond (voor zover aanwezig) die zich er iets van aantrekt trouwens.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...geen hond (voor zover aanwezig) die zich er iets van aantrekt trouwens.
Zal wel een foutje zijn geweest, want ik heb al een paar minuten niks meer gehoord. En buiten zie ik ook niemand staan.![]()
Als ze er wat van zeggen moet je zeggen "Er was geen brandweer wiens aanwijzingen ik kon opvolgen"quote:Op donderdag 5 januari 2006 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...geen hond (voor zover aanwezig) die zich er iets van aantrekt trouwens.
Zal wel een foutje zijn geweest, want ik heb al een paar minuten niks meer gehoord. En buiten zie ik ook niemand staan.![]()
quote:
Ben je gek...daar is het koud.quote:
Wilde er eigenlijk nog allerlei synoniem plaatjes bijvoegen... knallende kurken.. wippende konijnen.. kanonnen die afschieten.. etc ..quote:
nee gijs.... tis duidelijk zoquote:Op donderdag 5 januari 2006 07:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wilde er eigenlijk nog allerlei synoniem plaatjes bijvoegen... knallende kurken.. wippende konijnen.. kanonnen die afschieten.. etc ..
vuurtje wat hoger stoken binnenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 07:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vuurtje wat hoger stoken binnen![]()
.........
humor -5![]()
al 2 uurquote:
Niet meerquote:
Even nadenken , iets van 4,5 maand nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Netjes
Hoe lang ben je er al af dan?
Netjes hoor... vanwaar het stoppen met roken? Gezondsheidsredenen ofzo? Of meer om persoonlijke sfeer.. stinken, hoesten? Of voor Senna?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:28 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Even nadenken , iets van 4,5 maand nu
Het smaakte me eigenlijk niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Netjes hoor... vanwaar het stoppen met roken? Gezondsheidsredenen ofzo? Of meer om persoonlijke sfeer.. stinken, hoesten? Of voor Senna?
Ja ik snap jequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:37 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Het smaakte me eigenlijk niet meerIk bedoel, ik rookte omdat het moest, als je begrijpt wat ik bedoel
En dan steek je toch gauwer minder een peuk op omdat je anders eerst naar buiten moetquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik snap je
Daarom ben ik minder gaan roken.. rook nu verplicht buiten dat scheelt aanzienelijk!
Ja dat klopt.. en dan buiten een paar haaltjes, snel weer naar binnen naar de warmtequote:Op donderdag 5 januari 2006 10:03 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En dan steek je toch gauwer minder een peuk op omdat je anders eerst naar buiten moet
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:10 schreef Bastard het volgende:
Verder wel rustig hier.. studenten slapen nog ook natuurlijk
yepquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:12 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En de rest is braaf aan het werk
quote:
ook vrij dus Neet?quote:
THORRRRR!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:24 schreef Thor-Nexium het volgende:
morguh Gijsjes
Lekker geslapen.
Lekker warm in me bed strol ......is het koud buiten![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:24 schreef Nuongirl het volgende:
Mogge Magneet en QueenR
Op de dierensituatie (lees hierboven) na alles prima! Kinderen vakantie nu, die zitten te gamen met zijn tweeen. Net een uurtje wakkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Lekker schat en met jou ook alles lekker![]()
hey B. Lekker nachtje gehad dusquote:
volgende week ook nog vrijquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
ook vrij dus Neet?
Kreeg gisteren je kaartjeleuk!! mooie ogen dat beestje
![]()
Nee, ik had een deal gesloten met Jasmijn.. dat ze vlot in slaap zou vallen.. en dat deed ze, en dan zou ik haar sochtends verschonen en uit bed halen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
hey B. Lekker nachtje gehad dusniet gestoord door babygehuil?
Je idee van een banner vond ik trouwens wel goed!
hart van nederland is idd ook nog een idee. pff als je ziet wat hier binnenkomtquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik had een deal gesloten met Jasmijn.. dat ze vlot in slaap zou vallen.. en dat deed ze, en dan zou ik haar sochtends verschonen en uit bed halen.
Met die banner bereik je nog meer mensen natuurlijk.. of in ieder geval de aandacht er voor.
Maar mensen intresseren dit allemaal niet zo joh.. halen hun schouders er bij op. Morgen weer vergeten..
Eigenlijk, en het klinkt cru.. zou je fotos moeten hebben van verwaarloosde katten en die plaatsen.. zal misschien net zon effect hebben als die doodgeschoten mus.
Hart van nederland al geschreven? Misschien willen ze er wel een item over maken..
Heerlijk geslapen inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:10 schreef Bastard het volgende:
Verder wel rustig hier.. studenten slapen nog ook natuurlijk
Mogge Royquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen inderdaad.
Met je knuffelbeer gespeeld Gijs?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen inderdaad.
Ik heb een knuffelschaap ipv een knuffelbeerquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met je knuffelbeer gespeeld Gijs?
En nu krijg ik trek in shoarmaquote:
Gisteren ovenschotel met Shoarma vlees gedaan ipv gehakt.. lekker etenquote:
Dat heeft mn pa ook weleens. Tis een teken van ouderdom geloof ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens 1 wenkbrauw haar van 3 cm lang!!!
* Bastard trots is.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren ovenschotel met Shoarma vlees gedaan ipv gehakt.. lekker eten
Mooi, ik word oud.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heeft mn pa ook weleens. Tis een teken van ouderdom geloof ik
Comeback +1quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi, ik word oud.
Ben jij al een beetje gewend aan je schaamhaar ipv die donsjes?
doet me denken aan Billy The Kidquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef Bastard het volgende:
Woede over beroving in Franse trein
Tering, zal je gebeuren zeg.. chaos daar aan het worden.
Zou dit het eerste europese land worden met een burgeroorlog na al die tijd?
Zelfde moslimtuig dat laatsts zo heeft lopen rellen in Parijs. Die burgeroorlog is er al...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef Bastard het volgende:
*verleiding weerstaat*quote:
Ook ergquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*verleiding weerstaat*
Ik ga voor een salade met gegrilde kip.
En een half uur later als je weer trek krijgt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*verleiding weerstaat*
Ik ga voor een salade met gegrilde kip.
Het breidt zich alleen maar uit daar idd. Echt zieke personenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef Bastard het volgende:
Nee hij was idd +1quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geef mezelf dan nog 5 punten extra
Ik ga nu proberen het wel gewoon vol te houdenquote:
Komen top games uit op PS2 idd, maar de 360 staat ook prima thuis hoor... straks in maart BF2....quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nu proberen het wel gewoon vol te houdenEr gebeurt genoeg en ik wil genoeg kwijt om een blog levend te houden.
Ik heb het al drie keer geprobeerd, drie keer misluktquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nu proberen het wel gewoon vol te houdenEr gebeurt genoeg en ik wil genoeg kwijt om een blog levend te houden.
1x en het bevalt me prima tot nu toe... al een half jaar livequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik heb het al drie keer geprobeerd, drie keer mislukt
Ik ben er maar mee gestopt. Misschien ooit nog eens proberen, maar voorlopig iig nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1x en het bevalt me prima tot nu toe... al een half jaar livedat leven !!
Ik zou hem gaan lezen !quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:09 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik ben er maar mee gestopt. Misschien ooit nog eens proberen, maar voorlopig iig niet
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:04 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik heb het al drie keer geprobeerd, drie keer mislukt
Dat + jouw leven is totaal niet interessantquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... ik ken mezelf ... ik zou precies hetzelfde hebben.. daarom maar niet aan begonnen
Zijn prostaat anders niet... die is weer begonnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef silver-surfer het volgende:
Bastards life staat ook al een tijd droog
Voorspelbaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat + jouw leven is totaal niet interessant
Ik las hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn prostaat anders niet... die is weer begonnen
Slechte grapquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn prostaat anders niet... die is weer begonnen
Nee... ik ben koekjes aan het eten... heb dus betere dingen te doenquote:
Het was serieusquote:
Wie weet ben ik ooit wel eens zo gek dat ik voor de vierde keer begin, voorlopig iig nietquote:
Oh... ok!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het was serieusNiet gelezen dat hij sex heeft gehad ?
Een Blog houd gewoon nooit op vind ik. Ook al doe je maanden niet dan kan je in je eerstvolgende post op je blog zeggen waarom... is juist leuk die pauzesquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:15 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wie weet ben ik ooit wel eens zo gek dat ik voor de vierde keer begin, voorlopig iig niet![]()
Whahahaha! Die is wel sterk. Puntje voor die bollequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... ik ben koekjes aan het eten... heb dus betere dingen te doen![]()
Ach ik heb er nog steeds eentje , alleen al maanden niets meer gepostquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een Blog houd gewoon nooit op vind ik. Ook al doe je maanden niet dan kan je in je eerstvolgende post op je blog zeggen waarom... is juist leuk die pauzes
Ja, dat van die camera had ik ook. Voor de rest wel praat hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:18 schreef Chocobo het volgende:
FFXII trouwens gespeeld.... over een fucking must have gesproken![]()
Briljant hoor.. Alleen jammer dat ik in de demo niet de x-y axis kon aanpassen.... was even wennen
Oh en Noot... DQVIII .... ga die gamen Gijs...Ga die gamen !!
Kan echt niet wachten hoor op dat spel.... jammer dat jij DQVIII niet zo leuk vond... misschien in een mindere periode gespeeld Gijs want ik vind hem echt geweldig !quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dat van die camera had ik ook. Voor de rest wel praat hoor.
Ik verwacht wel dat de camera in de uiteindelijk versie aangepast kan worden, dit was een beetje vervelend inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:18 schreef Chocobo het volgende:
FFXII trouwens gespeeld.... over een fucking must have gesproken![]()
Briljant hoor.. Alleen jammer dat ik in de demo niet de x-y axis kon aanpassen.... was even wennen
Oh en Noot... DQVIII .... ga die gamen Gijs...Ga die gamen !!
Ik denk dat ik die traditionele RPG's gewoon niet trek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Kan echt niet wachten hoor op dat spel.... jammer dat jij DQVIII niet zo leuk vond... misschien in een mindere periode gespeeld Gijs want ik vind hem echt geweldig !
Nootjequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahahaha! Die is wel sterk. Puntje voor die bolle
Duhquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef Chocobo het volgende:
En wait mode Strol... ga zo voor wait mode...
Kan met bijna elk 3D Square spel... DQ is ook helemaal aan te passen... horizontaal en verticaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat de camera in de uiteindelijk versie aangepast kan worden, dit was een beetje vervelend inderdaad
Ik zal jou eens horizontaal en verticaal aanpassen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef Chocobo het volgende:
Kan met bijna elk 3D Square spel... DQ is ook helemaal aan te passen... horizontaal en verticaal
Skies of Arcadia, los van airship battles was ook erg basis hoor... maar het siert DQVIII echt... zit toch wel een volwassen jasje omheen trouwens hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die traditionele RPG's gewoon niet trek.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal jou een horizontaal en verticaal aanpassen.![]()
Nee...die vond ik wel weer erg bijzonder.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:23 schreef Chocobo het volgende:
Skies of Arcadia, los van airship battles was ook erg basis hoor... maar het siert DQVIII echt... zit toch wel een volwassen jasje omheen trouwens hoor
Stel je voor, een RPG met piraten als zombiequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...die vond ik wel weer erg bijzonder.Die drijvende eilanden, piraten, evil empire
![]()
Je naam staat echt op dat spelquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En DQ VIII, jaaaa, na de tentamens begin ik daaraan!DMC3 ga ik verkopen en ik haal de SE.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stel je voor, een RPG met piraten als zombie
KH2quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stel je voor, een RPG met piraten als zombie
Ja, ik heb de gewone versie pas gekocht, 2 levels gespeeld, heerlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je naam staat echt op dat spel
En haal jij ook DMC3?
Ik hoop het wel. Kunnen we hem weer uitlachen als hij op easy mode speelt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef Chocobo het volgende:
Je naam staat echt op dat spel
En haal jij ook DMC3?
Ik wist niet dat jij DMC3 gegamed had man... hoe is die nu? Schijnt cool te zijn... vind jij dus ook? Druk zekerquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik heb de gewone versie pas gekocht, 2 levels gespeeld, heerlijkToen las ik echter over die SE en nu wil ik die
De gewone versie verkoop ik weer aan mn neefje ofzo. Koste me ook maar 19 euro en die SE lijkt het me gewoon waard
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Kunnen we hem weer uitlachen als hij op easy mode speelt.
Hij is erg tof, heeeel stijlvol! De characters zijn echt stoer en grappig. Qua moeilijkheid kan ik er nog niets over zeggen, in die 2 levels 1 keer doodgegaan, bij de eindbaas van level 2. Daarna niet meer gespeeld. Enige dat me wel opviel was dat de vijanden behoorlijk hard slaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij DMC3 gegamed had man... hoe is die nu? Schijnt cool te zijn... vind jij dus ook? Druk zeker
Hype me klootzakquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is erg tof, heeeel stijlvol! De characters zijn echt stoer en grappig. Qua moeilijkheid kan ik er nog niets over zeggen, in die 2 levels 1 keer doodgegaan, bij de eindbaas van level 2. Daarna niet meer gespeeld. Enige dat me wel opviel was dat de vijanden behoorlijk hard slaanEr gaat een flink stuk health af iig
Het toffe is vooral dat je kan kiezen uit verschillende vechtstijlen en dat mooi vechten ook punten oplevert waarmee je weer sterker wordt.
poeh poehquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:35 schreef kepler het volgende:
nou nou
Zwaar hoorquote:
ik ook niet hoorquote:
mooi toch vind je nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef Chocobo het volgende:
* Chocobo vind dat Kepler het topic goed sloopt.
Dat is best een baardquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:AH Lasagne
De Albert Heijn heeft nu kant en klare lasagne in de aanbieding, 2 voor 1, en die ging ik dus samen eten met mn huisgenootje. Die moet immers ook werken zometeen. Maar nee, heb de lasagne uiteindelijk niet op. Het was een smerige snot achtige substance geworden.
Nu heb ik maar Aviko Italiaanse aardappelschotel gemaakt, altijd een succes
Ja joh?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best een baard
@ de mensen met een 360Die box demo ziet er goed uit man !!
Die is best goor ja...de Lasagna Superieus is nog erger.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:AH Lasagne
De Albert Heijn heeft nu kant en klare lasagne in de aanbieding, 2 voor 1, en die ging ik dus samen eten met mn huisgenootje. Die moet immers ook werken zometeen. Maar nee, heb de lasagne uiteindelijk niet op. Het was een smerige snot achtige substance geworden.
die van de konmar is prima te etenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:16 schreef Notorious_Roy het volgende:AH Lasagne
AH moet je zowieso geen boodschappen doen... te duur en ook nog eens slechte kwaliteit en slechte service...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die van de C1000 is gewoon prima te eten ook, maar die van de AH![]()
wij hebben al 5 maanden geen ovenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik maak mijn lasagna meestal met zo'n Knorr pak... is erg lekker
Ben ik het niet mee eens... prima kwaliteit... je moet echter niet altijd huismerk kopen. Wel goede service... bij de Konmar of Digros kan ik letterlijk de kanker krijgen heb ik wel eens gehoord.... Plus bij de AH bij mij werken lekkere vrouwenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef kepler het volgende:
[..]
AH moet je zowieso geen boodschappen doen... te duur en ook nog eens slechte kwaliteit en slechte service...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik maak mijn lasagna meestal met zo'n Knorr pak... is erg lekker
Wat vrouwen betreft is onze C1000 het best hoor:quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens... prima kwaliteit... je moet echter niet altijd huismerk kopen. Wel goede service... bij de Konmar of Digros kan ik letterlijk de kanker krijgen heb ik wel eens gehoord.... Plus bij de AH bij mij werken lekkere vrouwen
en die kip moet je zeker ook goed zoeken ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
De kipsalade van de AH bevat dus een hoop groen, 2 kwartjes tomaat, 2 kwartjes ei en 4 minuscule stukjes kip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |