quote:In de Alkmaarse volksbuurt Oud-Overdie is het al dagen onrustig. Met oud en Nieuw kon de ME nog voorkomen dat er in de wijk grote vreugdevuren werden ontstoken, maar maandagavond blijkt de situatie behoorlijk uit de hand te zijn gelopen. Daarbij werd ook een buurtbewoner ernstig belaagd.
Toen rond 21:00 uur een buurtbewoner met zijn auto langs het vuur probeerde te komen, liep de zaak alsnog behoorlijk uit de hand. Omstanders wilden dat de man zijn auto afstond om het voertuig op de brandstapel te kunnen rijden. De automobilist wist echter weg te komen. De relschoppers togen toen naar zijn woning, smeten zijn autoramen in en zetten de wagen op zijn kop. De man - naar verluidt een MS-patiënt - vluchtte zijn woning binnen. Daarop werden zijn ramen met bakstenen ingegooid.
De politie moest tenslotte de ME inschakelen die de orde wist te herstellen. Volgens een bewoner van Oud-Overdie komen de meeste relschoppers van buiten de wijk en soms zelf van buiten Alkmaar.
om mee te beginnen wel... gewoon een flinke tijd uit de maatschappij halen ide klootzakkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Stelletje achterlijken. Gewoon een paar maanden op water en brood zetten..
het is echt een rotbuurt daar. Maar goed, de helft van de wijk staat op het punt om te worden gesloopt/genrenoveert dus wie weet wordt het nog wat. Wat er nu woont is meestal tuig.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
om mee te beginnen wel... gewoon een flinke tijd uit de maatschappij halen ide klootzakken
Omdat je wiet er vandaan komt ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik vind het wel een goede buurt meestal
Heb je er gewoondquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:00 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik vind het wel een goede buurt meestal
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:02 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Omdat je wiet er vandaan komt ?
Nee, maar dat is niet bepaald de minst criminele buurt ofzo waar je kan wonen. Gebeurt altijd wel wat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:03 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Heb je er gewoondEn welk deel bedoel je ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |