Heet je nou Karel of niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Melanie
Wil je nu met me trouwen?![]()
Doe mij de genverbrander dan maar, kan hem altijd nog op de rommelmarkt proberen te slijtenquote:
Supermom!!!! Joh! Je zegt toch zelf ook niets...quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:03 schreef SuperMOM het volgende:
Heej weet je wat, ik ben al 2 topics genegeerd! Ik ben er helemaal klaar mee en GVD het is ook nog 05.00 uur! Bekijk het maar allemaal!!!!![]()
Aan de ene kant vind ik je inmiddelsquote:
kwam door die genverbrander, en af en toe wat posten helpt ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:03 schreef SuperMOM het volgende:
Heej weet je wat, ik ben al 2 topics genegeerd! Ik ben er helemaal klaar mee en GVD het is ook nog 05.00 uur! Bekijk het maar allemaal!!!!![]()
Overigens vind ik Lizzy een hele leuke naam. Komt van Elizabeth, niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
[..]
kwam door die genverbrander, en af en toe wat posten helpt ook.![]()
![]()
![]()
![]()
z88888888888888888 Supermom
![]()
Ik ben niet gestoord, jij bent gewoon raar!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik je inmiddels![]()
![]()
![]()
maar aan de andere kant ben je ook best
met al dat getwijfeldraaikont.
Nietusquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:03 schreef SuperMOM het volgende:
Je bent vast nu heel blij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:07 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben niet gestoord, jij bent gewoon raar!Enne twijfeldraaikont? Jongen, meisje, lesbisch, hetero? Komt je vast bekend voor he
![]()
Ik vind Lizzy ook een leuke naam! Die naam ga ik onthouden voor mijn eigen dochter. Als die er ooit komt dan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens vind ik Lizzy een hele leuke naam. Komt van Elizabeth, niet?
je kan ook altijd nog een gen proberen te verbranden bij iemand die echt heel zielug isquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe mij de genverbrander dan maar, kan hem altijd nog op de rommelmarkt proberen te slijten![]()
Geef maar toe, jij bent nu ook melke-fanquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik je inmiddels![]()
![]()
![]()
maar aan de andere kant ben je ook best
met al dat getwijfeldraaikont.
Vrouwen zouden afgeschaft moeten worden op deze wereld
quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:08 schreef melke het volgende:
[..]
Jij gaat je kind Sophie noemen he Palm (kijk dat weet ik dus wel nog!)
Umn hoezo? Omdat je een jongen bent? Nee hoor, zo'n lesbo lijkt me voor de verandering wel eens lekkerquote:
Jij wordt een oude ongebonden vrijster die het heel af en toe moet doen met een one night standquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:08 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind Lizzy ook een leuke naam! Die naam ga ik onthouden voor mijn eigen dochter. Als die er ooit komt dan.
Jij gaat je kind Sophie noemen he Palm (kijk dat weet ik dus wel nog!)
Ik weet wel iemand, al vermoed ik daar eerder een aantal draadjes los in de bovenkamerquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je kan ook altijd nog een gen proberen te verbranden bij iemand die echt heel zielug is![]()
niet dus. kwam van een schip waarop me pa kaptein was en ik verwekt ben?quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens vind ik Lizzy een hele leuke naam. Komt van Elizabeth, niet?
En ik een Morwen fan!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij bent nu ook melke-fanGeen ontsnappen meer aan
![]()
Nietus! Ik was mijn social live aan het bij brengen en mis gewoon x topics hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
NietusWij dachten dat je een kindje aan het breien was
![]()
Ik ben ook Morwen fan! Die newbee welkom wil elke oldbee wel hebbenquote:
Ja schat, ik ook van jouquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij wordt een oude ongebonden vrijster die het heel af en toe moet doen met een one night stand![]()
Je bent een superMOEDER!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nietus! Ik was mijn social live aan het bij brengen en mis gewoon x topics hierThnxxx voor het up to date brengen hoor!
![]()
![]()
Jullie zijn allemaal lief en ik ga met jullie allemaal trouwen en een schare kinderen nemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben ook Morwen fan! Die newbee welkom wil elke oldbee wel hebben
quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:10 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
niet dus. kwam van een schip waarop me pa kaptein was en ik verwekt ben?![]()
Wat doe jij gemeen vanavond...quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Let jij er maar eens op dat je iets in je hoofd houdt
Via een heel ranzige chat, stamkroegquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
okee
Hoe hebben Arliator en jij elkaar ontmoet?
Vertel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je weet dus ook niet wat jemist
quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Via een heel ranzige chat, stamkroeg![]()
![]()
In het stenen tijdperk deden mensen irl chatten met elkaar........ja, echt waarquote:
neee de een met adslquote:
ah de tijd dat mensen zich nog van de bushalte naar huis snelden om te kunnen kleppen met wildvreemden??? mooie tijdquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
In het stenen tijdperk deden mensen irl chatten met elkaar........ja, echt waarIk kan het weten, ik ben van voor die tijd
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
neee de een met adslde ander met upc waren toen niet echt mobiel
![]()
jups en al heel rap bellenquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk!
En toen gingen jullie kletsen in jullie stamkroeg
quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:19 schreef melke het volgende:
Under pressure
![]()
Blijft toch 'n super muziekje![]()
Jij bent nog gewoon jong, sorry dat ik je verlepte veertiger noemdequote:Op woensdag 4 januari 2006 05:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
In het stenen tijdperk deden mensen irl chatten met elkaar........ja, echt waarIk kan het weten, ik ben van voor die tijd
![]()
binnen 1 week, sterker nog na 2 uur slaap stond Hij al op de stoepquote:
Gretigquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
binnen 1 week, sterker nog na 2 uur slaap stond Hij al op de stoep![]()
![]()
En hij is nooit meer weg gegaan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
binnen 1 week, sterker nog na 2 uur slaap stond Hij al op de stoep![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |