WIl je je naam niet vertellen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik blijf graag anoniem, maar jij mag doen wat je wilt hoorWe hebben al een stukje vinger van je, lijkt mij de stap kleiner te maken
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:43 schreef melke het volgende:
Is het Tom?
Patserquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent in de war met mijn Palm en Tomtom
Morwen?
Ben jij dan ook zo iemand die altijd zijn tom tom aanheeft , al ga je naar huis en weet je alle routes???quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je bent in de war met mijn Palm en Tomtom
Morwen?
Je bent veel beter in het raden van dingen dan Melkequote:Op woensdag 4 januari 2006 04:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo iemand die altijd zijn tom tom aanheeft , al ga je naar huis en weet je alle routes???
Ik ben benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
Palm, wat is je voornaamMelanie hing net huilend aan de telefoon bij me....ze trekt het echt niet meer
![]()
Dan vraag ik me nog af waarom tomtom aanstaat als je de vaste route rijdt, zonder flitsersquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent veel beter in het raden van dingen dan Melke
Ja. Nou, eh, gewoon meen je dat nou? Echt? Wat leuk van je zeg? Goh, bedankt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nog af waarom tomtom aanstaat als je de vaste route rijdt, zonder flitsers![]()
Mijn voornaam mogen jullie anders het liefst WEL vergetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:50 schreef Morwen het volgende:
Palm, wat is je voornaamMelanie hing net huilend aan de telefoon bij me....ze trekt het echt niet meer
![]()
1. Opscheppenquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nog af waarom tomtom aanstaat als je de vaste route rijdt, zonder flitsers![]()
Als jij je foto erbij doet, doe ik ook allebeiquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:51 schreef melke het volgende:
[..]
Mijn voornaam mogen jullie anders het liefst WEL vergeten![]()
Ja, stoer doen tegen de onzichtbare passagier die met me meerijdt in de autoquote:
omdat ik me vaste routes ken verbazen mensen met dit tomtom me, kunnen die hun huis niet meer vinden?? het is dus voor de virtuele liftsterquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, stoer doen tegen de onzichtbare passagier die met me meerijdt in de auto![]()
En hij danquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, stoer doen tegen de onzichtbare passagier die met me meerijdt in de auto![]()
Naam graag!quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mel, naam of foto van Stereo?
niet beide
En hoe heet jij met je voornaam?quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kijk nu zijn we het eens, ook leuk af en toe![]()
Te laatquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:51 schreef melke het volgende:
[..]
Mijn voornaam mogen jullie anders het liefst WEL vergeten![]()
mijn voornaam is ook zonder tomtom te vinden, wat denk je van lizzy???quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En hoe heet jij met je voornaam?
We hadden ooit een zangcoach genaamd Lizzy, ben jij Lizzy?quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
mijn voornaam is ook zonder tomtom te vinden, wat denk je van lizzy???![]()
Vrouwen....quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:57 schreef melke het volgende:
[..]
Umn waarom wel?
Ben nu eenmaal nieuwsgierig naar je naam
Dus je bent wel een jongen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen....
Echte mannen zouden nieuwsgierig zijn naar een foto.![]()
Mooi! Dan weet je met een beetje geluk mijn naam ook weer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:58 schreef melke het volgende:
Ik weet ook de naam van Arliator!!!
ik ben me eigen Lizzy, en wil je best coachen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hadden ooit een zangcoach genaamd Lizzy, ben jij Lizzy?
Jij bent écht erg.quote:
Sweet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik ben me eigen Lizzy, en wil je best coachen hoor![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
ja maar niet de E
Mag ik een klinker kopen![]()
![]()
Karel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent écht erg.
Weet je wat, elke dag een letter.
Begint met een K.
Begint er al iets te dagen?