Hoeft ook niequote:
en als ik nou mee gaquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kword al 3x meegevraagd naar The Edge of Seventeen vanavond i/d bios..maar kheb eig helemaal geen zin in die film
Geen idee..goed gezelschap maakt elke film beter..maar dan nog.. kweet niet of k zin heb in die filmquote:
Ik ga een huisje kopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:34 schreef Waxxer het volgende:
Help. Ik heb een woning aangeboden gekregen.. Twee keer zo groot als dit en de kale huur is 70 euro p/m duurder.
Mja poeh naja ik nietquote:
en weigeren kost puntenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:44 schreef Waxxer het volgende:
Het was niet eens echt de bedoeling om te verhuizen, maar ik reageer om punten te verzamelen.En opeens stond ik negende en nu krijg ik dus dat aanbod.
*zoekt suikeroompje*quote:
kopen kopen kopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dertien.. Dat is.... 6 weken zoiets?
wanneer is je studie klaar en wanneer ga je meer verdienen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:34 schreef Waxxer het volgende:
Help. Ik heb een woning aangeboden gekregen.. Twee keer zo groot als dit en de kale huur is 70 euro p/m duurder meer.
Pffffff eind 2006 weet ik meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
wanneer is je studie klaar en wanneer ga je meer verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |