Pret, de lesbo is er weer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef Cybart het volgende:
oprottijd !
Weet je, jij begon.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet je,
ik heb echt geen zin in jouw vandaag
dus ben eens braaf en houd kop dicht tegen mij
Lol, gequote? Het was duidelijk een reply op mijn post, maarja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
had ik je gequote dan?
en nu is het voor vandaag weer mooi geweest
Dat maak jij er van............aandachtsnerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lol, gequote? Het was duidelijk een reply op mijn post, maarja.
Neuh...idd het klem lullen van mensen is leuk, maar niet als ik daar geen tijd voor heb.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En daar draai jij je hand vast niet voor om
maar dat kost weer zoveel tijd, en die had zoveel nuttiger besteed kunnen worden
Hey Goeiemorgen, wat leuk dat je er weer ben *SmakSmakSmak* Iets te enthousiast, niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin!
Je hoort mij niet klagenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hey Goeiemorgen, wat leuk dat je er weer ben *SmakSmakSmak* Iets te enthousiast, niet?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:50 schreef davidov het volgende:
morguh
*gaapt*quote:
Ik ook zoiets maar ben niet moe...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:52 schreef davidov het volgende:
[..]
*gaapt*
damnit bijna 11 uur geslapen en nog moe
en alweer wat fitter dan gisteren?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
oh mijn god ik heb ruim 12 uur geslapen
Echt met oogjes dicht enzo en een warm dekbedje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
oh mijn god ik heb ruim 12 uur geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |