Dat lees je toch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:09 schreef the900 het volgende:
"hoogst tijd"?
er moet nog een "de" tussen.quote:
Lief he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Grapje!![]()
![]()
![]()
Nee, ik geef het toe. Ik heb deze typo bewust gemaakt.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft die er nou weer mee te maken? [afbeelding]
Dat zal je leren 998quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Fuck, de a en de g zijn weg, mijn hele nachtwerk voor niks;(
Oh hemeltje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Furious het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Shiittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwgggggggg
Gij layoutaanrander!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Furious het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Shiittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwgggggggg
Liever niet. Die zijn niet zo tolerant.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, dat doet een andere mod maar mooi.
Nu komt 1000.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef johnplayer het volgende:
ook een andere mod??? 999
Ja, dan mag tquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij doet er anders verkapt aan mee.
Jofelaar!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef johnplayer het volgende:
ook een andere mod??? 999
Told ya, dawg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef johnplayer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mijn 1000ste post hier op Fok! !!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik nu groot???
Hoe was jullie 1000ste? Bier en frikandellen voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal je vader maar zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Bagger, met de groeten van Jonathan A. Bagger
[afbeelding]
Sloavink!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
Dah kende gij wel zeggen joa!
Misselijk op bed van het frituren tijdens de geweldige lanparty vanmiddagquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:21 schreef Furious het volgende:
Woar is LOALBOAY?
Ik snap je ondertitel niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Misselijk op bed van het frituren tijdens de geweldige lanparty vanmiddag![]()
Gelukkig moar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is geen verplichting hoor, ofzo.
Waaaa?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef Furious het volgende:
Verneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukisssssssssssshhhhhhhhhh!:D:D;;d
Hey mede-zeelanderquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Verdulle REKELS!!111!!EINSZWEI!!!1
H-H-H.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:52 schreef MiestOr het volgende:
layout zuigt hiero
mods!!!!!!!!!!!!!!! fixen die handel, jullie krijgen niet voor niks niks betaald
10 pointsquote:
Zorg jij maar voor dat die kachel het doet!quote:
0wn3d vieze bitchquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Zorg jij maar voor dat die kachel het doet!![]()
Grafhoer.
A-B-C! Kap ermee! Whehe!![]()
Ha-ha, nu heb je niets meer te zeggen he. Lelijkert.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Zorg jij maar voor dat die kachel het doet!![]()
Grafhoer.
A-B-C! Kap ermee! Whehe!![]()
te laat kut nerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Ha-ha, nu heb je niets meer te zeggen he. Lelijkert.![]()
Vette brilquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Bagger, met de groeten van Jonathan A. Bagger
[afbeelding]
Bedenk je maar zo : Maikuuul gaat nu naar bedquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:54 schreef Hellenn het volgende:
Door jullie verveel ik me.
Oké, truste.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bedenk je maar zo : Maikuuul gaat nu naar bed
Mmmmmm nee geen zin! Of wel....quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:04 schreef Thieske het volgende:
Wie opent het goedemorgen topic? Ik ben er te lui voor![]()
Gedaan!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:04 schreef Thieske het volgende:
Wie opent het goedemorgen topic? Ik ben er te lui voor![]()
Jij postte in dit topic, DAT is wat er gebeurde!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef TommyGun het volgende:
Wat is er gebeurd?
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jij postte in dit topic, DAT is wat er gebeurde!
Niks aan de hand verder heur
Ik heb dat ding maar gekregenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Voar een tweaker heb je wel een slechte camera though.
het is eigenlijk net zoals dicipel worden in de tijd van jezus.. je moet je hele leven achter je laten..quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Kijk mij ook Tweaker zijn.
Ik wil zo graag bij T.net horen.
Ja? Verdomme.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
het is eigenlijk net zoals dicipel worden in de tijd van jezus.. je moet je hele leven achter je laten..
Neuh, ze vind het wel leuk, die foto's van lang vervlogen tijden..quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Sorry. Moet ik het voor je verwijderen?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Neuh, ze vind het wel leuk, die foto's van lang vervlogen tijden..
Ja meid, zie die 800.000 topics maar eens uit elkaar te houden!quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:09 schreef Alice89 het volgende:
Dit is een heel ander topic dan die van Dribbel_ van gisteren!
Maar gisteren was er ook een nachtbagger topic, alleen iets anders dan deze zie ik alquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja meid, zie die 800.000 topics maar eens uit elkaar te houden!
Heuj.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:10 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Maar gisteren was er ook een nachtbagger topic, alleen iets anders dan deze zie ik al.
ik ben gvd geen zalmsaladequote:
ja hequote:Op donderdag 5 januari 2006 02:10 schreef Nashje het volgende:
Hééé beertender. Het was een lekker biertje, afgelopen nacht.
ik ben liever ene beertender hoorquote:
quote:
daar waren we gebleven!! dus nu weer lekker baggerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:13 schreef guitarist.nl het volgende:
hmmz jammer, net 3 x verloren met schaken dus ben wel weer toe aan wat nachtelijk gebagger
quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:16 schreef Alice89 het volgende:
Ik ga nu slapen jongens, weet wat meer in het schoolritme komen.
Weltrusten!
Weltrusten!
Waarom schaak je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
daar waren we gebleven!! dus nu weer lekker baggeren
ahh blijf nog ff, je hebt nog tijd zat om weer in het ritme te komen, eerst nog weekend, met uitgaan!! enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:16 schreef Alice89 het volgende:
Weltrusten!
Weltrusten!
nee pure verveling, maarja ik heb alweer geleerd dat ik me beter bezig kan houden met baggeren, enzo want tja daar kun je niet echt mee verliezen enzo:!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Waarom schaak je?![]()
Of doe je dat om een diepzinnige reden?
iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:19 schreef beertenderrr het volgende:
wel ernstig dat dit topic al 2 dagen mee gaat
quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:21 schreef Intrepidity het volgende:
Ik ga ook maar eens dat martelwerktuig opzoeken dat men 'bed' noemt..
nah de echte nachtbraker houdt het minimaal uit tot 3 uur!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:21 schreef Intrepidity het volgende:
Ik ga ook maar eens dat martelwerktuig opzoeken dat men 'bed' noemt..
Dan ben ik duidelijk niet geschikt voor die classificatie.. vind 2:30 laat zatquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah de echte nachtbraker houdt het minimaal uit tot 3 uur!!
Aliceeee weltrustenquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:16 schreef Alice89 het volgende:
Weltrusten!
jezus de kerstman? of je bent veels te vroeg of veels te laatquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:34 schreef LudoSanders het volgende:
Hoho
das beterquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tot ziens zalmsa eh, beertender
volgens mij gaat hij het zo nog wel veeel langer volhouden!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:19 schreef beertenderrr het volgende:
wel ernstig dat dit topic al 2 dagen mee gaat
dit is echt zwaar onder de maatquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij gaat hij het zo nog wel veeel langer volhouden!!
Is ze nog steeds met die R bezig?quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Echte nachtbrakers kijken nu naar Veronica.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is ze nog steeds met die R bezig?
Pffff.
Als we de 300 replies halen doe ik een gratis roandje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Niet te geloven dit.
Van woensdag 01:04.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:59 schreef guitarist.nl het volgende:
hoe oud is dit topic nu al ??
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:00 schreef Intrepidity het volgende:
85860 seconden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |