Dat lees je toch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:09 schreef the900 het volgende:
"hoogst tijd"?
er moet nog een "de" tussen.quote:
Lief he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Grapje!![]()
![]()
![]()
Nee, ik geef het toe. Ik heb deze typo bewust gemaakt.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef Furious het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat heeft die er nou weer mee te maken? [afbeelding]
Dat zal je leren 998quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Fuck, de a en de g zijn weg, mijn hele nachtwerk voor niks;(
Oh hemeltje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Furious het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Shiittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwgggggggg
Gij layoutaanrander!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Furious het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Shiittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwgggggggg
Liever niet. Die zijn niet zo tolerant.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, dat doet een andere mod maar mooi.
Nu komt 1000.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef johnplayer het volgende:
ook een andere mod??? 999
Ja, dan mag tquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Jij doet er anders verkapt aan mee.
Jofelaar!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:17 schreef johnplayer het volgende:
ook een andere mod??? 999
Told ya, dawg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef johnplayer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mijn 1000ste post hier op Fok! !!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik nu groot???
Hoe was jullie 1000ste? Bier en frikandellen voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal je vader maar zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Bagger, met de groeten van Jonathan A. Bagger
[afbeelding]
Sloavink!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef LudoSanders het volgende:
Dah kende gij wel zeggen joa!
Misselijk op bed van het frituren tijdens de geweldige lanparty vanmiddagquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:21 schreef Furious het volgende:
Woar is LOALBOAY?
Ik snap je ondertitel niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Misselijk op bed van het frituren tijdens de geweldige lanparty vanmiddag![]()
Gelukkig moar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is geen verplichting hoor, ofzo.
Waaaa?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef Furious het volgende:
Verneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukisssssssssssshhhhhhhhhh!:D:D;;d
Hey mede-zeelanderquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Verdulle REKELS!!111!!EINSZWEI!!!1
H-H-H.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:52 schreef MiestOr het volgende:
layout zuigt hiero
mods!!!!!!!!!!!!!!! fixen die handel, jullie krijgen niet voor niks niks betaald
10 pointsquote:
Zorg jij maar voor dat die kachel het doet!quote:
0wn3d vieze bitchquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Zorg jij maar voor dat die kachel het doet!![]()
Grafhoer.
A-B-C! Kap ermee! Whehe!![]()
Ha-ha, nu heb je niets meer te zeggen he. Lelijkert.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Zorg jij maar voor dat die kachel het doet!![]()
Grafhoer.
A-B-C! Kap ermee! Whehe!![]()
te laat kut nerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:20 schreef Furious het volgende:
[..]
Ha-ha, nu heb je niets meer te zeggen he. Lelijkert.![]()
Vette brilquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Bagger, met de groeten van Jonathan A. Bagger
[afbeelding]
Bedenk je maar zo : Maikuuul gaat nu naar bedquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:54 schreef Hellenn het volgende:
Door jullie verveel ik me.
Oké, truste.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bedenk je maar zo : Maikuuul gaat nu naar bed
Mmmmmm nee geen zin! Of wel....quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:04 schreef Thieske het volgende:
Wie opent het goedemorgen topic? Ik ben er te lui voor![]()
Gedaan!quote:Op woensdag 4 januari 2006 05:04 schreef Thieske het volgende:
Wie opent het goedemorgen topic? Ik ben er te lui voor![]()
Jij postte in dit topic, DAT is wat er gebeurde!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef TommyGun het volgende:
Wat is er gebeurd?
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jij postte in dit topic, DAT is wat er gebeurde!
Niks aan de hand verder heur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |