das tegen de kanker, ouwequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:01 schreef Solomen het volgende:
volgens mij begrijp ik fok al wel een beetje!
waarom passen er maar 300 antwoorden hier?
het aantal ooms, tantes en grootouders van mij dat kanker had valt niet op de vingers van 1 hand te tellen, dus neit zeurenquote:
Ja ok ik gebruik het wel maar niet zomaar weet je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het aantal ooms, tantes en grootouders van mij dat kanker had valt niet op de vingers van 1 hand te tellen, dus neit zeuren
Geen katteluik?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
verdorie.. sinds vandaag officieel nog een kat er bij... komt ie meteen al niet opdagen, terwijl ik wil slapen
nope.... hij is de enige die buiten mag en dus pas sinds vandaag van ons (wel al twee maanden bij onsquote:
Het is de zwerver?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nope.... hij is de enige die buiten mag en dus pas sinds vandaag van ons (wel al twee maanden bij ons)
jups, vandaag contact gehad met de eigenaar... we mogen m houdenquote:
Komt wel goed toch, hij is een ervaren landloperquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zit me hier kapoit te stressen
*loopt voor de zoveelste keer naar de achterde3ur*
dit zou mn laate goede nachtrust van deze week worden.. ik ben bang dat mn laatste goede nachtruyst gister was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |