Sorry haha ik ging even helemaal los met leuke links over deze boereknurft.quote:
Nee sorry zeppie!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:20 schreef LedZep het volgende:
Ja, mag ik een paar van jouw genen verbranden?
voor iemand die niet veel weet, weet je een boel over onzinnige dingenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef trebbors het volgende:
[..]
Heb zijn docu's hier op mijn pc (kan je gewoond downloaden, newsgroupen etc) en in een van die docu's zegt hij veel te werken met telephatie. Zijn niet altijd trucjes, hij kan wel degelijk op zijn gevoel iets tekenen wat iemand anders ook aan het tekenen is.
Wel vetMaar die gast is gewoon eng goed, aan je lichaam ziet hij al meer dan 1000 woorden
Ik vertel er nooit zoveel over, zal ik hier ook niet doen, maar ik heb er middenin gezeten in de paragnosten en hekserij-wereld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef Mainport het volgende:
Der zit zo'n gek in Truth die ook in al die crap gelooft. Jammer alleen dat je daar niet fatsoenlijk de waarheid mag zeggen.
Hmmmm zou het familie zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef LedZep het volgende:
Jij leefde in 1680 en heette Genverbrander. Je woonde in Duitsland.
Het ligt een beetje in het midden denk ik dan onmiddelijk,quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef Italo het volgende:
Ach, het is net zoiets als het geloof denk ik, je gelooft erin of niet...
Oh, dat verklaart meteen waarom je vrouwen zo goed begrijptquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Hmmmm zou het familie zijn?
Ik was in mijn vorige leven namelijk Egyptisch prinses, we waren de van genverbrandertjes en maakte deel uit van een Genverbranders-dynastie!
Dit was mijn kroontje:quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart meteen waarom je vrouwen zo goed begrijpt![]()
Ik had de blaren op mn reet zitten! Dat vertelde Robbert van den Broeke me tenminste....quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef LedZep het volgende:
Goh, mocht dat toen al?
Ga ook oplich.. medium worden.. ff John de Mol bellen of ze op Talpa nog zoiets zoeken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
GOED NIEUWS VOOR ROBBERT VAN DEN BROEKE:
![]()
![]()
Hij is WEER door de mand gevallen:
http://home.planet.nl/~buij0038/rvdb/
dode nonnen foto's![]()
LOL Ik zie jou nog wel iets met klankschalen doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ga ook oplich.. medium worden.. ff John de Mol bellen of ze op Talpa nog zoiets zoeken.
Niet dringen in de rij..
Dit vond ik wel een beetje HEEL erg vergezocht ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:14 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Hier die foto's:
http://home.hetnet.nl/~li(...)ert-alienpics-nl.htm
[afbeelding]
Hoezo nep?
Lekker Googlen met robbert:
http://www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html
Boerelul:
[afbeelding]
Zoals die L-U-L er ook bij staat in dat filmpje:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dit vond ik wel een beetje HEEL erg vergezocht ja.![]()
![]()
Het enige waar Robert bezoek van krijgt is van de verpleging om em z,n pilletjes te geven.
Die gast heeft chronisch last van aandachttrekkerij, en de grote tv bazen zien daar weer geld in.
![]()
Inderdaad, de triestheid ten top.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:18 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Zoals die L-U-L er ook bij staat in dat filmpje:
"Ja *kreun kreun* ik zie een *kreun kreun* nonnutjuh daar staan *kreun kreun* ze is ingevroren *wappert met handjes kreun kreun* of ingesnoerd of *kreun kreun* zo...."
En irene: "OOOOHHHHH *NATTE KUT* NOU NOU NOU IK HEB DUS GEHOORD NOU NOU NOU DAT ER EEN NOU NOU NOU LEGENDE IS NOU NOU TJONGE POEH POEH IS OVER EEN NONNETJE STEUN ZUCHT KREUN NOU NOU TJONGE POEPOE HEE DIE HIER IS INGE-ME-TSUUUUUULT....."
Robbert: "Ik *kreun kreun* google op mijn *kreun kreun* naam en voel iets.... *kreun kreun* zie iets.... iets met Fok en mijn naam *kreun kreun* ik ga er nu op klikken!"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:58 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Inderdaad, de triestheid ten top.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |