quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef Italo het volgende:
Ach, het is net zoiets als het geloof denk ik, je gelooft erin of niet...
(indirect) Slechte ervaring met het paranormale?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:42 schreef newsman het volgende:
Ik vloek niet graag. Ik hoop dit figuur in de boezem van de hel te zien. Robbert van den Broeke, tis een niks.
Ook als alle kastelen zijn afgesproken. Dom blondjequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:43 schreef Nouk het volgende:
Ik geloof Robbert.
Het is een oplichter en daar hou ik het bij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:52 schreef Rtz het volgende:
Zou dr niet raar van te kijken als we nu ineens niks meer van hem horen, jammer dat RTL het zo ver heeft laten komen.
Vertel jij is die andere manier. Waar geloof jij in ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, newsman, probeer het eens op een andere manier.
Helemaal juist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef newsman het volgende:
[..]
Het is een oplichter en daar hou ik het bij.
Word is wakker, we worden belazerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bedoel jezelf duidelijk maken...
Ik kan je soms erg slecht volgen, namelijk.
Oh,quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Word is wakker, we worden belazerd.
Man geloof niet iedereen.![]()
Ok je mag dat vinden maar waar haal jij de wijsheid en bewijzen vandaan dat het niet bestaat? Is een beetje hetzelfde waar je een ander van beschuldigd, zonder bewijs roepen dat iets niet waar is of wel. Het mag wel maar dan is het gewoon je mening.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Gaat hij straks beweren, dat hij krachten heeft om iemand te genezen. Of liep het zaakje slecht, zodat hij iets nieuws kan beginnnen.
Waarom maken dit soort mediums, altijd gebruik van zwakke mensen.
Laat mij tegen jullie zeggen, jullie overledenen komen niet meer terug, ook al wilde je graag.
Char komt er niet bij en zelfs Robbert van den broeke niet. Tis gewoon een grote loser en ik ben er klaar mee, tis gewoon een jochie die aandacht zoekt.
Een ding, ik vind hem behoorlijk gestoord.
Ik zou hem verder willen sturen, naar een pyschiatrische inrichting.
Verder geen groeten, ik ben zat van Robbert van de broeke![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:44 schreef newsman het volgende:
[..]
Ook als alle kastelen zijn afgesproken. Dom blondje
Woow spetterend einde hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Gaat hij straks beweren, dat hij krachten heeft om iemand te genezen. Of liep het zaakje slecht, zodat hij iets nieuws kan beginnnen.
Waarom maken dit soort mediums, altijd gebruik van zwakke mensen.
Laat mij tegen jullie zeggen, jullie overledenen komen niet meer terug, ook al wilde je graag.
Char komt er niet bij en zelfs Robbert van den broeke niet. Tis gewoon een grote loser en ik ben er klaar mee, tis gewoon een jochie die aandacht zoekt.
Een ding, ik vind hem behoorlijk gestoord.
Ik zou hem verder willen sturen, naar een pyschiatrische inrichting.
Verder geen groeten, ik ben zat van Robbert van de broeke![]()
hahaah gaaf ,krijgt hij contact met verknipte geestenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Camplo het volgende:
Ze moeten die gast afvoeren naar een gesticht. Kan ie daar geld kloppen...
Googlen kan onze Robbert als de beste!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:16 schreef B_BOY het volgende:
googlen met robbert: Ik zie een nieuw tv-prograamma aankomen..
Ja en die Irene moors maar: "OOOHHHHH JA, OOOHHHH JA HOE KAN DAT NOU OHHH JA IK KOM ROBBERT!!!!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef trebbors het volgende:
Kijk bijvoorbeeld aan de ramp in Azië. Er zijn amper dieren gedood, hoe kan dat? Ze hebben ontdenkt dat eerder die dagen velen dieren verder het land zijn in getrokken? Toeval of niet?
Dat heet gewoon COLD READING en in Robberts geval ook nog eens Googlen. Doe anders eens net als Robbert en Google eens op "cold reading".quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef trebbors het volgende:
intensief onnodige bladiebla
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef trebbors het volgende:
Om even terug te komen op deze Robbert, denk ik persoonlijk dat hij gewoon iemand zijn gedachten kan lezen.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Wie is die Robbert van den Broeke en waar en wanneer kan ik hem op tv bewonderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |