abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33679971
Gaat hij straks beweren, dat hij krachten heeft om iemand te genezen. Of liep het zaakje slecht, zodat hij iets nieuws kan beginnnen.

Waarom maken dit soort mediums, altijd gebruik van zwakke mensen.

Laat mij tegen jullie zeggen, jullie overledenen komen niet meer terug, ook al wilde je graag.

Char komt er niet bij en zelfs Robbert van den broeke niet. Tis gewoon een grote loser en ik ben er klaar mee, tis gewoon een jochie die aandacht zoekt.

Een ding, ik vind hem behoorlijk gestoord.

Ik zou hem verder willen sturen, naar een pyschiatrische inrichting.

Verder geen groeten, ik ben zat van Robbert van de broeke
pi_33680049
Hij is gewoon een huichelaar.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:37:52 #3
138088 Peligro
no oral pleasure for you!!!
pi_33680062
genverbrander was het toch?
pi_33680110
Kankerkachel + Genverbrander = Kanker-genverbrandkachel
pi_33680160
Ach, het is net zoiets als het geloof denk ik, je gelooft erin of niet...
pi_33680179
Zorg dan ook dat je hem niet leert kennen man.

Robbert van den Broeke, qui est que?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:42:17 #7
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33680199
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef Italo het volgende:
Ach, het is net zoiets als het geloof denk ik, je gelooft erin of niet...
.
...dass wir fliegen.
pi_33680207
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
.
pi_33680208
Ik vloek niet graag. Ik hoop dit figuur in de boezem van de hel te zien. Robbert van den Broeke, tis een niks.
pi_33680226
Ik geloof Robbert.
pi_33680248
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:42 schreef newsman het volgende:
Ik vloek niet graag. Ik hoop dit figuur in de boezem van de hel te zien. Robbert van den Broeke, tis een niks.
(indirect) Slechte ervaring met het paranormale?
pi_33680272
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:43 schreef Nouk het volgende:
Ik geloof Robbert.
Ook als alle kastelen zijn afgesproken. Dom blondje
pi_33680305
Ik had gelijk zie nu je foto pas.
pi_33680470
Trouwens heb goede relaties met het""zogenaamde paranormale". Zelfs 3 meisje, liepen hard in mijn droom, het 3de meisje, had twijfel aan miij. Ik geef ze gelijk.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:52:10 #15
79577 Rtz
Roots Bloody Roots!
pi_33680495
Zou dr niet raar van te kijken als we nu ineens niks meer van hem horen, jammer dat RTL het zo ver heeft laten komen.
Road and Track
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:53:14 #16
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33680522
Zeg, newsman, probeer het eens op een andere manier.
...dass wir fliegen.
pi_33680540
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:52 schreef Rtz het volgende:
Zou dr niet raar van te kijken als we nu ineens niks meer van hem horen, jammer dat RTL het zo ver heeft laten komen.
Het is een oplichter en daar hou ik het bij.
pi_33680598
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, newsman, probeer het eens op een andere manier.
Vertel jij is die andere manier. Waar geloof jij in ?
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:57:46 #19
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33680659
Ik bedoel jezelf duidelijk maken...
Ik kan je soms erg slecht volgen, namelijk.
...dass wir fliegen.
pi_33680673
Ik geloof het pas als Irene Moors het ook gelooft.
  woensdag 4 januari 2006 @ 00:58:37 #21
79577 Rtz
Roots Bloody Roots!
pi_33680688
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:53 schreef newsman het volgende:

[..]

Het is een oplichter en daar hou ik het bij.
Helemaal juist.
Road and Track
pi_33680734
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bedoel jezelf duidelijk maken...
Ik kan je soms erg slecht volgen, namelijk.
Word is wakker, we worden belazerd.

Man geloof niet iedereen.

keek net ff je bent dus een man.
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:02:19 #23
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33680792
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:00 schreef newsman het volgende:

[..]

Word is wakker, we worden belazerd.

Man geloof niet iedereen.
Oh,
is dat je boodschap?

Nu, in dat geval:
Ik geloof in weinig en in ( bijna ) niemand.

Dus mijn zegen heb je.
...dass wir fliegen.
pi_33681419
Ik ga pitten, goodluck.
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:30:19 #25
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33681532
Ja, dat is vast vriendelijk bedoeld van je.
Maar waarmee, newsman?

Wees nu toch eens wat duidelijker!
...dass wir fliegen.
pi_33681818
Ik heb laatst een documentaire gezien van Derren Brown (die gast die russisch roulette speelde, laatst nog een keer herhaald op rtl7). In deze documentaire gaat hij naar amerika. Hij wil laten zien dat mediums enzo nep zijn. Hij bekeert bijvoorbeeld een groep mensen die even tevoren nog hadden gezegd dat ze totaal niet gelovig waren. Ook zegt hij bij een stel psychics dat hij paranormaal is en demonstreert dat door 1 persoon in een andere kamer een aantal tekeningen te laten maken die hij vervolgens beschrijft...

Nu speelt ie ook op een gegeven moment dat hij een Medium is die met de doden kan praten. Dus hij heeft een advertentie gezet met een oproep voor een reading. Vervolgens begint ie met de reading en verteld dus ook dingen over mensen die hij niet kan weten.. Maar door de manier van vragen stellen en vissen naar antwoorden (die de persoon uiteindelijk grotendeels zelf geeft) LIJKT het net of hij dus met de doden praat.

Die docu heet Messiah en is een absolute aanrader. De serie die hij doet op Channel 4 in de UK heet Inside your mind. Is ook een absolute aanrader om te kijken

Op de website van de show staan ook een paar van die psychologische testjes e.d. Neem maar eens een kijkje Mindcontrol

Disclaimer.. Het werkt niet bij iedereen. Sommige dingen werkte bij mij ook niet

[ Bericht 6% gewijzigd door Blue Thunder op 04-01-2006 01:56:39 ]
pi_33682000
Ik geloof die Robbert helemaal...die foto's zijn ook zeker echt...zodra we 'geestig' zijn veranderen we allemaal in figuurtjes die een 3-jarige nog zou kunnen tekenen. ::rolls eyes::
Zapte laatst langs zo'n uitzending dat ie foto ging nemen van een non, wazige vlek met zwart en wit , er was nog net geen smiley face op getekend....

Sorry maar ik geloof wel enigsinds dat er wat tussen hemel en aarde is maar dat gaat niet via die malloot.
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:01:02 #28
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_33684725
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Gaat hij straks beweren, dat hij krachten heeft om iemand te genezen. Of liep het zaakje slecht, zodat hij iets nieuws kan beginnnen.

Laat mij tegen jullie zeggen, jullie overledenen komen niet meer terug, ook al wilde je graag.

Char komt er niet bij en zelfs Robbert van den broeke niet. Tis gewoon een grote loser en ik ben er klaar mee, tis gewoon een jochie die aandacht zoekt.

Ok je mag dat vinden maar waar haal jij de wijsheid en bewijzen vandaan dat het niet bestaat? Is een beetje hetzelfde waar je een ander van beschuldigd, zonder bewijs roepen dat iets niet waar is of wel. Het mag wel maar dan is het gewoon je mening.
  woensdag 4 januari 2006 @ 09:15:50 #29
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_33685387
kleine huichelaar pak jij je spullen maar
don't give me that fucking bullshit
pi_33686694
ik kan ook readings doen.

ken je iemand met een k? p?
p?
zit er een e of een a in die naam?
e?
pieter? peter?

schei toch uit man met die kwakzalverij gewoon de verbandings oven in
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33687561
ik geloof wel in het paranormale, maar wat die mediums doen is meer gokken dan echt iets weten
pi_33687628
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:44 schreef newsman het volgende:

[..]

Ook als alle kastelen zijn afgesproken. Dom blondje
!
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:22:05 #33
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_33687998
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:

Woow spetterend einde hoor
Hoi
pi_33689136
Ja ik heb ook zoiets van mwoah
Want begint hij met een ''iemand met een R" etc en dan of hij een overleden persoon is of nog in leven...
Ja hallo als hij zo goed geesten aanvoelt,moet hij het toch weten..hij praat er tenslotte mee

Weet je de mensen zitten vaak met zo veel verdriet,en willen zo graag geloven dat hun dierbare contact zoekt..die geven alleen aan lichaamstaal de antwoorden die hij zoekt om er op verder te kunnen vragen..Ik vind het misselijk hoor misbruik van mensen te maken..
Ja met veel gissen kan het ik ook..

Hoop dat hij eens echt bezoek krijgt van de overledenen..hoop dat hij flipt dan(ja kijkt te veel films)
Salsa Española
pi_33689246
Ze moeten die gast afvoeren naar een gesticht. Kan ie daar geld kloppen...
JOHNNY HEITINGA
pi_33689264
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:03 schreef Camplo het volgende:
Ze moeten die gast afvoeren naar een gesticht. Kan ie daar geld kloppen...
hahaah gaaf ,krijgt hij contact met verknipte geesten
Salsa Española
pi_33689464
Geef TS helemaal gelijk. Dat met die foto's is wel heel overduidelijk dat hij gewoon poppetjes voor de camera houdt.

Lekker googlen met Robbert ten Broeke. Die Irene moors zou zichzelf de ogen uit haar kop moeten schamen. Gelooft ze die shit nou echt of gelooft ze meer in de bling-bling die ze met die leipe huichelachtige kutboer kan verdienen?
pi_33689514
Hier die foto's:

http://home.hetnet.nl/~li(...)ert-alienpics-nl.htm

Hoezo nep?

Lekker Googlen met robbert:

http://www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html

Boerelul:
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:16:03 #39
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_33689549
googlen met robbert: Ik zie een nieuw tv-prograamma aankomen..
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_33689823
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:16 schreef B_BOY het volgende:
googlen met robbert: Ik zie een nieuw tv-prograamma aankomen..
Googlen kan onze Robbert als de beste!

(Hij is alleen een beetje duur!)

HIJ VOELT HIJ VOELT.... IK ZIE IETS MET XXX PR0N FREE PASSWORDS.... KLOPT DAT?
pi_33689845
Die foto's .
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_33689996
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:26 schreef Vogel87 het volgende:
Die foto's .
Ja en die Irene moors maar: "OOOHHHHH JA, OOOHHHH JA HOE KAN DAT NOU OHHH JA IK KOM ROBBERT!!!!

Zelfs Jensen kocht die poep, gaat helemaal nergens over.
pi_33690246
Wie heeft toen aperetivo gezien? Dat was ook zo achterlijk, dat ie de kijkers ging instralen ofzo
"We all have to stick together. I'll be behind the team on Saturday roaring them on, and I know the fans will do the same."
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:41:10 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33690286
Wie is die Robbert van den Broeke en waar en wanneer kan ik hem op tv bewonderen?
Niet meer actief op Fok!
pi_33690297
Mja wist je trouwens dat hij wel degelijk een gaven heeft? Nou ja in geesten moet je niet echt geloven eerder in je eigen geest. Wij mensen hebben pas 0,0000001% ontdenkt van wat wij allemaal kunnen. Zo is het algemeen bekend dat dieren heel snel iets aanvoelen. Kijk bijvoorbeeld aan de ramp in Azië. Er zijn amper dieren gedood, hoe kan dat? Ze hebben ontdenkt dat eerder die dagen velen dieren verder het land zijn in getrokken? Toeval of niet?

Om even terug te komen op deze Robbert, denk ik persoonlijk dat hij gewoon iemand zijn gedachten kan lezen. Heb je dat gezien bij Robbert Jensen met die Amerikaan? Die kon zo een tennisraket natekenen wat Jenzen in zijn hoofd tekende. Hij gaf ook toe dat hij zelf ook niet goed wist hoe het komt en dat zijn eigen kinderen het niet hebben, ookal had hij het al vaak geprobeerd.

Er zijn mensen die met hun eigen geest/hersenen/energie een pen kunnen laten bewegen op afstand. Deze mensen zijn er.

Die mensen die bij Robbert komen hebben veel verdriet en denken overal aan, momenten die je zijn bijgehouden, routine dingen blijven op je netvlies hangen. Dat hij moet zoeken naar Letters is niet zo gek, echter soms kan hij wel gelijk een woord/naam opnoemen die jij in gedachte hebt.

Je lichaam zelf kent veel energie, dit is ook algemeen bekend. Ook wel je aura genoemd. Er zijn gevallen bekend dat een donor patiënt nieuwe eigenschappen kreeg na een donor transplantatie die precies overeen kwamen met de overleden patiënt die een donor afstond.

Ik geloof zeker niet in geesten. Wel geloof ik dat jouw energie kan blijven hangen in je omgeving. En dat een "helderziende" dit kan oppikken en zegt dat het hier spookt. Hij zegt ik zie iemand zitten, ik denk dat het gewoon de energie is wat hij aanvoelt van iemand die er lang heeft gewoond. Of een zeer emotioneel moment.

Het zelfde met glaasje-draaien. Geesten roep je er zeker niet mee op, maar dit is precies het zelfde. Het is je eigen energie die dit doet.

Echter ik weet ook niet hoe het zit, ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Echter geloof ik momenteel niet in geesten.

Trouwens zeg nooit, nooit, aangezien niemand het weet!
weet niet...weet niet...weet niet...
pi_33690471
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef trebbors het volgende:
Kijk bijvoorbeeld aan de ramp in Azië. Er zijn amper dieren gedood, hoe kan dat? Ze hebben ontdenkt dat eerder die dagen velen dieren verder het land zijn in getrokken? Toeval of niet?

"We all have to stick together. I'll be behind the team on Saturday roaring them on, and I know the fans will do the same."
pi_33690475
quote:
intensief onnodige bladiebla
Dat heet gewoon COLD READING en in Robberts geval ook nog eens Googlen. Doe anders eens net als Robbert en Google eens op "cold reading".

Ik heb het idee dat je in hem wil geloven, maargoed wie weet wordt je nog eens wat wijzer.

Binnen een dag heb je dezelfde "gaven" als ons sluwe boerke Robbert.
pi_33690541
quote:
Om even terug te komen op deze Robbert, denk ik persoonlijk dat hij gewoon iemand zijn gedachten kan lezen.

Genverbrander
pi_33690568
Als Robbert zo veel kan trebbors, waarom gebruikt hij dan Google?
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:51:46 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33690656
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Wie is die Robbert van den Broeke en waar en wanneer kan ik hem op tv bewonderen?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')