Jawel je bent wel uitgenodigd ... ik heb nouk een mail gestuurd en ze moest dr frollie meenemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben dus niet uitgenodigd.
En PP? Waarom kom je niet?
tja mits ik er leuke dingen inzetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef Nouk het volgende:
Leuk zo'n log BB!
halloquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hallo.
Sziget is van 9 tot 16 augustus.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wanneer is sziget ?
erm PP wanneer ben je vrij dan .. mss kun je het laatste stuk komen ... met de trein endan met iemand terug ofzo!
Oh, Nouk en ik moeten ook al weer rond half 12 weg. Maar dan zijn we toch ff geweest. Volgende dag ook weer werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sziget is van 9 tot 16 augustus.
En ik zit meer met het feit dat ik de dag erop weer moet werken.
erm dan zeg je maar dat BB maar 1 keer naar NY gaat dat je daarom wat duf bent.. het is ook geen mega feest. Dat doe ik als ik terug kom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Sziget is van 9 tot 16 augustus.
En ik zit meer met het feit dat ik de dag erop weer moet werken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En ik meen nog ook.
Nog eenmaal zo'n grote kankermuil en ik weet je te vinden vieze grafkanker tering nicht.
Ik trek de darmen via je reet naar buiten.
Hoerenjong.
Je kunt met ons mee terug in de trein. Of je mag ook de tank meenemen dat we met jou mee terugrijden...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
Btw 3 feb. is op vrijdag hè BB??
Uhuh... Daar heb ik hendig sjiekquote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je kunt met ons mee terug in de trein. Of je mag ook de tank meenemen dat we met jou mee terugrijden...
yupquote:Op zondag 22 januari 2006 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
Btw 3 feb. is op vrijdag hè BB??
toch gaat het sneller dan de vorigequote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef Nouk het volgende:
Al bijna een maand staat deze mooie sub in de lijst. Wow..
Precies. We gaan deze even volmaken.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toch gaat het sneller dan de vorige
Goed zeg !quote:Op maandag 23 januari 2006 20:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Precies. We gaan deze even volmaken.
beter dan rhenen ??quote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef QyRoZ het volgende:
Erg goed Nouk. Het is in Utrecht, dus goed..
Ik ga eens kijken of NY beter is ... haha mijn begeleider zegt dat cold spring harbor saai is ... ik hoop dat dat nog meevalt naast rhenenquote:
op google earth ziet het er wel vredig uit in cshquote:Op maandag 23 januari 2006 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
Rhenen is vast toffer.
Leuk hoor Utrecht. Begreep dat hele Amersfoort idee al nooit.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:48 schreef QyRoZ het volgende:
Erg goed Nouk. Het is in Utrecht, dus goed..
Vet dat je dat kan zien he. Echt leuk.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
op google earth ziet het er wel vredig uit in csh
[afbeelding]
met een strandjequote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Vet dat je dat kan zien he. Echt leuk.
Ben benieuwd wat ik daar voor kamertje krijg ...quote:Op maandag 23 januari 2006 21:28 schreef Nouk het volgende:
Doe maar luxe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |