Niks van gehoord daarboven?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef B_BOY het volgende:
schinveld? waar ligt die kuil nou weer zeg?
Omdat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef Kinz het volgende:
kan me niet zoveel schelen dat dat bos weggaat.. 't gaat mij er meer om dat er awacs bijkomen..
laat je F5 met rust manquote:
Dan kan t bos blijven en moet awacs dus weg?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef Kinz het volgende:
[..]
laat je F5 met rust man
Nee, ben juist voor niets bang
inderdaad, moet hier net zo kaal worden als op de maan, daar zijn toch ook geen problemen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Interessert jullie geen moer he dat bos??
Die basiscommandanten vervelen zich gewoon en willen op deze manier eens de strijd aanbinden met iets anders dan een niet meer aanwezige vijand (uit t koude oorlog tijdperk)quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb de eerste tien jaar van mijn leven in Schinveld gewoond, en nooit last gehad van die awacs, ondanks dat een deeltje van dat bos in onze achtertuin doorliep. Onzin dat ze het nu inees kappen maar ik zal er niet van wakker liggen.
Pertinente onzin, willen alleen die bomen plat om nog zwaarder beladen met kerosine te kunnen opstijgen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef teamlead het volgende:
liever dat bos plat dan binnenkort het hele dorp plat omdat een awacs crasht lijkt me...
maarja.. voor de milieu-freaks is veiligheid van secundair belang blijkbaar
Bull...........quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:35 schreef cheukert het volgende:
Nee hoor, die actievoerders zijn heel goed voor het milieu aldaar, lekker al de diertjes daar wegjagen, niet dat dat mij wat boeit, maar wat de actievoerders doen geeft hetzelfde effect als wat de NATO wil. Alleen bij het plan van de NATO wordt wel de vleigveiligheid vergoot.
Mongool, wie zegt dat de maatschappij dat bos zo mag toeeigenen??quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef sr_firewire het volgende:
Ik vind die gasten die al 2 weken in dat bos bivakkeren kansloze stumperds. Ze zijn van een of ander Front van de natuur, hebben geen werk en verdoen hun tijd alleen maar met het blokkeren en bezetten van gebouwen en natuurgebieden. Die mensen zijn 0,0 toegevoegde waarde voor de maatschappij.
Wat mij betreft mogen ze dat bos met die mensen er nog in platwalsen. Zijn we er tenminste vanaf.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah dat laatste echt om je dood te lache, gekquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef ToXiCitY het volgende:
Totdat er een E3 neerpleurt op een stel woningen omdat het toestel een boom heeft geraakt. Dan miept iedereen weer waarom die bomen er nog stonden en hoe dit kon gebeuren. Ergo, het is nooit goed. Als iedereen nu gewoon eens wat minder om vanalles en nogwat loopt te zeiken krijgen we vanzelf een beter leefklimaat dan waar die paar boompjes voor zorgen.
Zo'n ding is daar een aantal jaren geleden neergestort, en dat had niks met die bomen vandoen!!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef ToXiCitY het volgende:
Totdat er een E3 neerpleurt op een stel woningen omdat het toestel een boom heeft geraakt. Dan miept iedereen weer waarom die bomen er nog stonden en hoe dit kon gebeuren. Ergo, het is nooit goed. Als iedereen nu gewoon eens wat minder om vanalles en nogwat loopt te zeiken krijgen we vanzelf een beter leefklimaat dan waar die paar boompjes voor zorgen.
dankzij die awacs kunnen we vijandige vliegtuigen opsporen en vernietigenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Opkankeren met die herriekisten en nooit meer terugkomen!
Ga maar op guantanamo bay spelen.![]()
Een heli is gvd geen boeing uit de vietnam oorlog!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:06 schreef ToXiCitY het volgende:
Ik woon vlakbij een helikopterbasis. Big fokking deal.
Vijandige amerikaanse vliegtuigen met onschuldige luitjes die aan t andere end van de wereld zijn opgepakt en zonder proces worden vastgezet, bedoel je die???quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Ori het volgende:
[..]
dankzij die awacs kunnen we vijandige vliegtuigen opsporen en vernietigen
Nee, de amerikanen zijn onze lieve vriendjes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Vijandige amerikaanse vliegtuigen met onschuldige luitjes die aan t andere end van de wereld zijn opgepakt en zonder proces worden vastgezet, bedoel je die???
Ja,vernietigen!
Je draagt zelf aardig je steentje bijquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef RUSTGRAAG het volgende:
nog meer onzin en crap opmerkingen??
Ja als je onzin blaat flip ik uit!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Je draagt zelf aardig je steentje bij.
Ik hoop dat ze jou transaviavlucht naar kreta aanzien voor vijandig!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:17 schreef Ori het volgende:
[afbeelding]
Ah, prachtig toch.
De AWACS ziet een kutvliegtuig en de F16's schieten het neer![]()
zolang balkenende hun hielen likt wel jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Ori het volgende:
[..]
Nee, de amerikanen zijn onze lieve vriendjes.![]()
Absoluut niet, van geen van dat soort geitewollensokkenclubs, heb daar gewoon mijn eigen mening over!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef Ori het volgende:
ts is zeker lid van onkruit?
Jij praat even wazig als je avatar soms is!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef Xebrozius het volgende:
Het wordt tijd dat ze alle Limburgers doormidden zagen... Live tv van maken op talpa, halen ze ook eens enorm goede kijkcijfers. Iedereen blij.
Als die vluchten nu ergens toe dienden zei ik oke, maar.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:25 schreef Sportguy het volgende:
Vandaag of morgen komt er zo'n afgetankte AWACS aan, die redt het niet helemaal en ploft op dat stukje bos neer met of zonder actievoerders.
Alles in de hens en naar de klote met eenzelfde effect alleen meer kosten én vervuiling.
he he, eindelijk iemand die t begrijptquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Die AWACS maken een takke (pun intended) herrie, van mij mag die hele basis oprotten. Laat dat bos maar mooi staan!
Gozer,quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:08 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Zo'n ding is daar een aantal jaren geleden neergestort, en dat had niks met die bomen vandoen!!!!!
toen zijn die mensen daar aan een ramp ontsnapt!
Die lui hebben al boven dsm kerosine geloosd, hoe mongoloide ben je dan??
(met de grondfakkels etc die daar staan!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee vogelaar (letterlijk!) ik woon vlak bij die basis en weet precies wat zich daar dagelijks afspeelt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef cheukert het volgende:
[..]
Gozer,
ten eerste: Niet lullen als je er niks van af weet. Dat er nu nog niks is gebeurd betekent niet meteen dat het veilig is. Het is toch logisch dat je zoveel mogelijk gevaren wil elimineren?
ten tweede: Sta jij eigenlijk wel open voor een discussie? Zo nee, dan houdt het op...
Gooi gelijk heel Limbabwe plat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:51 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Ik vind dat die lui van awacs dat bos met rust moeten laten daar in Schinveld.
Ze moeten oprotten met hun smerige herrie- en stinkbakken!
Ik wil wel eens weten hoe er hier over wordt gedacht.
S.v.p. geen Limbotopic ervan maken.
En nee, ik ben geen groene, linkse etc.![]()
Wat vind je er nou zelf van dat je dit zegt met je allesomvattende levenservaring?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:08 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Die lui hebben al boven dsm kerosine geloosd, hoe mongoloide ben je dan??
(met de grondfakkels etc die daar staan!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |