O okee... dat klinkt niet goed dan...quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze konden niks ontdekken. Waarschijnlijk een overbelasting van de spier mbt de lies. En de rest van mijn kwaaltjes komt uit mijn rug moet daarvoor later deze maand nog naar de kraker
quote:
Gelukkig niets ernstigs dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze konden niks ontdekken. Waarschijnlijk een overbelasting van de spier mbt de lies. En de rest van mijn kwaaltjes komt uit mijn rug moet daarvoor later deze maand nog naar de kraker
Ik heb een week (lees 2 dagen) met dat liedje in mijn hoofd gelopen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe ging dat liedje over het blauw zand ook alweer![]()
Hallo A-en-M Melke, en Dizzy lizzyquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dizzyyyyyyyyy........ Bedankt, ik heb me rot gelachen, en net een mailtje naar jullie gestuurd, je begrijpt wel wat ik bedoel![]()
![]()
Vriendelijk rellen??quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
En gaan we vannacht weer rellen of houden we het vriendelijk ?
klinkt beter dan ik dacht. Ik dacht aan een beginnende breuk in mijn lies, maar dan moet je een knobbel voelen als je op een vuist blaast, maar dat was het niet. En met al die kwaaltjes wat ik de laatste tijd heb gingen mijn gedachten met wat het kon zijn veel verder dan dit maar goed daar scheep ik jullie verder niet mee opquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O okee... dat klinkt niet goed dan...
Ik heb niet zoveel tijd om te rellen Henk, morgenochtend staat er een verhuiswagen bij mijn schoonouders voor de deur.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
Dan valt het gelukkig wel mee ja... nog steeds vervelend, maar niet ernstig zoals het lijkt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
klinkt beter dan ik dacht. Ik dacht aan een beginnende breuk in mijn lies, maar dan moet je een knobbel voelen als je op een vuist blaast, maar dat was het niet. En met al die kwaaltjes wat ik de laatste tijd heb gingen mijn gedachten met wat het kon zijn veel verder dan dit maar goed daar scheep ik jullie verder niet mee op![]()
Als je naar de Dok gaat verwacht je meestal het ergste, en dus ben ik blij dat het meevaltquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
klinkt beter dan ik dacht. Ik dacht aan een beginnende breuk in mijn lies, maar dan moet je een knobbel voelen als je op een vuist blaast, maar dat was het niet. En met al die kwaaltjes wat ik de laatste tijd heb gingen mijn gedachten met wat het kon zijn veel verder dan dit maar goed daar scheep ik jullie verder niet mee op![]()
We rellen er lekker op losquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef odie22 het volgende:
Zo dan , ben ik ook effe 5 minuten weg , hallo iedereen![]()
![]()
![]()
vooralsnog niet mocht de pijn aanhouden (termijn van 2 weken) moet ik terugquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan valt het gelukkig wel mee ja... nog steeds vervelend, maar niet ernstig zoals het lijkt.
Altijd dingen waar je mee zit laten controleren, Beter 10 keer voor niets als een keer te laatquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Er gaan minstens 10 auto's in vlammen opquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
Sterkte ermee in ieder gevalquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vooralsnog niet mocht de pijn aanhouden (termijn van 2 weken) moet ik terug
* Dizzy-lizzy gooit ff branddekentje over de auto heenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Er gaan minstens 10 auto's in vlammen op![]()
Waar staat de jouwe?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kom altijd op een of andere vreemde manier terecht in rellen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef henk.jansen het volgende:
quote:
Thnx dudesquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Altijd dingen waar je mee zit laten controleren, Beter 10 keer voor niets als een keer te laat![]()
Het beste![]()
![]()
Hahaha... gelukkig wonen we niet in frankrijk... daar is de kans groter daaropquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-lizzy gooit ff branddekentje over de auto heen![]()
* Bluezz is er niet bij vannachtquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:38 schreef White_Pearl het volgende:
We rellen er lekker op losmaar geven het een vriendelijk tintje
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ik kom altijd op een of andere vreemde manier terecht in rellen...Maar ik heb sinds vandaag een goed voornemen voor 2006!!!!
Meer smileys gebruiken om miscommunicatie te voorkomen en ik niet meer mee doen of bemoeien en deelnemen met rellen!
Aanpassen prima, maar eerlijk is eerlijk, ik ben en blijf dezelfde.
![]()
[..]
Ik kom altijd op een of andere vreemde manier terecht in rellen...Maar ik heb sinds vandaag een goed voornemen voor 2006!!!!
Meer smileys gebruiken om miscommunicatie te voorkomen en ik niet meer mee doen of bemoeien en deelnemen met rellen!
![]()
Gelukkig heb ik nog geen autoquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... gelukkig wonen we niet in frankrijk... daar is de kans groter daarop
[..]
![]()
Ahhhhhhhhh.... waarom niequote:
Alleen prettig gestoord soms hoorquote:
Hai supermamsquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Nacht ploeg weer aanwezig zie ik?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Hoi allemaal!![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alleen prettig gestoord soms hoor![]()
![]()
Gelukkig! daar is nl niets mis meequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alleen prettig gestoord soms hoor![]()
![]()
Hoi allemaal!![]()
Hallo SuperMOMquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Haaaa Supermomquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Ik heb gelezen dat Flugeltje zei, dat dit dicht gaat rond het weekend, maar dat er een BBH forum komt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef melke het volgende:
Hee medeposters! Ik had ergens gelezen dat dit forum alsnog dicht gaat. Het is me niet helemaal duidelijk wat percies de bedoeling is. Kan iemand me dat misschien vertellen?
quote:
* Foreverblue wordt er helemaal rood vanquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gelukkig! daar is nl niets mis mee![]()
![]()
Pearl je zit weer te zoenen, ach ja ben dol op zoene![]()
Het gaat dicht(opslaan in de database) om daarna weer helemaal nieuw te verschijnen als een BBH sub forumquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:46 schreef melke het volgende:
Hee medeposters! Ik had ergens gelezen dat dit forum alsnog dicht gaat. Het is me niet helemaal duidelijk wat percies de bedoeling is. Kan iemand me dat misschien vertellen?
Hoeft niet hoor eer wie eer toe komtquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
* Foreverblue wordt er helemaal rood van![]()
Aah dankjewel! Weet je toevallig ook wanneer het BBH forum komt? Meteen naar de sluiting van dit forum of pas later?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:50 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Flugeltje zei, dat dit dicht gaat rond het weekend, maar dat er een BBH forum komt.![]()
Je bent liefquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor eer wie eer toe komt![]()
![]()
Je hoeft niet rood te worden hoor, nergens voor nodigquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
* Foreverblue wordt er helemaal rood van![]()
Ik hoop meteen als dit forum dicht gaat, maar ik heb er verder niets over gelezen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:52 schreef melke het volgende:
[..]
Aah dankjewel! Weet je toevallig ook wanneer het BBH forum komt? Meteen naar de sluiting van dit forum of pas later?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor eer wie eer toe komt![]()
![]()
quote:
quote:
Oke, dankjewel voor je antwoorden geel roosje!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik hoop meteen als dit forum dicht gaat, maar ik heb er verder niets over gelezen.
quote:
quote:
Ha Muerte... welkom terugquote:
quote:
quote:
Kom, kom waar is je zucht naar avontuur? Gewoon klikken!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben zooo benieuwd naar je niet klikken link!!Maar durf niet te klikken!
![]()
Gewoon klikken Melkequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:02 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben zooo benieuwd naar je niet klikken link!!Maar durf niet te klikken!
![]()
Ik ben bang dat ik dan over 'n uur nog aan het klikken benquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Kom, kom waar is je zucht naar avontuur? Gewoon klikken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |