Het is in het begin wennen maar op een gegeven ogenblik wil je niet meer terugquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ben er zo aan gewent , en hou niet van veranderingen
perfect op een Nokia 9210quote:
Symbianquote:
quote:
Wennen aan een nieuw progamma het moet gelijk lukken en anders nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is in het begin wennen maar op een gegeven ogenblik wil je niet meer terug
Bij Firefox gaat dat meteen goed hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wennen aan een nieuw progamma het moet gelijk lukken en anders niet![]()
![]()
zou ze die pinguin gewonnen hebben op de FPquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mega viberator in Naatje's doosje
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou ze die pinguin gewonnen hebben op de FP![]()
ja dusquote:
Yolande zegt weleens "jij bent een beetje dom"quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bij Firefox gaat dat meteen goed hoor
Lijkt er anders meer op of zit ze te poepe,quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mega viberator in Naatje's doosje
Pareltjeeeequote:
Haiiii pareltjeeeeeequote:
Geweldige naat caps weer Muertequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:12 schreef regenworm het volgende:
Muerte heeft een aantal smoelen caps hier gepost: Muerte en Regenworm hun oude BB Caps Doos 2
Muerte ga zo door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoiiii Snaptnixquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Haiiii pareltjeeeeee![]()
![]()
![]()
BEW ook weer![]()
hoe ging dat liedje over het blauw zand ook alweerquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldige naat caps weer Muerte![]()
![]()
Hoi Lizzy, de nachtploeg komt weer binnenquote:
Blauw zand in een verloren hand, een beweging een gevaar, blauw zand in een verloren hand is 50.000 waardquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe ging dat liedje over het blauw zand ook alweer![]()
Blauw zand en 50.000 in je hand... of zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe ging dat liedje over het blauw zand ook alweer![]()
Die dus... als we Dizzy ook niet haddenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Blauw zand in een verloren hand, een beweging een gevaar, blauw zand in een verloren hand is 50.000 waard
ze konden niks ontdekken. Waarschijnlijk een overbelasting van de spier mbt de lies. En de rest van mijn kwaaltjes komt uit mijn rug moet daarvoor later deze maand nog naar de krakerquote:
Dizzyyyyyyyyy........ Bedankt, ik heb me rot gelachen, en net een mailtje naar jullie gestuurd, je begrijpt wel wat ik bedoelquote:
*buiging maak*quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die dus... als we Dizzy ook niet hadden![]()
Hoi Melke... het word gezellig druk weer hier... zeker nacht?quote:
quote:
Aha is dus gearriveerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dizzyyyyyyyyy........ Bedankt, ik heb me rot gelachen, en net een mailtje naar jullie gestuurd, je begrijpt wel wat ik bedoel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |