materialistich trieste huiliequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef v00rn het volgende:
Ik rij dus zo naar huis in de auto
Krijgt er opeens zo'n dik vet gezwel met vleugels (ook wel een duif genoemd) het idee om voor m'n auto langs te vliegen met het gevolg een voltreffer.
Het mooie is nu natuurlijk dat die vliegende rat morsdood is. Maar het minder mooiere is dat ik gvd een deuk in m'n moterkap heb.En het allerergste is nog dat die moterkap er net 3 dagen gloednieuw opzit ....
Ik hoop dat die duif een pijnlijke dood gestorven is en eeuwig mag branden in de hel!!
Meer mensen met dit soort pech? of heb ik dat alleen![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef v00rn het volgende:
Het mooie minder mooie is nu natuurlijk dat die vliegende rat morsdood is. Maar het minder mooiere is dat ik gvd een deuk in m'n moterkap heb.![]()
wat heb je gedaan ??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:23 schreef MisterICE het volgende:
Ik heb wel is een reiger kapot gemaakt met m'n pa's auto![]()
Hij zat op de weg, en ik gaf nog is wat extra gas om hem te laten schrikken, vliegt hij zo in het wielquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:25 schreef talin77 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan ??
de auto er bovenop gegooid ?
Is daar ook een duif tegenaan gevlogen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb een aandrijfas die vervangen moet worden. Ook zoiets dat normaal gesproken nooit voorkomt
Wat voor auto!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:27 schreef v00rn het volgende:
[..]
Is daar ook een duif tegenaan gevlogen?![]()
Er was toch ook zo'n reclame van de Ford Sportka die een duif doodslaat met zn motorkap?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik waardeer duiven erg. Vooral duiven die hun leven geven voor een lilleke Fiat!
hij zat op de weg ??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:27 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Hij zat op de weg, en ik gaf nog is wat extra gas om hem te laten schrikken, vliegt hij zo in het wiel [afbeelding]
Onze pleegdochter is bijna 2 jaar geleden op deze manier omgekomen bij een botsing met een duif. Duif op het raam en macht over het stuur kwijt. Er stond helaas een boom in de wegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef v00rn het volgende:
Ik hoop dat die duif een pijnlijke dood gestorven is en eeuwig mag branden in de hel!!
Meer mensen met dit soort pech? of heb ik dat alleen![]()
Nu maar hopen dat je ook zo grappig bent als jij je nek breekt een volgende keer...wat ik dan weer hoop.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:27 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Hij zat op de weg, en ik gaf nog is wat extra gas om hem te laten schrikken, vliegt hij zo in het wiel [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |