Zó! Van de week pakte ik die ene toch goed bij haar tieten, liet ze mooi toe!quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan maar achter in die kont!
Ohhh man. Z-z-e zijn wel goed nat zeg!
Weer een meisje het slachtoffer geworden van overheersing, waardoor ze nu geestelijk ingestort isquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zó! Van de week pakte ik die ene toch goed bij haar tieten, liet ze mooi toe!
Nou, er viel niet veel in te storten hoor, op geestelijk gebiedquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:32 schreef Delerium04 het volgende:
[..]
Weer een meisje het slachtoffer geworden van overheersing, waardoor ze nu geestelijk ingestort is![]()
quote:MrScarface Geplaatst op 03-01-2006 14:55
Fok! Forum, mede vanwege het hoger liggende niveau, maar ik kan me niet aanmelden, ik heb alleen een hotmailadres.
Dat neppe Maastricht logo van haar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:09 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Nu was ik altijd van mening dat de "dames" bij SB stonden en de "heren" bij SD, maar bij het zien van deze "persoon" begin ik toch te twijfelen:
een transsexueel ??![]()
Ik weet de oorzaak al:quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:09 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Nu was ik altijd van mening dat de "dames" bij SB stonden en de "heren" bij SD, maar bij het zien van deze "persoon" begin ik toch te twijfelen:
een transsexueel ??![]()
quote:Kleur haar blond
quote:fok forum 91%
superdudes/sugababes forum 8%
Totaal keer gestemd: 632.
Ik ken een bepaald modje hier dat ook een scarface icon heeft. Is het toevasl?quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:09 schreef Paddokingnr1 het volgende:
een transsexueel ??![]()
Kom we gaan bij haar poll allemaal op 1 stemmenquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:09 schreef Paddokingnr1 het volgende:
een transsexueel ??![]()
Het centraal verkiezingmanipuleer-topic heb ik ff geopendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Er zou een centraal verkiezingmanipuleer-topic moeten zijn.
Tot nu toe werkt hij goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
Het centraal verkiezingmanipuleer-topic heb ik ff geopend![]()
Heb je ook weer geleerd om nooit te luisteren naar wat iemand zegt in een topic.quote:
Ja een wijze lesquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je ook weer geleerd om nooit te luisteren naar wat iemand zegt in een topic.
Depressief zijn doe je met drank, niet met koffie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:34 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
Ja een wijze les![]()
Nu maar depressief aan de koffie![]()
92 / 7% met 665 stemmenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:37 schreef plopman het volgende:
gestemd .. wat is de tussenstand?
Wee een poll om te manipulerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
Het centraal verkiezingmanipuleer-topic heb ik ff geopend![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Depressief zijn doe je met drank, niet met koffie..
Echte mannen drinken verdriet en andere gevoelens weg met drank. Wie de fuck doet dat nou met koffie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:23 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
echt niet
ik vind het niet eens lekker![]()
![]()
Waar is die andere procent naar toequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
fok forum 92%
superdudes/sugababes forum 7%
Totaal keer gestemd: 716.
Gestemd![]()
Tweakersquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:11 schreef Eland het volgende:
[..]
Waar is die andere procent naar toe![]()
quote:
nou en? als je het op SB/SD zetten stemt ook iedereen op FOK!quote:Logisch eigenlijk, want als je dit topic op FOK zou openen dan zou ook iedereen stemmen op FOK... dusja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |