Vergeet je de rondvaart niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:29 schreef Hik het volgende:
Ik ga dit weekend tourist spelen in Amsterdam: Nemo, Artis, Brouwerij het IJ... dat soort dingen. Nog meer leuks?![]()
Hé, wees blij dat ik niet het altijd leuke waterfietsen voor stel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef Hik het volgende:
Rondvaart, met dit weer.... Brrr.... Doen ze dat in een ijsbreker?![]()
![]()
Mja, zulke mensen waren er gisteravond ook, was ik ook bang voor, vandaar mijn twijfel om te gaan...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:20 schreef PhatBastard het volgende:
hoei leuk die nederlandse expats. Kan mij nog die gezellige avondjes voor de geest halen in Santiago waar nederlandse expat 1 tegen nederlandse expat 2 zat uit te leggen dat ie het ff moeilijk had toen die op een gegeven moment wel 20 mensen per week moest ontslaan, maar dat ie van die doctor van die pilletjes kreeg en dat zich weer puik voelde...
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag m'n verlof ingetekend bij de baas. 3 weken in augustus (Kroatië en Bosnië) en 4 weken in mei (Rusland). Ik kan er weer tegen voor dit jaar
Nee, geen topic. Ik had alleen een datum en invulling voorgesteld, weinig respons.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vrijdag 13 januari in Den Bosch?
Heb ik een meet topic gemist?
Leuk zeg!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag m'n verlof ingetekend bij de baas. 3 weken in augustus (Kroatië en Bosnië) en 4 weken in mei (Rusland). Ik kan er weer tegen voor dit jaar
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk zeg!En bijzondere bestemmingen.
Voor jou wel ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Alleen Bosnië is nieuw voor me. Rusland is al een routineklus
Ik had het vorig jaar nog veel erger. Ik vloog met BA van Amsterdam-Sydney en Sydney- Amsterdam. Die 2e vlucht wilde ik alleen 2 dagen verzetten. Toen ik bij BA aankwam werd mij gezegd dat ik via Qantas moest boeken en dat er 50 pond omboekingskosten bij kwamen. Toen ik bij Qantas aankwam werd er ook nog eens AU $75 transactie kosten bijgerekend omdat ik mijn ticket van BA via Qantas omboekte :| dat en dan met de extra belastingen maakte mijn ticket dus ineens gewoon AU $290 duurder.....heb ik dus verdorie gewoon 2 keer omboekkosten betaald.....1 keer Qantas en 1 keer BA.....dat samen met de slechte service, slechte eten, de langzame vlucht, en het feit dat ze mijn vriendin en mij op 2 verschillende vluchten hadden geboekt wass voor mij het einde van mijn vluchten van BA en Qantas....quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:03 schreef Lucille het volgende:
En dan ga je bij D-Reizen kijken hoeveel een ticket naar Munchen kost, rekenen ze 6 euro als kosten voor het wegleggen van het ticket omdat je binnen 14 dagen vertrekt. Maar het is een e-ticket (KLM), dus er valt niks weg te leggen. En 3 euro garantie, voor als de maatschappij failliet zou gaan tussentijds. En dat bovenop de 9.50 euro boekingskosten. Stelletje zakkenvullers. Dan maar boeken via de site van KLM zelf, daar betaal je alleen maar 10 euro boekingskosten. Ook best veel trouwens.
Het ligt er ook wel aan wat voor vakantie het gaat worden. Als is een weekje weg ga, dan is een maand van tevoren melden meestal wel voldoende. Ga ik een maand of zo weg dan wordt het wel op prijs gesteld als ik dat iets eerder meld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef Hik het volgende:
Het valt me trouwens op dat veel van jullie je vakantie al vroeg vastleggen op het werk zeg!![]()
Hier gaat het allemaal nogal ad hoc eigenlijk...
dat heb je als je aan projecten van 9 maanden doorlooptijd fulltime wordt verwacht te werken... ofwel in september een eindproduct in handen moet hebben en er tussendoor geen ruimte is ingepland voor vakanties. Die moet je dan zelf maar in gaan plannen in weken waarvan je weet dat je anders toch niets doet of ná weken waarvan je weet dat je veel kan doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef Hik het volgende:
Het valt me trouwens op dat veel van jullie je vakantie al vroeg vastleggen op het werk zeg!![]()
Hier gaat het allemaal nogal ad hoc eigenlijk...
Gelukkig ben je geen collega, want als je mij vier weken van te voren zou melden dat je een maand weg zou gaan dan kan je beter in het land van bestemming blijvenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:43 schreef Lucille het volgende:
Ik doe het vrijwel ook altijd ad hoc hoor. Meestal weten ze pas een maand van te voren of zo dat ik ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |