ach tis iets wat we allemaal doen dus veel spreekstofquote:
Joe startet eh kankerdiscussiequote:
3dmark?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach tis iets wat we allemaal doen dus veel spreekstof![]()
hoe heet dat ene benchmark programma voor je pc iets met 3d ?![]()
slacht een aantal paarden, scheer ze en prop de haren in een lakenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Xtreem het volgende:
Mijn vraag:
Ik heb geen rooie rotcent te besteden. Hoe zorg ik goedkoop voor 'n goede nachtrust!??!?
fles spiritusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Xtreem het volgende:
Mijn vraag:
Ik heb geen rooie rotcent te besteden. Hoe zorg ik goedkoop voor 'n goede nachtrust!??!?
Doar zal de buuv nie blie met we'nquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
slacht een aantal paarden, scheer ze en prop de haren in een laken![]()
je hoeft ze niet te slachten, maar kale paarden zijn ook niks en je houd er ook nog lekkere biefstuk van overquote:
En dat mag niet hequote:
Paardenbiefstuk? Rookvlees, okay. Frikandel, okay. Maar biefstukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hoeft ze niet te slachten, maar kale paarden zijn ook niks en je houd er ook nog lekkere biefstuk van over
Mijn antwoord:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Xtreem het volgende:
Mijn vraag:
Je leest over het woordje 'goede' heen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn antwoord:
Een doos en een brug!
Paardenbiefstukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Paardenbiefstuk? Rookvlees, okay. Frikandel, okay. Maar biefstuk
Als iedere avond je ogen worden dichtgehoekt door een collega slaap je vast prima!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je leest over het woordje 'goede' heen.
Had ik al vermeld dat ik ook een zwakke rug heb? Het harde, koude beton is dan vast niet goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als iedere avond je ogen worden dichtgehoekt door een collega slaap je vast prima!
Ik had iets anders in gedachten, maar da's wel 'n pittig karretjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://activeautowerke.com/600hp/main.php
de eerste auto![]()
quote:
Die dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachten, maar da's wel 'n pittig karretje
Volgens Mukie is keihard slapen dan juist goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had ik al vermeld dat ik ook een zwakke rug heb? Het harde, koude beton is dan vast niet goed.
3d max?quote:
herten biefstukquote:
ik welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dat mag niet he
Je mag geen lieve jongetjes pesten
Voor mij heplt dat iig wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens Mukie is keihard slapen dan juist goed.
Ik moet het daar ook niet van hebben met m'n verrotte rug, maar smaken verschillen [14.gif]
AutoDesk enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
3d max?
3d viz is meer voor architectuur
LEER LEZEN LUL!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens Mukie is keihard slapen dan juist goed.
Ik moet het daar ook niet van hebben met m'n verrotte rug, maar smaken verschillen [14.gif]
Ik vind de bedden in Duitsland en Oostenrijk vaak juist allejezus hardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Voor mij heplt dat iig wel.
Dat merk ik vooral wanneer ik bvb in een hotelbed lig, wanneer ik weer eens in Dortmund moet zijn. Verrek dan de hele dag van mn onderrug
Dat vertik ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://activeautowerke.com/600hp/main.php
de eerste auto![]()
Sterf dan godverdomme maar verwend kutkrengquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
LEER LEZEN LUL!
Er staat ook nog iets over KOUD
Das van kinetix niet autodeskquote:
erm wat dacht je van dr wat tussen te leggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had ik al vermeld dat ik ook een zwakke rug heb? Het harde, koude beton is dan vast niet goed.
STIK in je aupingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterf dan godverdomme maar verwend kutkreng
NEe want ik ben een teer en gevoelig jongetjequote:
JEETJE wat een verrassing zeg. Ik sta op 1quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:37 schreef M5 het volgende:
't PTA-forum: de stats.sta na 1 jaar al op nr 34
eng he onbekende dingenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:51 schreef BoJo het volgende:
Herban die Top 500 stats !!![]()
![]()
En ik post 99% in de SC
arme jullie![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:51 schreef BoJo het volgende:
Herban die Top 500 stats !!![]()
![]()
En ik post 99% in de SC
arme jullie![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/9801
dus toch!![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
dus toch!![]()
geweldigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
dus toch!![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:29 schreef Mukie het volgende:
Maar ik ging slapen
Slaap lekker allemaal
Wat een meesterkloonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
Het is leuk geweest.![]()
Die reacties eronder ook![]()
RamonaRicardoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
Trusten Muuk
Avond Sjoewe
En heren, jullie kloon viel niet in goede smaak
Het was zo'n geil poppetjequote:
We hadde vandaag in het station afgesproke daje dat nizouw verklappe!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ramona was een kloon van Unimog, echt waar
Ow jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef Unimog het volgende:
[..]
We hadde vandaag in het station afgesproke daje dat nizouw verklappe!![]()
Der wort hier wat afgekloond niewaar?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ramona was een kloon van Unimog, echt waar
waarom geen pics van de Unimog?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
verpauperde kutzooi trouwens, station Stadskanaal
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, allen de foto's van het station heb ik kunnen reddenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef Unimog het volgende:
Is ut trouwes nog goe gekome met juh geheuge kaart waar de fotows van de mog op stonde?
Pfff, tegen mijn 190D leg je het afquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:54 schreef 190D het volgende:
[..]
Zal ik juh es ff met je bek aan m'n uitlaat rijge?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die homo is over mn geheugenkaart heengereden met zn Unimog
Moeje 'm oowk ni in het gras legge gastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die homo is over mn geheugenkaart heengereden met zn Unimog
twee zelfsquote:
De meeste mensen rijden over de WEGquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:55 schreef Unimog het volgende:
[..]
Moeje 'm oowk ni in het gras legge gast
Laat die flikkers maar praten, een open remuspijp isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:55 schreef 190D het volgende:
[..]
M'n mate noemen me nieuwe uitlaat "regepijp tjoening"
Ik zouw toch een beetje ofroad doen ensowquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste mensen rijden over de WEGdat asfalt ligt er niet voor de sier hoor
OMFGquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:55 schreef Unimog het volgende:
[..]
Moeje 'm oowk ni in het gras legge gast
Dat soort volkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:59 schreef BoJo het volgende:
oh god die muts waar ik zondag was om die pc opnieuw te installeren is weer bezig
zegt ze "ja m'n schuifopruiming doet het niet meer, ik ga hem weer leeg maken want ik heb toch niks te doen"![]()
smst ze 5 minuten later, "wat was dat woordje ook alweer voor leeghalen..niet herstellen maar..?? ben vergetene hihi" (formateren dus voor de leken)
![]()
weer 5 min later " hij is nu iets aan het kopieeren, klopt dat wel?" *zucht*
nu al tijdje niks meer gehoord...
* BoJo pleurt telefoon uit![]()
![]()
stoer doen doen we over het algemeen om op de foto te komen.. dus NIET als ik mn xD kaartje wisselquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik zouw toch een beetje ofroad doen ensow
Ag vent, merkegeil ben je zekah?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat die flikkers maar praten, een open remuspijp is![]()
Het spijt muhquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stoer doen doen we over het algemeen om op de foto te komen.. dus NIET als ik mn xD kaartje wissel
tsja vriendin van m'n beste maat... kan er ook weinig aan doenquote:
was best vermoeiend, al Ramona haar posts 3 keer nalezen op spelfoutenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef ook_gek het volgende:
Als fugie een kloon neemt valt hij door de mand.
Kanker dit kanker dat kanker zo
Mijn kloon valt ook snel door de mand met mijn spel fouten
Alsof jou mog in de winter buiten mag komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:12 schreef Unimog het volgende:
Mja of dat ik uberhaupt in een Unimog naar het station van stadskanaal zou rijden
Koud man met die open cabinequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof jou mog in de winter buiten mag komen
Heb je nou nog steeds die zielige 190D? Koop een echte 190 man 2.3 16!quote:
Die kenniknie betoalequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:29 schreef 190E het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds die zielige 190D? Koop een echte 190 man 2.3 16!
Wat ben jij ineens serieus??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
kap eens met klonen aub, zo moet ik er steeds meer doorgeven aan de fa's![]()
is gewoon irri al die klonenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens serieus??Ik heb geen kloon
Ik heb geen kloon
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef Solomen het volgende:
Hoi!
Ik kwam dit forum tegen en ik vroeg me af of jullie me konden helpen met problemen met mijn Kadett uit 89.
Hij wil met dit koude weer (soms) niet starten... heeft 1van jullie een idee waar het aan kan liggen?
Poging tot "kijk mij eens een ze-herkennen-hem-vast-niet kloon"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef Solomen het volgende:
Hoi!
Ik kwam dit forum tegen en ik vroeg me af of jullie me konden helpen met problemen met mijn Kadett uit 89.
Hij wil met dit koude weer (soms) niet starten... heeft 1van jullie een idee waar het aan kan liggen?
Oke wat heb je nou weer verneukt bij de crew dat je opeens een wit voetje wilt halenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
kap eens met klonen aub, zo moet ik er steeds meer doorgeven aan de fa's![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke wat heb je nou weer verneukt bij de crew dat je opeens een wit voetje wilt halen![]()
190D was leuk, 190E niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ajoh
Zolang ze niemand kwaad doen.....
1tjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
bestaat 190E
En je hebt zelf ook een kloon, schijnheilige
Jah! Doen!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef 190E het volgende:
Wat is een kloon? Ik wil best foto's poste van de wagen hoor.
Graagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef Solomen het volgende:
Moet ik misschien zelf een topic openen?
We zijn er haast toe verplicht ehquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
Zullen wij dan ook maar een 190D FBG kloon maken
Je weet dat ik gelijk heb hequote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
Zullen wij dan ook maar een 190D FBG kloon maken
Kunnen we een we hebben iig al allemaal 190's aangetrokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We zijn er haast toe verplicht eh
Het is een hele normale!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:44 schreef Fugie het volgende:
ik hoef tenminste niet te klonen om te patsen met mijn opel
Ik trek je eruit!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef Solomen het volgende:
[..]
Het is een hele normale!
Helemaal standaard
En hij is wel lekker snel
Haha wil je racen?quote:
je hebt toch altijd gelijk als PTA topposterquote:
Ik trek iedereen eruit hier! En jou helemaalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef Solomen het volgende:
[..]
Haha wil je racen?
Doen we nog wel een keer ik moet eerst nieuwe banden, weet jij goeie? ik heb nu die van Kwikfit ofzo maar die slippen snel bij optrekken enzo
Leuk dat je er over begint! Kan ik daar niet een tag voor krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je hebt toch altijd gelijk als PTA topposter![]()
Hahaha wij gaan een keer racenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef 190D het volgende:
[..]
Ik trek iedereen eruit hier! En jou helemaal!
En bande moet je gewoon bij de dealer hale, zijn wat duurder, maar supergoed!
heb er maar 2 hoorquote:
volgens mij doen ze niet meer aan tags voor niet crew-leden.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint! Kan ik daar niet een tag voor krijgen.
Ga dat eens regelen!
Dan moet je eerst tieten postenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk dat je er over begint! Kan ik daar niet een tag voor krijgen.
Ga dat eens regelen!
Lekker scheef weer zoals altijd want genoeg NORMALE users hebben een tag. Dus dat is totale onzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb er maar 2 hoor![]()
[..]
volgens mij doen ze niet meer aan tags voor niet crew-leden.....
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef ook_gek het volgende:
ThaFreak is een mislukte kloon van een kabouter
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je hebt toch altijd gelijk als PTA topposter![]()
wat voor auto heb je?quote:
Jammer johquote:
ik zie het, hij is alleen bij swetsenegger weggehaald......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker scheef weer zoals altijd want genoeg NORMALE users hebben een tag. Dus dat is totale onzin.
haha das niet eerlijk maar laatst was er ook zoiets in topgear en die fiets (of hardloper ofzo won welquote:
quote:
Een Opel Corsa 1.0 Geartronic dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:59 schreef Solomen het volgende:
[..]
haha das niet eerlijk maar laatst was er ook zoiets in topgear en die fiets (of hardloper ofzo won wel)
Sterf maar kutkloonquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:01 schreef 190E het volgende:
Dit is de mijne
http://tinypic.com/jp8u8x.jpg
Hoe doe je plaatje plaatsen?
Haha die is van je moeder zeker!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een Opel Corsa 1.0 Geartronic dan?
Die ziet er wel snel uitquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:01 schreef 190E het volgende:
Dit is de mijne
http://tinypic.com/jp8u8x.jpg
Hoe doe je plaatje plaatsen?
Er hebben er meer geen auto dan wel een autoquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:02 schreef Solomen het volgende:
[..]
Haha die is van je moeder zeker!![]()
Volgens mij heeft iedereen hier een auto behalve jij!
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ajoh
Zolang ze niemand kwaad doen.....
Is dat die ene met die maffe 190D's? Echt zwarte rook eruit en zo?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:03 schreef Solomen het volgende:
[..]
Die ziet er wel snel uit
Ik zag laatst een fimpje van 2 mesedessen die ook vet snel waren
Oh, ik dacht eigenlijk dat je een volvo had, door dat plaatje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er hebben er meer geen auto dan wel een auto
En ja die is van moeders ja
Nee die ander hier thuis heeft een volvoquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:04 schreef Solomen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk dat je een volvo had, door dat plaatje.
volvo zijn mooi maar te duur voor mij
nee, er kwam wel zwarte rook uit de uitlaatquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:03 schreef 190E het volgende:
[..]
Is dat die ene met die maffe 190D's? Echt zwarte rook eruit en zo?
Ah dan kan je daar toch wel mee racen? 1.0 is veel te langzaamquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee die ander hier thuis heeft een volvo
Maar het plaatje ging meer over de Zeilrace
Als het diesels zijn zijn het dus 190D's he!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef Solomen het volgende:
[..]
nee, er kwam wel zwarte rook uit de uitlaat
Das toch omdat ze diesel zijn? Laatst reed ik in duitsland en toen voegde er een vette Volvo ofzo op diesel voor me in.
Daar kwam vet veel zwarte rook bij uit de uitlaat enzo
Dat is ietwat oneerlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:05 schreef Solomen het volgende:
[..]
Ah dan kan je daar toch wel mee racen? 1.0 is veel te langzaam
2.4Turbo tegen je Kadett ook denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef Solomen het volgende:
[..]
Want?
1.0 tegen mijn Kadett is dat ook![]()
haha ik wil het wel proberenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2.4Turbo tegen je Kadett ook denk ik
Verveel je je? Heb je niks te doen? Waarom bel je dan niet even? Half Nederland ligt te slapen, dit-is-je-kans-om-Twééééééduizend euro te winnen! Laat je die kans voorbij gaan? Nee toch? Bel dan nu 0900-0006. Het is een gegarandeeerde prijs! Je hoeft er niets voor te doen behalve die telefoon te pakken!quote:
Beantwoord eerst maar eens de vragen van 190E.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:15 schreef Solomen het volgende:
[..]
Wil jij misschien op mijn topic reagere? er reageert niemand![]()
Ik kan ook gewoon mn geld op straat tiefenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verveel je je? Heb je niks te doen? Waarom bel je dan niet even? Half Nederland ligt te slapen, dit-is-je-kans-om-Twééééééduizend euro te winnen! Laat je die kans voorbij gaan? Nee toch? Bel dan nu 0900-0006. Het is een gegarandeeerde prijs! Je hoeft er niets voor te doen behalve die telefoon te pakken!
Óf aan mij gevenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon mn geld op straat tiefen
Haha ik zag het en ik heb het gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Beantwoord eerst maar eens de vragen van 190E.
Want je OP is best matig!
idemquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
IK WIL HELEMAAL NIET SLAPEN MAAR M'N HOOFD ZEGT DAT HET MOET
Braafquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:19 schreef Solomen het volgende:
[..]
Haha ik zag het en ik heb het gedaan
Whehe, nee.quote:
Ik zit nog steeds op geld te wachtenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, nee.
Jij krijgt meer dan genoeg van de IB-Groep
Als je als thuiswoner zo'n bedrag mag cashen moet je echt niet klagenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op geld te wachten.
Zorgtoeslag, nog steeds niet binnen!
Nah okay, maar toch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je als thuiswoner zo'n bedrag mag cashen moet je echt niet klagen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah okay, maar toch.
Ik kan die zorgtoeslag wel gebruiken.
Wat moet je van je beurs betalen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah okay, maar toch.
Ik kan die zorgtoeslag wel gebruiken.
Ik zeg niksquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
denkt dat alle geld zomaar aan komt waaien
Open voor de grap in ONZ een topic "is ijsmeis wel een meisje?"quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:23 schreef Solomen het volgende:
[..]
hehe ben je echt een meisje of doe je alsof?![]()
Quequote:
Wat is ONZ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Open voor de grap in ONZ een topic "is ijsmeis wel een meisje?"
kun je lachen
Alexxxxxquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Open voor de grap in ONZ een topic "is ijsmeis wel een meisje?"
kun je lachen
Dat doet het toch ook!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
denkt dat alle geld zomaar aan komt waaien
Dan mag je echt niet zeikenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Que?
Ik hoef nog niet zo lang mijn eigen rekeningen te betalen, vandaar dat ik geen idee heb van wat je bedoelt.
Nee. AL sje van school af bent moet je verdomd veel moeite doen om een uitkering te krijgenquote:
Ik ben nog niet zo lang 18quote:
Ik wil helemaal geen uitkeringquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. AL sje van school af bent moet je verdomd veel moeite doen om een uitkering te krijgen
ik ben trouwenms mooi de lul.. WW krijg je als je het laatste 3/4 jaar 26 weken hebt gewerkt.. ik zit op 24
Jawel hoor, hoi, ik ben een meisje!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef Solomen het volgende:
he maar kan ijsmeis niet zelf antwoordne?
Wat? Je hebt nu gewoon pure luxequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang 18.
Maar dingen qua studie heb ik nog niet hoeven te betalen.
Maar dat komt vast wel weer zodra ik aan een nieuwe begin![]()
.
Haha ok dat is leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoi, ik ben een meisje!
Nee, maar je hoeft toch ook niet elke maand iets te betalen van studiekosten? Op het MBOquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat? Je hebt nu gewoon pure luxeJe hoeft er dus geen drol van te betalen. En dan zeuren dat je nog zorg toeslag wilt. Ik vind het maar naief.
![]()
Neequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef Solomen het volgende:
[..]
Haha ok dat is leuk
Heb je een foto?
Absoluut een kloon. zelfs iedereen BUITEN Fok kent ijsmeis haar foto's hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef Solomen het volgende:
[..]
Haha ok dat is leuk
Heb je een foto?
Je bent vervelendquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Absoluut een kloon. zelfs iedereen BUITEN Fok kent ijsmeis haar foto's hoor
Dan zou ik lekker m'n beurs opschorten als ik jou was, heb je er wat aan als je nog HBO wil doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft toch ook niet elke maand iets te betalen van studiekosten? Op het MBO?
Ze zei net dat ze geen foto's had maar als jij die hebt mag je ze meelen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Absoluut een kloon. zelfs iedereen BUITEN Fok kent ijsmeis haar foto's hoor
Ik weet niet eens hoe dat precies zit bij mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker m'n beurs opschorten als ik jou was, heb je er wat aan als je nog HBO wil doen.
nee, ik heb ze verwijderd toen ik hoorde dat ze 15 wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:31 schreef Solomen het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze geen foto's had maar als jij die hebt mag je ze meelen!
e.v.groen@home.nl
Haha dat zag ik alleen toen zag ik FotoBoek maar zonder foto's dat was jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik heb ze verwijderd toen ik hoorde dat ze 15 was
maar klik eens op dat fototoesteletje naast haar naam
Mja, je hebt recht op 5 jaar financiering, dat wordt omgezet in een gift als je afstudeert binnen tien jaar. Alles buiten die 5 jaar moet je bijlenen. Ik zou dus nu geen stufi trekken als je het niet nodig hebt behalve voor de leukigheid en dan het pas aanvragen als je een echte studie wilt doen. Anders moet je dat straks of allemaal zelf lappen of bijlenen of erger nog allebei.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat precies zit bij mij.
Ik weet sowieso niet hoe het allemaal zit. Mijn moeder doet al het administratiegedeelte, blabla.
Dan zou ik als het goed is maar 1 jaar moeten bijlenen/zelf lappen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, je hebt recht op 5 jaar financiering, dat wordt omgezet in een gift als je afstudeert binnen tien jaar. Alles buiten die 5 jaar moet je bijlenen. Ik zou dus nu geen stufi trekken als je het niet nodig hebt behalve voor de leukigheid en dan het pas aanvragen als je een echte studie wilt doen. Anders moet je dat straks of allemaal zelf lappen of bijlenen of erger nog allebei.
Dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:35 schreef ijsmeis het volgende:
Bespaar je de klik maar, daar staan geen foto's .
Zolang je ouders bereid zijn de rest de betalen wel ja. Maar hoe kom je aan zo'n giga beurs trouwens? Ik kom uitwonend zelfs maar aan 248 euro p/mquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zou ik als het goed is maar 1 jaar moeten bijlenen/zelf lappen.
Valt op zich wel mee, denk ik! Zeker als het maar een half jaar betreft.
Hoi weet jij hoe ik zo een plaatje onder me naam krijg?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:38 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me nog steets.
Geen ideequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zolang je ouders bereid zijn de rest de betalen wel ja. Maar hoe kom je aan zo'n giga beurs trouwens? Ik kom uitwonend zelfs maar aan 248 euro p/m
jij gaat straks flink terug lopen betalenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat het normaal was
. Mijn moeder werkt gewoon en mijn vader heeft een 'bijbaan'.
t grapje is leuk geweest Fugie, ga nu maar weer verder onder je eigen account.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:48 schreef Solomen het volgende:
he ook_gek ik vind jou maar een stomme kip
Wie is Fugie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t grapje is leuk geweest Fugie, ga nu maar weer verder onder je eigen account.
neequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef Solomen het volgende:
Ik ga zometeen slapen, welterusten allemaal!
Nog maar elf negen postsquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee
meehelpen deze te vullen. anders kom je niet in de OP van 727
had dat twee jaar geleden even gezegdquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
En kijk het maar eens goed na, overheidsgeld is nooit gewoon gratis namelijk.
Truequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
En kijk het maar eens goed na, overheidsgeld is nooit gewoon gratis namelijk.
Whehequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had dat twee jaar geleden even gezegd
Haha ik zag allemaal van die plaatjes maar ik heb geen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee
meehelpen deze te vullen. anders kom je niet in de OP van 727
ach, t was bij mij 400 euro omdat ik mn OV te laat in had geleverd.. en die twee weken heb ik voor meer dan 400 euro gereisdquote:
nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:56 schreef Solomen het volgende:
[..]
Haha ik zag allemaal van die plaatjes maar ik heb geen?
Nu lijkt het net alsof ik bij wannabes sta!
Dan doe je het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, t was bij mij 400 euro omdat ik mn OV te laat in had geleverd.. en die twee weken heb ik voor meer dan 400 euro gereisd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |