ach tis iets wat we allemaal doen dus veel spreekstofquote:
Joe startet eh kankerdiscussiequote:
3dmark?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach tis iets wat we allemaal doen dus veel spreekstof![]()
hoe heet dat ene benchmark programma voor je pc iets met 3d ?![]()
slacht een aantal paarden, scheer ze en prop de haren in een lakenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Xtreem het volgende:
Mijn vraag:
Ik heb geen rooie rotcent te besteden. Hoe zorg ik goedkoop voor 'n goede nachtrust!??!?
fles spiritusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Xtreem het volgende:
Mijn vraag:
Ik heb geen rooie rotcent te besteden. Hoe zorg ik goedkoop voor 'n goede nachtrust!??!?
Doar zal de buuv nie blie met we'nquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
slacht een aantal paarden, scheer ze en prop de haren in een laken![]()
je hoeft ze niet te slachten, maar kale paarden zijn ook niks en je houd er ook nog lekkere biefstuk van overquote:
En dat mag niet hequote:
Paardenbiefstuk? Rookvlees, okay. Frikandel, okay. Maar biefstukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hoeft ze niet te slachten, maar kale paarden zijn ook niks en je houd er ook nog lekkere biefstuk van over
Mijn antwoord:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Xtreem het volgende:
Mijn vraag:
Je leest over het woordje 'goede' heen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn antwoord:
Een doos en een brug!
Paardenbiefstukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Paardenbiefstuk? Rookvlees, okay. Frikandel, okay. Maar biefstuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |