Het is bezwangerd dudequote:
Dus zolang jij je informatie gratis vergaart vind jij het niet erg dat deze foutief is....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:09 schreef BennyNL het volgende:
maar het is wel gratis
Veel nieuwsberichten in de Metro komen van het ANP oid...dus daar maak ik me geen zorgen om. En who cvares dat ze dan schrijven dat EN Angelie Jolie en Bradd Pitt zwanger zijn...je snapt toh wat ze bedoelen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dus zolang jij je informatie gratis vergaart vind jij het niet erg dat deze foutief is....
De doelgroep van Metro is de hoogopgeleide, werkende 30 +'er. Dan is het natuurlijk kwalijk te noemen dat men aan verkeerde beeldvorming doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:14 schreef BennyNL het volgende:
[..]
Veel nieuwsberichten in de Metro komen van het ANP oid...dus daar maak ik me geen zorgen om. En who cvares dat ze dan schrijven dat EN Angelie Jolie en Bradd Pitt zwanger zijn...je snapt toh wat ze bedoelen?
Ow ja? Ik had een keer in een interview met de hoofdredacteur van de Metro gelezen dat ze zich naast de gebruikelijke forenzen juist richten op allochtonen en scholieren. Maar dan nog, dat doet niets af aan het feit dat ze gewoon correcte informatie moeten verschaffen en de spelling in orde moet zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:19 schreef stukovich het volgende:
[..]
De doelgroep van Metro is de hoogopgeleide, werkende 30 +'er.
ach joh, dan koop je toch gewoon een echte kwaliteitskrantquote:Dan is het natuurlijk kwalijk te noemen dat men aan verkeerde beeldvorming doet.
Ik doel hier niet alleen op mijn 'EN'-probleem, maar ook recensies van cd's die totaal verkeerd zijn en die achterlijke Tokkie-journalisten die zogenaamd op reportage door het gehele land gaan
Kranten zijn zo 1945.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:24 schreef BennyNL het volgende:
ach joh, dan koop je toch gewoon een echte kwaliteitskrant![]()
Wat moet dat soort roddelnieuws nou in de metro?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:05 schreef stukovich het volgende:
Vandaag op de frontapge van Metro: Brad Pitt en Angelina Jolie zijn zwanger
Jolie is zwanger en zij is bezwangerd door Pitt, stelletje autochtonen
Iig een stuk beter dan dat je ervoor betaald zou hebben... Maar ik ken wel meer mensen die zeggen dat "ze" zwanger zijn, nadat ze hun vrouwelijke partners volgeblaft en bevrucht hebben, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dus zolang jij je informatie gratis vergaart vind jij het niet erg dat deze foutief is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |