My point exactly.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast iemand die beweer dat je geen sociaal leven hebt en dat je triest bent en die vervolgens zelf 8 uur lang een gnome achtervolgt is zoiezo niet serieus te nemen
Lol, als je gewoon new install hebt gedaan.. opstarten en dan downt hij vanzelf een update die je direct naar 1.9.0 brengt... was in 6 minuten binnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:25 schreef R_o_N het volgende:
ik zoek meer een patch die me vanaf install versie naar 1.8.0 schroeft ofzoiemand ?
AB is nog 'nuttig', 8 uur lang iemand stalken omdat hij niet gelooft waar jij in gelooft is gewoon ziek en dat soort spelers moeten gebanned worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
My point exactly.
Nu moet ik zeggen, gisteren urenlang zelf in AB rondgehangen om maar genoeg honor te hebben voor rank 4, ook ziek, maar toch.
Ze draaien de game niet op dezelfde server. Wat denk je? Dat ze één grote server hebben waar alles op draait?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap echt niet dat ze de site op dezelfde server draaien als de game. Nu is altijd de site down ook op woensdag...
WoW handeld dat voor je af.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:05 schreef HomerJ het volgende:
Ik krijg vanmiddag een nieuwe PC dus moet ik World of Warcraft weer opnieuw instaleren, moet ik alle patches opnieuw instaleren, of kan ik alleen 1.9 downloaden?
Ik snap natuurlijk ook wel dat het om meerdere server parks/parken(?) gaat, en niet om één apparaat. Ik dacht alleen dus dat het in dat serverpark stond, de site. En als dat niet zo is, waarvoor zouden ze dan bandwith moetne besparen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:50 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ze draaien de game niet op dezelfde server. Wat denk je? Dat ze één grote server hebben waar alles op draait?
Ik meen een tijd terug gelezen te hebben dat ze de website bewust offline gooien om bandbreedte te besparen.
Het staat inderdaad in hetzelfde serverpark. Maar dat moet dan ook weer, omdat de account management ook in hetzelfde serverpark moet staan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:17 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ik snap natuurlijk ook wel dat het om meerdere server parks/parken(?) gaat, en niet om één apparaat. Ik dacht alleen dus dat het in dat serverpark stond, de site. En als dat niet zo is, waarvoor zouden ze dan bandwith moetne besparen?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:25 schreef R_o_N het volgende:
ik zoek meer een patch die me vanaf install versie naar 1.8.0 schroeft ofzoiemand ?
ftp://ftp.snt.utwente.nl/(...)1.8.4-enGB-patch.exequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:05 schreef HomerJ het volgende:
Ik krijg vanmiddag een nieuwe PC dus moet ik World of Warcraft weer opnieuw instaleren, moet ik alle patches opnieuw instaleren, of kan ik alleen 1.9 downloaden?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef Mister_T het volgende:
Ik wil mijn nieuwe paladin Warlock checken!
Op patch day duurt de maintenance sowieso tot 1 uur ipv 11 uur.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef Mister_T het volgende:
Zucht, 11 uur hebben ze weer lekker gehaald
Ik wil mijn nieuwe paladin checken!
Dan zijn ze als nog 1,5 uur te laat, en groten deel van 'volle' servers is nog downquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:28 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Op patch day duurt de maintenance sowieso tot 1 uur ipv 11 uur.
from 5:00 am until 11:00 am (Paris Time). If a patch is applied during maintenance, then the window will be from 3:00 am until 11:00 am Paris Time.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:28 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Op patch day duurt de maintenance sowieso tot 1 uur ipv 11 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |