abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:00:20 #151
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38505137
Die is idd heel erg mooi Anitra, en krijg je niet ook zo'n leuk poesje van Vivi ? Jij boft maar hoor
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38508360
Hij is echt super mooi die kraal
ik was er helemaal verliefd op deedeetee en toen de foto aan mijn vriend laten zien en die was ook om, de kinderen weten nog niks dus ik post weinig over Mikki want anders heb ik een week geen rust
  zaterdag 3 juni 2006 @ 18:14:33 #153
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38508603
Die is echt heel mooi! Ik heb gisteren drie glaskralen gekocht. Beetje veel in één keer maar met twee had ik mijn spaarkaart vol en toen hoefde ik voor de derde maar een beetje bij te betalen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_38509300
Welke heb je gekocht M@x?
Dat is wel lekker dat je een spaar systeem hebt bij jullie, hier kennen ze dat helemaal niet, ook niet voor pandora of spinners
pi_38512316
Bij de nepperts zit ook leuk spul Ik denk dat ik eerst daarvan eens iets ga proberen, kan dan altijd nog gaan sparen voor de echte Zou het qua uiterlijk veel uitmaken met de originele? De kwaliteit zal wel anders zijn, maar zul je dat direct kunnen zien?

* heaven7 is wel gecharmeert van de ¤1,99 per stuk

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2006 21:29:56 ]
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:19:45 #156
3142 m@x
pi_38513361
De 'kenner' zal waarschijnlijk wel zien dat het neppers zijn maar dat maakt toch niks uit. Lekker kopen wat jij mooi vindt.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:24:34 #157
78780 deedeetee
pi_38513487
Deze zijn ook minder duur en best leuk charlotbedels
pi_38513685
Ik wou dat ik het geld had voor het orignele spul! Als je graag stoppers wil hebben trouwens kun je die natuurlijk "nep" kopen, ¤0,50 per stuk ipv ¤9,99
  zaterdag 3 juni 2006 @ 22:18:39 #159
3142 m@x
pi_38515033
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:44 schreef Anitra het volgende:
Welke heb je gekocht M@x?
Dat is wel lekker dat je een spaar systeem hebt bij jullie, hier kennen ze dat helemaal niet, ook niet voor pandora of spinners
Deze 3:

pi_38515270
Dei zijn mooi! naar die onderste heb ik ook gkeken vandaag, maar zat te denken of 2 of de wisdom die ik al vanaf het begin wou en die is het dus geworden
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:19:54 #161
3142 m@x
pi_38516730
Mijn armband:
pi_38516870
Mooi!!! Mag ik vragen voor hoeveel daar nou opzit?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:25:14 #163
3142 m@x
pi_38516937
Eerlijk gezegd durf ik het niet uit te rekenen. Een deel heb ik tweedehands en via Ebay gekocht dus ik heb niet voor alles de volle mep betaald.
pi_38517294
Dat is idd een goed idee. Weet je dan wel zeker dat het de originele zijn?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:43:37 #165
3142 m@x
pi_38517391
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar ik heb ze bij de juwelier vergeleken met de originele en ze leken er in ieder geval sprekend op.
pi_38517500
Dat is dan weer het voordeel van die Nomination/Zoppini dingen, daar staat het in gegraveerd
Ik zit nu ook op ebay te kijken!

Je wordt er echt hebberig van
pi_38517741
Zou iemand me trouwens uit kunnen leggen hoe het precies werkt? Je hebt armbanden met schroefdraad, daar gaat en hoeft geen rubberen stop overheen? En je hebt armbanden zonder schroefdraad en daar heb je persee een rubberen stop voor nodig om het op de plek te laten zitten? Zijn het speciale kralen die over die schroeven heenmoeten of maakt het niet uit?
Ik snap het niet zo.. kun je ook combineren?
pi_38567892
Niemand?

Vandaag in Nijmegen geweest maar mooi dat alle juweliers die de Trollbeads verkopen dicht zaten Nou heb ik ze nog niet in het echt gezien

Ik zag laatst trouwens volgens mij ergens op internet een kraal met geloof hoop en liefde maar was die van de Trollbeads?
  maandag 5 juni 2006 @ 19:43:27 #169
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38568479
Heaven, zoals je op www.trollbeads.com kunt zien, zijn de trollbeads-armbanden allemaal zonder schroefdraad.
Of je stoppers wilt gebruiken moet je helemaal zelf weten. Originele trollbeads stoppers zijn volgens mij geen rubberen, maar gewoon zilveren (of gouden) 'spacers'.
Geloof, hoop en liefde kralen heb je van een heleboel merken, ook van Trollbeads idd.

En kralen onderling uitwisselbaar? Pandora kralen passen wel op een trollbeads-armband, andersom past niet volgens mij. Maar dat is allemaal een kwestie van uitproberen per merk.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38569083
Dankjewel voor je reply Ik weet niet meer waar ik die kraal heb gezien maar ik ga em weer even zoeken want hij was wel mooi
pi_38573683
Hij is heel mooi M@x!!
Ik had niet eens aan Ebay gedacht voor Trollbeads Van de week maar eens kijken.
pi_38601383
Ik ben misschien een doos, maar ik krijg alleen maar pandora kralen op ebay te zien en geen trolbeads.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:50:13 #173
78780 deedeetee
pi_38601748
Ik kan pandora niet eens vinden alleen nepperds
pi_38601901
troll beads met dubbel l werkt misschien beter?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 6 juni 2006 @ 19:55:42 #175
78780 deedeetee
pi_38601950
troll bead
De meeste zijn nep maar er zitten ook een paar échte bij .
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:00:26 #176
78780 deedeetee
pi_38602188
Nog eentje : trollbead
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:23:16 #177
3142 m@x
pi_38603187
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:00 schreef deedeetee het volgende:
Nog eentje : trollbead
Deze mevrouw is heel erg betrouwbaar. Echte trollbeads voor een veel lagere prijs als in Nederland (zelfs als je de verzendkosten erbij optelt).
pi_38604110
Goed nieuws M@x!
pi_38607474
Thanks!! Ik had dus gewoon Trollbead ingevuld maar dat werkte hier dus niet.
Ik heb haar bij mijn fao verkopers gezet want ik ga haar zeker in de gaten houden! Ik mag nu even niks kopen omdat ik die dure kraal gekocht had
pi_38611637
Mijn ouders en broertje namen mij vandaag na mijn diplomauitreiking mee uit eten, en ik kreeg in het restaurant ineens een heel schattig doosje van mijn broer:

Heeft hij helemaal zelf uitgekozen.

En van mijn ouders kreeg ik een groter doosje. Dus ik helemaal happy, een bedel plus een armband, dacht ik!

Was het een armband met deze bedels eraan:

<- favo kraal!

En dit slotje:

Zo veel ineens, en ze zijn allemaal zo mooi! Ik was er even helemaal stil van ! Ik ben er zo blij mee!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_38616082
WOW wat geweldig!!!!
pi_38632288
Ik heb een armband gekocht net, en het hortensiaslotje en de geluktknoop
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:34:49 #183
78780 deedeetee
pi_38632577
gekkenhoedenmaker echt schitterend mooi, gefeliciteerd

heaven7 jij óók al, wat leuk dat je nu toch al een mooi beginnetje hebt van je armband.

Ik durf niet aan een armband te beginnen omdat op mijn huid zilver erg gauw zwart word. Ik ben dus best wel jaloers op jullie
pi_38632851
Ja ik ben helemaal blij en voel me enorm schuldig want ik had het eigenlijk niet moeten doen qua geld Maar hij is zo mooi
De armband is trouwens al niet helemaal zilverkleurig he, hij is geoxideerd Misschien dat je het dan wel aandurft?
Jammer trouwens dat dat ene kraaltje nu zielig naast het slotje bungelt, toch even kijken of die goedkope rubberen stoppers eronder kunnen. Weet iemand dit?
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:54:14 #185
78780 deedeetee
pi_38633076
Ik heb in de winkel gevraagd of dat geoxideerde wel kon en het werd me afgeraden. Ook al omdet de bedels bij mij erg gauw zwart zullen worden en die bewerkte bedels kun je niet goed poetsen.
Alleen glasbedels vind ik niet leuk en dan zou ik zo'n mooi slotje ook niet kunnen nemen. Dat bloempje en 't visje vind ik alle twee erg mooi.

Ik weet niet hoe het met die stoppertjes zit kun je dat niet op die site vragen waar ze worden aangeboden ? Gewoon ff mailen en vragen.
pi_38633287
Heb ik zojuist gedaan

Erg jammer dat het je wordt afgeraden, wel heel eerlijk natuurlijk maar heel jammer!
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:57:35 #187
78780 deedeetee
pi_38635123
Ik ben 't in 2 winkels wezen vragen......
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk. én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........

Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.

Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk
pi_38637013
Thanks Heaven, deedeetee

Ik zit er echt de hele dag aan te peuteren, en naar te kijken
Voor mijn verjaardag vraag ik sowieso nog een bedeltje, ben echt helemaal verslaafd!
pi_38637632
gekkehoedenmaker dat is nog ens een leuk kado!
pi_38637804
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk. én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........

Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.

Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk
Kun je het anders niet eerst met een stel neppers proberen? Die zijn ook erg leuk en kosten véél minder
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:01:21 #191
78780 deedeetee
pi_38637965
Ik wil alleen de échte
En 't materiaal is mss niet 't zelfde dus dan kan 't alsnog fout uitpakken.
pi_38637988
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:

Misschien moet je de armband eerst even in de winkel passen, met al die glaskralen er al aan! Of je draagt de armband een weekje, en als het niet werkt ruil je hem gewoon.
Onze juwelier heeft mijn ouders ook gewoon het bonnetje meegegeven, en als de armband na een week toch te strak zou zitten of niet bevalt, mag ik hem gedragen en al gewoon inruilen tegen een ander.
  woensdag 7 juni 2006 @ 22:17:08 #193
78780 deedeetee
pi_38638323
Ik weet niet of ruilen nadat 't gedragen én zwart geworden is wel mag. Het werd me in beide winkels nogal resoluut afgeraden dus ik denk het eigenlijk niet. Anders hadden ze me dat toch wel voorgesteld ?
Het is niet zo dat ze me voor een "zeurpiet die toch niks koopt " hielden want ik heb in beide winkels wat gekocht en toen ook naar die troll beads gevraagd.
pi_38639244
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:17 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet niet of ruilen nadat 't gedragen én zwart geworden is wel mag. Het werd me in beide winkels nogal resoluut afgeraden dus ik denk het eigenlijk niet. Anders hadden ze me dat toch wel voorgesteld ?
Het is niet zo dat ze me voor een "zeurpiet die toch niks koopt " hielden want ik heb in beide winkels wat gekocht en toen ook naar die troll beads gevraagd.
Ik heb een beetje over dat zwart worden heengelezen, sorry. Maar je hebt gelijk, ze zouden het je wel voorstellen inderdaad.
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:09:14 #195
78780 deedeetee
pi_38657944
Deze dingentjes kun je ook tussen de beads zetten heeft iemand dat gedaan en kan die me vertellen hoe breed die spacertjes zijn ?

spacer
pi_38715861
deedeetee,

een vriendin van mij heeft probleem ook dat alles snel zwart word.
Die heeft last van een huid allergie.
Maar ook zei draag TB en zo lang je ze niet poets valt het wel mee.
Door het te veel aan poetsen haal je het laagje er af wat er overheen zit en dan worden ze snel zwart. En als je hem af doe als je gaat douche of afwassen enzo dan valt het volgens mij wel mee.
Ik heb ook vaak dat alles zwart word maar met TB heb ik er geen last van.
En de meeste beads zijn al zwart van zich zelf.

en als je hem via amerika zou bestellen scheeld het toch al weer een hoop euro's

groetjes Claudia
www.trollbeads.web-log.nl
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:02:58 #197
78780 deedeetee
pi_38724545
Ik heb een oplossing gevonden, ik heb nog een gouden koordketting en die is best dik dus ik 't ga eerst 'ns met een ketting proberen. daarom heb ik een voorraad glas kralen ingeslagen en nog maar 2 zilveren. Ik ga er elke maand 1 zilveren bijkopen en als ik jarig ben krijg ik er ook wel een paar.
Bij die ketting heb ik óók een armbandje dus dan kan ik als ik meer zilveren kralen heb 't eens uitproberen.
Mijn kralen :

Deze is me voor mijn verjaardag al belooft

[ Bericht 2% gewijzigd door deedeetee op 10-06-2006 21:01:54 ]
pi_38729919
ooooooo dat eendje is leuk he? heb je de kikker bij het eendje al gezien?
De rest van je beads zijn ook erg leuk mooie aankoop.

o zie achteraf dat de kikker op het plaatje wel heel goed te zien is.
groetjes Claudia
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:39:51 #199
78780 deedeetee
pi_38732080
Ik heb al verlekkerd naar nog meer leuke zilveren beads gekeken want ik heb nu veel te veel glazen.
Het lam is ook erg leuk en de krab en koninklijk en sneeuw, er is ook een grote kikker en zo kan ik wel doorgaan, maar ze hadden hier in de winkel niet veel keus meer. Ik moet wachten op de nieuwe aanvoer

Ik ben zo vreselijk in m'n nopjes met mijn nieuwe ketting die kleurtjes van de glazen trollbeads staan zo echt zomers
Heb ik lekker tóch nog trollbeads

Haha ik ontdek net dat dat leuke weblog dat ik in m'n favorieten heb gezet van jou is Claudia

[ Bericht 11% gewijzigd door deedeetee op 10-06-2006 21:08:49 ]
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:37:32 #200
78780 deedeetee
pi_38733718
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig...

Een bepaalde juwelier heeft deze bedel niet in de collectie "vanwege de occulte lading" hiervan

[afbeelding]
Ik ben ook een beetje bijgelovig
Maar ik vind 'm wel erg leuk. Wie heeft hem ?

Eigenlijk hoort zo'n bead er nou juist wel bij, of niet ?
pi_38741373
klopt deedeetee die is van mij.

Ik heb van alles van Trollbeads omdat toen ik mijn eerste kocht er nog niks was.
Dus ik heb het mogelijke op een webshop na wel over Trollbeads

En het is leuk om met mensen na te denken en mails te beantwoorden want ik krijg veel vragen.

Ik ben blij voor je dat je nu dan toch aan de Trollen ben en uit eigen ervaring de kikker is erg mooi.

Duivel/Engel hoord er echt bij ook het occult hoord bij de Trollen.
Zo zijn er ook een aantal waar een pentagram in staan en ook zijn er beads waar echte occult tekens in staan.
Dat hij niet verkocht word vind ik vreemd want er zijn wel meer beads die er dan uit moeten.

Maar iedereen bepaald wat ze in hun collectie nemen en de juwelier waar het over gaat is een hele aardig en vriendelijke man.
Hij geeft hele goede service alleen heeft hij die bead niet haha maar ja liever een juwelier die mee denkt dan 1 met 1000 beads die niet mee denkt.

Bij juwelier Korse en ed oorebeek kan je ze wel online bestellen.
groetjes Claudia
pi_38742650
Deedeetee!
  zondag 11 juni 2006 @ 09:44:44 #203
78780 deedeetee
pi_38742706
Jahah ik ben er ook zo verschrikkelijk blij mee
Ik had de ketting in de boekenkast naast mijn bed gelegd en het was het eerste dat ik zag toen ik opstond. De trollbeads straalden me tegemoet
Lang niet meer mee gemaakt dat ik zo vrolijk opstond
pi_38742711
Ik jubel helemaal met je mee!
  zondag 11 juni 2006 @ 09:48:29 #205
78780 deedeetee
pi_38742741
Juichen we gezellig samen heaven7

zondag 11 juni 2006 @ 10:08:55 #206
78780 deedeetee
pi_38743005
Weet je trouwens al iets meer over die stoppertjes ?
pi_38771279
Ja, ik heb een mailtje teruggekregen van Alengio;
quote:
Hallo,

Eerlijk gezegd weten wij niet of ze op de trollbead armbanden passen. Wij gebruiken ze nu voor onze armbanden en deze hebben een dikte aan het begin van ongeveer 4.0mm en de armband zelf is 3.0mm is dikte. Daar passen de rubbertjes goed op. Men kan dan vervolgens clips over de rubbers plaatsen zodat men vast zones krijgt.

Mit freundlichem Gruß,

Vriendelijke groet,

Best regards,

Alengio Team
Dus daar hebben we ook niet veel aan
  maandag 12 juni 2006 @ 10:42:22 #208
78780 deedeetee
pi_38772817
Dat schiet idd niet erg op Zijn ze duur ? Anders gewoon uit proberen.
Wel netjes dat ze e uitgebreid bericht sturen. Meet anders de arnband en de opening in de kraal op dan weet je ook meer.
Mijn glazen kraal heeft een opening van 4mm en mijn schildpadden 5 mm.
  maandag 12 juni 2006 @ 15:10:53 #209
78780 deedeetee
pi_38779797
Ik zit wel een beetje in m'n maagmet deze kraal

Hij kleurt niet best bij het oranje-rode setje kralen dat ik gekocht heb

Hij pastte bij geen enkel setje echt goed. Behalve bij het setje waar hij al in zat
pi_38780103
deedeetee, Ik wil hem best van je overnemen, als je hem overweegt te verkopen
  maandag 12 juni 2006 @ 15:30:44 #211
78780 deedeetee
pi_38780260
Dat overwoog ik idd maar 't is me net te binnen geschoten dat ik hem van mijn zoontje heb gehad voor moederdag
Nou is 't een gemakkelijk figuur in zulke zaken dus mss maakt 't hem niks uit als ik hem * ruil * voor een andere kleur. Hij vond hem zelf niet zo mooi bedenk ik me nu. Hij viel op rood en roze
pi_38780347
Oeh moederdag.
Anders samen met je ventje een nieuwe uitzoeken?
  maandag 12 juni 2006 @ 16:01:08 #213
78780 deedeetee
pi_38780924
Ventje is al 14 jaar dus hij zal er echt niet van wakker liggen
Ik heb 't 'm net gevraagd en hij vind 't best als ik hem ruil voor de rode met het gele bloempje.

Maar ik heb tot nu toe 3 x iets aan een andere fokuser verstuurd in * goed * vertrouwen en dat is 1 x fout gegaan. Nota bene bij iemand waarvan ik 't nooit verwacht had.
Als je me laat weten wat je er voor wilt geven en 't geld over maakt gaat de trollbead meteen daarna op de post.
Als je zelf ook een beetje huiverig bent - neem ik je echt niet kwalijk hoor- hebben we een probleem, tenzij je in de buurt van Geleen woont.
Je kunt ook ff mailen naar m'n yahoo account, adres staat in m'n profiel.
pi_38781667
Je hebt mail
  maandag 12 juni 2006 @ 16:43:15 #215
78780 deedeetee
pi_38782175
Stuur 'm nog 'ns ik heb op het verkeerde knopje geklikt en je mailtje gedeleted
Ik had 'm wel gelezen en 't oké maar ik heb je e-mali adres ff nodig om te kunnen reageren

Ik en m'n klikvinger
pi_38782244
Zo dan!
  maandag 12 juni 2006 @ 17:06:04 #217
78780 deedeetee
pi_38783094
Je hebt nu ook mail !
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:10:02 #218
78780 deedeetee
pi_38807527
@ gekkehoedemaker, je hebt mail
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:39:35 #219
78780 deedeetee
pi_38812411
Mijn nieuwe aanwinst ipv de goene bloemtjes kraal :
Ik kon geen leuke gekleurde kraal krijgen de juwelier die zou vandaag een nieuwe voorraad bestellen.
Toen heb ik dus deze maar meegenomen.

Omdat krabje erg glimt in vergelijking met de andere 2 zilveren kralen heb ik nog maar een glimmende kraal mee genomen.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:12:03 #220
78780 deedeetee
pi_38817851
Ik moest onverwachts naar de Mediamarkt in Heerlen met zoonlief en daar hebben ze óók trollbeads. Omdat hij liever een gekleurde kraal zag ipv dat groentje heb ik hem er maar een laten uitzoeken.
Hij heeft na lang nadenken over de juiste kleur enzo deze kraal uitgekozen voor mij :

Ik vind het een goede keus van hem en nu mag ik minstens 2 maanden geen kralen meer kopen.
Het is een dure hobby en ik ben véél te hebberig geweest
pi_38923094
Balen is dat, hè dat ze zo duur zijn dat je nu weer een poos moet wachten. Gisteren was ik jarig en kreeg ik (eindelijk) mijn armband met (ahum) 5 bedels, 3 zilveren en 2 glaskralen. Ik kreeg ook nog een leuk geldbedrag en daar hebben we vanmiddag nog 4 beads voor uitgezocht, 2 zilver: de geluksknoop en de lotus en 2 van glas: wit met belletjes en wit met zwarte kriebeltjes. Nu heb ik er dus al 9 aanhangen en het geld is op...en ik wou ook nog graag een lekker geurtje kopen.... Die moet nu wachten net zoals de mooie kralen die ik nog op m'n lijstje heb staan...Dat is niet leuk maar nu kan ik ook een hele poos genieten van al mijn aanwinsten!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 19:54:29 #222
78780 deedeetee
pi_38928243
Foto van de nieuwe aanwinsten zou leuk zijn

Mijn juwelier krijgt vandaag of morgen een nieuwe voorraad troll beads

Maja ik mág deze maand niet meer hé
pi_38946048

De groene glaskraal met blauwe bloemetjes heb ik overgekocht van deedeetee. Hij is echt supermooi, dankjewel hoor! De andere glaskraal heb ik er vandaag bijgekocht. Het draakje, Wisdom en Muis op kaas kreeg ik afgelopen dinsdag voor mijn verjaardag. De rest, inclusief armband en slotje heb ik voor mijn diploma gekregen.
Er zit nog een Pandorabedel tussen, maar die gaat eraf zodra ik meer glaskralen heb.

Tupilak, de zeehondjes, het draakje en de blauw/groene glaskraal vind ik echt het mooiste.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:18:32 #224
78780 deedeetee
pi_38946131
Oww wat doe je nou !!!!! Het draakje en die muizen op de kaas.......

Die wil ik óók !
Je hebt al een prachtige armband hoor
pi_38947330
Het draakje vind ik echt super

Wat heeft iedereen de armbnd al vol Ik heb pas 4 kralen
pi_38947496
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:05 schreef Anitra het volgende:
Het draakje vind ik echt super

Wat heeft iedereen de armbnd al vol Ik heb pas 4 kralen
Het draakje is echt geweldig Zo'n lief bekkie.

Als ik alles zelf zou moeten kopen zou ik er nu ook pas 3 hebben, ofzo. Ik heb gewoon geluk dat ik lieve ouders heb die zo goed naar mijn stille hints luisteren.

deedeetee: Dankjewel hoor!
Over een kleine 2 weken mag jij ook weer !

Ik mag mijn armband wel gaan verzekeren. Want als hier iets mee gaat gebeuren, oef
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:24:40 #227
78780 deedeetee
pi_38947729
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

deedeetee: Dankjewel hoor!
Over een kleine 2 weken mag jij ook weer !

Ik mag mijn armband wel gaan verzekeren. Want als hier iets mee gaat gebeuren, oef
Graag gedaan hoor, ik ben zelf ook erg blij met mijn nieuwe violette stip
Het krabje staat erg leuk aan het eind/begin van de kralen aan mijn ketting en nu denk ik erover om voor aan de andere kant ,de flounder - scholletjes- te gaan halen.
Ik moet me echt inhouden

Het is als je gaat optellen is het best schrikken hé ? Maar ik vind het zeker de moeite waard.

Anitra : jouw beurt komt vast ook nog wel, mss ben je al gauw jarig ofsow ?
pi_38947932
ik ben nog lang niet jarig
Ik wil graag kralen kopen maar vaak komt er dan net iets tussen, zal vanavond even op ebay kijken
pi_38948758
Ik heb zelf pas 1 kraal en sinds vanmiddag, 1 Tedora stopper
  zaterdag 17 juni 2006 @ 18:40:58 #230
78780 deedeetee
pi_38949472
En stopt ie goed ?
pi_38949542
Ik heb een zwarte met groene stippen (glas), gele met oranje bloemetjes (glas) en sinds vanmiddag een egeltje.

Kost alleen wel een rib uit je lijf.
pi_38949830
Ik vind ze erg mooi idd!
Helaas zijn ze toch best duur, te duur voor mezelf vind ik.....
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
pi_38950115
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
....
Dat wel, maar als ik naar mijn armband kijk heeft elke kraal zijn eigen verhaaltje en dat maakt het ook weer bijzonder.
pi_38952866
Hij stopt fantastisch Deedee
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:46:11 #235
78780 deedeetee
pi_38953042
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb een zwarte met groene stippen (glas), gele met oranje bloemetjes (glas) en sinds vanmiddag een egeltje.

Het egeltje heb ik ook in overweging, hoe ziet het er van achter uit ? Is het heel erg streperig om stekeltjes na te maken of valt dat mee ?

Ronde kralen staan het mooiste aan een ketting.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:46:26 #236
78780 deedeetee
pi_38953050
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:39 schreef heaven7 het volgende:
Hij stopt fantastisch Deedee

De geluksknoop en zo'n mooi hortensia slotje dat is toch al een heel aardig begin van een mooie armband hoor.
Misschien ben jij wél al gauw jarig ?

ff gaan spieken jarig in maart

[ Bericht 18% gewijzigd door deedeetee op 17-06-2006 20:51:55 ]
pi_38953219
Nee, eind maart pas Maar ik ben er wel blij mee hoor
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:53:11 #238
78780 deedeetee
pi_38953278
psies en dan was ik ook nog vergeten dat fantastische stoppertje te vermelden
pi_38953366
Ja, stap voor stap he Maar ik ga lekker bestellen in Amerika binnenkort! Daar zijn de bedels die hier ¤21,- zijn $17!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:57:40 #240
78780 deedeetee
pi_38953418
Ik zit er ook over te denken maar zou dat wel betrouwbaar zijn ? En hoe moet je dan betalen ? Met een CC of iets dergelijks ?
pi_38953503
Paypal volgens mij. Volgens het Trollbeadforum is het 1000% betrouwbaar en 1000% zeker dat ze echt zijn ook..
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:04:19 #242
16715 Mylene
*schatje*
pi_38953614
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:56 schreef heaven7 het volgende:
Ja, stap voor stap he Maar ik ga lekker bestellen in Amerika binnenkort! Daar zijn de bedels die hier ¤21,- zijn $17!
De kans is groot dat je dan wel invoerrechten moet betalen. En ze zijn streng tegenwoordig hoor. Ook al staat er *gift* op het pakketje.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:08:02 #243
78780 deedeetee
pi_38953725
Als je én verzendkosten én invoerrechten moet betalen word al een stuk minder voordelig
pi_38953775
Geen verzendkosten en, volgens haar, ook geen invoeerechten.
pi_38953786
quote:
There is NO shipping fee for everyone from Dutch Forum. And when I send the beads to you, you don't have to pay tax at all. The post man will deliver the package in your mail box just like you receive mails everyday in your mail box at home. It usually takes about 4-5 days for you to get the package. It's pretty quick.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:21:55 #246
78780 deedeetee
pi_38954171
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:09 schreef heaven7 het volgende:
Geen verzendkosten en, volgens haar, ook geen invoeerechten.
Kun je me een link geven ?
pi_38954313
http://search.stores.ebay(...)selZ82301152QQsofpZ0

Je kunt haar mailen voor alle beads.
pi_38955471
Bij haar heb ik net 2 bedels besteld
Symbols en 3 monkeys
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:59:58 #249
78780 deedeetee
pi_38955569
Mooi dan kun jij ons straks vertellen of alles netjes is afgehandeld

Ik vind niks over * geen verzendkosten en geen invoerechten * Als ik naar onder scroll vind ik wel 2$ verzendkosten en elk volgend item 0.50
Laat jij 't verzekeren Anitra ?
pi_38955637
Ja ik laat het wel verzekeren, want het is met $3 verzendkosten en de verzekering erbij enzo nog steeds 21 euro goedkoper dan hier in de winkel
  zaterdag 17 juni 2006 @ 22:03:35 #251
78780 deedeetee
pi_38955688
Ik ben benieuwd

Ik wacht nog ff met bestellen tot ik van jou hoor dat alles is goed gegaan
pi_38956267
Ja precies, daarom ga ik ook binnenkort bestellen

Die quote was trouwens van een mailtje van haar, ik heb haar al die info via de mail gevraagd omdat ze me op het forum hadden gezegd dat ze geen verzendkosten rekent als je van dat forum bent.
pi_38956769
Welk forum?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 juni 2006 @ 23:03:49 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38957944
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:09 schreef heaven7 het volgende:
There is NO shipping fee for everyone from Dutch Forum. And when I send the beads to you, you don't have to pay tax at all. The post man will deliver the package in your mail box just like you receive mails everyday in your mail box at home. It usually takes about 4-5 days for you to get the package. It's pretty quick.

Tot de douane steekproefs gewijs het pakketje controleert en 19% btw plus boete over je pakket berekend
pi_38963770
Ik heb dat mailtje niet verzonnen
pi_38963876
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 20:46 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het egeltje heb ik ook in overweging, hoe ziet het er van achter uit ? Is het heel erg streperig om stekeltjes na te maken of valt dat mee ?
Er zitten heel veel streepjes op
  zondag 18 juni 2006 @ 09:16:24 #257
78780 deedeetee
pi_38964098
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tot de douane steekproefs gewijs het pakketje controleert en 19% btw plus boete over je pakket berekend
Ik heb vorige week zelf een trollbead in een juwelierdoosje en noppenenveloppe over de post gestuurd. Dat is een onopvallend helemaal niet dik poststuk hoor.
Het lijkt mij dat de douane eerder op een écht pakketje aanvalt als zo'n enveloppe......
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 juni 2006 @ 19:01:04 #258
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38977785
quote:
Op zondag 18 juni 2006 09:16 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb vorige week zelf een trollbead in een juwelierdoosje en noppenenveloppe over de post gestuurd. Dat is een onopvallend helemaal niet dik poststuk hoor.
Het lijkt mij dat de douane eerder op een écht pakketje aanvalt als zo'n enveloppe......
De douna controleert zoals gezegd steekproefsgewijs. En die zijn ook niet achterlijk, die snappen ook dat in een bubbeltjes enveloppe heel veel waarde verstuurd kan worden.

Zelf bestel ik regelmatig computergames in Canada en Amerika. Maar dan kan je ook fiks bij moeten betalen en duurder uit zijn. Het blijft altijd een risico.
  zondag 18 juni 2006 @ 19:14:34 #259
78780 deedeetee
pi_38978207
Bléh Swetsenegger jij bent een spelbederver
pi_38978513
Ik heb zojuist deze besteld in Amerika

zondag 18 juni 2006 @ 19:28:37 #261
78780 deedeetee
pi_38978681
Da's een hele mooie die heb ik van de week nog in de winkel bewonderd
pi_38978769
Oeh, hoe is ie in het echt??

Hij kost nu maar $21! Hier kost ie ¤29,- scheelt ¤10!
pi_38978932
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld in Amerika

[afbeelding]
Die is gaaf

Ben benieuwd hoe lang het duurt tot het pakketje aankomt.
pi_38979191
H7:
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 22:31 schreef Anitra het volgende:
Welk forum?
pi_38979668
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De douna controleert zoals gezegd steekproefsgewijs. En die zijn ook niet achterlijk, die snappen ook dat in een bubbeltjes enveloppe heel veel waarde verstuurd kan worden.

Zelf bestel ik regelmatig computergames in Canada en Amerika. Maar dan kan je ook fiks bij moeten betalen en duurder uit zijn. Het blijft altijd een risico.
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?
  zondag 18 juni 2006 @ 20:38:58 #266
78780 deedeetee
pi_38980764
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Er zal wel een bon bij zitten
  zondag 18 juni 2006 @ 20:41:47 #267
78780 deedeetee
pi_38980890
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:31 schreef heaven7 het volgende:
Oeh, hoe is ie in het echt??

Hij kost nu maar $21! Hier kost ie ¤29,- scheelt ¤10!
Redelijk formaat en gewicht en hij ziet er erg leuk uit. Sommige kralen zoals mijn hydrangea zijn best klein maar die haas en schildpad is dus een stuk groter.
Vooral 't haasje is erg lief
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 juni 2006 @ 20:47:37 #268
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38981097
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Facturen, pakbonnen. En anders schatten ze gewoon .
Het is heel simpel als ontvanger ben je VERPLICHT op het pakje aan te laten tekenen dat er BTW verschuldigd is. Doe je dat niet ben je dus gewoon de lul als het pakkettje gecontroleerd wordt (dan duurt het ook wel wat langer dan een paar dagen trouwens)
pi_39012213
Nu is ie omgerekend gewoon ¤17,- terwijl ie hier ¤29 kost, ¤12,- besparing dus
  maandag 19 juni 2006 @ 21:49:05 #270
78780 deedeetee
pi_39016436
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Nu is ie omgerekend gewoon ¤17,- terwijl ie hier ¤29 kost, ¤12,- besparing dus
Eind van deze week of begin volgende week weten we meer
pi_39021654
Ze heeft em vanavond nog op de post gedaan dus hopelijk einde van deze week!
pi_39030997
Ik had wel van deze bedels gehoord, maar me er nooit in verdiept. Ben wel in het bezit van een Pandora armband, maar die is me te groot geworden. De trollbeads zijn ook veel mooier!!! Nou ik weet wel wat ik ga doen als het salaris komt
~*~Common sense is not so common~*~
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:04:17 #273
78780 deedeetee
pi_39032631
O , laat het ons dan ook ff zien ! ?

Nieuw aangeschafte troll beads

Ik ben de eend gaan halen,kon het niet laten toen de juwelier belde dat hij binnen was
pi_39032844
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:04 schreef deedeetee het volgende:
O , laat het ons dan ook ff zien ! ?

Nieuw aangeschafte troll beads

Ik ben de eend gaan halen,kon het niet laten toen de juwelier belde dat hij binnen was
Het is verslavend

Ik zit ook al een paar dagen mezelf met pijn en moeite tegen te houden om deze kralen

niet te gaan kopen.
Maar, ik mag pas volgende maand. (duurt te lang!)
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:24:19 #275
78780 deedeetee
pi_39033230
Ik zit nu te rekenen of het setje met de 6 tibet kralen ervan af kan. Aan een ketting is toch anders als om je pols. Dan vind ik meer glas kralen toch leuker staan. Afgezien van de eend heb ik ook * sandi * mee genomen.

Mja kettingen met grote kralen zijn natuurlijk wel * in * deze zomer

Prachtige kleuren gekkehoedenmaker

[ Bericht 12% gewijzigd door deedeetee op 20-06-2006 14:20:40 ]
pi_39034483
Idd prachtige kleuren! Ik zit al helemaal te bedenken welke bedel ik het eerst ga kopen. Ben helemaal weg van "wisdom" maar is wel duur meteen!

Hoe zit dat trouwens met het slotje, ik heb slotjes gezien met twee haakjes en met een haakje en een oogje geloof ik. Klopt dat en wat is fijner?
pi_39034745
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef heppifisj het volgende:
Idd prachtige kleuren! Ik zit al helemaal te bedenken welke bedel ik het eerst ga kopen. Ben helemaal weg van "wisdom" maar is wel duur meteen!

Hoe zit dat trouwens met het slotje, ik heb slotjes gezien met twee haakjes en met een haakje en een oogje geloof ik. Klopt dat en wat is fijner?
Inderdaad Ik heb zelf een slotje met 2 haakjes, en die vind ik prima. Geen ervaring met de andere slotjes (maar op mijn volgende armband komt definately een vis slotje ! ) al kan ik me wel voorstellen dat een haakje aan een oogje makkelijker is als je een volle armband wil sluiten.

Wisdom is prachtig, de 3 steentjes die erin zitten zijn allemaal even mooi. Vooral de granaat als het licht erop valt.

even voor de duidelijkheid

pi_39034919
Ja ik twijfel nog over welk slotje ik zal nemen, er zijn te veel mooie Wordt een dure verslaving dit! Maar wel een leuke!
pi_39034970
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef heppifisj het volgende:
Ja ik twijfel nog over welk slotje ik zal nemen, er zijn te veel mooie Wordt een dure verslaving dit! Maar wel een leuke!
pssst, deze
pi_39035138
Wisdom heeft 5 stenen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:23:45 #281
78780 deedeetee
pi_39035148
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

pssst, deze
Ja die is heel mooi maar zelf ben ik als een blok voor 't visje gevallen toen ik in een folder van de juwelier de trollbeads ontdekte.
Nu ben ik aan 't uitproberen of dat zilver niet op de huid in mijn hals afgeeft.
Als het meevalt vraag ik een armband voor mijn verjaardag
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:25:36 #282
78780 deedeetee
pi_39035223
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:23 schreef heaven7 het volgende:
Wisdom heeft 5 stenen
In 't goud is die ook zo prachtig......
De andere bedels in 't goud vind ik voor de prijs veel te klein en zielig.
pi_39035608
Er zitten een paar leuke tussen maar het weegt absoluut niet op tegen de enorm hoge prijzen
pi_39035626
Welke eend heb je trouwens gekocht?
pi_39035632
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:18 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

pssst, deze
Ja die is inderdaad prachtig , ik twijfel nog omdat de steen (in elk geval op dit plaatje) een nogal expliciete kleur heeft, maar ik vind het moeilijk te zien omdat het vast ook iets met de lichtval te maken heeft? Wie het weet mag het zeggen, want deze trek me bijv meer aan dan die met bloemetjes bijv

Ik heb nog aan deze gedacht...

vanwege de neutrale kleur, of gewoon zilver, maar bovenstaande is qua vorm mijn favo!!
pi_39035972
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:23 schreef heaven7 het volgende:
Wisdom heeft 5 stenen
Ik heb trolls with gems. Zit ik al die tijd aan iedereen te vertellen dat het Wisdom is.

My bad!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:46:14 #287
78780 deedeetee
pi_39035977
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:36 schreef heaven7 het volgende:
Welke eend heb je trouwens gekocht?
Deze : hij is echt prachtig maar niet zo geschikt om aan een ketting te hangen, tussen andere kralen in draait hij steeds zijn voeten naar voren zodat je de gladde onderkant waar letterjes in gedrukt staan ziet. Ik heb hen nu als eerste kraal hangen en dat gaat prima.
pi_39036031
Wat een scheetje Heb ik ook over zitten twijfelen maar ik heb vooralsnog alleen een armband en daar leek ie me ook niet geschikt voor?
pi_39036091
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef heppifisj het volgende:

[..]

Ja die is inderdaad prachtig , ik twijfel nog omdat de steen (in elk geval op dit plaatje) een nogal expliciete kleur heeft, maar ik vind het moeilijk te zien omdat het vast ook iets met de lichtval te maken heeft? Wie het weet mag het zeggen, want deze trek me bijv meer aan dan die met bloemetjes bijv
Dezelfde kleur steen zit ook in Trinity *dubbelchecked op site. Mja, het is Trinity* en die kleur is in mijn ogen wel wat meer aanwezig dan de andere steentjes.
Maar ik denk dat je dat toch het beste voor jezelf kan beslissen door even langs de juwelier te gaan.
pi_39036175
Dat denk ik ook, ik was namelijk compleet gevallen voor het grote bloemslot, tot ik em in het echt zag Mijn hemel wat een onooglijk groot ding! Ben toen voor een heel ander slot gegaan
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:52:34 #291
78780 deedeetee
pi_39036210
Hij is volgens mij veel geschikter voor een armband, dan hangt hij wat losser en komt veel mooier tot zijn recht
Aan de ketting zie je hem niet zo goed.
Als ik het van te voren had kunnen uitproberen had ik er van afgezien maar omdat deze bedel apart besteld was moest ik hem van de juwelier toch nemen. Omruilen voor een geschikter exemplaar was er niet bij, want deze eend hadden zij niet in de collectie.
pi_39036425
Ga ik zeker doen! *checkt nog een keer of het salaris al gestort is, nee jammer..* Want aanwezig of niet, het is wel een mooi steentje

Dat eendje is trouwens superlief! En dat kikkertje ernaast!!! Die details! Hoe groot/klein is dat nou in het echt?

Oh ik vraag een beetje veel he Ik moet ook gewoon naar de juwelier
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:01:15 #293
78780 deedeetee
pi_39036592
Hij is best groot ongeveer 11 mm hoog minstens zo hoog als de grootste glaskraal die ik heb.
Ik heb 'm nu naast een kleine glaskraal gezet met aan de andere kant de hydrangea. Die schuift een beetje onder het plompeblad en duwt eend wat naar voren.
Het ziet er nu erg leuk uit van voren kijk je recht op het plompeblad en het kopje van eend piept er naast

[ Bericht 51% gewijzigd door deedeetee op 20-06-2006 16:27:44 ]
pi_39038381
Ik heb wishdom en die is echt hel mooi, het kost wat maar dan heb je ook wat
Van het slotje heb ik degene met steentje er in, overigens zijn die steentjes erg verschillend, dus in de winkel goed kijkenn want de 1 is meer blauw en die van mij is meer groen, maar de volgende is weer meer oranje.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:02:44 #295
78780 deedeetee
pi_39043034
Ik kan niet kiezen tussen de deze 2 setjes :
Dit rode setje

Maar ik heb al het oranje-rode setje en dan wordt het misschien te veel van het zelfde.

Of dit tibet setje ?

De tibetkralen vind ik ontzettend mooi maar allemaal zo ondoorzichtig een beetje kunstof achtig misschien ?

Wat vinden jullie ?

[ Bericht 14% gewijzigd door deedeetee op 20-06-2006 18:10:52 ]
pi_39043877
Ik vind de tibetkralen prachtig. Roze/rode/oranje kleuren trekken me altijd erg maar ik ben een pietje precies wat combinaties met kleding e.d. betreft dus dan zou ik toch voor de tibetkralen kiezen, die zijn zo veelkleurig dat het overal mee kan! En ik vind de kralen ook mooier, specialer eruitzien

Succes met kiezen!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:33:20 #297
78780 deedeetee
pi_39044019
THNX ik had meteen al de tibet kralen uitgekozen maar nu twijfel ik toch, ik vind idd ook dat de veelkleurigheid een groot voordeel is.
Ze zien er wel heel anders uit als de glaskralen die ik al heb want die zijn veel * glaziger * daarom ben ik gaan twijfelen.
pi_39047925
Ja nu je het zegt, het lijkt net alsof er meer kleur inzit zeg maar... past wel bij deze kralen vind ik, maakt ze wat robuuster, net een tikje groffer en dat past wel bij het onderwerp toch?
pi_39059331
Tibet Deedee
pi_39067487
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door ymme op 21-06-2006 11:21:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')