Deze 3:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:44 schreef Anitra het volgende:
Welke heb je gekocht M@x?
Dat is wel lekker dat je een spaar systeem hebt bij jullie, hier kennen ze dat helemaal niet, ook niet voor pandora of spinners
Deze mevrouw is heel erg betrouwbaar. Echte trollbeads voor een veel lagere prijs als in Nederland (zelfs als je de verzendkosten erbij optelt).quote:
Kun je het anders niet eerst met een stel neppers proberen? Die zijn ook erg leuk en kosten véél minderquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben 't in 2 winkels wezen vragen......![]()
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk.én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........
Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.![]()
Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk![]()
Misschien moet je de armband eerst even in de winkel passen, met al die glaskralen er al aan!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben 't in 2 winkels wezen vragen......![]()
Nou zijn de glasbedels wel veel dikker dus dacht ik dat die zilveren mss geen * huidcontact * gaan maken als ik genoeg bedels neem,maar 't slotje wel natuurlijk.én ik kan 'm pas om als ik voeldoende bedels bij elkaar heb gespaard........
Mja 't is wel erg veel geld als ik het straks niet kan dragen dus ik durf 't eigenlijk niet aan.![]()
Intussen geniet ik gewoon mee in dit topic van de leuke dingen die jullie aanschaffen da's ook al leuk![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:17 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet niet of ruilen nadat 't gedragen én zwart geworden is wel mag. Het werd me in beide winkels nogal resoluut afgeraden dus ik denk het eigenlijk niet. Anders hadden ze me dat toch wel voorgesteld ?
Het is niet zo dat ze me voor een "zeurpiet die toch niks koopt " hielden want ik heb in beide winkels wat gekocht en toen ook naar die troll beads gevraagd.![]()
Ik ben ook een beetje bijgelovigquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Grappig...
Een bepaalde juwelier heeft deze bedel niet in de collectie "vanwege de occulte lading" hiervan
[afbeelding]
Dus daar hebben we ook niet veel aanquote:Hallo,
Eerlijk gezegd weten wij niet of ze op de trollbead armbanden passen. Wij gebruiken ze nu voor onze armbanden en deze hebben een dikte aan het begin van ongeveer 4.0mm en de armband zelf is 3.0mm is dikte. Daar passen de rubbertjes goed op. Men kan dan vervolgens clips over de rubbers plaatsen zodat men vast zones krijgt.
Mit freundlichem Gruß,
Vriendelijke groet,
Best regards,
Alengio Team
Het draakje is echt geweldigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:05 schreef Anitra het volgende:
Het draakje vind ik echt super
Wat heeft iedereen de armbnd al volIk heb pas 4 kralen
Graag gedaan hoor, ik ben zelf ook erg blij met mijn nieuwe violette stipquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
deedeetee: Dankjewel hoor!
Over een kleine 2 weken mag jij ook weer!
Ik mag mijn armband wel gaan verzekeren. Want als hier iets mee gaat gebeuren, oef![]()
Dat wel, maar als ik naar mijn armband kijk heeft elke kraal zijn eigen verhaaltje en dat maakt het ook weer bijzonder.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
....
Kost alleen wel een rib uit je lijf.
Het egeltje heb ik ook in overweging, hoe ziet het er van achter uit ? Is het heel erg streperig om stekeltjes na te maken of valt dat mee ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:43 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb een zwarte met groene stippen (glas), gele met oranje bloemetjes (glas) en sinds vanmiddag een egeltje.
Kost alleen wel een rib uit je lijf.
quote:
De kans is groot dat je dan wel invoerrechten moet betalen. En ze zijn streng tegenwoordig hoor. Ook al staat er *gift* op het pakketje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:56 schreef heaven7 het volgende:
Ja, stap voor stap heMaar ik ga lekker bestellen in Amerika binnenkort! Daar zijn de bedels die hier ¤21,- zijn $17!
quote:There is NO shipping fee for everyone from Dutch Forum. And when I send the beads to you, you don't have to pay tax at all. The post man will deliver the package in your mail box just like you receive mails everyday in your mail box at home. It usually takes about 4-5 days for you to get the package. It's pretty quick.
Kun je me een link geven ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:09 schreef heaven7 het volgende:
Geen verzendkosten en, volgens haar, ook geen invoeerechten.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:09 schreef heaven7 het volgende:
There is NO shipping fee for everyone from Dutch Forum. And when I send the beads to you, you don't have to pay tax at all. The post man will deliver the package in your mail box just like you receive mails everyday in your mail box at home. It usually takes about 4-5 days for you to get the package. It's pretty quick.
Er zitten heel veel streepjes opquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het egeltje heb ik ook in overweging, hoe ziet het er van achter uit ? Is het heel erg streperig om stekeltjes na te maken of valt dat mee ?
Ik heb vorige week zelf een trollbead in een juwelierdoosje en noppenenveloppe over de post gestuurd. Dat is een onopvallend helemaal niet dik poststuk hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot de douane steekproefs gewijs het pakketje controleert en 19% btw plus boete over je pakket berekend
De douna controleert zoals gezegd steekproefsgewijs. En die zijn ook niet achterlijk, die snappen ook dat in een bubbeltjes enveloppe heel veel waarde verstuurd kan worden.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zelf een trollbead in een juwelierdoosje en noppenenveloppe over de post gestuurd. Dat is een onopvallend helemaal niet dik poststuk hoor.
Het lijkt mij dat de douane eerder op een écht pakketje aanvalt als zo'n enveloppe......![]()
Die is gaafquote:Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb zojuist deze besteld in Amerika
[afbeelding]
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De douna controleert zoals gezegd steekproefsgewijs. En die zijn ook niet achterlijk, die snappen ook dat in een bubbeltjes enveloppe heel veel waarde verstuurd kan worden.
Zelf bestel ik regelmatig computergames in Canada en Amerika. Maar dan kan je ook fiks bij moeten betalen en duurder uit zijn. Het blijft altijd een risico.
Er zal wel een bon bij zittenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?
Redelijk formaat en gewicht en hij ziet er erg leuk uit. Sommige kralen zoals mijn hydrangea zijn best klein maar die haas en schildpad is dus een stuk groter.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:31 schreef heaven7 het volgende:
Oeh, hoe is ie in het echt??
Hij kost nu maar $21! Hier kost ie ¤29,- scheelt ¤10!
Facturen, pakbonnen. En anders schatten ze gewoonquote:Op zondag 18 juni 2006 20:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hoe komen ze te weten wat zo'n ding kost dan?
Eind van deze week of begin volgende week weten we meerquote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Nu is ie omgerekend gewoon ¤17,- terwijl ie hier ¤29 kost, ¤12,- besparing dus
Het is verslavendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:04 schreef deedeetee het volgende:
O , laat het ons dan ook ff zien ! ?
Nieuw aangeschafte troll beads![]()
Ik ben de eend gaan halen,kon het niet laten toen de juwelier belde dat hij binnen was![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:03 schreef heppifisj het volgende:
Idd prachtige kleuren! Ik zit al helemaal te bedenken welke bedel ik het eerst ga kopen. Ben helemaal weg van "wisdom" maar is wel duur meteen!
Hoe zit dat trouwens met het slotje, ik heb slotjes gezien met twee haakjes en met een haakje en een oogje geloof ik. Klopt dat en wat is fijner?
pssst, dezequote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:16 schreef heppifisj het volgende:
Ja ik twijfel nog over welk slotje ik zal nemen, er zijn te veel mooieWordt een dure verslaving dit! Maar wel een leuke!
Ja die is heel mooi maar zelf ben ik als een blok voor 't visje gevallen toen ik in een folder van de juwelier de trollbeads ontdekte.quote:
In 't goud is die ook zo prachtig......quote:
Ja die is inderdaad prachtigquote:
Ik heb trolls with gems.quote:
Deze : hij is echt prachtig maar niet zo geschikt om aan een ketting te hangen, tussen andere kralen in draait hij steeds zijn voeten naar voren zodat je de gladde onderkant waar letterjes in gedrukt staan ziet. Ik heb hen nu als eerste kraal hangen en dat gaat prima.quote:
Dezelfde kleur steen zit ook in Trinity *dubbelchecked op site. Mja, het is Trinity* en die kleur is in mijn ogen wel wat meer aanwezig dan de andere steentjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef heppifisj het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad prachtig, ik twijfel nog omdat de steen (in elk geval op dit plaatje) een nogal expliciete kleur heeft, maar ik vind het moeilijk te zien omdat het vast ook iets met de lichtval te maken heeft? Wie het weet mag het zeggen, want deze trek me bijv meer aan dan die met bloemetjes bijv
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |