abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:09:53 #176
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33699729
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap eigenlijk de aankoop van Huntelaar heel goed, het is vreemd maar het is de weg die van Geel wil gaan bewandelen en dat zijn voorgangers Harry en Rosenberg hebben binnengehaald kan hij weinig aan doen. Al vind ik beide zeer goede spitsen maar van Geel is bezig met een heel nieuw Ajax en daar wil ie Hunterlaar bij hebben, en tjah dan zou één van de andere spitsen toch weg moeten
Van Geel is met een hoofdletter V hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33699766
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Van Geel is met een hoofdletter V hoor.
Ik heb altijd geleerd dat het voorvoegsel in een zin zonder hoofdletter moet en dat het buiten een zin beide mag
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:11:08 #178
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33699774
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap eigenlijk de aankoop van Huntelaar heel goed, het is vreemd maar het is de weg die van Geel wil gaan bewandelen en dat zijn voorgangers Harry en Rosenberg hebben binnengehaald kan hij weinig aan doen. Al vind ik beide zeer goede spitsen maar van Geel is bezig met een heel nieuw Ajax en daar wil ie Hunterlaar bij hebben, en tjah dan zou één van de andere spitsen toch weg moeten
dat is een lekkere redenatie... je moet toch ook kijken naar de middelen die je hebt? en ajax is daarnaast ook nog eens een beursgenoteerde onderneming..
je moet wel verantwoord aankopen blijven doen. met een te grote selectie help je de club helemaal naar de kloten, ondanks dat het sportief misschien beter zal gaan. van geel kan wat dat betreft beter eens gaan kijken naar wat 'ie heeft, naar wat 'ie nog gebruiken kan, dan éérst proberen een aantal spelers te verkopen en vervolgens gericht te gaan aankopen/versterken. want heeft 'ie al iets gedaan om het vertrek van oa trabelsi, maxwell (juanfran), de jong, pienaar op te vangen?

wil je 4-3-3 gaan spelen, dan is Huntelaar wel de betere spits tav Rosenberg en Charisteas vermoed ik. maar om 4-3-3 te kunnen spelen, moet je wel het materiaal hebben. en zolang de Ajax-selectie daartoe niet geschikt is, zou ik met dit soort aankopen maar oppassen. we leven niet in Italië, Spanje of Engeland dat het banksaldo van de club oneindig is.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33699933
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:10 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik heb altijd geleerd dat het voorvoegsel in een zin zonder hoofdletter moet en dat het buiten een zin beide mag
Martin van Geel / Meneer van Geel is de baas.

De baas is Martin van Geel / meneer Van Geel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33699938
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]
We leven niet in Italië, Spanje of Engeland dat het banksaldo van de club oneindig is.
Dat is iig in Italië ook al lang niet meer het geval hoor.
Koning.
pi_33699940
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

dat is een lekkere redenatie... je moet toch ook kijken naar de middelen die je hebt? en ajax is daarnaast ook nog eens een beursgenoteerde onderneming..
je moet wel verantwoord aankopen blijven doen. met een te grote selectie help je de club helemaal naar de kloten, ondanks dat het sportief misschien beter zal gaan. van geel kan wat dat betreft beter eens gaan kijken naar wat 'ie heeft, naar wat 'ie nog gebruiken kan, dan éérst proberen een aantal spelers te verkopen en vervolgens gericht te gaan aankopen/versterken. want heeft 'ie al iets gedaan om het vertrek van oa trabelsi, maxwell (juanfran), de jong, pienaar op te vangen?

wil je 4-3-3 gaan spelen, dan is Huntelaar wel de betere spits tav Rosenberg en Charisteas vermoed ik. maar om 4-3-3 te kunnen spelen, moet je wel het materiaal hebben. en zolang de Ajax-selectie daartoe niet geschikt is, zou ik met dit soort aankopen maar oppassen. we leven niet in Italië, Spanje of Engeland dat het banksaldo van de club oneindig is.
Wie zegt dat ie dat nog niet gedaan heeft?? En met geld zit het wel goed bij Ajax, Ajax zou het sportief goed moeten gaan doen om meer winst te gaan draaien, daar zijn investeringen voor nodig net zoals bij elk ander bedrijf. En van Geel is nu bezig met een reorganisatie, kost misschien nu veel geld maar zal aan het einde van de rit geld gaan opleveren.
pi_33699952
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:08 schreef Radegast het volgende:
Jenner waarschijnlijk.
Dat zou erg zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_33699975
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Martin van Geel / Meneer van Geel is de baas.

De baas is Martin van Geel / meneer Van Geel.
Altijd handig een leraar in de buurt
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:26:28 #184
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33700281
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:16 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dat is iig in Italië ook al lang niet meer het geval hoor.
ik bedoelde het meer in de zin dat er daar veel meer geld zit, dus er meer kan worden betaald aan/geïnvesteerd in spelers. vergelijk de transfersommen van Rosenberg, Huntelaar en Charisteas maar eens met de eigen begroting; waar wil je de rest van de selectie uit financiëren...? of mogen die GGD-niveau zijn? de huidige selectie herbergt prima spelers, maar kan het ook een winnend )top-)team worden, of heb je meer (top-)aankopen nodig? bijv. type Cocu bij PSV/Rijkaard indertijd

verder heb je gelijk, een aantal clubs met megaschulden in de buitenlandse competities worden wel aangepakt... toch zouden de (inter-)nationale bonden wel eens wat meer mogen doen aan al dat gesmijt met geld, daar is toch, op wat voor manier ook, wel een algemene regel voor in te stellen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_33700392
Waarom niet gewoon op Rosales en Mitea vertrouwen? Huntelaar is een speler die een Mitea prima aan kan spelen in de omschakeling.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:31:30 #186
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33700451
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Wie zegt dat ie dat nog niet gedaan heeft?? En met geld zit het wel goed bij Ajax, Ajax zou het sportief goed moeten gaan doen om meer winst te gaan draaien, daar zijn investeringen voor nodig net zoals bij elk ander bedrijf. En van Geel is nu bezig met een reorganisatie, kost misschien nu veel geld maar zal aan het einde van de rit geld gaan opleveren.
ik help het je hopen. Ajax zou ieder jaar om de nationale titel mee moeten strijden, en ook in Europa regelmatig een kwartfinale of hoger moeten halen. het zou mooi zijn als de club daar binnenkort weer in slaagt (imho was een Edgar Davids een gouden aankoop geweest voor Ajax, ervaring + leider op het middenveld, waaraan Sneijder, Maduro, de Jong, etc. zich kunnen optrekken), maar die speelt nu bij de Spurs.. ik ben echt benieuwd of van Geel ook een dergelijke speler kan halen, om echt mee te kunnen doen heb je die wel nodig
pi_33700544
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:29 schreef cultheld het volgende:
Waarom niet gewoon op Rosales en Mitea vertrouwen? Huntelaar is een speler die een Mitea prima aan kan spelen in de omschakeling.
Alleen kijkt Mitea altijd naar de grond en ziet ie Klaas niet.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:36:00 #188
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_33700601
quote:
in potentie kunnen ze het prima doen denk ik ja. Mitea doet het in het Roemeense nationale elftal prima, en Rosales is ook niet voor niets Argentijns international (geweest??). helaas lijken/zijn ze nogal blessuregevoelig? daarnaast heb je toch ook nog steeds Tom de Mul (verhuurd) en Edgar Manucharyan (geblesseerd) als alternatieven? en in de jeugd/beloften lopen er ongetwijfeld ook nog wel een aantal rond...

mijn punt is/was dat Ajax er niet zo veel aan heeft om maar spitsen te blijven kopen, investeringen kunnen beter op het middenveld, eventueel achterin (rechtsback) en op de flanken gedaan worden
pi_33700707
quote:
Omdat Mitea blind voetbalt en geen voorzet kan geven?

In Rosales heb ik overigens nog wel vertrouwen.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_33700736
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Omdat Mitea blind voetbalt en geen voorzet kan geven?

In Rosales heb ik overigens nog wel vertrouwen.
In de counter zou Mitea denk ik wel van waarde kunnen zijn. Iedere mongool kan in de counter het overzicht bewaren en de bal afspelen naar een medespeler.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33700801
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

in potentie kunnen ze het prima doen denk ik ja. Mitea doet het in het Roemeense nationale elftal prima, en Rosales is ook niet voor niets Argentijns international (geweest??). helaas lijken/zijn ze nogal blessuregevoelig? daarnaast heb je toch ook nog steeds Tom de Mul (verhuurd) en Edgar Manucharyan (geblesseerd) als alternatieven? en in de jeugd/beloften lopen er ongetwijfeld ook nog wel een aantal rond...
Ik zie de naam Boerrigter ook weleens voorbij komen, ik ben benieuwd wat dat is.
pi_33700838
John Goossens vervroegd doorschuiven kan ook.

Overigens schijnt Hatem Trabelsi per 1 juli bij Milan te spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33700876
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zie de naam Boerrigter ook weleens voorbij komen, ik ben benieuwd wat dat is.
Een absolute topper. PSV zat ook achter hem aan. Als je het mij vraagt is hij de enige typisch "Engelse" winger die in de schaduw mag staan van Robben over een paar jaar. Van Persie is namelijk meer een spelmakertje en Castelen vooral een draver. Boerrigter heeft een goed inzicht en een hele aardige dribbel. Die kan zo 2 man voorbij en dan nog messcherp voor geven.
pi_33700919
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een absolute topper. PSV zat ook achter hem aan. Als je het mij vraagt is hij de enige typisch "Engelse" winger die in de schaduw mag staan van Robben over een paar jaar. Van Persie is namelijk meer een spelmakertje en Castelen vooral een draver. Boerrigter heeft een goed inzicht en een hele aardige dribbel. Die kan zo 2 man voorbij en dan nog messcherp voor geven.
Klinkt goed
pi_33701297
Mitea heb ik groot vertrouwen in, daar gaan we veel plezier aan beleven als ie terug is.
pi_33701891
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Heb deze jongen verscheidene keren zien spelen in het 2e elftal van Fc Twente. Daar was hij eigenlijk niet zoveel bijzonders. Boerrigter wordt er dus geen.
pi_33701976
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:18 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Heb deze jongen verscheidene keren zien spelen in het 2e elftal van Fc Twente. Daar was hij eigenlijk niet zoveel bijzonders. Boerrigter wordt er dus geen.
Ik heb hem ook zien spelen, alleen nog niet zo vaak als de scouts van Ajax en PSV. Maar jij bent natuurlijk veel beter.
pi_33702458
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb hem ook zien spelen, alleen nog niet zo vaak als de scouts van Ajax en PSV. Maar jij bent natuurlijk veel beter.
Je komt weer met je karakteristiek sterke argumenten. Daar kan ik natuurlijk niet op ingaan, dan zou je me verbaal compleet afslachten.
pi_33702743
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:58 schreef Radegast het volgende:
Mitea heb ik groot vertrouwen in, daar gaan we veel plezier aan beleven als ie terug is.
Ik ook, vergeet niet dat ie nog niet eens 20 is. Dat ie teveel naar de grond kijkt is niet iets wat onoverkomelijk is. In de aanloop naar dit seizoen had ik t idee dat ie aan t groeien was. Die blessure kwam echt zéér ongelegen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:45:12 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33702780
Mitea moet nog heel erg veel leren, maar hij is wel vaardig..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')