abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33715083
Weet iemand wat in wat voor formatie Dortmund speelt onder Van Marwijk? Als Pienaar en wellicht ook De Jong daar tekenen, valt misschien David Odonkor wel buiten de boot.

Dat zou best een goede rechtsbuiten kunnen zijn voor Ajax, lijkt me.
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:16:56 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33716706
Ik hoop dat Rosales een beetje begint te voetballen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33718913
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef rubbereend het volgende:
leuk, allemaal klaar met elkaar, dan mag iedereen het weer over ajax gaan hebben ipv zich druk maken over het hoe en wat van elkaar
Maargoed, Rubbereend, het ging dus over Boerrigter. Ik heb een lezing gehad van Erik ten Hag, die beaamde dat hij Boerrigter niet zo heel speciaal vond. Al vond hij het jammer dat hij voor niks kon vertrekken naar Ajax (en velen met hem). Een vriend van mij speelt momenteel in het 2e elftal van Twente, die vind hem ook niks bijzonders, zoals de hele twenteselectie ook Gerritsen niks vind ( daar zit een beetje speculatie bij, maar van enkele spelers weet ik het zeker) Die kameraad heeft dus ook nog met hem gespeeld.
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:33:49 #254
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33720168
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

t is toch zo dat er bij de graafschap wel wat veranderd is laatste 2 jaar.
Heeft Plae@ gelijk in is blijkbaar een van de weinige die WEL goed op de hoogte is.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33722698
Trabelsi naar Milan?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33723785
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Trabelsi naar Milan?
laten we hopen dat cafu nu al verkocht wordt, kan ie daar meteen heen!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33723829
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heeft Plae@ gelijk in is blijkbaar een van de weinige die WEL goed op de hoogte is.
Ach ik vind het een beetje overtrokken... Ze hebben de laatste jaren thuis een paar goede acties gehad. Onder andere tegen ons. Maar uit is het nog steeds niks...
pi_33723944
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand wat in wat voor formatie Dortmund speelt onder Van Marwijk? Als Pienaar en wellicht ook De Jong daar tekenen, valt misschien David Odonkor wel buiten de boot.

Dat zou best een goede rechtsbuiten kunnen zijn voor Ajax, lijkt me.
Dat lijkt me ook wel, goede optie. Die jongen komt tenminste aan voorzetten toe.
That's all folks!
pi_33724453
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel, goede optie. Die jongen komt tenminste aan voorzetten toe.
Nog nooit van gehoord, typische rechtsbuiten? Mijns inziens hebben we meer behoefte aan een linksbuiten?
pi_33724641
Mathijsen voelt niet veel voor contractverlenging

AZ heeft Joris Mathijsen laten weten dat de club graag met hem verder wil. De Alkmaarders willen het contract van de 25-jarige verdediger dolgraag openbreken en verlengen. Mathijsen zelf lijkt echter minder belang te hebben bij een verlenging van zijn verbintenis. Zijn huidige contract loopt nog door tot de zomer van 2008 en de voormalige Willem II'er staat niet te trappelen om zich langer aan AZ te binden.

AZ-verdediger Joris Mathijsen Volgens Mathijsen brengt dat niet met zich mee dat hij de club zal verlaten. "Mijn contract loopt na dit seizoen nog twee jaar door, ik mag dus niet eens met een andere club praten", vertelt hij op de website van AZ. "Dat heb ik ook niet gedaan. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik op dit moment niet sta te trappelen om bij te tekenen, maar ook niet om weg te gaan. Ik heb het prima naar m'n zin en we spelen met AZ om de prijzen. Dat is ook belangrijk. Ik wil eerst nog een prijs pakken. Daarnaast is het wel een droom van mij om nog eens in een buitenlandse competitie te spelen."

Mathijsen mag zich al enige tijd verheugen in de belangstelling van Ajax. Technisch directeur Martin van Geel werkte eerder met de international samen in zijn periode bij AZ.
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:41:53 #261
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_33724824
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord, typische rechtsbuiten? Mijns inziens hebben we meer behoefte aan een linksbuiten?
Dit beeld hebben veel mensen, maar volgens mij hebben ze genoeg potentie lopen voor op links.
In ieder geval Mitea en Manucharyan kunnen m.i. uitgroeien tot goede linksbuiten spelers.
Daarnaast hebben we ook nog Boerrigter, maar van hem heb ik te weinig gezien om hier wat zinnigs over te zeggen.
Helaas zitten we nu met wat blessures, maar om er een vierde linksbuiten bij te halen lijkt me wat overdreven.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_33724908
Ik dacht dat onder Blind er wel veel jeugdspelers zouden doorbreken, maar dat valt toch vies tegen. Waarom die Goossens of Boerrigter niet een keer opstellen?
Houd van een lijntje.
pi_33725173
Misschien zijn ze er nog niet aan toe, of ze zijn misschien wel niet zo goed als iedereen denkt.

Boerrigter en Goossens zijn toch nog beide A1 spelers?
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:56:37 #264
53851 BoNi
pi_33725291
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht dat onder Blind er wel veel jeugdspelers zouden doorbreken, maar dat valt toch vies tegen. Waarom die Goossens of Boerrigter niet een keer opstellen?
Ik weet het ook niet, maar wellicht willen ze deze spelers wat rustiger brengen om de kans op slagen groter te maken.
Hoor je nu ook niet ineens overal dat Babel teruggezet moet worden naar het tweede of verhuurd moet worden aan een subtopper of denk aan de terugval van Heitinga, Maduro, van der Vaart, Sneijder etc. etc.
Het is jammer dat het eerste momenteel voor geen meter loopt, maar ik vind het slim van Ajax om nu eens een keer niet overhaast met jeudgspelers te komen...
Schitterend!
pi_33725530
Is ook zo, maar als je geen alternatieven hebt....

Ligt natuurlijk ook aan de persoon zelf of ze gaan zeuren om een basisplek of niet
Houd van een lijntje.
pi_33725742
Ik heb Goossens en Boerrigter nog nooit zien spelen, maar als ik dit topic zo door lees moeten ze wel goed zijn. Alleen ze staan niet in de lijst met de beste 54 A1 jeugd spelers.

http://files.datawire.nl/(...)_Nike_A-junioren.pdf
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:22:55 #267
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33726100
quote:
Vermaelen voelt zich geen basisspeler, Belg gelooft nog in landstitel 5 januari 2006

Ajacied Thomas Vermaelen laat deze week in Voetbal International weten dat hij zich nog geen basisspeler voelt. De Belg heeft gedurende de eerste seizoenshelft geruisloos een plaats binnen de eerste elf van trainer Danny Blind afgedwongen en is niet voornemens zijn plek af te staan. "Op dit moment speel ik, maar de serie wedstrijden is nog te kort om mezelf basisspeler te noemen", aldus Vermaelen.

"Je bent in mijn ogen pas basisspeler als een trainer maandenlang voor jou kiest", vervolgt de verdediger. "En dat is nog niet het geval geweest. Bij RKC Waalwijk was ik vorig seizoen basisspeler, daar speelde ik altijd als ik fit was. Dat is bij Ajax nog niet het geval. Dat halve seizoen in Waalwijk is voor mij heel belangrijk geweest. Bij RKC had ik het volste vertrouwen van de trainer en dat zag je terug in mijn spel. Ik heb daar heel veel geleerd. Hard werken en je best doen is daar het belangrijkst. Het is een heel warme vereniging, ik kijk met fijne gevoelens op die periode terug."

Vermaelen erkent dat de scherpte en inzet de afgelopen weken wel eens ontbraken bij Ajax. "Zeker! In een aantal wedstrijden ontbrak de scherpte en dat is dodelijk. Voor mij is inzet en scherpte de basis van een goed resultaat. Als prof moet je elke wedstrijd ingaan met het idee dat je moet winnen en dat hebben wij in een aantal duels niet uitgestraald. Je moet voor honderd procent bezig zijn met een wedstrijd. We hebben een aantal wedstrijden gewoon slecht gespeeld. Natuurlijk is de sfeer minder als je niet wint, maar wat goed was is dat we elkaar nooit verwijten hebben gemaakt. In de kleedkamer is er nooit naar elkaar gewezen."

De twintigjarige jongeling denkt niet dat de betere resultaten van Ajax samenhangen met zijn entree in de basis. "Dat lijkt me niet, want we hebben ook verloren met mij in het veld. Ik denk vooral dat het komt doordat we eindelijk inzagen dat het echt de verkeerde kant op ging. Als het voetballend niet loopt, moet je vechten voor de punten en dat doen we nu. Er moet niet te veel ophef worden gemaakt over het spelen met twee spitsen. De trainer kiest even voor iets anders omdat hij denkt dat je op die manier wedstrijden kunt winnen. Door de verhalen lijkt het dat er een grote verandering heeft plaatsgehad, maar dat valt wel mee. Ajax is groot geworden met 4-3-3 en is in dat systeem heel succesvol geweest, maar je moet wel de spelers ervoor hebben om het goed uit te kunnen voeren."

Vermaelen is naar eigen zeggen niet bang voor Adriano, de spits van Internazionale waar hij eind februari wellicht de strijd mee moet aangaan. "Ik denk dat iedereen wel weet dat hij snel is, fysiek sterk en een goed linkerbeen heeft. Het zal moeilijk worden om hem aan banden te leggen. Ik zie er niet tegenop, ik vind het een uitdaging. Van zulke duels kun je alleen maar beter worden als jonge voetballer."

De voorstopper maakt zich geen zorgen om de belangstelling die Ajax heeft getoond voor Joris Mathijsen. "Een topclub moet toch meer dan één goede speler voor een positie hebben? Ik maak het beleid niet. Er is voldoende vertrouwen in me, want ze hebben me niet voor niets tot 2010 laten bijtekenen. Je kunt geen basisplaats eisen, dat kan niemand. Ajax geeft me geen contract tot 2010 om me vervolgens op de bank te zetten. Ik besef dat je er bij een topclub nooit meteen kunt staan als jonge kerel. Het is gewoon niet mijn stijl onvrede naar buiten te brengen. Natuurlijk was ik ook niet blij met mijn plaats op de bank, maar dat heb ik alleen kenbaar gemaakt aan de mensen die dat moesten weten."

Een eventuele landstitel heeft Vermaelen nog niet uit zijn hoofd gezet. "De ontwikkeling van het team stemt me tevreden. We winnen weer wedstrijden en op de ranglijst ziet het er weer stukken beter uit voor Ajax. We zijn nog niet uitgeschakeld. Het kampioenschap zal moeilijk worden, maar ik heb het in ieder geval nog niet opgegeven."

[ Bericht 0% gewijzigd door Messenga op 05-01-2006 13:30:29 ]
pi_33726310
Goede jongen die Thomas, word een grote.
Houd van een lijntje.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:30:22 #269
53851 BoNi
pi_33726345
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb Goossens en Boerrigter nog nooit zien spelen, maar als ik dit topic zo door lees moeten ze wel goed zijn. Alleen ze staan niet in de lijst met de beste 54 A1 jeugd spelers.

http://files.datawire.nl/(...)_Nike_A-junioren.pdf
Ik weet het niet zeker, maar misschien komt dat omdat ze niet in de A1 spelen.....
Schitterend!
pi_33726388
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:22 schreef Messenga het volgende:

[..]
En zo hoort het

Mitea is een linksbuiten, Manucharian imho niet, Boerrighter kan je een kans geven, maar is nog jong. Op rechts krijgen we Krohn-Deli, de Mul en Rosales...
pi_33727091
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:30 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar misschien komt dat omdat ze niet in de A1 spelen.....
Als je nou ff 2 posts erboven had gelezen, had je gezien dat ik die vraag stelde of ze wel in de A1 spelen
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:58:05 #272
53851 BoNi
pi_33727340
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je nou ff 2 posts erboven had gelezen, had je gezien dat ik die vraag stelde of ze wel in de A1 spelen
Des te dommer vind ik je opmerking......
Heb je positief antwoord gehad op die vraag dan en zelf zoeken is te moeilijk voor je...?
Schitterend!
pi_33727576
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:58 schreef BoNi het volgende:

[..]

Des te dommer vind ik je opmerking......
Heb je positief antwoord gehad op die vraag dan en zelf zoeken is te moeilijk voor je...?
Nog dommer is jou opmerking, want Goossens speelt volgens ajax.nl nog in de A1. Geen toptalent dus.
pi_33727641
Haha geen toptalent....

Toegegeven je kan soms wel lachen met jou
Houd van een lijntje.
pi_33727670
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha geen toptalent....

Toegegeven je kan soms wel lachen met jou

Als het zo'n goed talent als de Guzman, Affelay of Aisatti was geweest dan had hij al wel in Ajax 1 gestaan
pi_33727773
'Ajax wil Ricardo Quaresma'

Enkele bronnen rondom Ajax weten te melden dat de Amsterdammers bezig zouden zijn met Ricardo Quaresma. De Portugese vleugelspits, momenteel uitkomend voor het FC Porto van Co Adriaanse, zou bovenaan het lijstje staan.

Quaresma maakte grote indruk in zijn eerste twee seizoenen bij Sporting Lissabon, waarna hij een contract kreeg aangeboden bij FC Barcelona. In Catalonië hoopte men op de nieuwe Luís Figo, maar de rechtspoot kon de hoge verwachtingen niet waarmaken. Na één seizoen en 22 wedstrijden mocht Quaresma vertrekken.

De technisch hoog begaafde aanvaller, die zowel op de vleugelposities als op 10 uit de voeten kans, is momenteel aan zijn tweede seizoen in Porto bezig. Onder Adriaanse kan hij regelmatig op een basisplaats rekenen.

www.voetbalzone.nl

En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33727802
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als het zo'n goed talent als de Guzman, Affelay of Aisatti was geweest dan had hij al wel in Ajax 1 gestaan
pi_33727853
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef SoA-Holic het volgende:
'Ajax wil Ricardo Quaresma'
pi_33727919
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:12 schreef Radegast het volgende:

[..]

Haha inderdaad, voetbalzone moet zich doodschamen

Waar blijft trouwens het bericht dat Ajax Ronaldhino wil?
Houd van een lijntje.
pi_33727949
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Haha inderdaad, voetbalzone moet zich doodschamen
ach als het aan voetbal zone lag hadden we 45 contractspelers
pi_33728427
quote:

[..]

Niet voor niets dat Chelski hem wilde hebben .
Het is wel degelijk een groot talent.
-
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:36:46 #282
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33728575
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wel vreemd dat hij geen kans krijgt in het eerste gezien het buitenspelers probleem of denken jullie dat blind aan 4-4-2 gaat vasthouden 2e seizoenshelft?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33728588
Laten we die Goossens niet te veel een stempel 'groot talent' geven, gewoon lekker even in de luwte houden, hij is 17. Kan nog alle kanten op met hem...
pi_33728600
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom speelt hij niet bij Ajax dan? Of zijn de huidige buitenspelers beter?
pi_33728623
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij speelt bij Ajax.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33728642
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:36 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wel vreemd dat hij geen kans krijgt in het eerste gezien het buitenspelers probleem of denken jullie dat blind aan 4-4-2 gaat vasthouden 2e seizoenshelft?
Blind gaat met KJH lekker een paar wedstrijdjes rommelen in 4-3-3, en zo nog meer punten te verspelen. Daarna stapt hij weer terug naar 4-4-2 met KJH en Charisteas. En dan wint Ajax de playoffs..
pi_33728671
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij speelt bij Ajax.
niet zo bijdehand
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:43:25 #288
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33728808
quote:

[..]

Dus toen De Guzman nog in A1 stond was het geen toptalent?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33728822
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

het idee van een talent is dat deze zich nog gaat ontwikkelen tot een topspeler. afhankelijk van hoever het talent is in zijn ontwikkeling kun je 'm al dan niet mee laten spelen bij wedstrijden van het eerste elftal... ik neem aan dat je ook niet had verwacht dat 'ie bij Chelsea ene Arjen Robben uit de basis zou hebben gehouden?

want waar is nu bij Feyenoord bijvoorbeeld een Biseswar? speelt Aissati nu bij PSV in de basis? nee, dat soort jongens zijn talenten, hele grote talenten zelfs, maar nu nog niet rijp genoeg voor de basis/het eerste elftal. en voor de ontwikkeling is het meestal niet goed om in een slecht draaiend elftal (Ajax in de eerste seizoenshelft) te debuteren, zeker als je nog maar 17 bent... voor Ajax valt te hopen dat Goossens waar kan maken wat hij belooft te zijn, hetzelfde geldt voor Boerrigter en de andere talenten. maar laat ze tot die tijd lekker bij de beloften of junioren spelen!!!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33728823
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

niet zo bijdehand
Dan moet je hier maar niet komen.
Hij speelt nog niet omdat hij daar blijkbaar nog niet klaar voor is. Ieder talent zijn eigen weg naar boven alsjeblieft.
In Southern Sun
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:45:20 #291
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33728867
Kunnen we het over iets anders hebben?
pi_33729046
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

want waar is nu bij Feyenoord bijvoorbeeld een Biseswar?
Is pas 17 en valt af en toe in, en staat bij het 2de altijd in de basis.

Hoeveel heeft Ajax trouwens voor Boerrigter betaald aan Twente?
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:51:16 #293
108558 Messenga
pi_33729058
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Transfervrij gok ik evt. opleidingskosten.
pi_33729070
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Messenga het volgende:

[..]

Transfervrij gok ik
Iets van opleidingskosten toch?
pi_33729103
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Helemaal niks, want volgens mij had ie geen contract bij Twente. Of misschien een paar tientjes.
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:53:06 #296
108558 Messenga
pi_33729122
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat editte ik al.
pi_33729235
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

leve de retorische vraag!!!

maar je snapt dus wel wat ik bedoel. ik ken Goossens alleen van het Eurosport-WK (onder 17?) afgelopen zomer (daar was 'ie toch, of ben ik nu in de war). de jongens daar kunnen fantastisch voetballen, maar hebben in de Eredivisie, op een enkele uitzondering na misschien, (nog) niks te zoeken.. lang leve de beloftencompetitie
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_33729552
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef PLAE@ het volgende:

Kunnen we het over iets anders hebben?

Over het aanstaande kampioenschap waarvan de basis nu gelegd wordt.
Of moet ik CL-zege zeggen?
In Southern Sun
pi_33729622
Laten we het op CL-winst en Bekerwinst houden voorlopig.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33729737
Babel kan naar NEC word hier net uitgezonden op TV Gelderland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')