Maargoed, Rubbereend, het ging dus over Boerrigter. Ik heb een lezing gehad van Erik ten Hag, die beaamde dat hij Boerrigter niet zo heel speciaal vond. Al vond hij het jammer dat hij voor niks kon vertrekken naar Ajax (en velen met hem). Een vriend van mij speelt momenteel in het 2e elftal van Twente, die vind hem ook niks bijzonders, zoals de hele twenteselectie ook Gerritsen niks vind ( daar zit een beetje speculatie bij, maar van enkele spelers weet ik het zeker) Die kameraad heeft dus ook nog met hem gespeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef rubbereend het volgende:
leuk, allemaal klaar met elkaar, dan mag iedereen het weer over ajax gaan hebben ipv zich druk maken over het hoe en wat van elkaar
Heeft Plae@ gelijk in is blijkbaar een van de weinige die WEL goed op de hoogte is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
t is toch zo dat er bij de graafschap wel wat veranderd is laatste 2 jaar.
laten we hopen dat cafu nu al verkocht wordt, kan ie daar meteen heen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Trabelsi naar Milan?
Ach ik vind het een beetje overtrokken... Ze hebben de laatste jaren thuis een paar goede acties gehad. Onder andere tegen ons. Maar uit is het nog steeds niks...quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heeft Plae@ gelijk in is blijkbaar een van de weinige die WEL goed op de hoogte is.
Dat lijkt me ook wel, goede optie. Die jongen komt tenminste aan voorzetten toe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:24 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand wat in wat voor formatie Dortmund speelt onder Van Marwijk? Als Pienaar en wellicht ook De Jong daar tekenen, valt misschien David Odonkor wel buiten de boot.
Dat zou best een goede rechtsbuiten kunnen zijn voor Ajax, lijkt me.
Nog nooit van gehoord, typische rechtsbuiten? Mijns inziens hebben we meer behoefte aan een linksbuiten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel, goede optie. Die jongen komt tenminste aan voorzetten toe.
Dit beeld hebben veel mensen, maar volgens mij hebben ze genoeg potentie lopen voor op links.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, typische rechtsbuiten? Mijns inziens hebben we meer behoefte aan een linksbuiten?
Ik weet het ook niet, maar wellicht willen ze deze spelers wat rustiger brengen om de kans op slagen groter te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht dat onder Blind er wel veel jeugdspelers zouden doorbreken, maar dat valt toch vies tegen. Waarom die Goossens of Boerrigter niet een keer opstellen?
quote:Vermaelen voelt zich geen basisspeler, Belg gelooft nog in landstitel 5 januari 2006
Ajacied Thomas Vermaelen laat deze week in Voetbal International weten dat hij zich nog geen basisspeler voelt. De Belg heeft gedurende de eerste seizoenshelft geruisloos een plaats binnen de eerste elf van trainer Danny Blind afgedwongen en is niet voornemens zijn plek af te staan. "Op dit moment speel ik, maar de serie wedstrijden is nog te kort om mezelf basisspeler te noemen", aldus Vermaelen.
"Je bent in mijn ogen pas basisspeler als een trainer maandenlang voor jou kiest", vervolgt de verdediger. "En dat is nog niet het geval geweest. Bij RKC Waalwijk was ik vorig seizoen basisspeler, daar speelde ik altijd als ik fit was. Dat is bij Ajax nog niet het geval. Dat halve seizoen in Waalwijk is voor mij heel belangrijk geweest. Bij RKC had ik het volste vertrouwen van de trainer en dat zag je terug in mijn spel. Ik heb daar heel veel geleerd. Hard werken en je best doen is daar het belangrijkst. Het is een heel warme vereniging, ik kijk met fijne gevoelens op die periode terug."
Vermaelen erkent dat de scherpte en inzet de afgelopen weken wel eens ontbraken bij Ajax. "Zeker! In een aantal wedstrijden ontbrak de scherpte en dat is dodelijk. Voor mij is inzet en scherpte de basis van een goed resultaat. Als prof moet je elke wedstrijd ingaan met het idee dat je moet winnen en dat hebben wij in een aantal duels niet uitgestraald. Je moet voor honderd procent bezig zijn met een wedstrijd. We hebben een aantal wedstrijden gewoon slecht gespeeld. Natuurlijk is de sfeer minder als je niet wint, maar wat goed was is dat we elkaar nooit verwijten hebben gemaakt. In de kleedkamer is er nooit naar elkaar gewezen."
De twintigjarige jongeling denkt niet dat de betere resultaten van Ajax samenhangen met zijn entree in de basis. "Dat lijkt me niet, want we hebben ook verloren met mij in het veld. Ik denk vooral dat het komt doordat we eindelijk inzagen dat het echt de verkeerde kant op ging. Als het voetballend niet loopt, moet je vechten voor de punten en dat doen we nu. Er moet niet te veel ophef worden gemaakt over het spelen met twee spitsen. De trainer kiest even voor iets anders omdat hij denkt dat je op die manier wedstrijden kunt winnen. Door de verhalen lijkt het dat er een grote verandering heeft plaatsgehad, maar dat valt wel mee. Ajax is groot geworden met 4-3-3 en is in dat systeem heel succesvol geweest, maar je moet wel de spelers ervoor hebben om het goed uit te kunnen voeren."
Vermaelen is naar eigen zeggen niet bang voor Adriano, de spits van Internazionale waar hij eind februari wellicht de strijd mee moet aangaan. "Ik denk dat iedereen wel weet dat hij snel is, fysiek sterk en een goed linkerbeen heeft. Het zal moeilijk worden om hem aan banden te leggen. Ik zie er niet tegenop, ik vind het een uitdaging. Van zulke duels kun je alleen maar beter worden als jonge voetballer."
De voorstopper maakt zich geen zorgen om de belangstelling die Ajax heeft getoond voor Joris Mathijsen. "Een topclub moet toch meer dan één goede speler voor een positie hebben? Ik maak het beleid niet. Er is voldoende vertrouwen in me, want ze hebben me niet voor niets tot 2010 laten bijtekenen. Je kunt geen basisplaats eisen, dat kan niemand. Ajax geeft me geen contract tot 2010 om me vervolgens op de bank te zetten. Ik besef dat je er bij een topclub nooit meteen kunt staan als jonge kerel. Het is gewoon niet mijn stijl onvrede naar buiten te brengen. Natuurlijk was ik ook niet blij met mijn plaats op de bank, maar dat heb ik alleen kenbaar gemaakt aan de mensen die dat moesten weten."
Een eventuele landstitel heeft Vermaelen nog niet uit zijn hoofd gezet. "De ontwikkeling van het team stemt me tevreden. We winnen weer wedstrijden en op de ranglijst ziet het er weer stukken beter uit voor Ajax. We zijn nog niet uitgeschakeld. Het kampioenschap zal moeilijk worden, maar ik heb het in ieder geval nog niet opgegeven."
Ik weet het niet zeker, maar misschien komt dat omdat ze niet in de A1 spelen.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb Goossens en Boerrigter nog nooit zien spelen, maar als ik dit topic zo door lees moeten ze wel goed zijn. Alleen ze staan niet in de lijst met de beste 54 A1 jeugd spelers.
http://files.datawire.nl/(...)_Nike_A-junioren.pdf
En zo hoort hetquote:
Als je nou ff 2 posts erboven had gelezen, had je gezien dat ik die vraag stelde of ze wel in de A1 spelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar misschien komt dat omdat ze niet in de A1 spelen.....![]()
![]()
Des te dommer vind ik je opmerking......quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je nou ff 2 posts erboven had gelezen, had je gezien dat ik die vraag stelde of ze wel in de A1 spelen![]()
Nog dommer is jou opmerking, want Goossens speelt volgens ajax.nl nog in de A1. Geen toptalent dus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Des te dommer vind ik je opmerking......
Heb je positief antwoord gehad op die vraag dan en zelf zoeken is te moeilijk voor je...?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha geen toptalent....
Toegegeven je kan soms wel lachen met jou
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Als het zo'n goed talent als de Guzman, Affelay of Aisatti was geweest dan had hij al wel in Ajax 1 gestaan![]()
Haha inderdaad, voetbalzone moet zich doodschamenquote:
ach als het aan voetbal zone lag hadden we 45 contractspelersquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Haha inderdaad, voetbalzone moet zich doodschamen
Niet voor niets dat Chelski hem wilde hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Als het zo'n goed talent als de Guzman, Affelay of Aisatti was geweest dan had hij al wel in Ajax 1 gestaan![]()
Wel vreemd dat hij geen kans krijgt in het eerste gezien het buitenspelers probleem of denken jullie dat blind aan 4-4-2 gaat vasthouden 2e seizoenshelft?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet voor niets dat Chelski hem wilde hebben.
Het is wel degelijk een groot talent.
Waarom speelt hij niet bij Ajax dan? Of zijn de huidige buitenspelers beter?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet voor niets dat Chelski hem wilde hebben.
Het is wel degelijk een groot talent.
Hij speelt bij Ajax.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom speelt hij niet bij Ajax dan? Of zijn de huidige buitenspelers beter?
Blind gaat met KJH lekker een paar wedstrijdjes rommelen in 4-3-3, en zo nog meer punten te verspelen. Daarna stapt hij weer terug naar 4-4-2 met KJH en Charisteas. En dan wint Ajax de playoffs..quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wel vreemd dat hij geen kans krijgt in het eerste gezien het buitenspelers probleem of denken jullie dat blind aan 4-4-2 gaat vasthouden 2e seizoenshelft?
Dus toen De Guzman nog in A1 stond was het geen toptalent?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
het idee van een talent is dat deze zich nog gaat ontwikkelen tot een topspeler. afhankelijk van hoever het talent is in zijn ontwikkeling kun je 'm al dan niet mee laten spelen bij wedstrijden van het eerste elftal... ik neem aan dat je ook niet had verwacht dat 'ie bij Chelsea ene Arjen Robben uit de basis zou hebben gehouden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom speelt hij niet bij Ajax dan? Of zijn de huidige buitenspelers beter?
Dan moet je hier maar niet komen.quote:
Is pas 17 en valt af en toe in, en staat bij het 2de altijd in de basis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
want waar is nu bij Feyenoord bijvoorbeeld een Biseswar?
Transfervrij gok ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is pas 17 en valt af en toe in, en staat bij het 2de altijd in de basis.
Hoeveel heeft Ajax trouwens voor Boerrigter betaald aan Twente?
Helemaal niks, want volgens mij had ie geen contract bij Twente. Of misschien een paar tientjes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iets van opleidingskosten toch?
Dat editte ik al.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Iets van opleidingskosten toch?
leve de retorische vraag!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is pas 17 en valt af en toe in, en staat bij het 2de altijd in de basis.
Hoeveel heeft Ajax trouwens voor Boerrigter betaald aan Twente?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |