Logisch beleid? Neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft Angelos Harry Charisteas gekocht op basis van zijn goede EK, aangezien hij nog maar 25 jaar is en dit seizoen een goed gemiddelde heeft, zal Ajax voor hem het meest vangen. Als ik technisch directeur bij Ajax was, zou ik KJH nooit hebben gehaald, maar die 10 miljoen hebben geïnvesteerd in fatsoenlijke buitenspelers, want nu hebben we vijf spitsen onder contract staan, terwijl we 4-3-3 willen gaan spelen. Logisch beleid?
quote:"Transfer Rosales klinkklare onzin"
Een transfer van Mauro Rosales bij Ajax is klinkklare onzin. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel als reactie op berichten in de media dat FC Porto de Argentijnse rechtsbuiten zou willen overnemen.
Van Geel heeft zelfs contact opgenomen met Co Adriaanse, de huidige trainer van Porto. Die liet weten niet in de markt te zijn voor Rosales.
Ondanks dat de Argentijn de eerste helft van het seizoen weinig speelde, wil Ajax de aanvaller niet laten gaan. Volgens Van Geel is de club tevreden en is de Argentijn belangrijk voor het systeem dat Ajax wil spelen.
Oftewel: Rosales krijgt zeker weten nog een kans. Logisch, welke andere buitenspelers heeft Ajax op dit moment?quote:
wordt niet echt lekker geseedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:56 schreef TerroRobbie het volgende:
overview of all the importants moment of ajax in the year 2005, dutch spoken
torrent link: http://www.ultrasuid.com/video/jaaroverzicht2005.rar.torrent
Dat zou kwalijk en sensatiegericht zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef F1Bas het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af waarom nu.nl en at5 hun nieuws van goal.com vandaan halen
Moet lukkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef S-Two het volgende:
Real Madrid heeft voor een halfjarig contract van Cassano ook nog 5 mln euro op tafel gelegd. Met een beetje mazzel kunnen we dus nog iets van 2 mln vangen voor De Jong.
Moet je nagaan dat ze goal.com zelf als bron opgeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou kwalijk en sensatiegericht zijn.
An sich is dat best frapant ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:58 schreef TC03 het volgende:
Charisteas vorig jaar gekocht voor ¤5 miljoen (!), en nu mag ie alweer weg.
Dom hé.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:58 schreef TC03 het volgende:
Charisteas vorig jaar gekocht voor ¤5 miljoen (!), en nu mag ie alweer weg.
Zoals ik al schreef, dat zijn de vruchten van wanbeleid... Er is gewoon al tijden geen slimme beslissing meer genomen, en nu moeten ze iets..quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dom hé.
Nog dommer is om vervolgens Rosenberg te kopen voor 7 miljoen, terwijl Heerenveen in de zomer 6 miljoen vraagt voor Huntelaar.
En een halfjaar later koop je Huntelaar voor 9 miljoen.
Ik snap het niet.
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef S-Two het volgende:
Real Madrid heeft voor een halfjarig contract van Cassano ook nog 5 mln euro op tafel gelegd. Met een beetje mazzel kunnen we dus nog iets van 2 mln vangen voor De Jong.
Wat denken jullie serieus nog te kunnen vangen voor Charisteas?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:56 schreef El_Bassie het volgende:
Blijven seeden die hoogtepunten mannen!
Ik vind het trouwens niet zo gek om Charisteas te verkopen, hij is de spits met de minste potentie die naar verhouding het meeste zal opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |