En deze vrouw draagt een positief steentje bij??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:29 schreef Super7fighter het volgende:
We kunnen Jort Kelder, wijlen Theo van Gogh, AHA, Ellian, Pim Fortuyn e.a bedanken voor de sfeer die ze in Nederland verder hebben verslechterd. Bedankt jongens.![]()
Kijk en hiermee begint al het gezeik he. Ze heeft BESLOTEN om dat te gaan doen. Dit is gewoon provoceren wat ze doet. Daar gaat het al die lui om, enige Nederlandse woord dat ze kennen is volgens mij Dizzkriminazzziquote:De vrouw besloot op een gegeven moment, aldus een woordvoerster van de CGH, op haar werk een hoofddoek te dragen.
Ja idd ze moeten zon vrouw op haar kwaliteiten/werkzaamheden beoordelen... Denk je niet dat er voor het werk wat ze verricht 10 andere in de rij staan die niet zo miepen en dus productiever zijn? Ze moet blij zijn met het baantje wat ze heeft en als ze niet kan omgaan met de bedrijfsregels moet ze voor zichzelf gaan beginnen, dan kan ze immers zelf bepalen of en welke hoofddoek ze draagt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarentegen is het een kleine moeite voor Nettorama om de vrouw te beoordelen op haar kwaliteiten c.q. werkzaamheden i.p.v. het kleedgerei.²
Eens. Beide partijen zijn kinderachtig aan het zeiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Daarentegen is het een kleine moeite voor Nettorama om de vrouw te beoordelen op haar kwaliteiten c.q. werkzaamheden i.p.v. het kleedgerei.²
Ik verbaas me er altijd dat die mensen de weg ernaartoe zo goed weten te vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
En een werkneemster die meteen een klacht indient bij zo'n Commissie kan echt optieften.
Getuigt van een bar slecht arbeidsethos.
Voortaan ook politie maar in eigen kleding??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eens. Beide partijen zijn kinderachtig aan het zeiken.
Nee. Bedrijfskleding met een fatsoenlijke hoofddoek vind ik geen probleem.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Voortaan ook politie maar in eigen kleding??
Of de verpleegsters in vrijetijds zwart??
Wat een gelul. De enige die zeikt is die dame die gewoon een manier zoekt om niet te hoeven werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:24 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eens. Beide partijen zijn kinderachtig aan het zeiken.
Wat een aanname. De discriminatieclaim slaat als een tang op een varken. Maar iemand die zoveel werk maakt van een dergelijke zaak komt bij mij iig niet over als iemand die niet wil werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:38 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Wat een gelul. De enige die zeikt is die dame die gewoon een manier zoekt om niet te hoeven werken.
Verbazend ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:25 schreef ExTec het volgende:
Ik verbaas me er altijd dat die mensen de weg ernaartoe zo goed weten te vinden.
Het is het bestaansrecht van de commissie...quote:En dat het altijd instant in behandeling wordt genomen.
Het getuigt van een 'can-sue attitude' in plaats van een 'can-do attitude' en zo iemand zou ik ook absoluut niet in mijn bedrijf willen hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:43 schreef ShaoliN het volgende:
Maar iemand die zoveel werk maakt van een dergelijke zaak komt bij mij iig niet over als iemand die niet wil werken.
je hoort maar te accepteren wat je werkkleding is en achteraf niet gaan zeiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee. Bedrijfskleding met een fatsoenlijke hoofddoek vind ik geen probleem.
Ze maakt er natuurlijk een zaak van om met behoud van salaris / uitkering niet te hoeven werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een aanname. De discriminatieclaim slaat als een tang op een varken. Maar iemand die zoveel werk maakt van een dergelijke zaak komt bij mij iig niet over als iemand die niet wil werken.
ik dacht al waar is mijn inhoudelijke post geblevenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:29 schreef kLowJow het volgende:
Als je het verschil tussen een mening en een feit niet weet, beperk je dan a.u.b. tot de eerste categorie. Waardeloze generalisaties en commentaar daarop verwijderd.
Dat vind ik ook wel idioot, moet ik zeggen. Hier bij de appie zitten ze allemaal met een hoofddoek op. Sjonge, een simpele zwarte doek kan toch niet zodanig vloeken met de bedrijfskleuren dat ze geschorst moet worden?!quote:Het bedrijf schorste daarop de vrouw korte tijd
Grote Appies en Etossen hebben dat al lang.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef veldmuis het volgende:
Bedrijfshoofddoeken, geniaal!
Ja, zoals de politie, stewardessen etc etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef MakeLoveNow het volgende:
[..]
kutgezeik. hoofddoek draag je maar thuis. bovendien vind ik het behoorlijk asociaal staan om tijdens een baan waar je contact hebt met andere mensen een hoofddeksel te dragen. in de gehele westerse cultuur gaat dit in tegen de geldende etiquette.
Nou ik weet niet of je/jullie het opvalt, maar ik kom regelmatig erg sexie moslim meisjes tegen, met rose hoofdoeken of zee blauwe en nog meer rose kleren hebben ze aan en dan lopen ze op die schoentjes met zo'n kleine hak er onder. Volgens mij doen die wel aan sex voor het huwelijk(kan bijna niet anders).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Als het even kan, kies ik altijd een cassière zónder hoofddoek.
Dan heb je namelijk een grotere kans dat ze niet de prijs mompelt, en je wel beleefd in de ogen kijkt en een fijne dag wenst.
da's echt bullshit hoor, denk dat het meer aan je eigen negatieve gezichtsuitdrukking ligt... ik heb iig nog nooit verschil gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Als het even kan, kies ik altijd een cassière zónder hoofddoek.
Dan heb je namelijk een grotere kans dat ze niet de prijs mompelt, en je wel beleefd in de ogen kijkt en een fijne dag wenst.
Nee, da's mijn ervaring.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef Re het volgende:
da's echt bullshit hoor, denk dat het meer aan je eigen negatieve gezichtsuitdrukking ligt... ik heb iig nog nooit verschil gezien
Ik heb er geen problemen mee hoor, maar ik ga dan ook naar winkels waar redelijk word geselcteerd op communicatieve vaardigheden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, da's mijn ervaring.
Misschien moet je eens beter opletten.
mijn mening is dat het aan jouw negatieve instelling ligt, die meisjes worden gewoon getraind om klantvriendelijk te zijn en gewoon niet als een sjaggo voor die kassa gaan staan helpt ook flinkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, da's mijn ervaring.
Misschien moet je eens beter opletten.
Waarschijnlijk omdat dat een stuk prettiger zit dan het dikkere en stuggere katoen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat een gemiep ze kan voor de paar weken toch wel die hoofddoek op
verder waarom zou je 100% polyester willen hebben
en het zweet je hoofd afquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat een stuk prettiger zit dan het dikkere en stuggere katoen.
Wees blij dat zie niet om zijde of satijn vraagt.
Dat valt tegenwoordig wel mee met de polyesther stoffen hoor. Tis tegenwoordig redelijk ademend.quote:
Mijn mening is dat jij mij niet kent, en dus geen enkele zinnige opmerking kunt maken over hoe ik een kassameisje te woord sta of aankijk. Je praat poep. Aldus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:57 schreef Re het volgende:
mijn mening is dat het aan jouw negatieve instelling ligt, die meisjes worden gewoon getraind om klantvriendelijk te zijn en gewoon niet als een sjaggo voor die kassa gaan staan helpt ook flink
Ze kan voor die paar weken toch ook wel haar eigen hoofddoek op?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat een gemiep ze kan voor de paar weken toch wel die hoofddoek op
De meeste kassadames zijn naar mijn mening sowieso niet al te geïnteresseerd. Het is voor de meesten ook maar een bijbaan. En wat Re ook zegt, ik merk weinig verschil tussen een gehoofddoekte of een blonde. Ik heb wel eens een sjaggo hoofddoek gehad, maar ook wel eens een ontzettend domme blonde. En bij de appie zag had ik laatst een slome griet die helemaal onder de piercings zat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:02 schreef DennisMoore het volgende:
In mijn ervaring zijn de kassadames met hoofddoeken een stuk minder geïnteresseerd en minder klantvriendelijk.
Zie het probleem ook niet echt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze kan voor die paar weken toch ook wel haar eigen hoofddoek op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |