Oeh, snurk je dan ook? Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen, zout water opsnuiven vlak voor je gaat slapen????quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
LadyS ik ook!Maar van chocola schijnt je baby heel gelukkig te worden dusseuh
En over rare kwaaltjes gesproken: Ik had en heb weer een verstopte neus als ik slaap. En dan met name als ik op mijn linkerzij lig. Zou het helpen als ik iets 'omhoog' zou liggen?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Belana het volgende:
wel halfvolik wil eigenlijk niet weer 23 kilo aankomen
Dat excuus heb ik ook vaak gebruikt toen ik zwanger was, maar dat was daarna niet zo grappig meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:14 schreef dutchie het volgende:
LadyS ik ook!Maar van chocola schijnt je baby heel gelukkig te worden dusseuh
ik weet het niet precies omdat ik een beetje schommelde en nog een buikgriep heb gehad waardoor ik afgevallen was. Maar nog niet echt geloof ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:19 schreef sjak het volgende:
Zijn jullie nu al veel aangekomen? Ik ongeveer 2 kilo en gisteren werd me verteld dat het al aan mijn gezicht te zien was
dit is trouwens tussen het 1e en het 2e bezoek aan de vk. Ik heb geen weegschaal, dus ik weet niet hoeveel ik echt woog voor de zwangerschapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef LadyS het volgende:
Ik nog maar 1 kilo. Eigenlijk zou ik ook op de halfvolle chocomel overmoeten, om verdere schade te beperken
dan is de zwelling beter waarneembaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:23 schreef sjak het volgende:
Ik dacht dat je pas aan het einde gaat opzwellen (op de buik na dan...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |