Wij wilden in ieder geval een NT meting, maar tegenwoordig doen ze in het VU alleen nog de combinatietest. Tja, en zoals ik al schreef, ik ben een controlefreak dus ik wilde wel iets wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:10 schreef Belana het volgende:
Ow wat fijn sjak! heerlijk!
Ik heb ervoor gekozen om die test niet te doen trouwens.
Geweldig dat de uitslag goed wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:01 schreef sjak het volgende:
Dat lijkt me inderdaad een vreemd gezicht Miss-take. In het andere topic zag ik je buikje en wanneer werd die bij je vorige zwangerschap nu groter? Ik zie het nu bijna niet eens
IK heb het ook al in het speeltuinbankje gepost maar wil het hier ook even kwijt: de uitslag van de combinatietest is helemaal goed !
Dat klopt, in nederland is het aantal thuisbevallingen het hoogst van het westen. Ik dacht 30% ofzo? Nu heb ik het zelf helemaal niet op ziekenhuizen, dus wat mij betreft is dat prima. Maarvan wat ik gehoord heb doen ze in NL ook moeilijk doen met antimisselijkheidspillen en pijnbestrijding. Wat dat betreft vind ik dat de vrouw in kwestie wel wat meer zeggenschap zou mogen/moetne hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:02 schreef Tamea het volgende:
Tja, zangerschap wordt in Nederland gewoon als iets heel natuurlijks en niet-medisch benaderd. Volgensmij is nergens in de Westerse wereld het percentage keizersnedes zo laag en thuisbevallingen zo hoog. Verder zie je hier ook veel minder prenatale diagnostiek en onderzoeken dan in andere landen
ik heb een chocomelverslaving momenteelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Belana het volgende:
ik heb vanmiddag echt zoet/zure bommen gekocht
hahaha, ik ook!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb een chocomelverslaving momenteel
Ik heb nog steeds niet veel trek in wat dan ook. Had laatst een heerlijke maaltijd klaar gemaakt (volgens de anderen), na twee happen kon ik het niet meer wegkrijgen. Het vlees stonk en het smaakt vreemd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Belana het volgende:
ik heb vanmiddag echt zoet/zure bommen gekocht
dat zou wel een goede verklaring zijn ja. Ik had me er nooit zo in verdiept eigenlijk, want naast een nat kussen was er niks lastigs aan zeg maarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef sjak het volgende:
Het kan komen doordat het slijmvlies in je keel wat opgezwollen is (is zo bij alle zwangeren).
Ik heb het niet (erger dan anders).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |