Oohhh, dus dat is waarschijnljik die rugpijn/bilpijn. Ik had er nog niet zoveel last van dt ik naar de huisarts ben geweest. Goh, zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
ow sorry partychickie. Een Ischias is een beklemde zenuw in de bil. Dit komt vanuit de lage rug doordat je lijf veranderd in de zwangerschap, er komt allemaal meer spanning op te staan. Het is wat je noemt een zwangerschaps ischias, dus het gaat weer over als de kleine er is over het algemeen. Je kunt er weinig aan doen, niet te veel tillen, niet te veel in 1 houding zitten/staan/lopen, maar alles zoveel mogelijk afwisselen. Je (rug)spieren trainen.
sterkte!
Ja dat had ik dus ook. Ik vond het niet erg genoeg om te melden. Ik dacht zou wel gewoon mijn bekken zijn ofzo. MAar soms in bed doe thet toch aardig zeer zodat ik neit meer kan omdraaien, dus wilde het bij volgende bezoekje wel ff aankaarten. Maar nu wee tik in elk geval wat het is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef waterbeest het volgende:
[..]
Oohhh, dus dat is waarschijnljik die rugpijn/bilpijn. Ik had er nog niet zoveel last van dt ik naar de huisarts ben geweest. Goh, zo leer je nog eens wat.
Er is dus nog hoop! Fijn om te lezen, want ik heb net 12 uur geslapen en werd wakker van de wekker (die ik voor de zekerheid maar om half 12 had gezet, want ik moet straks naar de fysio..).quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Tamea het volgende:
Ik zag trouwens toen ik het linkje van BE naar die oude post over ischias las, dat Cattie nog steeds zo moe is. Dat had ik ook, nog tot een week of 3 geleden. Ik was al bang dat het 9 maanden zou gaan duren omdat het na de eerste 3 maanden nog niet over was, maar bij een week of 18 werd het bij mij wel stukken beter.
Ik had niet verwacht dat er al zo veel te zien was. Maar echt alles gewoon al. Strax gaan we naar mijn ouders, die zullen helemaal blij zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:35 schreef partychickie het volgende:
Mooi he die echo.. Ik vond de tweede nog mooier.. Je ziet alleen een skeletjemaar oh wat vind ik mijn beebsie mooi. Kan je nagaan als het eruit is...
Ik was bij de eerste echo bang dat er niks zou zitten, want zulke verhalen had ik al van te voren gelezen, maar er zat werkelijk een iniminie mensje.. Ik ben trouwens wel blij dat ik de echo met 13,5 week kreeg..
Nee ik toen ook niet. Daarom is een iets latere echo denk ik welmooi, maar goed met 20 weken krijg je er weer 1 dus dan zie je zelfs de oogjes en neusje enzo....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:07 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er al zo veel te zien was. Maar echt alles gewoon al. Strax gaan we naar mijn ouders, die zullen helemaal blij zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |