abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33758555
Fijn dat die nekplooimeting er goed uitzag Sjak. En huizen kijken is gaaf, veel plezier.

Ik kreeg net de schrik van mijn leven op de sportschool: ik ben de afgelopen week 1,3 kilo aangekomen. Echt bizar veel. En waar het gebleven is, geen idee Ik denk alleen dat ik mijn streven om onder de 100 kilo te blijven wel kan vergeten nu (en ja, ik weet dat zo'n streven toch niet heel reeël was, maar ik baal er toch van).
pi_33758832
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
ow sorry partychickie. Een Ischias is een beklemde zenuw in de bil. Dit komt vanuit de lage rug doordat je lijf veranderd in de zwangerschap, er komt allemaal meer spanning op te staan. Het is wat je noemt een zwangerschaps ischias, dus het gaat weer over als de kleine er is over het algemeen. Je kunt er weinig aan doen, niet te veel tillen, niet te veel in 1 houding zitten/staan/lopen, maar alles zoveel mogelijk afwisselen. Je (rug)spieren trainen.
sterkte!
Oohhh, dus dat is waarschijnljik die rugpijn/bilpijn. Ik had er nog niet zoveel last van dt ik naar de huisarts ben geweest. Goh, zo leer je nog eens wat.
De tijd is te kort, het leven te lang
pi_33759253
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef waterbeest het volgende:

[..]

Oohhh, dus dat is waarschijnljik die rugpijn/bilpijn. Ik had er nog niet zoveel last van dt ik naar de huisarts ben geweest. Goh, zo leer je nog eens wat.
Ja dat had ik dus ook. Ik vond het niet erg genoeg om te melden. Ik dacht zou wel gewoon mijn bekken zijn ofzo. MAar soms in bed doe thet toch aardig zeer zodat ik neit meer kan omdraaien, dus wilde het bij volgende bezoekje wel ff aankaarten. Maar nu wee tik in elk geval wat het is.
pi_33759627
girly! wat een mooie echo
Op de 9maandenbeurs ga ik ook weer een pretecho laten maken. Ik kan niet wachten Ik ben dan een week of 25, dus dat is precies mooi. En nu hopen dat deze baby kan maar geen leuke werktitel verzinnen Iemand suggesties? niet zo een slaapkop is als BabyS destijds Die was met geen mogelijkheid tot bewegen aan te zetten
pi_33759681
HAha nou mijn broer was altijd heel druk en ik juist niet, dus voor je tweede beeb is nog hoop ;')
pi_33760257
Jeah

Wij hebben net een echo gehad en ben zo opgelucht
Alles is gelukkig goed
Het was zo mooi, dat mondje, die armpjes met kleine handjes, de beentjes met kleine voetjes
Kon zelfs al zien dat ie vruchtwater aan het drinken was en het leek ook even of op zijn duim zoog.
Eerst lag ie mooi stil en daaarna begon ie als een gek te bewegen

Ik ben flieft

Nu wil ik dus ook wel in het lijstje: 4 augustus van MeNicole en ke2v2in dus

Oh ja zal kijken of ik de echo's vandaag of morgen online kan krijgen want ze zijn niet zo heel duidelijk!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_33760298
Wat lekker meNicole!!!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:07:46 #108
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33760367
Super, MeNicole! wat zullen jullie opgelucht en blij zijn! Geniet van 't goeie nieuws en de foto's!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:08:20 #109
81992 Githa
pi_33760393
MeNicole gelukkig zeg!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:11:47 #110
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_33760519
Jippie! Nu kunnen jullie tenminste vol goede moed verder! Een fijne zwangerschap en geniet van je foto's!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_33761123
heel erg fijn meNicole, zo'n geruststelling. gefeliciteerd, geniet er van!

sjak gefeliciteerd met de goede nekplooi! en succes met de huizenjacht/verkoop, komt vast allemaal goed.

en girly: mooi hoor! wat ET ook zei: ik vind 't ook een béétje engig altijd die 3d-echo-foto's maar 't is wel prachtig dat je zo al zoveel beter kunt zien hoe het kindje eruit ziet. super!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:44:03 #112
108648 cattie
lieve moeder
pi_33761596
Gefeliciteerd MeNicole met de echo , leuk dat je nu ook officieel in het lijstje staat!
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Tamea het volgende:

Ik zag trouwens toen ik het linkje van BE naar die oude post over ischias las, dat Cattie nog steeds zo moe is. Dat had ik ook, nog tot een week of 3 geleden. Ik was al bang dat het 9 maanden zou gaan duren omdat het na de eerste 3 maanden nog niet over was, maar bij een week of 18 werd het bij mij wel stukken beter.
Er is dus nog hoop! Fijn om te lezen, want ik heb net 12 uur geslapen en werd wakker van de wekker (die ik voor de zekerheid maar om half 12 had gezet, want ik moet straks naar de fysio..). Mijn bedje is mijn grote vriendje!

edit: de rest van dit bericht heb ik weggehaald, ik heb helemaal geen zin om te klagen. Ik heb dan wel pijntjes enzo, maar met beepje gaat alles prima en dat is toch het belangrijkst! Volgende week gaan we met de babykamer beginnen! Ik ben erg aan het nadenken over de kleuren, want geslachtsneutrale kleuren zijn toch lastig vind ik (we willen niet van te voren weten wat het wordt). Ik denk dat we het neutraal houden behalve de grote inbouwkast met allemaal deuren, die gaan we verschillende felle, vrolijke kleurtjes geven.

[ Bericht 22% gewijzigd door cattie op 06-01-2006 13:28:08 (zie edit) ]
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:54:09 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_33761952
MeNicole wat een heerlijk nieuws zeg!

En Girly wat een prachtige echo! Op wie die kleine dan ook zal lijken, het is gewoon een prachtig kindje en dat kan ook niet anders, want het is van jullie samen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_33762072
Gefeliciteerd MeNicole!!! Dat geeft weer goede hoop voor mijn echo van maandag, want stiekem vind ik het heeel eng
pi_33762140
Jippie, MeNicole ook in het lijstje
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:01:55 #116
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33762236
MeNicole, wat fijn voor jullie! Neemt zoveel zorg weg hè?
Sjak, ook gefeliciteerd met jullie goede meting.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:05:19 #117
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_33762349
MeNicole en Kevin wat goed he nu kunnen jullie echt gaan genieten

owlet maandag echo, spannend hoor.
ik heb vrijdag de 13e een echo ik weet niet of dat wel goed is
pi_33762709
MeNicole wat fijn
en sjak natuurlijk ook ook al heb je de officiele uitslag nog niet binnen
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:31:33 #119
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_33763401
Jee MeNicole, wat fijn! Gefeliciteerd.
pi_33763589
Mooi he die echo.. Ik vond de tweede nog mooier.. Je ziet alleen een skeletjemaar oh wat vind ik mijn beebsie mooi. Kan je nagaan als het eruit is...

Ik was bij de eerste echo bang dat er niks zou zitten, want zulke verhalen had ik al van te voren gelezen, maar er zat werkelijk een iniminie mensje.. Ik ben trouwens wel blij dat ik de echo met 13,5 week kreeg..
pi_33764611
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:35 schreef partychickie het volgende:
Mooi he die echo.. Ik vond de tweede nog mooier.. Je ziet alleen een skeletjemaar oh wat vind ik mijn beebsie mooi. Kan je nagaan als het eruit is...

Ik was bij de eerste echo bang dat er niks zou zitten, want zulke verhalen had ik al van te voren gelezen, maar er zat werkelijk een iniminie mensje.. Ik ben trouwens wel blij dat ik de echo met 13,5 week kreeg..
Ik had niet verwacht dat er al zo veel te zien was. Maar echt alles gewoon al. Strax gaan we naar mijn ouders, die zullen helemaal blij zijn
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_33765019
Wat een mooi echo LadyS! Ik blijf het apart vinden hoor, dat je het allemaal zo goed kan zien! Die echo foto's die wij hebben gemaakt blijf ik ook maar naar kijken
MeNicole wat fijn dat alles goed was op de echo! Ik hoop dat je nu lekker kan gaan genieten van je zwangerschap
Hier gaat alles gewoon lekker. Heb wel ergggg veel last van maagzuur, heb toch maar rennie gehaald... wou ik eerst niet echt aan maar deed uiteindelijk toch wel erg pijn. Voor wat betreft rugpijn, ik had verwacht dat ik meer last zou hebben omdat ik een gebroken heup heb gehad en normaal gesproken ook al wel last van mijn rug had. Maar gelukkig valt het me tot nu toe erg mee!Oh en ik las iets over slapen tot een uurtje of 12... nou dat kan ik ook heel goed hoor! Als het moet slaap ik de hele dag door, geen probleem Ben snel moe en ik weet bijna zeker dat dat zo blijft tijdens mijn zwangerschap, ik heb me er maar bij neergelegd. Wekker zetten heeft weinig zin, die mep ik uit en draai me weer ongestoord om Ik heb ook de luxe dat ik kan rusten wanneer ik wil en volgens mijn verloskundige is dat ook te merken aan de groei van de baarmoeder, die ligt een week voorop! Mini-onsje heeft dus voldoende ruimte om lekker op en neer te wiebelen en dat doet hij/zij dan ook wel Na een best grote verbouwing is de babykamer nu zo goed als klaar en wachten we tot 28 januari, dan mogen we de meubeltjes gaan halen Mag ik eindelijk gaan spoken!
pi_33765154
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:07 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat er al zo veel te zien was. Maar echt alles gewoon al. Strax gaan we naar mijn ouders, die zullen helemaal blij zijn
Nee ik toen ook niet. Daarom is een iets latere echo denk ik welmooi, maar goed met 20 weken krijg je er weer 1 dus dan zie je zelfs de oogjes en neusje enzo....

http://members.lycos.nl/prulletjes/hpbimg/baby3.jpg

Kleine mormeltje van mij met 20 weken
pi_33768888
iemand misschien ook enig idee hoe ik goedkoop aan geboortekaartjes komt, aangezien de prijzen echt schrikbarend zijn.
pi_33770899
zelf maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')