quote:
Dankje, dankje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:20 schreef remlof het volgende:
Mooie OP inderdaad!
*tweede biertje op werk openmaakt
Verveling Au., verveling.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:48 schreef Aurelianus het volgende:
Cerror, even tussendoor een vraagje. Waarom verwissel je om de dag je avatar?
Ik zet 'm wel even op Tyrone Koppel en dan verander ik 'm niet meer.quote:
Door jou moet de OP steeds aangepast worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zet 'm wel even op Tyrone Koppel en dan verander ik 'm niet meer.
Deze dus!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Door jou moet ik de OP steeds aangepast worden.. Ik zet hem wel op de icon die je nu hebt.
Waar is de beste man van eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zet 'm wel even op Tyrone Koppel en dan verander ik 'm niet meer.
Done.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:06 schreef nixxx het volgende:
hey.. dat betekent dat ik geen enge ziektes krijg [14.gif]
Dat was ik, hihi.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:11 schreef Aurelianus het volgende:
Teveel kutklonen.
Ach man.. je bent er zelf een..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:11 schreef Aurelianus het volgende:
Teveel kutklonen.
janetjequote:
quote:
Ik walg dan ook van mezelf.quote:
quote:
Je sais ça, jeune fille.quote:
Zeer begrijpelijk...quote:
Dat laat ik liever anderen doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk...
Hmm.. don't beat yerself up over it...
nou.. mij niet hoor....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]Néé!! Dat was me nog heul niet opgevallen...
Daarnaast staan er wat lieden dubbel in.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heel goed en onbescheiden dat je eigen icon als eerste komt trouwens
Zeg, die icons zijn een creatie van Litso hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heel goed en onbescheiden dat je eigen icon als eerste komt trouwens
Ter opvulling.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Daarnaast staan er wat lieden dubbel in.
Och ja, doe maar zo. Met dat duimpje naar beneden. Zo. Enzo.quote:
Je moet het niet persoonlijk opvatten. Heb je een probleem met je ego?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Och ja, doe maar zo. Met dat duimpje naar beneden. Zo. Enzo.
Moest je dan van één iemand alle kloons pakken?quote:
Op-vul-ling.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moest je dan van één iemand alle kloons pakken?
Nee hoor, ik vind het prima zo. Nu: douchen en eten. Tabak!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat laat ik liever anderen doen.
*evil naar nixxx' biertje kijkt..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. mij niet hoor....* nixxx fluistert tegen zijn grolschje dat janetje gemeen is
Nee, ik profileer mezelf gewoon graag als labiel figuur op internetfora.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet het niet persoonlijk opvatten. Heb je een probleem met je ego?
Mits boksbeugels.quote:
Waarom zou je willen dat mensen een verkeerd beeld van je hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:24 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nee, ik profileer mezelf gewoon graag als labiel figuur op internetfora.
Zeg, wat zijn we weer gul.quote:
Mwah.. das minder...quote:
Zodat een vijandige overname van dit forum als onverwacht komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat mensen een verkeerd beeld van je hebben?
Nou, dat is van vanaf nu niet langer onverwacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:27 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zodat een vijandige overname van dit forum als onverwacht komt.
Ach.. wie leest er nou in BeF...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, dat is van vanaf nu niet langer onverwacht.
Dat is inderdaad de volledige.. overhulde, niet te missen, absolute en totale waarheid...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:32 schreef Aurelianus het volgende:
Tevens wordt ik toch niet serieus genomen.
Ohja, de hoeveelheid views wordt veroorzaakt door wanhopige F5'ende BeF-ers.quote:
En door Dago..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ohja, de hoeveelheid views wordt veroorzaakt door wanhopige F5'ende BeF-ers.
Kijken of z'n sletje nog post.quote:
Ze heeft wel een leuk tagje ja...quote:
ok dan... jij ook 1. maar janetje niet .. want die maakt ze bang.. biertjes zijn net mensenquote:
Ik zal jou eens bang maken..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok dan... jij ook 1. maar janetje niet .. want die maakt ze bang.. biertjes zijn net mensen
kom maar op ukkiequote:
Hmmm... Delft....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom maar op ukkie
p.s. het zijn nog halve liters ook heheheh
vlakbij het station ook nog eensquote:
Daar ben ik niet al te lang geleden nog geweest...quote:
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen zeg...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef nixxx het volgende:
maar niet bij mij
dan had je mijn zelfgebrouwen bier kunnen proberen mutsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen zeg...
Hij wil je.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen zeg...
En dan weer naar huis in een lijkzak?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan had je mijn zelfgebrouwen bier kunnen proberen muts
nee.. hier in de koelcelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan weer naar huis in een lijkzak?
Jij ookquote:
Klinkt fripsjes...quote:
Ik wil hem niet.quote:
quote:
quote:
Waarom zeg je het dan.quote:
Ghehehe.. begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?quote:
Hoe subtiel ook, ik trap er niet in!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe.. begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
Goddomme.. wat nou subtiel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe subtiel ook, ik trap er niet in!
En ik ga nu bier halen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:55 schreef nixxx het volgende:
5 kratten grolsch beugels en je mag haar hebben cerror
Oeh.. wat ben ik veel waard...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:57 schreef nixxx het volgende:
ow en een pak kroketten
zeg... ik wil wel bier hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Oeh.. wat ben ik veel waard...
Als je nou Hollandia had gezegd had ie het zeker niet gedaan hoor nixxx
Met een nieuw icoontje ben jij ineens zelfverzekerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goddomme.. wat nou subtiel?
You want me and you know it..
Neuh.. ben nogsteeds dezelfde onzekere, fragiele en bij tijde frigide trut...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Met een nieuw icoontje ben jij ineens zelfverzekerd.![]()
![]()
Oh ja, bier halen.
En hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ben nogsteeds dezelfde onzekere, fragiele en bij tijde frigide trut...
Maar ik geloof nogsteeds dat de waarheid altijd gezegd mag worden![]()
Ervaringquote:
Iedereen gelijke rechten, hoer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok dan... jij ook 1. maar janetje niet .. want die maakt ze bang.. biertjes zijn net mensen
Sletje van me.. wat zeg je dat toch liefquote:
quote:
Ik gun jou gewoon ook een biertje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sletje van me.. wat zeg je dat toch lief
De ironie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
vooraf betalen... als ik dan toch een hoer moet zijn laat ik me nog niet naaien
Het spookt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:15 schreef Janetje het volgende:
Goddamn.... Nou is de lamp op de hal hier ook al gesprongen..![]()
Nou heb ik bijna nergens licht meer...
quote:
Dénk je, ja.quote:
quote:
Als het zover is, pics hè? Pics.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
!
Naja.. ik ben gelukkig alleen thuis..
Dat spook kan me in ieder geval in alle rust aan stukken scheuren..
Ik zal mn camera klaar leggen.. en een briefje met instructies erbij..quote:
Nu heb je trouwens gelijk weer wat te doen voor als je je verveelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal mn camera klaar leggen.. en een briefje met instructies erbij..
Voor de politie.. enzo..
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu heb je trouwens gelijk weer wat te doen voor als je je verveelt.. Brakke webcamfoto's maken waarop je doet alsof je verslonden wordt door een spook.
.
* rompompom herinnert zich een foto van Insoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu heb je trouwens gelijk weer wat te doen voor als je je verveelt.. Brakke webcamfoto's maken waarop je doet alsof je verslonden wordt door een spook.
.
Oh, ik ben zo goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is een goed plan!!!!
Ga ik zo even doen!
Ik herinner het me niet, vertel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom herinnert zich een foto van Inso![]()
Ik doe het wel via MSNquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo goed..
[..]
Ik herinner het me niet, vertel?.
quote:
Ja, het mag dan wel ergens een keertje zijn gepost op FOK!, maar ik weet niet hoe ze er nu tegenover staan. Geen zin in een ban ofzoquote:
Stift es op met zo'n linkjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef Het_hupt het volgende:
Enge ziekten kunnen ook door drank ontstaan![]()
Alleen voor sterke magen![]()
Foto's van een user posten zonder toestemming is sowieso niet toegestaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, het mag dan wel ergens een keertje zijn gepost op FOK!, maar ik weet niet hoe ze er nu tegenover staan. Geen zin in een ban ofzo
Oh ja fuck ik moest nog dingen doen vandaag. Vergeten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:45 schreef Misstique het volgende:
Jullie ook zo'n heerlijcke kudtdag gehad?
Wel als het al op het FOK!-domein staatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Foto's van een user posten zonder toestemming is sowieso niet toegestaan..
Nee. Hoewel ik het overgrote deel gemist heb wegens een hardnekkig comateuse status van mijn geest en tevens lichaam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:45 schreef Misstique het volgende:
Jullie ook zo'n heerlijcke kudtdag gehad?
Het is te laat om een brief te postenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja fuck ik moest nog dingen doen vandaag. Vergeten.
Ik laat het mijn moeder morgen wel doen. Ze wou het vandaag ook doen maar ik was vastbesloten het zelf te doen, "ik zit morgen toch de hele dag niets te doen thuis".quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is te laat om een brief te posten
En dat heb je de hele dag ook volgehoudenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik laat het mijn moeder morgen wel doen. Ze wou het vandaag ook doen maar ik was vastbesloten het zelf te doen, "ik zit morgen toch de hele dag niets te doen thuis"..
Psies. Heerlijk, dat niets doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat heb je de hele dag ook volgehouden
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Schop, hoeren.
Whaha.quote:
Wat hebben die arme wezens misdaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
Schop, hoeren.
Nogmaals: Geniaalquote:
quote:
Donequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
.
superquote:
Ik heb nooit gezegd dat het iets negatiefs is als ik iemand een hoer noem?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat hebben die arme wezens misdaan?
Waarom moeten we ze schoppen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het iets negatiefs is als ik iemand een hoer noem?.
Ik schop ze!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waarom moeten we ze schoppen dan?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Primitief neushaar epileren met DL..
Verder niks tegen je hoor.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Primitief neushaar epileren met DL..
Ook niks metquote:
Sssst.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En ik heb nog wel geen screens gemaakt gisteravond.
True, true.quote:
Geef er anders gelijk een linkje bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef Janetje het volgende:
Topics over je spookvrienden openen in US is tof...
Van cerror gekriegenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
janetje toffe avatar 14.cool
da was tof!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef rompompom het volgende:
Negen uur, ik ga es kijken hoe het met StarCraft is gesteld bij Battle.net
ik ben toch niet alleen!quote:
van wie was dat nummer ook alweer?quote:
Geen idee, ik luister alleen naar housequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
van wie was dat nummer ook alweer?
You're never alone, never aloohoone
Echniequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister alleen naar house![]()
Okay, soms een beetje snoeiend harde rockmuziek danquote:
Snerpende Snaren Schreeuwen Schrijnende Strepen over de Ziel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, soms een beetje snoeiend harde rockmuziek dan![]()
*kraskrasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Snerpende Snaren Schreeuwen Schrijnende Strepen over de Ziel.
Je luistert naar Twarres? Dido?quote:
Ik zou ervan gaan krassen hoor.quote:
Dat doe ik alleen bij Frans Bauerquote:
Kras je even met mij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij Frans Bauer![]()
Ben niet bekend met zn muziek sorryquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kras je even met mij?
Hou een scherf voor me vrij
I envy you. God I envy you.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben niet bekend met zn muziek sorry
Noooo, you know about how I envy your clothes.quote:
And so you shallquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Noooo, you know about how I envy your clothes.
Wish I were but a glove upon your hand, that I might toch that cheek
Hooooooooooooooooooooooooooooooofd, schouders knie en teen, knie en teenquote:
Ogen, oren, neuheus ehen mondquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooooooooooooooofd, schouders knie en teen, knie en teen
[insert random rijmend onderdeel]quote:
Whehehehehehequote:
quote:
Play it Sam, play... as time goes byquote:
again and again and againquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Play it Sam, play... as time goes by
Dark Helmet: What the hell am I looking at? When does this happen in the movie?quote:
Karamu, fiestaquote:
All night longquote:
ik begon net op gang te komenquote:
Nothing's gonna stop us nowquote:
Ain't no mountain high enoughquote:
When the goin' gets toughquote:
Wild horses could not drag me awayquote:
’cuz u had a pocket full of horsesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wild horses could not drag me away
Die ehm. Is stuuk? Vol?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef cerror het volgende:
Jezus zeg.
Jullie hebben beide MSN voor een dialoog hoor.
MSN zuigtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:58 schreef cerror het volgende:
Jezus zeg.
Jullie hebben beide MSN voor een dialoog hoor.
Idd, of yahoo, aim, irc, jabber etc etc.quote:
Moet je heen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:18 schreef Bizznitch het volgende:
godverdehoeren vroeg op morgen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Krantenwijk lopen!!!@!#!@@!EEEN!!@@
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]ik ga volgens mij de eerste worden die na 5 minuten al kapt met haar baan
dit is zooo niet leuk
Slaap na je ronde. Zo vroeg eruit zuigt, dus je blijft wakker, doet je ronde en gaat dan pitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]ik ga volgens mij de eerste worden die na 5 minuten al kapt met haar baan
dit is zooo niet leuk
En je hield niet van mensen die opscheppen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef cerror het volgende:
Ik kan best wel ok painten...
[afbeelding]
Hey, ik heb gelijk hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En je hield niet van mensen die opscheppen..
Dat was mijn idee ook al, werkte lekker vroeger.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Slaap na je ronde. Zo vroeg eruit zuigt, dus je blijft wakker, doet je ronde en gaat dan pitten.
Opscheppen is het ophemelen van iets, er zijn dus mensen die niet op kunnen scheppen maar wel zeggen dat ze goed zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En je hield niet van mensen die opscheppen..
Opscheppen is het bord voorzien van meer eten..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Opscheppen is het ophemelen van iets, er zijn dus mensen die niet op kunnen scheppen maar wel zeggen dat ze goed zijn.
Goed plan!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Opscheppen is het bord voorzien van meer eten..
Van het merk goedkopie, denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef cerror het volgende:
Wat is knakenpils nu precies?
Leffe is nou bijvoorbeeld niet bepaald knakenpils.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef remlof het volgende:
Wat maakt knakenpils anders dan 'overig'?
Schultenbrau, gouden Leeuw en meer van dat vocht-in-blik-waar-je-niet-dronken-van-wordt-maar-helse-katers-vn-krijgt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:55 schreef cerror het volgende:
Wat is knakenpils nu precies?
Ah ok, ik snap em... ik zou Bitburger ook niet daaronder indelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leffe is nou bijvoorbeeld niet bepaald knakenpils.
Juist.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leffe is nou bijvoorbeeld niet bepaald knakenpils.
Grolschquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Op het moment zuip ik heineken weg.. Heb nog maar paar flesjes grolsch en de heineken moet ook op.
Anderom die smileys.quote:
Kraakpanden zijn okay.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:03 schreef the900 het volgende:
Ik ben weer terug uit het kraakgeval.
Inderdaad.quote:
HJ is hemelsch..quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:10 schreef the900 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar Dommelsch en HJ komen nog hoger.
Alleen Oranjeboom weiger ik te drinken op voorhand. HJ is met afstand nummer één, Warsteiner is ook errrrug lekkerquote:
Hollandia ook!quote:
Onder andere over het doorhebben van klonen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:28 schreef Alice89 het volgende:
Hallo allemaal!
Waar gaat dit topic precies over?
Als je je laatste centen bijeen moet schrapen is dat nog net binnen te houden ja.quote:
Hey, leef je nog welquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:45 schreef Janetje het volgende:
Dat blikvoer van AH is doch absoluut níet ok..
All live is mortal.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
Leven is ook maar sterfelijk begrip.
Ik rook, dus ik leef.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
Leven is ook maar sterfelijk begrip.
Ik stook dus ik geef.quote:
Ik zoop, dus ik zweef.quote:
Beleef!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:03 schreef cerror het volgende:
Ik zuip dus ik .... er.... ???
Er hoort te staan: Ik vergeet...quote:
Ik slaap, dus ben dronken als een aap.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:05 schreef rompompom het volgende:
Ik lurk, dus ik snurk.
Het weer is nat, dus ik ben zatquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:07 schreef rompompom het volgende:
Het weer is guur, dus ik frituur.
Dat is niet aan jezelf, dat bepaalt de raad van elf.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zuipen en frituren tot falen, ik zal verdomme de ochtend niet meer halen.
{sub]voor de OP?[/sub]
Hij voelt zich wel erg "god" is het niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is niet aan jezelf, dat bepaald de raad van elf.
wat is dat nou?quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij voelt zich wel erg "god" is het niet?
Vandaar mijn commentaar. We moeten de OP een beetje in de gaten houden, quotes komen er nu echt niet zo makkelijk meer in.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, overigens geheel onterecht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen quotes toelaten als je moet pissen in je broek.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar mijn commentaar. We moeten de OP een beetje in de gaten houden, quotes komen er nu echt niet zo makkelijk meer in.
Een extra regel bij die andere tweequote:Op woensdag 4 januari 2006 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Alleen quotes toelaten als je moet pissen in je broek.
Janet onze echte BeFvrouw, de enige waar ik echt van hou(w).quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:22 schreef Janetje het volgende:
Zeg jullie met al dat rijmen.. verklap niet alle BeFgeheimen..
Jaja.. al dat BeFfen was even wenne.. nu voel ik mij toch echt de BeFlesbiènne..quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Janet onze echte BeFvrouw, de enige waar ik echt van hou(w).
Ah, spuit elf komt ook nog even kijken om te laten zien tot waar haar dichttalenten reiken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:22 schreef Janetje het volgende:
Zeg jullie met al dat rijmen.. verklap niet alle BeFgeheimen..
Bij zulcks een topickill, verdient de poster een euthenasiepil.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:41 schreef DeLeider het volgende:
WTF, na veel klikken kom ik er net achter dat oa Breuls de site van m'n werk gemaakt heeft
[/verveling]
En bij een spelfout bij euthanasie ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Bij zulcks een topickill, verdient de poster een euthenasiepil.
Ok, bewaart voor als de kanker erin ramt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
En bij een spelfout bij euthanasie ook.
2 pillen voor U dl.
Ik houd van je optimisme!quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok, bewaart voor als de kanker erin ramt.
Vroeger was ik pessimistisch, maar toen ik erachter kwam dat het kutters is om negatief te denken en dat denken bevestigd te zien, dan positief te denken en dan een kleine niet ingecalculeerde tegenvaller hebben ben ik maar zo gaan leven.quote:
Het zijn zetpillen trouwens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ok, bewaart voor als de kanker erin ramt.
Als ik dan toch verrot ga aan kanker kan dat er ook nog wel bij.quote:
Juist! Anderen betalen voor onze zorg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:10 schreef the900 het volgende:
Ik rook, dus ik ben beter dan anderen.
Ja, die enorme belasting op die rotzooi wordt daar op geen enkele manier voor gebruiktquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Juist! Anderen betalen voor onze zorg.
Dat valt in het niets vergeleken met de werkelijke kosten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, die enorme belasting op die rotzooi wordt daar op geen enkele manier voor gebruikt
Moet je meer roken, van chemokuur krijg je het warmquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:22 schreef the900 het volgende:
Ik heb het koud.
Niet, want je verliest je haar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Moet je meer roken, van chemokuur krijg je het warm
Slaap & sjouwze. In die volgorde.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:28 schreef DeLeider het volgende:
mjah ik ga slapen, morgen iemand helpen met verhuizen enzo.
Maar daar staat tegenover dat je het van binnen warm krijgt. En een muts op je knar zetten is snel gedaan natuurlijk.quote:
Zie mij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar daar staat tegenover dat je het van binnen warm krijgt. En een muts op je knar zetten is snel gedaan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |