quote:
Dankje, dankje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:20 schreef remlof het volgende:
Mooie OP inderdaad!
*tweede biertje op werk openmaakt
Verveling Au., verveling.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:48 schreef Aurelianus het volgende:
Cerror, even tussendoor een vraagje. Waarom verwissel je om de dag je avatar?
Ik zet 'm wel even op Tyrone Koppel en dan verander ik 'm niet meer.quote:
Door jou moet de OP steeds aangepast worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zet 'm wel even op Tyrone Koppel en dan verander ik 'm niet meer.
Deze dus!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Door jou moet ik de OP steeds aangepast worden.. Ik zet hem wel op de icon die je nu hebt.
Waar is de beste man van eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zet 'm wel even op Tyrone Koppel en dan verander ik 'm niet meer.
Done.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:06 schreef nixxx het volgende:
hey.. dat betekent dat ik geen enge ziektes krijg [14.gif]
Dat was ik, hihi.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:11 schreef Aurelianus het volgende:
Teveel kutklonen.
Ach man.. je bent er zelf een..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:11 schreef Aurelianus het volgende:
Teveel kutklonen.
janetjequote:
quote:
Ik walg dan ook van mezelf.quote:
quote:
Je sais ça, jeune fille.quote:
Zeer begrijpelijk...quote:
Dat laat ik liever anderen doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk...
Hmm.. don't beat yerself up over it...
nou.. mij niet hoor....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]Néé!! Dat was me nog heul niet opgevallen...
Daarnaast staan er wat lieden dubbel in.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heel goed en onbescheiden dat je eigen icon als eerste komt trouwens
Zeg, die icons zijn een creatie van Litso hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heel goed en onbescheiden dat je eigen icon als eerste komt trouwens
Ter opvulling.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:20 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Daarnaast staan er wat lieden dubbel in.
Och ja, doe maar zo. Met dat duimpje naar beneden. Zo. Enzo.quote:
Je moet het niet persoonlijk opvatten. Heb je een probleem met je ego?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:21 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Och ja, doe maar zo. Met dat duimpje naar beneden. Zo. Enzo.
Moest je dan van één iemand alle kloons pakken?quote:
Op-vul-ling.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moest je dan van één iemand alle kloons pakken?
Nee hoor, ik vind het prima zo. Nu: douchen en eten. Tabak!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat laat ik liever anderen doen.
*evil naar nixxx' biertje kijkt..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. mij niet hoor....* nixxx fluistert tegen zijn grolschje dat janetje gemeen is
Nee, ik profileer mezelf gewoon graag als labiel figuur op internetfora.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet het niet persoonlijk opvatten. Heb je een probleem met je ego?
Mits boksbeugels.quote:
Waarom zou je willen dat mensen een verkeerd beeld van je hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:24 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nee, ik profileer mezelf gewoon graag als labiel figuur op internetfora.
Zeg, wat zijn we weer gul.quote:
Mwah.. das minder...quote:
Zodat een vijandige overname van dit forum als onverwacht komt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat mensen een verkeerd beeld van je hebben?
Nou, dat is van vanaf nu niet langer onverwacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:27 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zodat een vijandige overname van dit forum als onverwacht komt.
Ach.. wie leest er nou in BeF...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, dat is van vanaf nu niet langer onverwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |