[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame To a place where suffering is just a game But everybody's scared of this place, they're staying away Your little house on Memory Lane.[/i]
Gemiddeld reactieniveau op de FP: [quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote] Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
betonvloerjudo'en, tandemdammen, pyjamazeiken, voorhuiden aan een goed doel doneren, edelherten verdrinken, op grote schaal eierduiken, coniferen roken, buikjodelen... dude ik heb te veel vrije tijd
Hierbij distantieer ik mij volledig van het bovenstaande.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing. Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide. Victory belongs to the most persevering
- Schietduiven kleien - 100 x 4 meter estafette - haringhappen (wel ijzeren hè )
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende: Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(