Jij moet eerst een VBL-award binnenslepen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komt er een Floyd Landis-award?
Ik kom nauwelijks in VBLquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij moet eerst een VBL-award binnenslepen.
Zal ik dat maar doen dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks in VBL. Al kan ik niet ontkennen dat ik buitengewoon leuk ben.
quote:
ik heb dat ook gehoordquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:42 schreef Spooky4u het volgende:
Bruce gaat het een en ander organiseren... Toch Bruce?![]()
Ik dacht net begrepen te hebben dat jij je ging opofferenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:42 schreef Spooky4u het volgende:
Bruce gaat het een en ander organiseren... Toch Bruce?![]()
Sympathiek.quote:
Inderdaad! Leuk!quote:
Ja!!!! Doen!!! Dan zijn ze gegarandeerd spraakmakender dan VBL. Wanneer maken jullie ze bekend, dan zorg ik dat ik bier en chips in huis heb voor de rellen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef pfaf het volgende:
Anders delen Mitt en ik gewoon de awards uit, zoals het een goede dictatuur betaamt.
Maakt het er wel een heeeeeeeeeel stuk makkelijker opquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef pfaf het volgende:
Anders delen Mitt en ik gewoon de awards uit, zoals het een goede dictatuur betaamt.
In een dictatuur kan ik die mooi winnen. Ik ben een groot fan van Jean-Paul Montoya en volgens mij weet het mod-team dat wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daar gaat de Montoya-award voor WEST.
kan ik ook mee levenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef pfaf het volgende:
Kan mij niet schelen, als er een Mart Smeets award is wil ik hem, das allesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef pfaf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |