quote:Black-Death:Huntelaar tegen Ajax-speler: "Wat doe je nu"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bartoli: Rafael Van der Vaart look-a-like, ingehuurd door huidig spitsenduo, probeert komst Klaas Jan Huntelaar naar Ajax te dwarsbomen
Mwanatabu: Nee Klaas-Jan, hoe je het ook wendt of keert, ik kus je kont niet!
EnGCatjuh: "Koop nu de Hunter-handschoen!"
"In de Hunter-handschoen blijft mijn hand altijd lekker warm!", aldus een charmante assistente.
numero_uno: KJH is van plan om een vliegende start te maken
het is je vergeven mn bestequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:54 schreef Black-Death het volgende:
Whoops, zag niet dat het vorige topic vol wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tevens tvp
Hihi: "Klaas-Jan, apport!"quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:29 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
Vandebussche kom maar met die bal ik neem hem wel aan in mijn mond
Voor het eerst in de geschiedenis speelden twee broers, aan elkaar geboren, voor twee verschillende teams!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:15 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
[b]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[/sub]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heeft v Persie nog een trainingsconcentratiekampje voor de boegquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:07 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Door di Canio geinspireerde van Persie oefent groet voor op het WK
Mimespelers gehinderd door glazen kooi tijdens voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:45 schreef Terreros85 het volgende:
[afbeelding]
Speler van 1.FC Kaiserslautern
Hij is echt mooi genomen jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:27 schreef SocialDisorder het volgende:
briljante foto trouwens
Luton - Liverpool zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:01 schreef Terreros85 het volgende:
ik stel de uitslag een half uurtje uit...te druk met voetbal kijken hier
Ik stel me hierbij voor dat er zich donkere wolken samenpakken in je gemoed?quote:
check de bestandsnaamquote:Op maandag 9 januari 2006 09:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik stel me hierbij voor dat er zich donkere wolken samenpakken in je gemoed?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tweedst:quote:Op maandag 9 januari 2006 09:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Ontevredenheid over Talpa onder de spelers gaat ver
Derdst:quote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Toen het begon te dooien trof men nog 2 spelers aan onder de sneeuwlaag in het Abe Lenstra Stadion
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Haaievinnepak bij voetballers leidt tot vreemde taferelen
aangezien het plagiaat betreft, neen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, nog te laat ook. Haddie nog wat gewonnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aangezien het plagiaat betreft, neen.
zullen we met z'n allen roepen :quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:42 schreef SocialDisorder het volgende:
uitslag?
ja hij magquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:00 schreef -Schorpioen- het volgende:
Terreros80
Terreros81
Terreros82
Terreros83
Terreros84
......
Terreros85 !!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Terreros85 wordt luidkeels gemaand zich naar de jurytafel te begeven
2:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:47 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Belgisch muurtje bij vrije trap Maradona
1:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[afbeelding]
Ok, jongens als we nu samen het Talpa logo vormen, schrikt hij zich vast kapot!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:11 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[afbeelding]
Maradonna maakt zich klaar voor extreme panna
Die is wel eens geweest, maar dat kun jij ook niet weten. Bij de fotopagina van Yahoo staan ook altijd wel mooienquote:Op zondag 15 januari 2006 23:08 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Eerste poging ooit bij VBL, gelijk eersteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fotoke (ik nie weet nie of die ooit geweest is:
[afbeelding]
1. FC Moslima mag überhaupt niet trekken en al helemaal niet in een stadion!!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
1. FC Moslima trekt nog net geen volle stadions
die hebben alleen maar gehuwden onder contractquote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1. FC Moslima mag überhaupt niet trekken en al helemaal niet in een stadion!!
Natuurlijk, je kunt 9-jarigen niet bij het eerste zettenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die hebben alleen maar gehuwden onder contractom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:32 schreef Eilanden het volgende:
Iraanse karateka's maken succesvolle overstap naar voetbalsport
1.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dameselftal van Tora Bora heeft de grot hermetisch afgesloten
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:18 schreef Trancelocator het volgende:
Tweelingzussen Bouazouan vastbesloten om familietraditie in ere te houden.
gefeliciteerd en suc-6 met zoeken !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:34 schreef Trancelocator het volgende:
Shit ey, hier ook al gewonnen. Moet ik twee foto's vinden... Okay, momentje.
moet je maar niet zo grappig zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:34 schreef Trancelocator het volgende:
Shit ey, hier ook al gewonnen. Moet ik twee foto's vinden... Okay, momentje.
Op 2:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:59 schreef Bjoro het volgende:
Koller komt schoenlengte tekort
En op 1:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Scheet van Schalke verdediger genoeg om Koller van bal af te houden.
Gefeliciteerd! Wil de winnaar zich melden met een nieuwe foto.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Jan Koller maakt dankzij hulp uit onverwachte hoek een snellere rentree dan verwacht
quote:
Kan echt niet vind ik!quote:Ook tijdens vrijdagmiddagpot in het concentratiekamp in Auswitz wordt Höyzer niet geaccepteerd
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blinde homo blijkt daadwerkelijk blind te zijn
Ja SCH, het niveau daaltquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blinde homo gaat deze keer daadwerkelijk de vlag in zijn reet stekenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blinde homo blijkt daadwerkelijk blind te zijn
Ik moest er wel om lachen eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja SCH, het niveau daaltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha geweldigquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Training voor WK koekhappen in volle gang
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Training voor WK koekhappen in volle gang
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Succes, rond 17.30 morgen de uitslag, dat is 19.00 voor SCHom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh yeh, spank me, you know i like it!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ondankbare poedelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:59 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
Zichtbare winderigheid Wapenaar blaast spelers omver.
vd 5quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:50 schreef numero_uno het volgende:
2eom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
teldiploma op de basisschool niet gehaaldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:50 schreef martjin het volgende:
[..]
vd 5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bestaat dat danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:01 schreef numero_uno het volgende:
[..]
teldiploma op de basisschool niet gehaaldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop