abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33725914
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
Om DVDees te kunnen afspelen
Uitbreiding? Dat ding kan toch sowieso dvd's afspelen?
pi_33726047
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Uitbreiding? Dat ding kan toch sowieso dvd's afspelen?
Nee, nintendo heeft gekozen voor een uitbreiding
Zodat mensen niet betalen voor iets wat ze allang hebben (die DVD speler )
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_33726108
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
Uitbreiding?! Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen? Een stukje firmware die je tegen betaling kunt download om de dvd-functionaliteit te activeren?
pi_33726122
quote:

[..]

Maar die games van de revolution dan, op wat voor formaar staan die dan?

Lijkt me een beetje dat ze achter de feiten aanlopen met een console die nog niet eens dvd's kan afspelen, wat kost een dvd speler nou?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:24:38 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33726169
Games staan op DVD, maar de uitbreiding is ws iets in de vorm van de Xbox uitbreiding om DVD's te spelen. Misschien een controller uitbreiding ofzo?

Ik hoef dat iig niet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_33726195
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Games staan op DVD, maar de uitbreiding is ws iets in de vorm van de Xbox uitbreiding om DVD's te spelen. Misschien een controller uitbreiding ofzo?

Ik hoef dat iig niet
Maar de controller is al een afstandsbediening .
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:26:22 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33726235
Ja, maar zonder DVD playback functies. Ik denk dat ze met een AB komen waarop play, stop, forward, etc komen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_33726367
Ik vind het nogal triest dat je niet gewoon direct DVDs kunt afspelen. Vond ik bij de Xbox ook. Je kunt toch gewoon via een menu op het scherm alles bedienen met een controller, werkte bij de PS2 ook goed.

Verder boeit het me niet, want ik heb gewoon een aparte DVD speler.
pi_33726400
Ja wie niet tegenwoordig
Houd van een lijntje.
pi_33726413
quote:

[..]

Oh ik begrijp het al, net als de AB voor de xbox dus.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:32:56 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33726419
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja wie niet tegenwoordig
Ik

Maar die komt er wel dit jaar, ik wil een Philips Home Cinema set
pi_33726587
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik hoef dat iig niet
dongletje die het activeert.

Ik hoef het ook niet. We hebben hier namelijk al een DVD speler
pi_33726737
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja wie niet tegenwoordig
Hoi
pi_33726777
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:38 schreef Xrenity het volgende:

[..]

dongletje die het activeert.

Ik hoef het ook niet. We hebben hier namelijk al een DVD speler
Wel handig als alles uit het zelfde apparaat komt hoor.
Maar zo'n joytech adapter om alles op aan te sluiten moet ik nu toch echt aan gaan schaffen gezien het aantal consoles in m'n bezit maar blijft groeien.
pi_33726843
Je moet er iets aparts voor kopen, zodat Nintendo per Revolution geen geld hoeft te betalen aan het bedrijf dat de rechten op de DVD heeft of zoiets (weet niet precies, iig kost het extra als je je apparaat films wilt laten afspelen). Dit is dus ook de reden dat je met de Xbox (1 t\m 360 ) niet direct DVD's kan afspelen (je hebt hiervoor de afstandsbediening nodig). MicroSoft hoeft dus niet extra te betalen per console, alleen per AB. Sony moet dat wel.
pi_33726845
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef Retuobak het volgende:
Hoi
Jij bekijkt dvd's zeker op/via je pc!
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:46:21 #167
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33726899
Blaat die Nintendo fans hier weten ook niks .

P-Style, je koopt er een dongle bij ( ala Xbox ) zodat je dvd's kan spelen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:46:50 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33726917
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef 2Dcube het volgende:
Je moet er iets aparts voor kopen, zodat Nintendo per Revolution geen geld hoeft te betalen aan het bedrijf dat de rechten op de DVD heeft of zoiets (weet niet precies, iig kost het extra als je je apparaat films wilt laten afspelen). Dit is dus ook de reden dat je met de Xbox (1 t\m 360 ) niet direct DVD's kan afspelen (je hebt hiervoor de afstandsbediening nodig). MicroSoft hoeft dus niet extra te betalen per console, alleen per AB. Sony moet dat wel.
De 360 kan wel meteen DVD afspelen
pi_33726919
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Wel handig als alles uit het zelfde apparaat komt hoor.
Maar zo'n joytech adapter om alles op aan te sluiten moet ik nu toch echt aan gaan schaffen gezien het aantal consoles in m'n bezit maar blijft groeien.
Mja, maar ik neem aan dat de Revolution iig niet jouw enige console is
Dus voor jou maakt het sowieso niet uit.
pi_33726925
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jij bekijkt dvd's zeker op/via je pc!
Vroeger idd via m'n PC
Nu gebruik ik m'n 360
pi_33726939
Ik zou het ook via een console kunnen doen, ware het niet dat er niet eentje is die DTS ondersteunt. De PS2 wel ingame, maar niet bij DVD's.
pi_33726949
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Aha. Misschien maar beter ook van Nintendo. Aangezien ik niet denk dat er ièmand is die z'n revolution als dvd-speler gaat gebruiken.
pi_33726978
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou het ook via een console kunnen doen, ware het niet dat er niet eentje is die DTS ondersteunt. De PS2 wel ingame, maar niet bij DVD's.
Kerel, de PS2 heeft altijd al DTS-playback ondersteund!
pi_33727009
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Kerel, de PS2 heeft altijd al DTS-playback ondersteund!
Niet bij DVD's.
pi_33727093
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:49 schreef H.Flick het volgende:
Niet bij DVD's.
Jawel! Ik bekijk regelmatig een DTS dvd op m'n PS2. Om DTS aan te zetten moet je de film helemaal stoppen en dàn kun je in het dvd-menuutje DTS aanzetten. Vervolgens onthoudt 'ie die instellingen en kun je voortaan al je DTS-compatible dvd's met DTS-geluid beluisteren.
pi_33727172
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:51 schreef P-Style het volgende:

[..]

Jawel! Ik bekijk regelmatig een DTS dvd op m'n PS2. Om DTS aan te zetten moet je de film helemaal stoppen en dàn kun je in het dvd-menuutje DTS aanzetten. Vervolgens onthoudt 'ie die instellingen en kun je voortaan al je DTS-compatible dvd's met DTS-geluid beluisteren.
Oh . Zo boeiend is het ook niet, want volgens mij is het toch een beetje suffe DTS (niet 5.1 iig).
pi_33727265
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef H.Flick het volgende:
suffe DTS (niet 5.1 iig).
"Suffe DTS"?! Het is gewoon de DTS-standaard die maximaal tot 6.1 gaat.

Maar goed... het ging hier over de Revolution, toch?
pi_33727307
Juist! Niet over de gare dvd speler van de ps2 (want gaar is die wel)
Houd van een lijntje.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:57:46 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33727326
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Blaat die Nintendo fans hier weten ook niks .

Serieus? Suf, waar moet je die instoppen dan? In een Cube controller poort
pi_33727402
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef P-Style het volgende:

[..]
Maar goed... het ging hier over de Revolution, toch?
Afgelopen mei idd een keer.
pi_33727852
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef P-Style het volgende:
Aha. Misschien maar beter ook van Nintendo. Aangezien ik niet denk dat er ièmand is die z'n revolution als dvd-speler gaat gebruiken.
Ik ga 'm wel halen. Als de Revolution dan over 20 jaar een hip retro verzamelobject is geworden, ben ik de enige met zo'n dongle en kan ik hem voor veel geld verkopen.
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:17:35 #182
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_33728018
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk ik misschien wel. Een normale DVD speler voor op je TV is vrij groot, de Revolution is vrij klein. Misschien dat ik een DVDtje ga kijken op de TV in de keuken als de TV in de woonkamer bezet is ofzo.

Hangt natuurlijk ook af hoe duurt dat ding gaat worden om DVD playback toe te staan.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_33728038
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:59 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Afgelopen mei idd een keer.
Hehe
Houd van een lijntje.
pi_33729928
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:59 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

En dan nog, in de nesten gewerkt? Je hoeft dat ding helemaal niet te kopen voor je game ervaring, alleen als je er films mee wilt gaan afspelen, so whats the big deal?

Je kan het ook anders zien, itt de revolution bieden zij iig de mogelijkheid.
Whats the big deal? Dit zal een enorme verschuiving kunnen betekenen in de marktverhouding. Als ze een addon erbij voegen dan zullen veel mensen dit zien als 1 geheel wanneer ze het vergelijken met de PS3 die er 1 (superieure en games enablede) ingebouwd heeft. Dit betekent ook een prijsnadeel tov de PS3 voor MS (net zo duur). Die twee vechten op dezelfde markt en moet je eens zien wat het gedaan heeft met Nintendo in het verleden (cartridge/ mini DVD).
Het leuke is dat Nintendo zich nog duidelijker zal profileren als de next gen console voor het liefste prijsje.

Ik verwacht dat de REV in de toekomst ook wel een speciale editie krijgt zoals dat ook gebeurde met de GC. Alleen zit Nintendo nu in een andere situatie, namelijk dat dual consoleownership valt binnen de strategie. Dus een PS3 zal in dat geval een prima aanvulling zijn.
quote:
Er is nog niks bekend over de prijs van die add-on hoor.
Als Bill Gates het heeft over $300 dan neem ik aan dat dat een goede indicatie is.
quote:
Alex4allofyou, je mag ook stoppen met anti-MS getrol hoor. De HD-DVD add-on is puur voor films, en daarmee zinloos . En ook DVD9 is nog een hele tijd genoeg nu dat FMV's 99% overbodig zijn geworden.
Anti-MS getrol? C'mon, was het ook trollen toen we discussieerden over de afwezigheid van HD op de REV? Die HD DVD is idd zinloos voor gamen wat weer een pluspunt is voor de PS3 (maakt het alleen maar erger).

FMV is niet overbodig geworden, sterker nog, ik denk dat het voor MS voordeliger is kwa bitrate om filmpjes te doen ipv realtime HD content
Die HD textures vreten data, die mini-DVDs van de GC bleken achteraf ook niet echt zaligmakend in vergelijk van DVD terwijl iedereen vantevoren zei dat het genoeg was.

De aankondiging van een HD DVD addon is gewoon een bevestiging van wat ik al eerder zei; namelijk dat Bluray een plus is voor de PS3. Verder geeft het blijk van de goede inschatting van Nintendo wat betreft de HD functie; er zijn gewoon te veel kosten verbonden aan het maken van een echt HD systeem.

Ik heb trouwens helemaal geen behoefte om de 360 te trollen, mijn gevoelens voor MS zijn hetzelfde als voor Sony. Dus het zal mij worst zijn of MS het beter doet dan Sony of omgekeerd. Het is gewoon een constatering die evenredig loopt met mijn reeds genoemde gedachten die ik had over Bluray. Nintendo maakt straks winst op hun console en ziet de concurrentie elkaar verzwakken, goed nieuws dus voor Nintendo die dan weer meer tijd kan besteden aan AAA games.
pi_33730900
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef alex4allofyou het volgende:
Anti-MS getrol? C'mon, was het ook trollen toen we discussieerden over de afwezigheid van HD op de REV? Die HD DVD is idd zinloos voor gamen wat weer een pluspunt is voor de PS3 (maakt het alleen maar erger).
Hoezo is het dan een pluspunt? Toch mooi dat de Xbox 360 toekan met DVD9? Ik zie het probleem niet zo eigenlijk
quote:
FMV is niet overbodig geworden, sterker nog, ik denk dat het voor MS voordeliger is kwa bitrate om filmpjes te doen ipv realtime HD content
Die HD textures vreten data, die mini-DVDs van de GC bleken achteraf ook niet echt zaligmakend in vergelijk van DVD terwijl iedereen vantevoren zei dat het genoeg was.
Wat een bullshit, FMV's zijn nog altijd vele malen groter dan HD-textures. En als je FMV's gewoon niet gebruikt is er gewoonweg geen behoefte aan een groter opslagmedium de komende tijd. Simple as that .
quote:
De aankondiging van een HD DVD addon is gewoon een bevestiging van wat ik al eerder zei; namelijk dat Bluray een plus is voor de PS3. Verder geeft het blijk van de goede inschatting van Nintendo wat betreft de HD functie; er zijn gewoon te veel kosten verbonden aan het maken van een echt HD systeem.
Is blu-ray echt een plus?
Ga weg!
Natuurlijk is het een plus, maar over de mate waarin valt te discussieren. Ik heb er iig geen behoefte aan. En een echt HD systeem is gewoon een console met games in 720p of hoger, en dus is de X360 per definitie een HD-systeem.
quote:
Ik heb trouwens helemaal geen behoefte om de 360 te trollen, mijn gevoelens voor MS zijn hetzelfde als voor Sony.
Ja, en Tomasso's gevoelens voor Apple zijn dezelfde als z'n gevoelens voor MS
quote:
Dus het zal mij worst zijn of MS het beter doet dan Sony of omgekeerd. Het is gewoon een constatering die evenredig loopt met mijn reeds genoemde gedachten die ik had over Bluray. Nintendo maakt straks winst op hun console en ziet de concurrentie elkaar verzwakken, goed nieuws dus voor Nintendo die dan weer meer tijd kan besteden aan AAA games.
Hoezo elkaar verzwakken? Deze generatie werd er ook om de markt gestreden en ik meen me dat hij in z'n geheel is gegroeid terwijl de toekijkende (Nintendo, dat eigenlijk ook al niet meedeed aan de high-budget marketingcampagnes ed.) zijn afzet wederom zag dalen tov vorige generaties. Zowel MS als Sony (natuurlijk met name Sony) zorgen er gewoon voor dat er steeds meer mensen aan het gamen raken, terwijl dit Nintendo in de home console markt niet voldoende lukt om een groei in afzet te realiseren.
pi_33731679
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Whats the big deal? Dit zal een enorme verschuiving kunnen betekenen in de marktverhouding. Als ze een addon erbij voegen dan zullen veel mensen dit zien als 1 geheel wanneer ze het vergelijken met de PS3 die er 1 (superieure en games enablede) ingebouwd heeft. Dit betekent ook een prijsnadeel tov de PS3 voor MS (net zo duur). Die twee vechten op dezelfde markt en moet je eens zien wat het gedaan heeft met Nintendo in het verleden (cartridge/ mini DVD).
Het leuke is dat Nintendo zich nog duidelijker zal profileren als de next gen console voor het liefste prijsje.
Dus de revo + addon gaat ook als 1 geheel worden gezien door de consument? En het vechten op dezelfde markt is tot nu toe alleen maar nadelig geweest voor Nintendo door een sinds de NES steeds kleiner wordende afzetmarkt.
quote:
Als Bill Gates het heeft over $300 dan neem ik aan dat dat een goede indicatie is.
Voor een standalone dvdspeler
quote:
Idd een pluspunt dat het medium waar je spellen opstaan duurder is dan het medium van de concurrentie
quote:
Ik heb trouwens helemaal geen behoefte om de 360 te trollen, mijn gevoelens voor MS zijn hetzelfde als voor Sony. Dus het zal mij worst zijn of MS het beter doet dan Sony of omgekeerd. Het is gewoon een constatering die evenredig loopt met mijn reeds genoemde gedachten die ik had over Bluray. Nintendo maakt straks winst op hun console en ziet de concurrentie elkaar verzwakken, goed nieuws dus voor Nintendo die dan weer meer tijd kan besteden aan AAA games.
Ah noemen ze dat de concurrentie verzwakken als hun eigen marktaandeel krimpt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:56:13 #187
65330 Ruzbeh
pi_33731751
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef Tain het volgende:
Dat zeg je goed. Als hun eigen marktaandeel krimpt.
pi_33731972
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat zeg je goed. Als hun eigen marktaandeel krimpt.
Veel kleiner dan het nu is, kan het inderdaad niet worden (handhelds even niet meergerekend).
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:06:30 #189
65330 Ruzbeh
pi_33732230
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Veel kleiner dan het nu is, kan het inderdaad niet worden (handhelds even niet meergerekend).

"Only if you believe"
pi_33732272
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:06 schreef Ruzbeh het volgende:
"Only if you believe"
Inderdaad... "Only if"!
pi_33733053
Met een pluspunt noem ik het feit dat je met de Bluray ook nog ns spellen bedient, terwijl de 360 HD DVD alleen gebruikt wordt als filmdevice. Noem jij dat geen pluspunt? Je kunt me veel vertellen maar Bluray is nog altijd beter dan een gewone DVDspeler.
Nintendo heeft geen baat gehad kwa marktaandeel tov de PS2 omdat Panasonic een hybride GC uitbracht. In andere woorden, de mensen die HD films willen afspelen op een console zullen eerder geneigd zijn een Bluray out of the box enabled console aan te schaffen dan een hybride versie.

Wat betreft die FMVs, dat was een grapje. Ik doelde op gewone FMVtjes ipv HD textures doordat ze ruimte besparen.

Een echt HD systeem is 1080p (True HD) & Bluray is de ideale drager al is het maar vanwege de snelle laadtijd. Duur? Tuurlijk, maar wel een plus over 720p.

Retuobak, ik zie een console die meer geld kost dan het opbrengt zonder de software als een verzwakking van het bedrijfsresultaat. Ik zie niet wat er fout is aan die redenering. Het simpele feit wil dat Sony en MS zich beconcurreren op dezelfde High-tech markt, en voor een groot deel afgerekend worden op de specificaties die de respectievelijke consoles hebben. De prijselasticiteit van de twee consoles zijn zeer nauw verbonden met elkaar. Dit zou dus in kunnen houden dat MS straks de prijs van de 360 naar beneden doet (prijsperceptie PS3> 360) omdat de PS3 over onderdelen beschikt die de 360 niet heeft, resulterend in minder opbrengsten. Dat is wat je noemt een verzwakking gecreerd door onderlinge concurrentie op de markt tov de resultaten zonder die concurrent. De cycles zal zich verderop voordoen als Sony als respons ook weer competitiever de concurrentie aangaat met de 360.

Dat Nintendo marktaandeel heeft verloren is duidelijk, maar laten we nou niet vergeten dat Nintendo een andere marktfilosofie aanhangt die zich niet goed leent wanneer Nintendo met dezelfde 'wapens' het strijdtoneel moet binnengaan. Daar komt nog eens bij dat de concurrentie verhevigd is met twee multinationals waar Shell nog van zou blozen.
Nintendo heeft gewoon een gezond bedrijfsbeleid met minder omzet maar meer winstmarge. Dit staat in alle bedrijfseconomische boeken beschreven als gezond, terwijl dit bij met name MS een zware onvoldoende krijgt. Wat Nintendo doet is eigenlijk opmerkelijk te noemen, een respectabel marktaandeel behouden op een markt die omgeven is van geldverslindende giganten.

Steeds meer mensen gamen? Daar zijn de meningen over verdeeld, hoewel het wel geldt voor Europa is dat in Japan en America nog maar de vraag. Laat MS eerst ns 120miljoen exemplaren verkopen van 1 franchise voordat je komt met de opmerking dat door Sony steeds meer mensen gamen. Ik zie om me heen de 1 na de andere afhaken.
pi_33733697
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Dus de revo + addon gaat ook als 1 geheel worden gezien door de consument? En het vechten op dezelfde markt is tot nu toe alleen maar nadelig geweest voor Nintendo door een sinds de NES steeds kleiner wordende afzetmarkt.
[..]
Ik heb het over het feit dat de 360 & PS3 direct vergeleken zullen worden. Nintendo plays its own ballgame.
quote:
Idd een pluspunt dat het medium waar je spellen opstaan duurder is dan het medium van de concurrentie
[..]
Maar wordt die prijs doorberekend? Dat is nog maar de vraag. Komt nog ns bij dat dat prijsvoordeel bij de GC niet echt een doorslaggevend punt bleek.
quote:
Jullie nemen die bewering veel te direct. Het verzwakt maar dat hoeft niet te betekenen dat het eindresultaat slecht is, alleen maar slechter dan wanneer ze die concurrentiestrijd niet hadden.
En waarom haal je Nintendo erbij? Die verzwakking geschiedt met name door toedoen van de OVERIGE 2 partijen.

Jij koppelt de constatering dat het een verzwakking betreft gelijk aan het marktaandeel terwijl ik denk dat INDIEN MS en PS3 gezamelijk een percentueel minder kostbare console maken, de marktaandelen niet zouden veranderen vergeleken met de huidige kostbare machines maar het bedrijfsresultaat wel.
pi_33734043
Had een hele post getikt, weg dankzij het feit dat alt + 130 ineens het topic ververst ipv gewoon een e met accent egu neerzet . Maar ik zal nog ff op 1 ding replyen:
quote:
Maar wordt die prijs doorberekend? Dat is nog maar de vraag. Komt nog ns bij dat dat prijsvoordeel bij de GC niet echt een doorslaggevend punt bleek.
Tja Nintendo he . Als er een bedrijf is dat belachelijke marges draait dan is het Nintendo wel. Volgens mij maken ze bij handheldgames al na 10.000 exemplaren winst. Dingen zijn dirt-cheap om te maken, kosten geen fluit om te shippen en worden dankzij hevige concurrentie in de retail met een lage marge verkocht. En ondertussen kan Nintendo er dus mooi een enorme marge op draaien zonder dat de consument stopt met kopen . En nog leuker is dat ze dan er in Europa nog een mooie schep bovenop doen, tov Canada zijn de verschillen soms belachelijk groot .
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:49:08 #194
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33734095
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef Retuobak het volgende:
Had een hele post getikt, weg dankzij het feit dat alt + 130 ineens het topic ververst ipv gewoon een e met accent egu neerzet .
W...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_33734162
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Tomasso het volgende:

[..]

W...
Het zal eens niet
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:57:02 #196
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_33734375
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:51 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Het zal eens niet
Je gaf zo'n mooie voorzet
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:34:51 #197
65330 Ruzbeh
pi_33759331
Deze gozer (Q of Qman of iets dergelijks) had het toch wel gelijk de vorige keer toen hij zei dat de grafische kracht van de Revolution niet zo veel beter was dan de Gamecube (maar bijna twee keer Gamecube power), dit had hij gemeld voordat IGN ermee kwam. Nu heeft hij weer wat te vertellen. Dit staat er in de EGM van Februari:
quote:
Online Attraction
OK, I know last issue's entry concerning the Revolution's questionable graphics irritated quite a few rabid fanboys. Buck up, little campers--I'm about to turn those frowns upside down. The Q's hearing that several developers (including those in the PC community) who mostly make online games want to work on Nintendo's next-gen console. Happy now?
!!!
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:18:42 #198
100496 H.Flick
Turn-based
pi_33760760
Zelda met de revolution controller schijnt niet waar te zijn, volgens Nintendo. Dus het is waar.
quote:
Nintendo has dismissed claims that long awaited GameCube title The Legend of Zelda: Twilight Princess will be playable on the Revolution using the wacky old "freestyle" controller.

NGC magazine was responsible for starting the rumours with an article which read: "Twilight Princess will be playable on the forthcoming Revolution using the upcoming console's unique controller.

"When you insert the disc into your Revolution, you'll be given the option to use the Revolution's controller, with all the advantages this will bring."
Advertisement

But that's not the case, Nintendo told Eurogamer: "The article in the January edition of NGC Magazine is pure speculation.

"Nintendo have made no new announcements regarding The Legend of Zelda: Twilight Princess. We can however confirm that the game is still in development and that it will launch on Nintendo GameCube in 2006."

So, a bit of wishful thinking there, according to Nintendo. But maybe there will turn out to be a grain of truth in the speculation eventually, you never know...
pi_33760805
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 11:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Deze gozer (Q of Qman of iets dergelijks) had het toch wel gelijk de vorige keer toen hij zei dat de grafische kracht van de Revolution niet zo veel beter was dan de Gamecube (maar bijna twee keer Gamecube power), dit had hij gemeld voordat IGN ermee kwam. Nu heeft hij weer wat te vertellen. Dit staat er in de EGM van Februari:
[..]

!!!
Dit was al besproken 1 of 2 weken terug?
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:21:53 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33760871
http://img388.imageshack.us/img388/7332/revoipod1wz.jpg

Gebaseerd op

http://img388.imageshack.us/img388/1971/ipodimacg5thumb4jd.jpg

Iets dergelijks zou in Japan zeker wel werken, als de nongames als Tamagotchi en Brain Training in de Westerse wereld ook aanslaan komt er geheid een dergelijke campagne
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')