Ik was je voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
trage
Ik heb ook nooit beweerd dat ik zelf geen populist ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
Die van W Bos is trouwens wel stemming makkerij
Gewoon overheen lezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
Die van W Bos is trouwens wel stemming makkerij
Ik kijk regelmatig debatten van de 2e kamer, en vraag me dan af ... is dat onze volksvertegenwoordiging ? Betaal ik die mensen mijn belastingcenten ?quote:
Zelf zou je het beter kunnen zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:11 schreef webspider het volgende:
Ik kijk regelmatig debatten van de 2e kamer, en vraag me dan af ... is dat onze volksvertegenwoordiging ? Betaal ik die mensen mijn belastingcenten ?
Welnee, dat zou ik nooit doen, je kent me toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Plato... Deed jij me nou net een kinky voorstel?![]()
![]()
Verander de OP in het volgende deel zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
ik wil niet op Bos stemmen.... mag dat nog?
Vuilniszakken vol!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:12 schreef JoeyT het volgende:
En?
Of in dit deelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verander de OP in het volgende deel zou ik zeggen.![]()
Mensen kunnen veranderen.. Je weet het niet!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, dat zou ik nooit doen, je kent me toch.![]()
Waar hoor je mij dat zeggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelf zou je het beter kunnen zeker?
Dat was wel erg voor de hand liggend, vind je zelf ook niet ?quote:Een jaar of vier geleden hadden we ook eens 26 mensen in het parlement die dat dachten, wat een doorslaand succes was dat.![]()
blije doos!quote:
Sletquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen.. Je weet het niet!![]()
Mensen veranderen niet, mensen worden steeds meer zichzelf!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen.. Je weet het niet!![]()
Klopt, maar wel waar. Je (waarmee ik niet specifiek op jou doel) kunt niet vanuit het niets een politieke partij oprichten en denken de boel even te kunnen veranderen. Het kost jaren en jaren om een politieke beweging op te zetten en tegen die tijd is negen van de tien keer al gebleken dat het systeem zoals we dat nu kennen redelijk goed werkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:17 schreef webspider het volgende:
Dat was wel erg voor de hand liggend, vind je zelf ook niet ?
+5 quotewaardig!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen veranderen niet, mensen worden steeds meer zichzelf!
Hadden we niet van je gedacht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
In tegenstelling tot Plato ben ik uiteraard wel van de kinky voorstellen![]()
als ze eerst niet zichzelf zijn en later wel, dan zijn ze niet veranderd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Jongetje (5) omgekomen bij grote brand in Kerkrade
Bij een grote brand in een woning aan de Grachterstraat in Kerkrade is vanmorgen een 5-jarig jongetje om het leven gekomen. Zijn moeder en zijn oudere zusje zijn gewond naar het ziekenhuis gebracht. Drie brandweermensen raakten lichtgewond.
Volgens omstanders heeft de vader nog geprobeerd de kinderen uit het huis te halen. Maar hij moest zelf gered worden door medewerkers van de gemeente die toevallig in de buurt waren. Omwonenden en medewerkers van de hulpdiensten zijn volgens omstanders aangeslagen. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.
Wat op zichzelf genomen vaak ook een verandering inhoudt ten opzichte van hun eerdere (aangeleerde) gedrag...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn laatste afwijzing staat me anders nog helder voor de geest...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
GMTAquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
als ze eerst niet zichzelf zijn en later wel, dan zijn ze niet veranderd?![]()
Was jij niet voornemens om de hele dag met je werk aan de slag te gaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat op zichzelf genomen vaak ook een verandering inhoudt ten opzichte van hun eerdere (aangeleerde) gedrag...
whehe verhuisdoosquote:
Ach ja... ik zit vol verrassingen!quote:
Wat natuurlijk niet betekent dat iedereen er dan maar genoegen mee moet nemen, enkel en alleen omdat het systeem zoals we dat nu kennen, redelijk goed werkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kost jaren en jaren om een politieke beweging op te zetten en tegen die tijd is negen van de tien keer al gebleken dat het systeem zoals we dat nu kennen redelijk goed werkt.
Snappen ze die wel dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach ja... ik zit vol verrassingen!![]()
Maar ja... speeluurtje is weer voorbij. Moksy gaat weer aan het werk!
Want Ministers beantwoorden nou eenmaal niet zelf de vragen die door Tweede Kamerleden aan hun worden gesteld!
Daar heb ik anders nog nooit iets van gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Door de posts de politiek niet meer zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
Door de bomen het bos niet meer willen zien.....
Ik wil niet op wouter bos stemmen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
- Wil je op Wouter Bos stemmen?
- Neem je altijd je vakantiefoto's mee op een eerste date?
- Of heb je aanbevelingen voor deze OP?
Met "delen van de samenleving" ja, maar dat is een fenomeen dat al bestaat sinds er politiek bestaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef webspider het volgende:
Juist die 26 gekken die dachten het wel even te kunnen veranderen zijn een duidelijk signaal dat het systeem uit de pas loopt met de samenleving.
Je moet vakantiefoto's niet meenemen op een eerste datequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
- Neem je altijd je vakantiefoto's mee op een eerste date?
Echt dat jij wel vakantiefoto's wil kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik wil niet op wouter bos stemmen.
En vakantie foto's? neuh, dat nou ook weer niet..
Aanbevelingen doe ik nie aan
Huh? Wat?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Plato... Deed jij me nou net een kinky voorstel?![]()
![]()
Wat is GMTAquote:
Ja tuurlijk, zolang ze van een ander zijn.. bemoei je dr niet mee johquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt dat jij wel vakantiefoto's wil kijken
hey stuur jij mij eens een soortgelijk mailtje terug!quote:
Tips van BttD hoe we vrouwen moeten versieren!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je moet vakantiefoto's niet meenemen op een eerste date, je moet ze gebruiken om meiden mee te versieren. Je hebt dan meteen wat te vertellen
Neem ze mee de eerstvolgende keer dat je het uitgaansleven in duikt!
Nu moet hij het alleen nog even uitvoerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tips van BttD hoe we vrouwen moeten versieren!![]()
Dat we dat nog mee mochten maken![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ahquote:
Gevaarlijk Met Twaalf Aanzoekenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nu moet hij het alleen nog even uitvoeren
lolquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nu moet hij het alleen nog even uitvoeren
Ja dat is dan wel weer waarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol
maar t was toch iets van de beste schippers staan aan wal?![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef Ynske het volgende:
maar t was toch iets van de beste schippers stuurlui staan aan wal?![]()
Meer de beste stuurlui staan aan walquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol
maar t was toch iets van de beste schippers staan aan wal?![]()
mierenfornicateusequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
En dan nog een s achter mind aangezien het hier meervoud betreft...
Great Minds Think Alike, dus
![]()
en gelijk een slechte, ik zou niet echt onder de indruk zijn als een jongen een zooi foto's meeneemt in het uitgaansleven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:42 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Goed zo.. dat is pas een goeie instelling
Je moet het ook leuk proberen te brengen!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en gelijk een slechte, ik zou niet echt onder de indruk zijn als een jongen een zooi foto's meeneemt in het uitgaansleven.
Ik was gisteravond pas na twaalven thuis, dus ik hoop er vanavond aan toe te komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey stuur jij mij eens een soortgelijk mailtje terug!
zit iets in je hotmail voor het geval je daar niet regelmatig kijkt
jij bent zo cool dat je nog niet onder de indruk zou zijn van Brad Pitt die je meevraagt naar de oscaruitreikingenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en gelijk een slechte, ik zou niet echt onder de indruk zijn als een jongen een zooi foto's meeneemt in het uitgaansleven.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was gisteravond pas na twaalven thuis, dus ik hoop er vanavond aan toe te komen.
Ik zag het netquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef Copycat het volgende:
En dan nog een s achter mind aangezien het hier meervoud betreft...
Great Minds Think Alike, dus
![]()
Ik in tijgerstringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Blanco tickets naar een zonovergoten eiland zijn zeker ook wat te gretig voor een eerste date?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je moet vakantiefoto's niet meenemen op een eerste date, je moet ze gebruiken om meiden mee te versieren. Je hebt dan meteen wat te vertellen
Nope, dat gaat vast wel werken hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blanco tickets naar een zonovergoten eiland zijn zeker ook wat te gretig voor een eerste date?.
Het kan wel, als je vind dat de situatie dat toelaatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blanco tickets naar een zonovergoten eiland zijn zeker ook wat te gretig voor een eerste date?.
Ik heb vannacht zo heerlijk gedroomd dat ik me spontaan twee uur versliepquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
Kreeg gister op eens veel vrouwlijke aandacht ik kon er spontaan niet van slapen![]()
Brad Pitt heeft dan ook traditiegetrouw vrij weinig te zoeken op de oscaruitreikingenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent zo cool dat je nog niet onder de indruk zou zijn van Brad Pitt die je meevraagt naar de oscaruitreikingen![]()
http://www.string-emil.de/ ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik in tijgerstring![]()
Op msn wilde je ze maar wat graag hebben![]()
Dat is heel wat anders, jou wil ik altijd en overal in tijgerstringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik in tijgerstring![]()
Op msn wilde je ze maar wat graag hebben![]()
vond mr &ms smith toch wel leukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Brad Pitt heeft dan ook traditiegetrouw vrij weinig te zoeken op de oscaruitreikingen.
en voor de tiende keer op rij, geen nominatie voor Mr. Pitt en zijn onbekende tafeldame...
Heel wat beter dan vakantiefoto's hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent zo cool dat je nog niet onder de indruk zou zijn van Brad Pitt die je meevraagt naar de oscaruitreikingen![]()
Ik heb er nog nooit eentje van jou zien voorbij komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon een paar foto's op m'n mobiel gezet. Altijd wel grappig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En vervolgens kreeg je bij het showen van je foto's bij je volgende date een heet smsje tussendoor. Geheel per ongeluk uiteraardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een paar foto's op m'n mobiel gezet. Altijd wel grappig.
Broekie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Meer de beste stuurlui staan aan wal. Gelukkig weet ik precies hoe je vrouwen aan moet pakken
ik doe het alleen te weinig
Maarrrrr: niet getreurd - BttD geeft zich niet zo makkelijk gewonnen![]()
Dat hete SMS'je hoeft zij niet te lezen. IK krijg toch een SMS'je.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vervolgens kreeg je bij het showen van je foto's bij je volgende date een heet smsje tussendoor. Geheel per ongeluk uiteraard.
Je rekent op een gebrek aan nieuwsgierigheid bij een vrouw?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:00 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat hete SMS'je hoeft zij niet te lezen. IK krijg toch een SMS'je.
je kent dat toch.. als een vrouw je gsm te pakken heeft gaan ze altijd al je smsjes lezenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:00 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat hete SMS'je hoeft zij niet te lezen. IK krijg toch een SMS'je.
Zolang ze dat SMS'je niet te lezen krijgt, blijft ze wel in de buurt hangen. Alleen dat gezeur word je op den duur zat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je rekent op een gebrek aan nieuwsgierigheid bij een vrouw?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |