Ik vind dat je maar verrekte lang bezig bent met die badkamer.. wat vind je daar nou zelf eigenlijk van he? he?quote:
De tyfus met jouquote:
Ach, ik poep op jou. Wat vind je daar van dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind dat je maar verrekte lang bezig bent met die badkamer.. wat vind je daar nou zelf eigenlijk van he? he?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik poep op jou. Wat vind je daar van dan ?
He jammerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Tegels zijn binnen, hij belde net. Importeur had er nog liggen. Met een koerier gebracht naar roosendaal
Lang niet gezien man, heb je een leven ofzo?quote:
Ow nee, dat kan niet. Je zit op werkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal je eens op je bek komen slaan
Slapen, werken, studeren, en af en toe lurken op FOK!... tja, je zou het een leven kunnen noemen, denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lang niet gezien man, heb je een leven ofzo?
Die grote mond van jou ook, dat praten uit onwetendheid.. kom dan Gijs.. KOM DAAAANNNNquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal je eens op je bek komen slaan
B vs Struikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die grote mond van jou ook, dat praten uit onwetendheid.. kom dan Gijs.. KOM DAAAANNNN
Is dat omdat hij niet die tepel te pakken kan krijgen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef Magneet het volgende:onze vent zuipt nu supergoed, hij verrekt het om aan de borst te drinken maar gekolfde melk met eventueel wat kunstvoeding kan hij niet genoeg van krijgen.
hij pakt in 1 keer de tepel maar zuigt dan niet door, tepelhoedje hebben we geprobeerd ( had de kraamhulp 1 ) maar dan wil hij al helemaal niet. Ach het gaat nu goed en Miranda blijft hem regelmatig aanleggen, hopelijk pakt hij dan op een gegeven moment gewoon goed aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat omdat hij niet die tepel te pakken kan krijgen?
Er zijn bij de thuiszorgwinkel van die dopjes.. die je op de tepel kan zetten, wellicht het proberen waard.
Jasmijn had in de eerste dagen ook even moeite met aanleggen.. tot we die dopjes gingen gebruiken, toen ging het meteen goed eigenlijk. En daarna lukte het ook zonder dopjes..
Eigenwijs kind dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij pakt in 1 keer de tepel maar zuigt dan niet door, tepelhoedje hebben we geprobeerd ( had de kraamhulp 1 ) maar dan wil hij al helemaal niet. Ach het gaat nu goed en Miranda blijft hem regelmatig aanleggen, hopelijk pakt hij dan op een gegeven moment gewoon goed aan.
Bij ons zei de kraamhulp dat we beter de eerste weken geen fles konden geven alleen in uiterste nood, anders krijgen ze geen tepelherkenningquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij pakt in 1 keer de tepel maar zuigt dan niet door, tepelhoedje hebben we geprobeerd ( had de kraamhulp 1 ) maar dan wil hij al helemaal niet. Ach het gaat nu goed en Miranda blijft hem regelmatig aanleggen, hopelijk pakt hij dan op een gegeven moment gewoon goed aan.
Heb t hele jaar nog niet geneuktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh Gijs.. jij moet ZOOO gaan neuken..
Ik bijna het hele weekend ..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb t hele jaar nog niet geneukt
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bijna het hele weekend ..
Vrijdag bijna, Zaterdag bijna, Zondag bijna
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik poep op jou. Wat vind je daar van dan ?
klopt dan krijg je tepel/speen verwarring, spuitje hebben we ook gedaan in de hoop dat dat zou helpen dat hij de tepel pakte maat niet dus. Meneer kent de tepel wel maar zuigt maar een paar secondes waardoor er niets uitkomt, Miranda blijft hem regelmatig aanleggen om het toch te proberen. Dat fles geven is inderdaad cool en ik weet niet hoe het met Jasmijn zit maar ik moet af en toe best veel kracht zetten om hem los te krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij ons zei de kraamhulp dat we beter de eerste weken geen fles konden geven alleen in uiterste nood, anders krijgen ze geen tepelherkenning
Dus toen ze hoedje niet wilde hebben we met een spuitje voeding bij gegeven als ze dan op de vinger sabbelde.. werkte prima toen.. gelukkig daarna weer de tepel opgepakt.
Maar ja zo zal iedere hulp wel dr ideen hebben denk ik.
Jasmijn kan ik nu zelf ook de fles geven.. dat is ook wel cool hoor
het begint echt een obsessie te worden voor die jongenquote:
Liefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:46 schreef Magneet het volgende:er go
ohja er staan een paar nieuwe foto's van Merlijn online
blijf je nu die kloon gebruikenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:49 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Lief
En ook Randa ziet eruit alsof ze weer goed is opgeknapt![]()
Ja maar ik zie Roy niet op zijn 18e aan zijn moeders tepel zuigen Gijsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
het begint echt een obsessie te worden voor die jongenIk heb merlijn al 313132 keer gezegd dat als hij nu die tepel niet goed pakt hij 18 jaar moet wachten voor het weer mag. Hopelijk word het geen Roy figuur want dan kan dat vlot 40 jaar worden
Gelukkig nieuwjaar !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:49 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Lief
En ook Randa ziet eruit alsof ze weer goed is opgeknapt![]()
Neh zit toevallig onder deze ingelogt. Stond nogal allemaal outated informatie onder deze naam in mijn fotoboekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
blijf je nu die kloon gebruikenen Miranda is al flink opgeknapt ja.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:54 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Ook voor jou, Quinny en de kids
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
Dat fles geven is inderdaad cool en ik weet niet hoe het met Jasmijn zit maar ik moet af en toe best veel kracht zetten om hem los te krijgen
onze meneer drinkt nog even door en word dan heel rustig. Na een boertje ( damn wat een harde boeren laat die vent nu al ) gaat hij meestal meteen pitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaeenmaal vast is niet meer willen afgeven inderdaad
En als je hem dan er uit haalt is het meteen paniek in de ogen en schudden met het hoofd van "godverdomme geef die fles hier!!"
Dat boeren en scheten laten inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
onze meneer drinkt nog even door en word dan heel rustig. Na een boertje ( damn wat een harde boeren laat die vent nu al ) gaat hij meestal meteen pitten.
Dat filmpje van jou vanmorgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat boeren en scheten laten inderdaad
Halverwege uitgezet Gijsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat filmpje van jou vanmorgen![]()
Dan zorg je dat deze snel vol isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het trouwens een kuttitel
bijnaquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:23 schreef kepler het volgende:
nee?
Ik voel me gelijk weer thuis hierquote:
Nou vertel eens iets leuks danquote:
Wat wil je wetenquote:
Wat heb je aan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wat wil je wetenDoe anders net alsof ik nieuw ben
de oude boboquote:
stiekem kijkt of quinny nergens isquote:
Moest altijd lachen om B,... kwam er een newbie vrouw... meteen "neuken?" op het schermquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:41 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
stiekem kijkt of quinny nergens is
ja is prima
Je negeert newbies ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan zal ik je helaas moeten negeren.
hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest altijd lachen om B,... kwam er een newbie vrouw... meteen "neuken?" op het scherm
Nee hoor, dat was jij altijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest altijd lachen om B,... kwam er een newbie vrouw... meteen "neuken?" op het scherm
ik wacht op jequote:
Ja beide he, je kent ons toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:43 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Je negeert newbies ?
Of zijn jullie zo'n kliekjesreeks
Nee zeeekers niet... heb het je een paar keer zien doen...quote:
Mezelf ook trouwensquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee zeeekers niet... heb het je een paar keer zien doen...
Daarom voelde ik me hier ook zo thuisquote:
Bijna goed, Senna.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:
Hoest met Sanne dan Nuon? (Blijft een briljante naam)
eerst stond daar Sannequote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:
Hoest met Senna dan Nuon? (Blijft een briljante naam)
GODVERDOMME HOER!!!!quote:
Ow.. dus.. jullie.. zijn .. nu... niet... meer ,, bijelkaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:45 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
eerst stond daar Sanne
Prima, ze woont bij haar papa , maar zie haar geregeld
al 2 jaar niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow.. dus.. jullie.. zijn .. nu... niet... meer ,, bijelkaar.
Erg is dat he, dat je WEET dat je een fout maakt en dat je WEET dat iemand erop gaat reagerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
GODVERDOMME HOER!!!!![]()
![]()
*submit* .. KUT./...
Schiet op met laden hoerensite... kuuuutttt... die naam moet worden aangepast... refreSHHH ingodsnaam.
Ah.. snel aanpassen, niemand die het ziet,.
En die bolle heeft het weer door.
Na... zolang ben je hier dan al niet geweest.. kun je nagaaan.quote:
ik zal hier geregeld vaak wel weer binnenvallen, als dat magquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na... zolang ben je hier dan al niet geweest.. kun je nagaaan.
Kunnen weer helemaal overnieuw beginnen dan.
Surfer denkt nog steeds dat niemand het ziet als hij het doetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Erg is dat he, dat je WEET dat je een fout maakt en dat je WEET dat iemand erop gaat reageren
We hebben je nooit de deur uitgezet meid.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ik zal hier geregeld vaak wel weer binnenvallen, als dat mag
I know, en via magneet ben ik ook op de hoogte gehouden van alle jullie baby'squote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben je nooit de deur uitgezet meid.
Oh ja.. ik heb ook een baby gekregenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:51 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
I know, en via magneet ben ik ook op de hoogte gehouden van alle jullie baby's
Jasmijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. ik heb ook een baby gekregen
Ik heb de foto's gezien nadat ik het hoorde. Gefeliciteerd nogquote:
Surferquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Surfer denkt nog steeds dat niemand het ziet als hij het doet
Jeetje..... dat was zeker best moeilijk in het beginquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:45 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
eerst stond daar Sanne
Prima, ze woont bij haar papa , maar zie haar geregeld
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ik zal hier geregeld vaak wel weer binnenvallen, als dat mag
Begin wel ja.... Maar nu gaat het weer prima met me gelukkigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje..... dat was zeker best moeilijk in het begin
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SurferLieve jongen hoor, maar geeeeen idee
Fijn om te horen Nuonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Begin wel ja.... Maar nu gaat het weer prima met me gelukkig
Zie het als een virus dat twee jaar is weggeblevenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Begin wel ja.... Maar nu gaat het weer prima met me gelukkig
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SurferLieve jongen hoor, maar geeeeen idee
Nieuwe post,... beter dan de edit !!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:13 schreef silver-surfer het volgende:
Oh en Noot.... STAP IN DAN!!!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nieuwe post,... beter dan de edit !!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nieuwe post,... beter dan de edit !!
Ohw please Gijsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:13 schreef silver-surfer het volgende:
Oh en Noot.... STAP IN DAN!!!
Mijn eten kwam er iig niet uit bij het zien van t filmpjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef Chocobo het volgende:
Extreeeme ongelukken.... Note: NIET kijken als je een zwakke maag hebt.... en dat meen ik !
http://www.dumpalink.com/(...)e_Videos_Compilation
Ja ik vind owned filmpjes altijd wel leuk maar dit vond ik wat te hard soms.... ben zwakker geworden de afgelopen jaren merk ik. Vroeger huurde ik Faces of Death voor de lol,... nu kan ik die filmpjes niet meer zien...... verschrikkelijk vind ik het...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:58 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Mijn eten kwam er iig niet uit bij het zien van t filmpje
Eens is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik vind owned filmpjes altijd wel leuk maar dit vond ik wat te hard soms.... ben zwakker geworden de afgelopen jaren merk ik. Vroeger huurde ik Faces of Death voor de lol,... nu kan ik die filmpjes niet meer zien...... verschrikkelijk vind ik het...
deze zijn echt te hard hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik vind owned filmpjes altijd wel leuk maar dit vond ik wat te hard soms.... ben zwakker geworden de afgelopen jaren merk ik. Vroeger huurde ik Faces of Death voor de lol,... nu kan ik die filmpjes niet meer zien...... verschrikkelijk vind ik het...
WHOAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef Chocobo het volgende:
Extreeeme ongelukken.... Note: NIET kijken als je een zwakke maag hebt.... en dat meen ik !
Vroeger, toen ik nog jong wasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
deze zijn echt te hard hoor
mensen die stuiteren zijn nooit grappig
quote:
Broekkiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
Rest niet meer kunnen lezen, tranen van het lachen!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef Chocobo het volgende:
Ja, hij had inderdaad de pech om die brandblusser in zn hoofd te krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef kepler het volgende:
filmpje van Tom Pryce zat er ook bij. Is dat filmpje met die oude F1-wagens waar die marshal wordt aangereden en 20 keer rondjes draait in de lucht. Maar daarmee is het nog niet afgelopen. Die marshal had een brandblusser in zijn handen, na het ongeluk vloog de brandblusser ook door de lucht. Tom Pryce reed achter dit ongeluk en kreeg die brandblussen tegen zijn helm aan... Het verhaal gaat dat hij onthoofd is door de klap, maar of dat waar is is de vraag. Hij heeeft het in ieder geval niet overleeft...
risico van het vakquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, hij had inderdaad de pech om die brandblusser in zn hoofd te krijgen
shit, ze is erquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:51 schreef Quinny het volgende:
Zeg sjo en Nuon willen jullie niet zo flikvlooien achter mijn rug om![]()
![]()
Die man van jou is wel een slet wa?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:51 schreef Quinny het volgende:
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die man van jou is wel een slet wa?
Nog gefeliciteerd met je laatste kanjerquote:
Dank jequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:54 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je laatste kanjer
Niets veranderd dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeg ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe had Jort eigenlijk geheten als het een meisje was geweest? Sanne?
http://www.nu.nl/news/650(...)pulairste_namen.html
Markquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe had Jort eigenlijk geheten als het een meisje was geweest?
Markelientjequote:
We waren net begonnenquote:
Doe je mee danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:51 schreef Quinny het volgende:
![]()
Gijs bel me.... ik kom zo een avondje langs !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:
En ze gingen jou niet eens nat gooien ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Quinny het volgende:
Net Jort gered uit een verdrinking. Daan was heel lief water op Jort zijn buik te gooien totdat hij ondekte dat het ook wel leuk is om een beker water in zijn gezicht te mikken. Dus Jort gillen,hup uit bad en troosten en vervolgens Daan gillen want Jort moest weer terug in bad![]()
Dus als ik over een aantal jaar een gehoorapparaat nodig heb, weet ik wie ik de schuld moet geven![]()
quote:
Net z'n vaderquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je moet Daan eens horen als die kwaad is![]()
Dat mag alleen bij papaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En ze gingen jou niet eens nat gooien ?
Ik ga wel weerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Nuon, ChOas...ik heb een flashback
Nu alleen Ker en Tiggy nog.
mooi zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat mag alleen bij papa![]()
Ik leer ze dat niet hoor![]()
Ker en al zijn klonenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
Oohhhh,...... ezeltje van me.... hij is ook zo druk he.... !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef Quinny het volgende:
Oh en Sjo, Daan is vanmiddag op zijn gezicht gekloenkt. Dus hij heeft weer een mooie blauwe plek bij zijn neus
Als Quinny met Daan in bad zit en ik heb Jort gewassen leeg ik altijd zijn pis en poep badje in hun badquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En ze gingen jou niet eens nat gooien ?
Gekloenkt ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef Quinny het volgende:
Oh en Sjo, Daan is vanmiddag op zijn gezicht gekloenkt. Dus hij heeft weer een mooie blauwe plek bij zijn neus
Ok.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als Quinny met Daan in bad zit en ik heb Jort gewassen leeg ik altijd zijn pis en poep badje in hun bad
En vol over Quinny
Nee, maar je gilt altijd met zo'n hoog stemmetjequote:
Juuuuuuuist ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
Als Quinny met Daan in bad zit en ik heb Jort gewassen leeg ik altijd zijn pis en poep badje in hun bad
En vol over Quinny
Vies mannetje ben je ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En vol over Quinny
Daan heeft tenminste nog het excuus dat hij nog de baard in de keel moet krijgen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
Nee, maar je gilt altijd met zo'n hoog stemmetje
Alleen als jij me kieteltquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee, maar je gilt altijd met zo'n hoog stemmetje
Volgens mij moet ik daar nog blij om zijn ookquote:
Gijs...de helft die we wel weten is al meer als voldoende.quote:
Date cancellen dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik daar nog blij om zijn ook
Sst dat zouden we toch via de telefoon doen, omdat quinny anders meeleestquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:54 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Sst dat zouden we toch via de telefoon doen, omdat quinny anders meeleest
Doet me trouwens denken aan julie meet in Annie's verjaardag toen jullie mijn voicemail volschreeuwdequote:
Dat weet ik echt niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan julie meet in Annie's verjaardag toen jullie mijn voicemail volschreeuwde
Ik weet wel dat ik dubbel lagquote:
Voor mijn tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef Nuongirl het volgende:
Doet me trouwens denken aan julie meet in Annie's verjaardag toen jullie mijn voicemail volschreeuwde
Was dat echt zo ?quote:
Jij gefeliciteerdquote:
Jaaaarreen geleden alquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Vroegerquote:
En Nadientjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
* Meekomt*quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs bel me.... ik kom zo een avondje langs !
Geilquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:18 schreef -Struikrover- het volgende:
* Meekomt*
Struikjesoontobedaddyquote:
Toen had ik voor het eerst sexquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:19 schreef Nuongirl het volgende:
Hereinneren jullie je 1 april 2003 nog ?![]()
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Toen had ik voor het eerst sex
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Toen had ik voor het eerst sex
Heb je nu al een tekort?quote:
quote:
Was Ang erg teleurgesteld toen je waardeloze prestatie geen grap bleek te zijn?quote:
Misschien willen Strol en bobo het voor doenquote:
Volgens Bill Clinton is dat geen sex.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef Nuongirl het volgende:
Misschien willen Strol en bobo het voor doen![]()
Is ie nu ook al homo ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens Bill Clinton is dat geen sex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:42 schreef Strolie75 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
Struik: Ik heb een hele grotequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was Ang erg teleurgesteld toen je waardeloze prestatie geen grap bleek te zijn?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:42 schreef Strolie75 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik luister nu muziek uit de categorie Deep Purple, Led Zeppelin en Golden Earring
Die kennen het alleen maar uit een boekjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Misschien willen Strol en bobo het voor doen![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik luister nu muziek uit de categorie Deep Purple, Led Zeppelin en Golden Earring
Briljante zetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die muziek is ouder dan ikzelf benquote:
En daarbij zuight Golden Earring...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die muziek is ouder dan ikzelf ben
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef Nuongirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..hier heb ik werkelijk heel hard om moeten lachen....ik zag het helemaal voor me!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Quinny het volgende:
Struik: Ik heb een hele grote
(broek uit)
Struik: 1 april![]()
Ang:![]()
![]()
remix van Triesto?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twilight Zone, Radar Love en When the lady smiles zijn tofquote:
Nog geneukt dan, de laatste tijd ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..hier heb ik werkelijk heel hard om moeten lachen....ik zag het helemaal voor me!![]()
![]()
![]()
Quinny...je bent echt de koningin
quote:Mark says: (21:27:45)
Fok doet het weer
Mark has left the conversation.
Struikrover has left the conversation.
Op MSN was die grap al niet leuk Gijs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Nog geneukt dan, de laatste tijd ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op MSN was die grap al niet leuk Gijs.
15 januari?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer knufelen gijs
Herrie in de Keukenquote:
Misschien, heb de 14e een verjaardag, weet niet hoe lang dat duurt. Maar wat zijn de mogelijkheden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Op zondag? Kom je dan zaterdagavond al?
Eindeloosquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien, heb de 14e een verjaardag, weet niet hoe lang dat duurt. Maar wat zijn de mogelijkheden?
Wat dacht je van moeilijk irritant?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Godzijdank is Fok weer up...zo'n msn gesprek met Struik is echt geestdodend
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Bastard het volgende:
Ik heb me dus enkele maanden opgegeven voor een prijsvraag bij mijn creditcard site..... en kreeg vanavond een telefoontje dat ik heb gewonnen
Kun je ook lachen ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dacht je van moeilijk irritant?
Die van Master Card?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Bastard het volgende:
Ik heb me dus enkele maanden opgegeven voor een prijsvraag bij mijn creditcard site..... en kreeg vanavond een telefoontje dat ik heb gewonnen
Je kent m dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die van Master Card?Heb je de reis gewonnen, of een kleinere prijs?
Echt waar?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:44 schreef Bastard het volgende:
Ja moeilijk te geloven nog, ik moet eerst de informatie thuis gestuurd krijgen.. maar het is een reis naar Orlando Florida.. een verblijf in Disneyland, bezoek aan filmstudio's, 500 dollar zakgeld om te gaan winkelen, VIP lunch in een of ander duur hotel en.... een cruise naar de Carribean.. etc etc. Het is voor 8 man, we mogen ook alleen gaan maar mag mensen meenemen op reis. De reis word door een reisburo gesponsord voor 80%.. de reis kost 900 euro, verdeeld over die 8 man. Reis naar Florida per vliegtuig word ook voor 80% vergoed...
Krijg het allemaal toegestuurd nog..
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:44 schreef Bastard het volgende:
Ja moeilijk te geloven nog, ik moet eerst de informatie thuis gestuurd krijgen.. maar het is een reis naar Orlando Florida.. een verblijf in Disneyland, bezoek aan filmstudio's, 500 dollar zakgeld om te gaan winkelen, VIP lunch in een of ander duur hotel en.... een cruise naar de Carribean.. etc etc. Het is voor 8 man, we mogen ook alleen gaan maar mag mensen meenemen op reis. De reis word door een reisburo gesponsord voor 80%.. de reis kost 900 euro, verdeeld over die 8 man. Reis naar Florida per vliegtuig word ook voor 80% vergoed...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:44 schreef Bastard het volgende:
Nee gijs.. ik heb 3 kwartier met ze aan de lijn gezeten, en met mastercard aan de lijn gezeten...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt waar?Geen genepte boel?
Cool Gijs!
Ja een heel pakket noemde hij op.. moet ergens in de komende 12 maanden dan vertrekkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Veel plezier Gijs...... !!![]()
Althans,.... even goed over nadenken met zo'n kleintje... kan je ook over een paar maanden.
Orlando ook![]()
![]()
Nja, ik denk niet dat iemand voor zijn lol 45 minuten aan de lijn blijft hangen en doet alsof hij van mastercard isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:50 schreef Bastard het volgende:
Maar ja.. eerst es over nadenken of ik wel wil gaan.. kan het allemaal maar moeilijk geloven, eerst die dingen in huis hebben enzo
Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een begin van het jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:44 schreef Bastard het volgende:
Of ik wel wil gaan ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:50 schreef Bastard het volgende:
Maar ja.. eerst es over nadenken of ik wel wil gaan.. kan het allemaal maar moeilijk geloven, eerst die dingen in huis hebben enzo
Dat denken in games van me ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of ik wel wil gaan ookPROEST
![]()
![]()
Natuurlijk moet je gaan Gijs.... zo'n reis krijg je niet echt vaak in je level aangeboden hoor... sterker nog... NOOIT. Soms zie jij gewoon niet dat het geluk in je gezicht spuugt.... TUUURLIJK moet je gaan ezel
Fantastische reis.....Ga je in het naseizoen..... is Jasmijn ook weer wat ouder.... komt wel goed. Cruise enzo zou ik dan weer niet doen met kids maar een weekje Orlando
![]()
JA GRAAG !!
Alleen zou ik 11 uur vliegen niet trekken
Welk level is B. dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef Chocobo het volgende:
Natuurlijk moet je gaan Gijs.... zo'n reis krijg je niet echt vaak in je level aangeboden hoor... sterker nog... NOOIT. Soms zie jij gewoon niet dat het geluk in je gezicht spuugt.... TUUURLIJK moet je gaan ezel
Tsja Gijs.. komt me een beetje koud op me dak eigenlijk.. en ben niet verder geweest dan een week Normandie.. zie mezelf niet echt een cruise maken naar de Carribean en naar Florida gaan enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of ik wel wil gaan ookPROEST
![]()
![]()
Fantastische reis.....Ga je in het naseizoen..... is Jasmijn ook weer wat ouder.... komt wel goed. Cruise enzo zou ik dan weer niet doen met kids maar een weekje Orlando
![]()
JA GRAAG !!
Alleen zou ik 11 uur vliegen niet trekken
Gijs wat coolquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Bastard het volgende:
Je noemt het een dag!!! Slapen!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:51 schreef Bastard het volgende:
Hond uitlaten en Jasmijn naar bed.. denk dat ik zelf ook maar meteen ga .. bekaf
Nee,.... dat was een boxershortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan moet wel de grootste prijs zijn die je ooit hebt gewonnen!!
Met 8 man ook, kan heel je familie meequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:02 schreef Bastard het volgende:
Maar hun zouden de rest allemaal betalen, iets van 10.000 euro
Dat is waar.......... !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Niet dat ik je feestvreugde wil dempen...maar ik vind het wel raar dat je een prijs wint maar nog wel 900 euro + 20% van het vliegticket moet betalen. Lees het allemaal goed door Gijs.
Slaap lekker Gijs... nog extra tegels kunnen bestellen trouwens?quote:
Ja is ergens zo.. maar het ging ook om een promotieactie voor cruises..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:07 schreef Strolie75 het volgende:
Niet dat ik je feestvreugde wil dempen...maar ik vind het wel raar dat je een prijs wint maar nog wel 900 euro + 20% van het vliegticket moet betalen. Lees het allemaal goed door Gijs.
Mogguh penis....quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is ergens zo.. maar het ging ook om een promotieactie voor cruises..
Weet ook niet wat ik er mee moet.. tuurlijk op de princess naar de carribean varen als je net uit een peperduur hotel in Florida komt met zakgeld op zak voor 900 eurie is niet teveel met 8 man.
TE simpel en een TE grote baard...quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:16 schreef mr_Brown het volgende:
serieus.....
dit is echt TE simpel
http://www.nu.nl/news/650(...)_verkoop_pixels.html
maar wat fucking briljant![]()
tis wel een baard gijs.... maar die pik is nu wel bijna miljonair... alles is bijna verkochtquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
TE simpel en een TE grote baard...
Wat is Elsseum?
Ja zo moet je het doen inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:16 schreef mr_Brown het volgende:
serieus.....
dit is echt TE simpel
http://www.nu.nl/news/650(...)_verkoop_pixels.html
maar wat fucking briljant![]()
Bastard, check je hotmail eensquote:
Lijkt me ook lekker.. kom nu maanden al thuis terwijl zij er ook steeds maar is ... niet verkeerd bedoeld maar een avondje alleen is ook wel lekkerquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Quinny is vandaag weer werkenGezellig hier met die ventjes
Ben je vrij dan lulquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker.. kom nu maanden al thuis terwijl zij er ook steeds maar is ... niet verkeerd bedoeld maar een avondje alleen is ook wel lekker![]()
Ben je vrij dan lul?
Leuk behangquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je vrij dan lul
Nee heb avonddienst.... Heb nu dagdienst met die twee ezels van meJort slaapt gelukkig nu.... zo weer Daan entertainen... we moeten met de garage spelen
Ja ik wilde weer eens wat andersquote:
Quinny heeft er ook zo eentje maar dan met lekkere mannenquote:
Nee,... Quinny heeft wat posters van Noot hangen !quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:09 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Quinny heeft er ook zo eentje maar dan met lekkere mannen?
36-!d@g.+quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Gasten,...wat is een goede password manager want ik hou het allemaal niet meer bij
Bedankt voor het password Gijsquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
36-!d@g.+
Is een password hier.. duurt ff voor je hem weet maar hij is niet te raden.
hahahaquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bedankt voor het password Gijs?
Maar niemand weet dus een goede manager hiervoor.... ff googlen dus
Terechtquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... Quinny heeft wat posters van Noot hangen !
Gijs, onthou die shit gewoon...quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bedankt voor het password Gijs?
Maar niemand weet dus een goede manager hiervoor.... ff googlen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |