Ik vind dat je maar verrekte lang bezig bent met die badkamer.. wat vind je daar nou zelf eigenlijk van he? he?quote:
De tyfus met jouquote:
Ach, ik poep op jou. Wat vind je daar van dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind dat je maar verrekte lang bezig bent met die badkamer.. wat vind je daar nou zelf eigenlijk van he? he?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik poep op jou. Wat vind je daar van dan ?
He jammerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Tegels zijn binnen, hij belde net. Importeur had er nog liggen. Met een koerier gebracht naar roosendaal
Lang niet gezien man, heb je een leven ofzo?quote:
Ow nee, dat kan niet. Je zit op werkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal je eens op je bek komen slaan
Slapen, werken, studeren, en af en toe lurken op FOK!... tja, je zou het een leven kunnen noemen, denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lang niet gezien man, heb je een leven ofzo?
Die grote mond van jou ook, dat praten uit onwetendheid.. kom dan Gijs.. KOM DAAAANNNNquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal je eens op je bek komen slaan
B vs Struikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die grote mond van jou ook, dat praten uit onwetendheid.. kom dan Gijs.. KOM DAAAANNNN
Is dat omdat hij niet die tepel te pakken kan krijgen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:56 schreef Magneet het volgende:onze vent zuipt nu supergoed, hij verrekt het om aan de borst te drinken maar gekolfde melk met eventueel wat kunstvoeding kan hij niet genoeg van krijgen.
hij pakt in 1 keer de tepel maar zuigt dan niet door, tepelhoedje hebben we geprobeerd ( had de kraamhulp 1 ) maar dan wil hij al helemaal niet. Ach het gaat nu goed en Miranda blijft hem regelmatig aanleggen, hopelijk pakt hij dan op een gegeven moment gewoon goed aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat omdat hij niet die tepel te pakken kan krijgen?
Er zijn bij de thuiszorgwinkel van die dopjes.. die je op de tepel kan zetten, wellicht het proberen waard.
Jasmijn had in de eerste dagen ook even moeite met aanleggen.. tot we die dopjes gingen gebruiken, toen ging het meteen goed eigenlijk. En daarna lukte het ook zonder dopjes..
Eigenwijs kind dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij pakt in 1 keer de tepel maar zuigt dan niet door, tepelhoedje hebben we geprobeerd ( had de kraamhulp 1 ) maar dan wil hij al helemaal niet. Ach het gaat nu goed en Miranda blijft hem regelmatig aanleggen, hopelijk pakt hij dan op een gegeven moment gewoon goed aan.
Bij ons zei de kraamhulp dat we beter de eerste weken geen fles konden geven alleen in uiterste nood, anders krijgen ze geen tepelherkenningquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij pakt in 1 keer de tepel maar zuigt dan niet door, tepelhoedje hebben we geprobeerd ( had de kraamhulp 1 ) maar dan wil hij al helemaal niet. Ach het gaat nu goed en Miranda blijft hem regelmatig aanleggen, hopelijk pakt hij dan op een gegeven moment gewoon goed aan.
Heb t hele jaar nog niet geneuktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh Gijs.. jij moet ZOOO gaan neuken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |