Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Kon effe zo snel geen topic meer vinden (wèl over 2003 en de GOTY-edition). Maar effe een vraag. Bij CTF Instagib word ik altijd al van bijzonder grote afstand verdampt door tegenstanders die zelf nog hooguit 2 pixels op mijn scherm zijn. Iemand ENIG idee hoe dat kan?
Ik zal de volgende keer meer begrip tonen als ik je tegen kom
Hoeft niet, want ik scoor nog altijd prima, meestal eerste van mijn team
Maar ik vraag het mij gewoon af, want het gebeurt te vaak om toeval te zijn, bijvoorbeeld Absolute Zero. Vanaf de overkant, waar ik de anderen nauwelijks of niet zie, schieten ze mij te vaak voor mijn flikker. Heel jammer.
Kwestie van de map kennen. Ze schieten waarschijnlijk niet direct op jouw. Ik speel zelf ook maps waar ik blind op bepaalde punten schier puur omdat ik weet dat vanuit die richting tegenstanders kunnen komen. Beetje preventief fraggen dus
Wordt ut2k4 nog regelmatig gespeeld online? Is er al uitzicht naar een ut2k5/ut2k6? ik heb ut2k3 enorm veel gespeeld, was dr redelijk goed in, lijkt me wel leuk om goedkoop deze versie te spelen/kopen!
alleen zou het jammer zijn als de community dood is