abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19316293

Unreal Tournament 2004 is een futuristische First person Shooter game en volgt Unreal Tournament 2003 op.
Het spel bevat 10 standaard speltypes waaronder teambased speltypes tot gewoon mensen afknallen.
Je kunt rijden met, vliegen en zweven in de verschillende voertuigen die je bestuurd met een van de vele characters die je kunt kiezen.
Er zit een Single Player gedeelte in of je kunt gewoon online spelen met vrienden of mensen die je niet kent.
Het spel wordt geïnstalleerd met een mapeditor en heeft een engine waarmee verschillende teams verschillende "mods" maken voor het spel,
dus je zult het spel nooit beu raken door de vele mods die released worden.

Online bestellen kan hier.

Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Pentium® III or AMD Athlon 1.0 GHz processor or faster (1.5 GHz or faster processor recommended)
Memory: 128 MB RAM minimum (256 MB recommended)
Hard Disk Space: 5.5 GB free
Video: Any Windows-compatible video card(NVIDIA GeForce 2 or ATI Radeon with at least 64 megs of video memory recommended)
Sound: Windows®-compatible sound card. NVIDIA® nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
DirectX®: DirectX® version 8.1(included)or higher
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP)play supported | 33.6K baud modem or broadband Internet connection recommended

› DeathMatch
Hier is het de bedoeling dat je je tegenstanders afmaakt en zo het snelst mogelijk een bepaald aantal 'frags' te behalen.
De standaardwapens zijn: ShieldGun - AssaultRifle
Admin Instelbare wapens: Translocator

› Team DeathMatch
Dit is hetzelfde als DeathMatch alleen dit gebeurt met een Team. Elke 'frag' die je maakt is 1 punt voor je team.
Het team dat het snelst een bepaald aantal 'frags' heeft behaald is gewonnen.

› Last Man Standing
Dit speltype komt overeen met DeathMatch maar hier start je met alle wapens en een bepaald aantal levens.
Elke keer dat je dood gaat verlies je een leven. Heb je geen levens meer dan mag je die ronde niet meer meedoen en kun je andere spelers zien spelen.
De winnaar is diegene die die overblijft.
De standaardwapens zijn: Alle wapens die DeathMatch kan hebben behalve Translocator en Superweapons

› Capture the Flag
In dit speltype zijn er 2 teams die elk een eigen basis hebben.
De bedoeling is dat je de vlag van het andere team stelen en deze naar je eigen vlag brengen.
Eenmaal dat je bij je eigen vlag bent krijgt je team 1 punt.
Een punt scoren kan enkel als de vlag van jou team niet gestolen is.
De standaardwapens zijn: ShieldGun - AssaultRifle - Translocator
Admin Instelbare wapens: Geen

› Double Domination
Hier heb je weer 2 teams. Elk team heeft een soort van basis waar een control point is.
De bedoeling is dat jou team deze 2 control points verovert.
Eenmaal ze alletwee van jou zijn moet je dit een bepaald aantal seconden zo houden waarna je team 1 punt krijgt.
Het winnende team is het team die het snelst een bepaald aantal punten behaald.

› Bombing Run
Ook hier zijn er 2 teams. Elk team heeft weer een soort van basis waar 1 ring (soort basketbalring) staat.
In het midden van het spel ligt de bal. Deze moet je oppaken en dan verdwijnen als je wapens en heb je als enig wapen nog het wapen om de bal we te schieten.
Door hem te schieten naar teammates pas je de bal. De bedoeling is dat je scoort in de ring van andere team. Zo behaald je team een bepaald aantal punten.
De standaardwapens zijn: ShieldGun - AssaultRifle - Translocator
Admin Instelbare wapens: Geen

› Invasion
In dit speltype werk je als 1 team en is het de bedoeling om waves van aliens te overleven.
Dit doe je door in elke ronde alle aliens te doden.

› Mutant
In het begin van het spel moet je zo snel mogelijk iemand doden. Diegene die het eerste iemand dood wordt de mutant.
Deze heeft ontiegelijk veel krachten en alle wapens. Hij is deels ontzichtbaar en heeft veel health.
De bedoeling is dat je die mutant dood om hem zelf te worden. De winnaar is diegene die op het einde het meeste punten heeft verzameld.
Diegene die het laagst staat in de scorelijst krijgt de kracht om eender welke andere speler te doden om zo iets hoger te komen.

› Assault
Hier zijn er 2 teams. Een aanvallend team en een verdedigend team.
Het aanvallend team moet zo snel mogelijk en binnen een beperkte tijd een aantal objectives uitvoeren.
Vanaf dat dit gelukt is, of niet gelukt is, worden de teams omgewisseld en het moet het aanvallend team dezelfde objectives uitvoeren maar dan sneller dan dat het vorige team dat gedaan heeft.
Het verdedigende team moet telkens voorkomen dat die objectives uitgevoerd worden.
Dit speltype bevat evenals voertuigen in sommige maps.

› Onslaught
Dit is het grootste teambased speltype van Unreal Tournament 2004.
Je start met 2 teams en hebt elk een basis met een powercore.
Met de voertuigen of te voet vertrek je dan naar een eerstvolgende inneembare powernode.
Deze powernodes kun je opladen of healen met de "linkgun" die in elk wapenrekje te vinden is.
Elke keer je een powernode inneemt krijg je ook de controle over de eventuele kannonnen en voertuigen die er spawnen.
Met je team is het de bedoeling zo snel mogelijk de powernodes te veroveren en een connectie te leggen met de vijandelijke powercore, welke je moet vernietigen.
Het team die de powercore van de vijand vernietigd is gewonnen.

› Vehicle Capture The Flag
Dit gametype gaat een beetje meer de kant uit van Onslaught.
Het is de bedoeling dat je de vlag van de tegenstanders haalt, en hierbij kun je gebruik maken van een voertuig.
Er zijn geen standaard Vehicle Capture The Flag maps, maar je kunt deze altijd halen op een van de mapsites verder vermeld in deze OP.

Scorpion
Dit voertuig biedt plaats aan 1 persoon en is eveneens ook het snelste rijdende voertuig.
De bestuurder van het voertuig heeft ook 2 wapens ter beschikking namelijk,
de plasma gun welke bovenaan op het voertuig staat, en de scorpion blades, waarmee je mensen kunt onthoofden.

HellBender
Dit voertuig biedt plaats aan 3 personen. Een bestuurder en 2 gunners.
Gunner 1 krijgt een shockgun warmee je stralen en ballen kan afvuren. Gunner 2 krijgt een een gun die je kunt opladen en vervolgens afvuren met een grote kracht.

Goliath
Dit voertuig biedt plaats aan 2 personen waarvan ze alletwee een gun besturen.
De bestuurder van de tank bestuurd evenals het kannon ervan. De 2de persoon bediend de minigun.

Manta
Dit voertuig zweeft(!) boven de grond en biedt plaats aan 1 persoon.
Met primary fire kun je een gewoon wapen afvuren, en met secondary fire (crouch) kun je laag over de grond vliegen en mensen onthoofden.

Raptor
Met dit voertuig kun je hoog in de lucht vliegen, weliswaar wel alleen.
Primary fire vuurt raketten af die zich automatisch 'locken' op een andere raptor of manta. Primary fire is een gewoon wapen.

Leviathan
Dit is het sterkste voertuig uit het volledige spel.
Het heeft maar liefst 5000 armor en biedt ruimte aan 5 personen.
De eerste persoon, de bestuurder, kan raketten afvuren met primary fire. Wanneer het voertuig in stilstand staat kan het zich uitklappen tot een heus ION Kannon die met 1 shot 75% van een powercore kan wegblazen.
De andere 4 personen zitten elk op een hoek van het voertuig en kunnen schieten op alles dat beweegt.

Phoenix
Dit voertuig is niet bestuurbaar, maar werpt bommen wanneer geactiveerd met een target painter gun.

Human Spacefighter / Skaarj Spacefighter
Deze 2 voertuigen zijn hetzelfde en maar bestuurbaar door 1 persoon.
Er is maar 1 standaard map die deze voertuigen heeft en dat is AS-MotherShip.

Cicada
De Cicada is een viegend voertuig dat plaats biedt aan 2 personen.
De piloot beschikt over primary fire die rockets afvuurt, terwijl secondary fire rockets oplaadt en ze vervolgens afvuurt.
De tweede persoon krijgt beschikking over een turret. Primary fire daarvan zijn laser-stralen, terwijl secondary fire dingen loslaat waarmee je avril-missiles kunt afschudden.

Paladin
De Paladin is een nieuwe en zeer zware tank.
Het voertuig beschikt over zowel een offensief als een defensief.
Primary fire vuurt de gewoonlijke rakketten af, terwijl secondary fire een schield creërt rond het voertuig.
Als je terwijl je secondary fire inhoudt, op primary fire drukt , dan vliegt er een energiebol van de tank weg dat zowat alles op zijn weg uitroeit.
Door de energiebol schuift de tank wel lichtjes naar achter.

Self-Propelled Mobile Artillery (SPMA)
Dit voertuig wordt ook Hank genoemd (Hellbender meets Tank).
Als je de SPMA goed gebruikt, is het zowat het sterkste voertuig in het spel.
Primary fire vuurt een raket af dat een zeer grote radius heeft bij inslag. Secondary fire zend een "spotter camera" uit boven het battlefield, waardoor je zicht krijgt op wat er gebeurt.

Ik heb iets gedownload maar ik kan het niet installeren. Het heeft de extensie .ut4mod.
Open de eigenschappen van het bestand (Ja doe het via de eigenschappen zodat het standaard zo ingesteld blijft).
In eigenschappen moet je aanduiden dat alle .ut4mod bestanden moeten geopend worden met setup.exe, die je kan vinden in je UT2004 System folder.

Alle downloads hier vermeldt zijn enkel en alleen voor Unreal Tournament 2004.
Ze zijn niet compatibel met Unreal Tournament of Unreal Tournament 2003.
Alles zou dus naar behoren moeten werken.

› Unreal Tournament 2004 Demo (Officiëel)
Windows:
http://download.beyondunr(...)/ut2004-betademo.exe
Linux (32-bit):
http://download.beyondunr(...)nx-demo-3120.run.bz2
Linux (64-bit):
http://download.beyondunr(...)64-demo-3120.run.bz2
Mac:
http://download.beyondunr(...)ac-demo-3120.dmg.bz2

› Unreal Tournament 2004 Patch 3270 (3) (Officiëel)
Windows:
http://download.beyondunr(...)004-winpatch3270.exe
Mac (3236):
http://download.beyondunr(...)macpatch3236.dmg.bz2
Linux (3236.1):
http://download.beyondunr(...)xpatch3236-1.tar.bz2

› Onslaught Bonusmaps (Officiëel)
De 2 officiële onslaught bonusmaps.
http://download.beyondunr(...)-ONSBonusMapPack.zip

› Community Bonuspack 2 (Officiëel)
Volume 1 (De eerste lading maps, mutators, etc.):
http://download.beyondunr(...)cbp2-volume1_zip.zip
Volume 2 (De tweede lading maps, mutators, etc.):
http://download.beyondunr(...)cbp2-volume2_zip.zip

› JailBreak 2004
De destijds eerste en bekendste Unreal Tournament mod maar nu voor Unreal Tournament 2004!
Umod:
http://download.beyondunr(...)ilbreak2004-umod.zip
Zip:
http://download.beyondunr(...)ailbreak2004-zip.zip

Modifications, ook wel uitbreidingen genoemd, worden vrijwillig gemaakt door een groepje enthousiastelingen.
Ze zijn volledig gratis te downloaden, en het enige wat je nodig hebt is UT2004 en wat vrije schijfruimte.
Er zijn verschillende modifications beschikbaar, en er zit wat bij voor ieder van ons.
Modmakers worden ook aangemoedigd door Epic en Atari zelf door er een wedstrijd voor te houden.
Die wedstrijd heet Make Something Unreal Contest, of afkort MSUC. Daar kunnen modmakers, mapmakers, skinmakers, ... aan meedoen en prijzen winnen.
Hier een lijstje van verschillende mods die al released zijn.

› Red Orchestra
Red Orchestra is een total conversion World War 2 modification.
Speel in verschillende unieke maps als axis of allied force met verschillende wapens en granaten.
Een echte aanrader voor de gamers die van World War 2 mods houden!
-› Ga naar de officiële website

› Jailbreak UT2004
Jailbreak was vroeger een van de eerste, beste en bekendste mods voor Unreal Tournament. Ze hebben inmiddels de stap naar Unreal Tournament 2004 genomen.
Je speelt met verschillende spelers in een map waar de bedoeling is om het volledige enemy team te doden en ze zo de "jail" in te stoppen, met nog verschillende andere coole features zoals lama, arena fighting en arena cams!
Een echte aanrader voor elke UT2004 speler!

› Frag-Ops
Frag-Ops is een Counter Strike like modification die zich basseert op het vroegere Tactical Ops voor Unreal Tournament.
Met verschillende wapens, maps en skins vecht je tegen of voor terrorisme.
Hou je van terroristische games, dan is dit er eentje voor jou!

› Carball
Carball is een unieke modification voor Unreal Tournament waarbij je in een auto probeerd goals te scoren.
De bal in het doel van de tegenstander krijgen met een auto is opzich al origineel. Maar je hebt ook verschillende pick-ups zoals speed-booster, trip mines, rockets en green goo.
Een echte aanrader voor elke UT2004 speler!

› Alien Swarm
In Alien Swarm is het de bedoeling waves van aliens te doden.
Met top view in een team ga je opzoek naar de aliens en moord je ze een voor een uit.
Elke UT2004 zou dit moeten downloaden!

› DeathBall
DeathBall, de mod die het meest geliefd was bij de Unreal Tournament 2003 spelers, heeft de stap naar Unreal Tournament 2004 genomen!
Het is voetbal, rugby, handbal en oorlog in één modification.
Het proberen waard!

› Airbuccaneers
Airbuccaneers is nieuw sinds Unreal Tournament 2004.
Het is een spel waarin je hoog boven de grond in luchtballonnen vecht door met kannonnen op elkaar te schieten.
Plezier gegarandeert!

› Duffers Golf
Zoals de titel het al zegt is het golf modification voor Unreal Tournament 2004. Zeer origineel.
Het bevat een singleplayer en een multiplayer gedeelte. Ruik het vers gemaaide gras terwijl je golft in een zacht briesje (figuurlijk natuurlijk )
Zeker eens proberen. Zeer grappig concept en toch flink wat speelplezier.

› Unreal Annihilation
Bij sommige gamers klinkt dit waarschijnlijk bekend in de oren van het vroegere spel Annihilation.
Het is inderdaad nagemaakt naar het vroegere spel. Voor de gamers die niet weten wat het is, het is een modification die een beetje is zoals Command Conquer.
Voor de fans van games zoals het originele Annihilation, C&C, ... is dit eeb regekrechte aanrader.

› Maxed Out
Maxed Out is een uitbreiding die ellementen van The Matrix naar voor brengt.
Het bevat onder andere de bewegingen van The Matrix en het zal verschillende gametypes bevatten.
ALs je ietwat van The Matrix houdt dan moet je deze zeker proberen!

› MiniSpy
MiniSpy is een platformgame voor Unreal Tournament 2004.
Het bevat een online gedeelte en is in 3rd person view. Lekker figuurtjes neerknallen in een platformgame met onlineplay.
Bekijk eens de website en de screenshots op die website en oordeel zelf.

› Arrrgh!!!
Geen pijnkreet maar een Pirate modification voor Unreal Tournament 2004.
De verhaallijn is net dat iets anders van de gewoonlijke piratengame. Je kunt het vinden op de website.

› UnWheel
UnWheel is een soort van race mod voor UT2004.
Het bevat ook voetball met auto's en meer.

› S.A.S.: Into the Lion's Den
S.A.S. is iets gelijkaardigs als Frag.Ops.
Zeker eens de moeite waard om te bekijken!

› Unreal Fortress: Evolution
UNF:E afgekort, is een mod naar de gelijknamige Unreal Fortress Gold voor UT'99 en TFC voor Half-Life.
Het combineert enkele elementen, en zo maken ze een mod die onze harten sneller doen kloppen.

Unreal Tournament 2004 Officiële Website
De officiële UT2004 Forums
Beyondunreal, Zeer grote Unreal CommunityTip
PlanetUnreal, evenals zeer grote Unreal Community
UnrealPlayground, community vol custom mapsTip
Nalicity, evenals community vol custom maps
Skincity, community vol custom Skins en Models
Insite is een site vol maps, waar er elke nieuwe mapreviews zijn
Mapraider is ook weer een site vol maps

Links naar vorige deeltjes:
Deel 1 - Unreal Tournament 2004
Deel 2 - UT2004-part DEUX
Deel 3 - Het UT2k4 topic... Roadkill!! [Deeltje 3]
Deel 4 - Het UT2k4 topic - part 4: Vehicular Manslaughter!
Deel 5 - UT2k4 Demo Part V "M M M O N S T E R KILL ! ! ! "
Deel 6 - UT2k4 Part VI
Deel 7 - UT2k4 Part VII Game on!
Deel 8 - UT2k4 Part VIII Alweer!

http://www.susbtruction.com/ut2004/ut2004.txt voor het volgende topic.

[ Bericht 54% gewijzigd door Dr.Daggla op 28-08-2004 11:31:48 ]
Jupiler is goed
pi_19316356
Op vraag van jou uit vorig topic:
UT2k4 Fok! Tournament
pi_19317506
Ik installeer die bonus pack neem ik aan gewoon door hem uit te pakken in mijn UT2004 map?
pi_19317865
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 16:17 schreef MCH het volgende:
Ik installeer die bonus pack neem ik aan gewoon door hem uit te pakken in mijn UT2004 map?
Als het een zip file is kan dat. Je kunt ze ook handmatig in de folders plaatsen.
pi_19318507
Ik ben mn game eff opnieuw aan het installen. Hij begon net opeens runtime errors te geven bij het opstarten
Jupiler is goed
pi_19318794
Handmatig erin zetten is het makkelijkste denk ik
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_19318816
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:05 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben mn game eff opnieuw aan het installen. Hij begon net opeens runtime errors te geven bij het opstarten
ik kreeg gisteren geen verbinding met de masterserver,bleek er een schermpje van mn firewall open te staan,dat hij van structuur veranderd was.
pi_19319056
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:17 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

ik kreeg gisteren geen verbinding met de masterserver,bleek er een schermpje van mn firewall open te staan,dat hij van structuur veranderd was.
Masterserver is nu echt down
Majah, ik heb mn game eff opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het weer.
Jupiler is goed
pi_19319087
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 17:27 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Masterserver is nu echt down
Majah, ik heb mn game eff opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het weer.
Ja ik ga staks ook nog instagib spelen,ben onslaught weer zat even,zit nu weer meer te TDM
pi_19320746
Ik ben weer wat meer aan het practicen de laatste tijd Mn skills waren wat erg roestig geworden

Gaat weer de goeie kant op nu, in ieder geval weer 200 fph meer dan de rest op de pubs
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_19321017
Masterserver is idd down.
Misschien heeft het iets te maken met de stats. Misschien komen ze wel terug. Het was bekend dat het te maken had met de Masterserver dat de stats offline moesten.
pi_19322650
Zo ben ff afgemaakt door Sheik dubbel punt
maar het was fun
pi_19323589
Ik ben afgemaakt door Aurelius
Ik moet nog mijn favoriete map vinden.
pi_19325223
Heeft iemand de "Easter egg" in dm-cpb2-reconstruction al gevonden?

voor degene die er niet uitkomen heb ik het op avi gezet. Helaas alleen zie je in demorecord niet hoe de "easter egg" eruit ziet, maar je kan in ieder geval wel zien, hoe je het moet doen:

Easter Egg

ps. de avi kwaliteit is crap, maar ik denk dat je het wel begrijpt

dit is wat je te zien kan krijgen:

[ Bericht 9% gewijzigd door Argonath op 22-05-2004 23:03:57 ]
pi_19325615
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 21:02 schreef Flying het volgende:
Ik ben afgemaakt door Aurelius
Ik moet nog mijn favoriete map vinden.
Ach, ik werd net afgemaakt door een andere gast. Uiteindelijk flikkerde hij in deck 17 in de lava daar beneden en toen kwam ie er maar niet uit Al zn schildjes en health weg, net voordat ie dood ging klimt ie eruit en toen ie weer op het droge stond schoot ik em door zn kop met de shock.
je had die gast moeten zien flippen joh "n00b bug killer" blabla...
Jupiler is goed
pi_19326036
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 22:48 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Ach, ik werd net afgemaakt door een andere gast. Uiteindelijk flikkerde hij in deck 17 in de lava daar beneden en toen kwam ie er maar niet uit Al zn schildjes en health weg, net voordat ie dood ging klimt ie eruit en toen ie weer op het droge stond schoot ik em door zn kop met de shock.
je had die gast moeten zien flippen joh "n00b bug killer" blabla...

Ja mooi is dat he`,ik net op een duitse server,steeds in deck 17 de redeemer opzoeken
ze wisten niet waar hij lag volgens mij.
maar ik word me toch een partij afgeknald online,dodge me de ram bam,maar niks helpt nog.
pi_19340832
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 22:21 schreef Argonath het volgende:
Heeft iemand de "Easter egg" in dm-cpb2-reconstruction al gevonden?

voor degene die er niet uitkomen heb ik het op avi gezet. Helaas alleen zie je in demorecord niet hoe de "easter egg" eruit ziet, maar je kan in ieder geval wel zien, hoe je het moet doen:

Easter Egg

ps. de avi kwaliteit is crap, maar ik denk dat je het wel begrijpt

dit is wat je te zien kan krijgen:
[afbeelding]
[afbeelding]
De easter egg in tekst:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 mei 2004 @ 18:03:18 #18
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19340934
Hmm, post als UT2k4 speler je nickname hier anders even zodat we elkaar kunnen vinden via de buddysearch!

Mijn nick is gewoon Noca...dus dan vindt je me vanzelf als ik aan het spelen ben!
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:50:53 #19
93227 Raph85
Less is more
pi_19396839
quote:
Op zondag 23 mei 2004 18:03 schreef Noca het volgende:
Hmm, post als UT2k4 speler je nickname hier anders even zodat we elkaar kunnen vinden via de buddysearch!
]EvO[GHunter

(heb ik ook in deel 8 al gezegd )
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_19397157
[GoT]*Terminator X
pi_19397296
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 17:06 schreef Hellrazor het volgende:
[GoT]*Terminator X
Gister een ONS cup war verloren zag ik op Clanbase?
  dinsdag 25 mei 2004 @ 17:18:57 #23
14337 BierKoning
Bier 4 Ever!!
pi_19397532
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:55 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

]EvO[GHunter

(heb ik ook in deel 8 al gezegd )
Ben je net zo slecht in ut2k4 als in ut2k3? Ik ownde je hard

* BierKoning old [NeXuS]Scarface
pi_19397645
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 17:18 schreef BierKoning het volgende:

[..]

Ben je net zo slecht in ut2k4 als in ut2k3? Ik ownde je hard

* TheGHunter old [NeXuS]Scarface
bwahahaha

[NeXuS] was wel een leuke clan, vond ik dan, jammer dat er constant zeik was .

Ik speel geen iCTF meer, alleen nog maar iBR (jaja), iTDM en nu ook Onslaught
Doe jij nog iets met games tegenwoordig of heb je t effe gehad?
pi_19458404
w00t, w00t. Morgen de headset binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')