"Who wants to touch me?".
quote:go touch yourself
Op donderdag 19 februari 2004 15:06 schreef kingmob het volgende:
[herhaling, want dit mag niemand missen]
Ik heb trouwens gisteren een Ludicrous gehaald . Ik vloog met een manta aan het begin van de map richting vijandelijke basis en er liep daar echt een massa aan ventjes op een rij. The rest is history..."Who wants to touch me?".
is ergens trouwens een beschrijving van hou de wapens voertuigen het best te gebruiken zijn. heb al een beetje zitten zoeken. maar vind vooral ut2003 dingen
quote:Het niveau op de normale servers is nogal laag. Ik had nog nooit assault gespeeld en kon met gemak een grote rol spelen in het behalen van de checkpoints. Iemand die een server(s) kent waar wel wat niveau is?
Op donderdag 19 februari 2004 15:48 schreef kipknots het volgende:
Volgens mij ben ik wel redelijk goed in Assault.
Ook mist de demo de target painter waarbij een bomber langskomt (als je loaded gebruikt). Was er wel benieuwd naar.
quote:4x naar voren = speed
Op donderdag 19 februari 2004 16:23 schreef DaMayan het volgende:
Is er al iemand die weet wat je met Adreneline kan??
Er staat in de handleiding dat je met een bepaalde toetsencombinatie iets kan doen. Maar wat? en welke toetsencombi?Ook mist de demo de target painter waarbij een bomber langskomt (als je loaded gebruikt). Was er wel benieuwd naar.
quote:Klopt ook. Ik ben zelf nogal slecht in unreal, maar bij assault sprint ik vaak gewoon op het doel af en kom ik geen tegenstander tegen
Op donderdag 19 februari 2004 16:19 schreef Inspiration het volgende:[..]
Het niveau op de normale servers is nogal laag. Ik had nog nooit assault gespeeld en kon met gemak een grote rol spelen in het behalen van de checkpoints. Iemand die een server(s) kent waar wel wat niveau is?
quote:ja, ook een paar keer gehad... ik was al aan het kijken hoeveel punten ik daarvoor kreeg (carmageddon gewend
Op donderdag 19 februari 2004 16:25 schreef DaMayan het volgende:
Iemand trouwens ook een Dare-devil gehad?
Dat is als je met de scorpian autotje een vette spin of koprol maakt en precies goed landt. Dan krijg je ook nog de graden van je spins te zien en geloof ik ook een ranking ofzoiets. 1x gehad daarna nooit meer kunnen krijgen.
quote:Deze bestaat volgens mij niet.
Op donderdag 19 februari 2004 16:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
rechtsrechtslinkslinks = .......... (naam vergeten, maar dan werken je wapens sneller of zoiets...
Het is 2x voor 2x achter (of andersom)
Dan krijg je beserk en dat is te herkennen aan de rode cirkels om de player. Je wapens zijn dan krachtiger volgens mij? Deze bonus duurt volgens mij het langst. Als je flink aan het killen bent kan je deze wel een hele tijd vasthouden
De pancake is ook relaxed eff springen met die manta en dan met rechtermuisknop of c naar beneden --> SPLOT!! PANCAKE!!
quote:wasda?
Op donderdag 19 februari 2004 16:41 schreef hp22 het volgende:
tvp
quote:Rechter muisknop is makkelijker...
Op donderdag 19 februari 2004 16:56 schreef Aurelium het volgende:
De manta is echt mij favourite voortuigjelekker over het landschap krossen..mannetjes hunten, c in gedrukt houden en splot!!!!
Ik kan jullie niet bijhouden, heb ook nog steeds bijna geen tijd gehad om te spelen...
Troos me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |