Ah kee, maar kan je dan wel dadelijk aan de gang als advocate/rechter? Haal je daar de verplichte diploma's mee? Want ik geloof dat je met bijv. een HBO opleiding Recht maximaal "hulpje" kan worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:05 schreef LaraLove het volgende:
Ik doe zelf studie, en cursussen.
Omdat ik full time werk kan ik niet naar school.
Nee, we hebben een tijdje een zeer rustige periode gehad... we zijn geloof ik ook al eens opnieuw begonnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:06 schreef LaraLove het volgende:
Gaat wel hard zo met die topics... nu spap ik dat jullie al bij 780 zijn...
Hoe lang heeft dat geduurt.. 1 jaar?
Zo lang bestaat Fok nog nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee, we hebben een tijdje een zeer rustige periode gehad... we zijn geloof ik ook al eens opnieuw begonnenMaar het topique loopt inmiddels zo'n 6 jaar ofzo??
Ben je al begonnen bij Listers?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:11 schreef Partygurl het volgende:
In de vakantie werken is niet leuk
Haaj
Welke vakantie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:11 schreef Partygurl het volgende:
In de vakantie werken is niet leuk
Haaj
Waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Allure_ het volgende:
Ach kijk, er zit al 'n lichtelijke verbetering in de OP foto.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:20 schreef Blueman het volgende:
WTF!
Heb ik gisteravond gewoon 1,5 topic gemist??
Werkzequote:
Uit Flow's fotoboekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
*Checkt fotoboek*
Ah... kzie het al![]()
.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan?
*Checkt fotoboek*
Ah... kzie het al![]()
.
Gewoon zeggen dat ze alleen die melding moeten oplossenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:14 schreef amaranta het volgende:
Ik moet mijn auto voor onderhoud wegbrengen. 1e keer. Zit nu op 15.000 km Wat moet ik bij de garage zeggen? Dat ze alleen de ruitenwissers moeten afstellen ofzo? Heb geen zin om voor 300 euro opgelicht te worden.
En ze moeten ook die stomme melding in mijn boardcomputer uitzetten : herinner onderhoud (ik krijg hem zelf niet weg)
Vakantie....wat is dat danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:14 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Kerstvakantie!
Maar ach..tis zo weer carnavalsvakantie!
We zitten nu in het begin van het jaar als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:32 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Vakantie....wat is dat dan
Einde van het jaar is het altijd errug druk bij een accountant![]()
klopt...Maar Partygirl had het over de kerstvakantie...en die heb ik niet gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
We zitten nu in het begin van het jaar als ik me niet vergis.
Mex_ denkt dat ze alleen dat niet zullen doen. Maar ik ga er zo ff langs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze alleen die melding moeten oplossen
Ik heb welgeteld 5 dagen kerstvakantie gehad en mag in 1 keer door tot midden maartquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb niet eens een carnavalsvakantie
Het is je afstudeerstage tohc?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 5 dagen kerstvakantie gehad en mag in 1 keer door tot midden maart.
Die mannen moeten alles verantwoorden aan de top he.. en zorgen dat het blijft lopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef LaraLove het volgende:
[..]
klopt...Maar Partygirl had het over de kerstvakantie...en die heb ik niet gehad.
En nu heb ik ook geen vakantie, want nou gaan die mannen met een dik salaris allemaal op wintersport enzo.![]()
En dan de helft weer netjes afstaan aan de belastingdienst hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:52 schreef blieblie het volgende:
De planning is midden april een baan.
Geld maken!
Op het kanaal hier liggen ook wat ijsschotsen ja. Zijn ondertussen kapot gevaren door de langskomende boten maar toch!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:04 schreef febster het volgende:
Tis fucking koud hierostond op teletekst dat het vannacht -5 was geweest in Ehv
, kortom de winter mag wat mij betreft wel over zijn nu
En wij zetten nou eenmaal graag meiden in de belangstellingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik sta nou eenmaal graag in de belangstelling.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:12 schreef amaranta het volgende:
Ik kreeg ff de indruk dat PG een partij jaloers was.
Maar waarschijnlijk vergewis ik me.
Dat is op zich dan wel weer knapquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef blieblie het volgende:
Die Mario is gaaf.
Ze gaan alleen wel heel soms iets te snel.
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:59 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is op zich dan wel weer knap
Maar idd zeer gaaf gedaanvalt me nog mee trouwens dat het publiek zo enthousast reageert
Nee wat denk jij?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:02 schreef Neteru het volgende:
Zow...ben je een paar dagen niet online, zijn jullie alweer 3 topics verder
Ja maar niet iedereen was al een tikje nerderig vroegerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
Mario is en blijft natuurlijk wel iets uit onze jeugd!
Maar Mario was wel een held!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen was al een tikje nerderig vroeger
Waar in mijn post lees jij dat ik dat had verwachtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:03 schreef amaranta het volgende:
Nee wat denk jij?
Mensen, Neteru is er niet, niet posten dus!
Ik ga pas de 27e, moet nog wachten verdimmequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef LaraLove het volgende:
[..]
En nu heb ik ook geen vakantie, want nou gaan die mannen met een dik salaris allemaal op wintersport enzo.![]()
GVD!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:21 schreef r8ality het volgende:
Dat Mario is echt veeeet!.
Die kereltjes zullen zich wel the man voelen trouwens, zelden zulk enthousiast publiek gehoord.
Jij valt dan ook niet onder de catagorie "mannen met dik salaris"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga pas de 27e, moet nog wachten verdimme
Firewall?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
GVD!
Ik kan da filmpje niet zien hier
Ik ga dan ook gewoon lekker gratisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:24 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jij valt dan ook niet onder de catagorie "mannen met dik salaris"
En dáárom ga je pas de 27e!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga dan ook gewoon lekker gratis
Terminals zijn zo 1980.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Server Based Computing
Zelfs een JPG'tje takes seconds....
Weet je in elk geval wat je vanavond kan gaan doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
GVD!
Ik kan da filmpje niet zien hier
Dat hoeft de gemiddelde werknemer ook helemaal nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:54 schreef r8ality het volgende:
Nou dat blijkt maar weer. Je kan niet eens video kijken.
Ik zou er niet eens gaan werken. Kom op eens. Als IT-er wil ik graag wel op z'n minst Fok!ken en nutteloze filpmjes kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat hoeft de gemiddelde werknemer ook helemaal niet
Dat ik zo'n prutser ben dat ik heel de dag zit te internetten, wil niks zeggen
Sinds het internet bestaat....si de productiviteit van de gemiddelde nederlander wel gedaald zegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat hoeft de gemiddelde werknemer ook helemaal niet
Dat ik zo'n prutser ben dat ik heel de dag zit te internetten, wil niks zeggen
Dat is echt niet normaalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Sinds het internet bestaat....si de productiviteit van de gemiddelde nederlander wel gedaald zeg
Alleen zijn de sociale contacten bij de koffieautomaat wel schaars geworden
Nee, ik ben bij Cap, Centric, LogicaCMG, Yacht, Atos en enkele kleintjes geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef blieblie het volgende:
Woei! Vrijdag 2de gesprek bij Accenture.
Mex! Heb jij die gehad?
Je hebt je fotoboek maar weer gesloten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Sinds het internet bestaat....si de productiviteit van de gemiddelde nederlander wel gedaald zeg
Alleen zijn de sociale contacten bij de koffieautomaat wel schaars geworden
Zal wel aan MSN (Microsoft) liggen denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef Partygurl het volgende:
Weet iemand hier toevallig waarom ik geen fotos kan bekijken bij de msn-space gebeuren?
Iemand enig idee
Ik kan dat never bekijken..blijft altijd op die camera hangen laat maar zeggen...Irritantquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zal wel aan MSN (Microsoft) liggen denk ik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:13 schreef r8ality het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar het was wel enorm grappig. Hoest met die broek afgelopen?
Echt snel gaat het niet nee, maar bij mij zegt ie op een gegeven moment Loading... dan nog langer wachten en dan krijg ik die balk eronder. Kan iets met de securitysettings van je Internet Explorer te maken hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik kan dat never bekijken..blijft altijd op die camera hangen laat maar zeggen...Irritant![]()
Schrijf je nou met opzet "wordt ik" omdat je PG quote?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:13 schreef r8ality het volgende:
Linda, ik herinner me ineens die geniale uitspraak van je 2 weken geleden: "Volgens mij wordt ik vadsig ofzo"..
Ja....ik zit niet te wachten om aandachtvragende 16 jarige rukkertjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt je fotoboek maar weer gesloten?
Eehhh ik heb mijn toets met een voldoende afgeslotenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Schrijf je nou met opzet "wordt ik" omdat je PG quote?
Gelijk heb je. Welke kroeg(en) ga je meestal heen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ja....ik zit niet te wachten om aandachtvragende 16 jarige rukkertjes.
Jullie waren benieuwd naar mijn foto...en gezien
Boek gesloten
misschien komen ik een van jullie (of allemaal) nog wel eens in Eindhoven IRL tegen.
Veel gezelliger
Als IT-er heb je zowieso weinig te zoeken bij het RIAGGquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens gaan werken. Kom op eens. Als IT-er wil ik graag wel op z'n minst Fok!ken en nutteloze filpmjes kijken.
En op welke avondenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Welke kroeg(en) ga je meestal heen dan?
Wat doe jij er dan? Oh.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Als IT-er heb je zowieso weinig te zoeken bij het RIAGG
uitzonderingen daar gelaten
Ja das lastig, als je niet ineens meer ongelimiteerd geld uit kan geven hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
En op welke avonden.
Op Donderdag ben ik voorlopig erg weinig te vinden op stratumseind.
Internet Explorerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Echt snel gaat het niet nee, maar bij mij zegt ie op een gegeven moment Loading... dan nog langer wachten en dan krijg ik die balk eronder. Kan iets met de securitysettings van je Internet Explorer te maken hebben.
Weet je zeker dat er foto's in die map staanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef Partygurl het volgende:
Ja hij staat op laden..en dan op kan geen fotos weergeven
Jij bent slim, jij kunt het maken
Yahoo niet wil je zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef LaraLove het volgende:
Maarja...je gaf ook al aan MSN te gebruiken...i.e. lekker virussenverzamelen en popups wegduwen..veel plezier![]()
Ik vind dat er ter compensatie van je fotoboek in de OP van dit topic elke keer jouw foto moet staanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Internet Explorer
Zo....Nederlands
Firefox![]()
Maarja...je gaf ook al aan MSN te gebruiken...i.e. lekker virussenverzamelen en popups wegduwen..veel plezier![]()
Dat heb ik nooit gekundquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja das lastig, als je niet ineens meer ongelimiteerd geld uit kan geven he.
Wij gebruiken bijna allemaal FF, maar zij niet denk ik. Althans, daar ging ik van uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Internet Explorer
Zo....Nederlands
Firefox![]()
Net zoals je muziek. Alternatiefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben geen FF gebruiker. Ik schaar mij onder de zeldzame Safari gebruikers
Waar moeten we je zoeken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef LaraLove het volgende:
misschien komen ik een van jullie (of allemaal) nog wel eens in Eindhoven IRL tegen.
Veel gezelliger
Hier is de mp3: http://punnik.nl/fok/Punnik-StervendeHoereKankerKachel.mp3quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:27 schreef FlowDesign het volgende:
http://130.89.83.67:8000/listen.pls Kankerkachelremix
Whohooooowquote:Vlamingen zijn zuinig met seksuele partners
De meeste Vlamingen hebben nooit meer dan één partner gehad. Eén op de vier had er twee tot drie. Dat en nog veel meer staat te lezen in ,,Lief en Leed''.
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:32 schreef amaranta het volgende:
Ik meen dat lara zei dat ze weleens in de kram komt....
Ja staan wel fotos in..alleen die kan ik dus niet bekijken..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er foto's in die map staan
Heb dat ook eens keer gehad.
Hadden ze alleen map aangemaakt maar snapte ze niet hoe ze de foto's erin moesten zetten![]()
De Kram zit rechts naast de Bostonquote:
Ow ja... De Santiago ligt er nog rechter tegenover.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
als ik me niet vergis, ligt de kram tegenover de santiago de cuba..
bij de bostonpub
Schaam jequote:
bij de kram hangen alitjd mensen uit het raamquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow ja... De Santiago ligt er nog rechter tegenover.
op de radio zeggen ze altijd bieren en pintrierenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Schaam jeAls ze ergens veel verschillende bieren hebben dan is het wel in de Kram. Voor de echte liefhebbers zullen we maar zeggen
Het echte bierwalhalla van Eindhoven zullen jullie allemaal wel niet kennen, Bieren en pintelierenWereldwinkel van een kerel die altijd bezopen is
Der is ook vooraan ergens een 100bieren kroeg. Maar die naam is al matigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Schaam jeAls ze ergens veel verschillende bieren hebben dan is het wel in de Kram. Voor de echte liefhebbers zullen we maar zeggen
Het echte bierwalhalla van Eindhoven zullen jullie allemaal wel niet kennen, Bieren en pintelierenWereldwinkel van een kerel die altijd bezopen is
en ik weet ook dat het een zijstraat van de frankrijkstraat is...en dat er daar ook een frietboer zitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Echt waar?? daar ben ik ook wel eens geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar moeten we je zoeken?
Wij zijn vaak in de Stunt.
Voorgoed?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Echt waar?? daar ben ik ook wel eens geweest.
Ik ben wel eens in de Kram, maar vaak in de Vooruitgang.
Heel vaak ga ik niet op stap hoor. Ik wil in maart weer terug naar Roemenië. en stuur ook vaak geld naar familie daar.
Ik ben met oud en nieuw ook nog even in de stunt geweest en in de Kram
Echt woar ja?!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
Er zijn meer Roemenen op de wereld hoor Flow.
Ja heb ik gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef amaranta het volgende:
Iemand gisteren Jouw vrouw Mijn vrouw gezien?
Was ook zo'n type man net zoals die van de kankerkachel.
Iemand enig idee in welke wijk/straat hij woonde?
Dochter Bianca: "ik ga gewoon buiten voor de deur zitten"
Was ergens in de Bennekkel, Gestelsestraat o.i.d..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja heb ik gezien.
Was toch richting de Edisonstraat waar dat huis stond.
Wacht eens even, zat jij een paar weken geleden niet met een vriendin beiden binnen op een barkruk tegen de muur vlakbij de ingang van de Stunt? Eén met een wit topje aan en de ander een zwart topje. Jullie zaten daar er een beetje "uitgestalt" bij. Want toen vroeg ik nog of jullie misschien te koop waren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Echt waar?? daar ben ik ook wel eens geweest.
Ik ben wel eens in de Kram, maar vaak in de Vooruitgang.
Heel vaak ga ik niet op stap hoor. Ik wil in maart weer terug naar Roemenië. en stuur ook vaak geld naar familie daar.
Ik ben met oud en nieuw ook nog even in de stunt geweest en in de Kram
Vast een goed indruk gemaaktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wacht eens even, zat jij een paar weken geleden niet met een vriendin beiden binnen op een barkruk tegen de muur vlakbij de ingang van de Stunt? Eén met een wit topje aan en de ander een zwart topje. Jullie zaten daar er een beetje "uitgestalt" bij. Want toen vroeg ik nog of jullie misschien te koop waren.
Was jij dat niet? Zou heel goed kunnen.![]()
Ik heb in een ver verleden zelf bier gemaakt met wat vriendenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:51 schreef blieblie het volgende:
Jezus... Wat is dat voor een uithoek van Eindhoven. Daar ga je toch niet vrijwillig bier drinken/halen
.
Wat sneuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb in een ver verleden zelf bier gemaakt met wat vriendenAl onze grondstoffen kwamen daar vandaan
De hardware ook trouwens
Euhm.......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wacht eens even, zat jij een paar weken geleden niet met een vriendin beiden binnen op een barkruk tegen de muur vlakbij de ingang van de Stunt? Eén met een wit topje aan en de ander een zwart topje. Jullie zaten daar er een beetje "uitgestalt" bij. Want toen vroeg ik nog of jullie misschien te koop waren.
Was jij dat niet? Zou heel goed kunnen.![]()
Met Jan, H&A.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat sneu![]()
Met Erik zeker. Of was het Jan?
Ja ik denk kom weer eens even kijken.quote:
Tot straksquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef LaraLove het volgende:
zooo...tijd om weer naar huis te gaan. Nog even booschapjes doen.
Tot straks
Mooie beredenatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:48 schreef silverpearl het volgende:
En ik wou even tegen Artic zeggen dat Hongaren niet gek zijn.
Mijn opa is hongaars en hij was een leuke man.
![]()
Niks tegen Gestelsestraatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was ergens in de Bennekkel, Gestelsestraat o.i.d..
Ons pap maakt ook zelf bier... noem je hem kansloos?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kansloos!
H van Hans of H van Harm?
Dansen is oké, zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:27 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Euhm.......
Ik zit niet op een barkruk...ik dans
kan ik me niet meer herrinneren maar het is heel goed mogelijk
Oh...en ik ga nog niet voorgoed terug hoor. Alleen voor Familie bezoek. Ik moet hier eerst mijn studie doen. Maar ik ga zeker weer terug naar mijn eigen land om te wonen.
Ey, ga je nou mee ofnie zondag?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:17 schreef omegaproject het volgende:
Wat is dit voor 'onvermoed en indirect Lau afzeiken' topique?
Hansquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kansloos!
H van Hans of H van Harm?
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ons pap maakt ook zelf bier... noem je hem kansloos?
Haha, en daarom kan Blieb nou op stand wonenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:56 schreef blieblie het volgende:
Mijn pa moest gewoon werken.
Die heeft/had geen tijd om bier te maken.
Mijn pa deed alleen maar bier zuipen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:56 schreef blieblie het volgende:
Mijn pa moest gewoon werken.
Die heeft/had geen tijd om bier te maken.
Ik woon niet op standquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, en daarom kan Blieb nou op stand wonen
Dat is vergelijkbaar met hetgeen wat ik dagelijks uitvoerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:59 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Mijn pa deed alleen maar bier zuipen.![]()
ow, ben jij Bianca? Die gisteren op TV was bij jouw vrouw mijn vrouw?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:59 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb een Hongaarse collega...die spoort echt nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:48 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ja ik denk kom weer eens even kijken.
En ik wou even tegen Artic zeggen dat Hongaren niet gek zijn.
Mijn opa is hongaars en hij was een leuke man.
![]()
Nee ik ben niet Bianca.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
ow, ben jij Bianca? Die gisteren op TV was bij jouw vrouw mijn vrouw?
Of is jouw vader kankerkachelman?
Dat doet de mijne nog steedsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:59 schreef silverpearl het volgende:
[..]
kenkerkachel is zo 2005quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
ow, ben jij Bianca? Die gisteren op TV was bij jouw vrouw mijn vrouw?
Of is jouw vader kankerkachelman?
Heel verstandige manquote:
Ik heb een nederlandse collega en die spoort ook niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb een Hongaarse collega...die spoort echt niet![]()
een man die loopt te kankeren over een kankerkachel die niks doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Bianca.
En wat is een kankerkachelman?
Andersom ook, zie bluemanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:03 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb een nederlandse collega en die spoort ook niet.
Dat betekent niet dat alle nederlanders gek zijn.![]()
que?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
We zijn nu in het jaar van dat radio station.
Ik heb centrale verwarming.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
een man die loopt te kankeren over een kankerkachel die niks doet.
Of hebben jullie thuis Cenrale Verwarming.
En kankerkachel is niet 2005 dat is genverbrander!
De kachel van kankerkachelman is kapot.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:05 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb centrale verwarming.
En ik heb mijn vader nog nooit horen schelden over de kachel, ik weet niet eens of hij een kachel heeft.![]()
Volgens mij in Utrecht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
De kachel van kankerkachelman is kapot.
Waar woont jouw vader?
Wou net zeggen. Dat voorbeeld heb ik andersom ook gezienquote:
Nee, dan is het niet jouw vader. kankerkachelman woont in de Edison.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Dat voorbeeld heb ik andersom ook gezien
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mooie beredenatie.
Hitler was slecht, dus alle Duitsers zijn slecht!
Het was maar een voorbeeld he, dus voel je niet aangevallen
teamwork!quote:
Gossie...ghetto'tje spelen voor fokkersquote:
Welkom in Eindhoven Solomon.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:21 schreef Solomon het volgende:
* Solomon is vanaf deze maand ook officieel inwoner van Eindhoven
Ben nog bezig met het inrichten van m'n studentenkamer, nog even het plafond schilderen en nog een muur, en dan kan ik er na de vakantie in
Tongelresestraatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Welkom in Eindhoven Solomon.
En waar woon je?
Ik ben niet voor niks godheidquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:23 schreef ArTiC het volgende:
Nog nooit hadden we een TT die zo voldeed aan de inhoud
quote:A man walks down the street
He says why am I short of attention
Got a short little span of attention
And wo my nights are so long
Where's my wife and family
What if I die here
Who'll be my role-model
Now that my role-model is
Gone Gone
He ducked back down the alley
With some roly-poly little bat-faced girl
All along along
There were incidents and accidents
There were hints and allegations
Ga jij je kickstarter nou maar aantrappenquote:
Explain?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:38 schreef blieblie het volgende:
Ik denk dat ze de Slowchat reeksen weer aan het opruimen zijn.
Als andere SC reeksen opgedoekt worden dan gaan veel Fokkers iets anders zoeken om in te kunnen spammen en komen ze vaak uit op topics die wel getolereerd wordenquote:
And daddy you can caaaaaaaaaaallllllll meeeeeee Aaaaaallllllll, you can call me Al.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef blieblie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De persoon die dit nummer geschreven heeft is pas een godheid![]()
Hoiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Solomon het volgende:
[..]
TongelresestraatEn dan vrij dicht bij het station, nog een stuk binnen de ring.
Hij heeft ICQquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoi
En waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Limburgquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoi
En waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Was ik haast vergetenquote:
Kun je ook niks aan doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Solomon het volgende:
[..]
LimburgHaelen, in de buurt van Roermond
Wel Yahoo nu?quote:
Eindhoven wordt echt overspoeld door Limburgersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Solomon het volgende:
[..]
LimburgHaelen, in de buurt van Roermond
Zitten heel wat amerikaanse breezah's opquote:
Heb ik geneens ... kickstart is voor oldbiesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ga jij je kickstarter nou maar aantrappen![]()
Doe mij maar Zweedsequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zitten heel wat amerikaanse breezah's op
Hoezo...die losers verdienen het niet eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef Blueman het volgende:
Balen he Flow dat Roemenie niet naar haar WK voetbal gaat
Je hebt zelfs verstand van voetbal?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Hoezo...die losers verdienen het niet eens.
SInds Hagi en Popescu heeft Roemenië geen fatsoenlijke voetballer meer gehad
Lobont is een eikel omdat het een waardeloze keeper is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Hoezo...die losers verdienen het niet eens.
SInds Hagi en Popescu heeft Roemenië geen fatsoenlijke voetballer meer gehad
(Lobont is een eikel, want hij speelt bij Ajax)
Ik weet veel van voetbal... Roemenen praten heel de dag over voetbal. Is heel belangrijk bij ons.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt zelfs verstand van voetbal?
Ik ga haast denken dat je een kloon bent van een vent
Deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef r8ality het volgende:
Wie kent Sunblock - I'll be ready al? Meer bijzonder ook de clip. Te fout.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:35 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik weet veel van voetbal... Roemenen praten heel de dag over voetbal. Is heel belangrijk bij ons.
Maar...
We zijn wel Wereldkampioen Handbal geworden bij de vrouwen
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Deze?
http://www.video-c.co.uk/radarwatch.asp?vidref=sunb001
Het ging om het voetballen en niet om het uiterlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:38 schreef LaraLove het volgende:
LaraBouma...
waarom is die niet bij Oranje... lekker ding
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:38 schreef LaraLove het volgende:
LaraBouma...
Dat was ik 10 jaar geleden ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:40 schreef blieblie het volgende:
Mijn zus is/was helemaal weg van Cocu.
Zijn jullie toendertijd met z'n tweetjes naar de tattooshop geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn broer van Kuijt. Maar ja, dat kan ook niet anders als hij doorgaans niet meer dan Feyenooooooord!! uit zijn smoel krijgt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:38 schreef LaraLove het volgende:
LaraBouma...
Ik heb geen tattoo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zijn jullie toendertijd met z'n tweetjes naar de tattooshop geweest.
Jij 1 met Pim, hij 1 met Sjon de Wolf.
hij zal waarschijnlijk net zo dom zijn als de meeste voetballersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geloof me, als je hem kent praat je wel anders![]()
Ben ik met je eens, Pieter is lelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef LaraLove het volgende:
[..]
hij zal waarschijnlijk net zo dom zijn als de meeste voetballers
Pieter van den hogenband (ofzoiets) heeft wel een mooi lichaam..maar een domme kop
Relatief gezien hebben alle topsporters een mooi gevormd lichaam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Pieter van den hogenband (ofzoiets) heeft wel een mooi lichaam..maar een domme kop
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb geen tattoo.
Maar mijn broer heeft dus wel ergens heel groot Feyenoord op zijn lichaam staan. Het is soms echt net de tokkies hier. Inclusief ongewenste zwangerschappen.
Al is die weer net niet domquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Wat? Omdat ik geen tattoo heb, omdat het hier soms net de tokkies zijn of omdat ik een incapabele broer heb die Feyenoord op zijn lichaam laat tattooeren?quote:
Dom niet eens, wel verschrikkelijk arrogant. Toen hij naar de jeugd van PSV ging vond ie zichzelf ineens de man.... stakkerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:46 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Dat krijg je van die dope hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:48 schreef LaraLove het volgende:
ik vind Richard Virenque een mooie kop hebben...maar die is zo mager
Hij woont inmiddels op zichzelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef r8ality het volgende:
Ik zou m'n familienaam laten veranderen als ik zo'n broer had..
nee je broer mmet zijn feyenoort tattoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat? Omdat ik geen tattoo heb, omdat het hier soms net de tokkies zijn of omdat ik een incapabele broer heb die Feyenoord op zijn lichaam laat tattooeren?
a.k.a. PLORKquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef r8ality het volgende:
En om in hetzelfde rijtje te blijven, Inge de Bruijn is lelijk..
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef r8ality het volgende:
En om in hetzelfde rijtje te blijven, Inge de Bruijn is lelijk..
Dat zeg ik, familienaam laten veranderen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij woont inmiddels op zichzelf.
Helaas eet hij en zijn vriendin nog wel elke dag hier
Ik zou er haast een PSV tattoo op mijn lichaam zetten om hem te pestenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:51 schreef LaraLove het volgende:
[..]
nee je broer mmet zijn feyenoort tatto
Hij wil weten wat een kwartcup is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:51 schreef LaraLove het volgende:
welke vraag Blieblie?
Jij (jij dus) moet aan hem (BlieBlie) uitleggen wat een kwart cup is. Een kwart cup BH, wel te verstaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:51 schreef LaraLove het volgende:
welke vraag Blieblie?
Ik zou met een kaasschaaf die van hem eraf halen, maar dat is mijn twisted mindquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zou er haast een PSV tattoo op mijn lichaam zetten om hem te pesten![]()
"haast".
lelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Hij wil weten wat een kwartcup is.
Ik zie er nu al tegenopquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef r8ality het volgende:
Strax weer sporten. Dat wordt nog lachen na anderhalve week niet en heel het Kerst & Nieuwjaar volvreet-weekje.
Ik zou niet eens meer de moeite nemen om hem ooit aan te kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou met een kaasschaaf die van hem eraf halen, maar dat is mijn twisted mind
speciaal voor bb:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:53 schreef LaraLove het volgende:
ah...zoek maar op, op de site van een lingeriewinkel
"'t Blijft toch je broer hè"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer de moeite nemen om hem ooit aan te kijken.
Eten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:54 schreef blieblie het volgende:
Wat doet zijn vriendin bij jullie Anthraxx?
Wat in godsnaam heb je eraan?quote:
Nee dan was jij niet dat meisje in de Stunt op die barkrukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef LaraLove het volgende:
[..]
bij mij wel...maar ik heb ook mar een kleine B-cup
Nee ik heb grote borsten, dus het zit voor geen meter.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef LaraLove het volgende:
[..]
bij mij wel...maar ik heb ook mar een kleine B-cup
Juist niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:23 schreef r8ality het volgende:
We hebben een forum.
Samenvattend, zo'n kwart cup beha is alleen nuttig in een porno-film. Zodat de megakneiters niet al teveel op en neer butsen tijdens de doggy-style scene.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef FlowDesign het volgende:
Nou over bewegen gesprokenr8ality en ik gaan ff fitnessen
Who needs ondersteunende kleding bij het porno'enquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Juist niet.
Als je veel beweegt heb je totaal geen ondersteuning, dus is het juist niet geschikt voor porno films.
is het ook niet...maar volgens een vriendin van me heb ik geen smaak qua lingeriequote:
Dan mag het nog uitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:36 schreef LaraLove het volgende:
Lingerie is ook niet voor de sex...maar voor een vrouw om zich mooi te voelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |